zourman1981 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Εγώ θα πήγαινα για business εκτός και αν είχα σκοπό να βάλω 17ρες έχε υπόψη σου ότι με 16ρες θα καίει πιο λίγο , μέχρι και χαμηλότερους ρύπους κατά wltp θα έχει
Krepalidis Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Μεγάλη η διαφορά είναι κυρίως η αυτόματη ρύθμιση και ο καλύτερος έλεγχος Επίσης το ότι συνήθως (όχι πάντα) το clima είναι διζωνικό, δηλαδή άλλη θερμοκρασία μπορεί να βγάζει για τον οδηγό κι άλλη για τον συνοδηγό. Στις καλύτερες εκδόσεις ή σε πιο ακριβά οχήματα μπορεί να ρυθμιστεί ακόμη και για τους πίσω. Στις απλές εκδόσεις, ή οικονομικά οχήματα, συχνά δεν έχουν καν αεραγωγούς για τους πίσω.
tzampatzis Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Ένα άλλο θέμα με το air-con είναι ότι συνήθως η κονσόλα φαίνεται πολύ πιο άσχημη σε σχέση με το να έχει το αμάξι clima. Στο focus με μια πρόχειρη ματιά πάντως βλέπω ότι δε διαφέρει και πολύ, μια χαρά φαίνεται και το aircon.
mp123 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Μην ψαρώνετε για διζωνικά και άλλη θερμοκρασία για τους πίσω επιβάτες. Σε 3 4 m3 τι διαφορετικές θερμοκρασίες θα κρατάει ; 6
lary7 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Στον αυτόματο κλιματισμό το σύστημα δουλεύει πιο σωστά με περισσότερους αισθητήρες, δεν σου φέρνει παγωμένο αέρα να πάθεις καμία ψύξη, έχεις την επιλογή λίγο να ζεσταίνεσαι ανεβάζεις μισό βαθμό και είσαι οκ, κάνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου αφού η λειτουργία του μοιάζει με τα οικιακά inverter. Τα μειονεκτήμα τά του είναι ότι έχει μικρότερη αξιοπιστία επειδή στα περισσότερα αυτοκίνητα με αυτόματο γυρνάει συνέχεια ο κομπρέσσορας και αργά η γρήγορα θα αρχίσουν οι διαρροές (συνήθως μετά τις 150.000χλμ) καθώς και το κόστος. ΓΙα εμένα αξίζει, έστω και αν φέτος μετά απο 15 χρόνια πρέπει να δώσω 350€ για κομπρέσορα, αφού θεωρητικά η οικονομία που έχει κάνει τόσα χρόνια έχει αποσβέσει το κόστος της βλάβης. 1
agnostos13 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 2 ώρες πριν, mp123 είπε Μην ψαρώνετε για διζωνικά και άλλη θερμοκρασία για τους πίσω επιβάτες. Σε 3 4 m3 τι διαφορετικές θερμοκρασίες θα κρατάει ; Καλά τώρα και εσύ μην περιμένεις οτι ο οδηγός θα έχει 19ο C και ο συνοδηγός 32ο C ή το ανάποδο. Δίνει δυνατότητα για μικρή διαφοροποίηση... Το αν έχει νόημα εξαρτάται από την χρήση που του κάνεις. Αν πχ 99% των περιπτώσεων ταξιδεύεις μόνος σου ή δεν σε νοιάζει τι θέρμοκρασία θέλουν οι επιβάτες (ή αντίστοιχα συμβιβάζεσαι και με την θερμοκρασία που θέλουν οι επιβάτες) δεν θα σου φανεί χρήσιμος ο κλιματισμός δύο ή τριών ζωνών... 1
mp123 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 6 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Καλά τώρα και εσύ μην περιμένεις οτι ο οδηγός θα έχει 19ο C και ο συνοδηγός 32ο C ή το ανάποδο. Δίνει δυνατότητα για μικρή διαφοροποίηση... Το αν έχει νόημα εξαρτάται από την χρήση που του κάνεις. Αν πχ 99% των περιπτώσεων ταξιδεύεις μόνος σου ή δεν σε νοιάζει τι θέρμοκρασία θέλουν οι επιβάτες (ή αντίστοιχα συμβιβάζεσαι και με την θερμοκρασία που θέλουν οι επιβάτες) δεν θα σου φανεί χρήσιμος ο κλιματισμός δύο ή τριών ζωνών... Επειδή το είχα σε δυο αυτοκίνητα το λέω. Αλλά ο αλλος σου λέει Εγω έχω αυτοκίνητο με διζωνικό κλίμα και καλά νομίζει πως θα ψαρώσει τους άλλους. Εγω το έχω πει κλίμα κλπ ψευτομ@λ....να δώσω παραπάνω 1500 δεν τα δίνω. Μεσαία έκδοση κσι τέλος.Εδω μέχρι και χρωμα μεταλλικό 500 ευρώ παραπάνω στο επόμενο δεν θα δώσω. Αυτό που έχω τωρα το πηρα χωρίς μεταλλικό. Μια χαρά είναι.
KoreanW Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 ο αυτόματος κλιματισμός έχει επιπλέον λειτουργίες πχ χαμηλή σκάλα στο καλοριφέρ μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή (αν το καλοριφέρ λειτουργεί με τη μηχανή) αυτόματη ανακύκλωση κλπ περί αξιοπιστίας, στα 20 χρόνια climatronic, δε χάλασε κανένας συμπιεστής. Και δε νομίζω ότι έχει μικρότερη αξιοπιστία το clima σε σχέση με το συμπιεστή, ούτε ότι επιβαρύνεται διαφορετικά ο συμπιεστής. ο συμπιεστής είναι αναμμένος ή σβηστός με τον ίδιο τρόπο τόσο σε χειροκίνητο όσο και σε αυτόματο κλιματισμό όσο για τον πολυζωνικό κλιματισμό, υπάρχουν κλιματιστικά που έχουν χωριστά κυκλώματα και δυο συμπιεστές η απόδοση του πολυζωνικού κλιματισμού δε βασίζεται μόνο στη θερμοκρασία έμμεσα του περιβάλλοντος αλλά και άμεσα στην επαφή με τον κλιματιζόμενο αέρα
agnostos13 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 10 λεπτά πριν, mp123 είπε Επειδή το είχα σε δυο αυτοκίνητα το λέω. Αλλά ο αλλος σου λέει Εγω έχω αυτοκίνητο με διζωνικό κλίμα και καλά νομίζει πως θα ψαρώσει τους άλλους. Εγω το έχω πει κλίμα κλπ ψευτομ@λ....να δώσω παραπάνω 1500 δεν τα δίνω. Μεσαία έκδοση κσι τέλος.Εδω μέχρι και χρωμα μεταλλικό 500 ευρώ παραπάνω στο επόμενο δεν θα δώσω. Αυτό που έχω τωρα το πηρα χωρίς μεταλλικό. Μια χαρά είναι. Έχουμε ξαναγράψει και σε άλλο θέμα, δεν ζητάει ο καθένας το ίδιο από το αυτοκίνητο του και ούτε έχουν όλοι τις ίδιες προτεραιότητες και δυνατότητες... 1
lary7 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 4 λεπτά πριν, KoreanW είπε περί αξιοπιστίας, στα 20 χρόνια climatronic, δε χάλασε κανένας συμπιεστής. Και δε νομίζω ότι έχει μικρότερη αξιοπιστία το clima σε σχέση με το συμπιεστή, ούτε ότι επιβαρύνεται διαφορετικά ο συμπιεστής. ο συμπιεστής είναι αναμμένος ή σβηστός με τον ίδιο τρόπο τόσο σε χειροκίνητο όσο και σε αυτόματο κλιματισμό Υπάρχει σημαντική διαφορά στα 2 συστήματα. Στον χειροκίνητο ο συμπιεστής έχει συμπλέκτη που εμπλέκεται μόλις πατήσεις το κουμπί. Στον αυτόματο δεν υπάρχει συμπλέκτης, ο συμπιεστής γυρνάει συνέχεια, απλά όταν δεν χρειάζεται δεν παρέχει συμπίεση ενώ όταν χρειάζεται παρέχει μεταβλητή συμπίεση, είναι ουσιαστικά ένα αρκετά πιο περίπλοκο μηχάνημα σε σχέση με τον χειροκίνητο. Η διαρροή που εμφανίστηκε στον δικό μου αφορά τον άξονα που γυρνάει συνέχεια. Μιλώντας με ξάδερφο που ασχολείται με κλιματιστικά αυτοκινήτου μου είπε πως αυτός ειναι ο λόγος που πχ. στα του VW group με αυτόματο κλιματισμό αργά η γρήγορα θα αρχίσουν οι διαρροές. Μια άλλη συμβουλή του είναι πως ποτέ στο τέρμα ο ανεμιστήρας όταν το αμάξι είναι ζεστό γιατί οι πιέσεις πάνε πολύ ψηλά και μειώνεται η ζωή του συμπιεστή. 1
KoreanW Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Just now, lary7 said: Υπάρχει σημαντική διαφορά στα 2 συστήματα. Στον χειροκίνητο ο συμπιεστής έχει συμπλέκτη που εμπλέκεται μόλις πατήσεις το κουμπί. Στον αυτόματο δεν υπάρχει συμπλέκτης, ο συμπιεστής γυρνάει συνέχεια, απλά όταν δεν χρειάζεται δεν παρέχει συμπίεση ενώ όταν χρειάζεται παρέχει μεταβλητή συμπίεση, είναι ουσιαστικά ένα αρκετά πιο περίπλοκο μηχάνημα σε σχέση με τον χειροκίνητο. Η διαρροή που εμφανίστηκε στον δικό μου αφορά τον άξονα που γυρνάει συνέχεια. Μιλώντας με ξάδερφο που ασχολείται με κλιματιστικά αυτοκινήτου μου είπε πως αυτός ειναι ο λόγος που πχ. στα του VW group με αυτόματο κλιματισμό αργά η γρήγορα θα αρχίσουν οι διαρροές. Μια άλλη συμβουλή του είναι πως ποτέ στο τέρμα ο ανεμιστήρας όταν το αμάξι είναι ζεστό γιατί οι πιέσεις πάνε πολύ ψηλά και μειώνεται η ζωή του συμπιεστή. το κουμπί που αναβοσβήνει το συμπιεστή στο climatronic, τι ρόλο παίζει στο vw group ; Επεξ/σία 25 Μαΐου 2020 από KoreanW
lary7 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Όταν το πατάς σταματάει να παράγει έργο ο κομπρέσορας, αλλά συνεχίζει να γυρνάει. Αυτό το βλέπεις κοιτάζοντας την τροχαλία, στον χειροκίνητο γυρνάει μόνο το εξωτερικό μέρος της, στον αυτόματο γυρνάει ολόκληρη.
KoreanW Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Just now, lary7 said: Όταν το πατάς σταματάει να παράγει έργο ο κομπρέσορας, αλλά συνεχίζει να γυρνάει. Αυτό το βλέπεις κοιτάζοντας την τροχαλία, στον χειροκίνητο γυρνάει μόνο το εξωτερικό μέρος της, στον αυτόματο γυρνάει ολόκληρη. δεν έχει συμπλέκτη λες τί μηχανισμό έχει;
lary7 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, KoreanW είπε δεν έχει συμπλέκτη λες τί μηχανισμό έχει; Ενα αρκετά επεξηγηματικό βιντεάκι
mp123 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Μια φορά Εγω το καλοκαίρι οι 9/10 βλέπω έχουν ανοιχτά τα παράθυρα να μην κάψουν λίγο παραπάνω.Τι συζητάμε τωρα. Μόνο σε κανενα ταξίδι εθνική το δουλεύουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα