Προς το περιεχόμενο

Air Condition vs Climate


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ θα πήγαινα για business εκτός και αν είχα σκοπό να βάλω 17ρες 

έχε υπόψη σου ότι με 16ρες θα καίει πιο λίγο , μέχρι και χαμηλότερους ρύπους κατά wltp θα έχει 

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μεγάλη η διαφορά είναι κυρίως η αυτόματη ρύθμιση και ο καλύτερος έλεγχος

Επίσης το ότι συνήθως (όχι πάντα) το clima είναι διζωνικό, δηλαδή άλλη θερμοκρασία μπορεί να βγάζει για τον οδηγό κι άλλη για τον συνοδηγό.

Στις καλύτερες εκδόσεις ή σε πιο ακριβά οχήματα μπορεί να ρυθμιστεί ακόμη και για τους πίσω. Στις απλές εκδόσεις, ή οικονομικά οχήματα, συχνά δεν έχουν καν αεραγωγούς για τους πίσω.

Δημοσ.

Ένα άλλο θέμα με το air-con είναι ότι συνήθως η κονσόλα φαίνεται πολύ πιο άσχημη σε σχέση με το να έχει το αμάξι clima. Στο focus με μια πρόχειρη ματιά πάντως βλέπω ότι δε διαφέρει και πολύ, μια χαρά φαίνεται και το aircon.

Δημοσ.

Μην ψαρώνετε για διζωνικά και άλλη θερμοκρασία για τους πίσω επιβάτες. Σε 3 4 m3 τι διαφορετικές θερμοκρασίες θα κρατάει  ; 

  • Like 6
Δημοσ.

Στον αυτόματο κλιματισμό το σύστημα δουλεύει πιο σωστά με περισσότερους αισθητήρες, δεν σου φέρνει παγωμένο αέρα να πάθεις καμία ψύξη, έχεις την επιλογή λίγο να ζεσταίνεσαι ανεβάζεις μισό βαθμό και είσαι οκ, κάνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου αφού η λειτουργία του μοιάζει με τα οικιακά inverter. Τα μειονεκτήμα τά του είναι ότι έχει μικρότερη αξιοπιστία επειδή στα περισσότερα αυτοκίνητα με αυτόματο γυρνάει συνέχεια ο κομπρέσσορας και αργά η γρήγορα θα αρχίσουν οι διαρροές (συνήθως μετά τις 150.000χλμ) καθώς και το κόστος. ΓΙα εμένα αξίζει, έστω και αν φέτος μετά απο 15 χρόνια πρέπει να δώσω 350€ για κομπρέσορα, αφού θεωρητικά η οικονομία που έχει κάνει τόσα χρόνια έχει αποσβέσει το κόστος της βλάβης.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mp123 είπε

Μην ψαρώνετε για διζωνικά και άλλη θερμοκρασία για τους πίσω επιβάτες. Σε 3 4 m3 τι διαφορετικές θερμοκρασίες θα κρατάει  ; 

Καλά τώρα και εσύ μην περιμένεις οτι ο οδηγός θα έχει 19ο C και ο συνοδηγός 32ο C ή το ανάποδο.

Δίνει δυνατότητα για μικρή διαφοροποίηση...

Το αν έχει νόημα εξαρτάται από την χρήση που του κάνεις.

Αν πχ 99% των περιπτώσεων ταξιδεύεις μόνος σου ή δεν σε νοιάζει τι θέρμοκρασία θέλουν οι επιβάτες (ή αντίστοιχα συμβιβάζεσαι και με την θερμοκρασία που θέλουν οι επιβάτες) δεν θα σου φανεί χρήσιμος ο κλιματισμός δύο ή τριών ζωνών...

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Καλά τώρα και εσύ μην περιμένεις οτι ο οδηγός θα έχει 19ο C και ο συνοδηγός 32ο C ή το ανάποδο.

Δίνει δυνατότητα για μικρή διαφοροποίηση...

Το αν έχει νόημα εξαρτάται από την χρήση που του κάνεις.

Αν πχ 99% των περιπτώσεων ταξιδεύεις μόνος σου ή δεν σε νοιάζει τι θέρμοκρασία θέλουν οι επιβάτες (ή αντίστοιχα συμβιβάζεσαι και με την θερμοκρασία που θέλουν οι επιβάτες) δεν θα σου φανεί χρήσιμος ο κλιματισμός δύο ή τριών ζωνών...

Επειδή το είχα σε δυο αυτοκίνητα το λέω. Αλλά ο αλλος σου λέει Εγω έχω αυτοκίνητο με διζωνικό κλίμα και καλά νομίζει πως θα ψαρώσει τους άλλους. Εγω το έχω πει κλίμα κλπ ψευτομ@λ....να δώσω παραπάνω 1500 δεν τα δίνω. Μεσαία έκδοση κσι τέλος.Εδω μέχρι και χρωμα μεταλλικό 500 ευρώ παραπάνω στο επόμενο δεν θα δώσω. Αυτό που έχω τωρα το πηρα χωρίς μεταλλικό. Μια χαρά είναι. 

Δημοσ.

ο αυτόματος κλιματισμός έχει επιπλέον λειτουργίες
πχ χαμηλή σκάλα στο καλοριφέρ μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή (αν το καλοριφέρ λειτουργεί με τη μηχανή)
αυτόματη ανακύκλωση κλπ

περί αξιοπιστίας, στα 20 χρόνια climatronic, δε χάλασε κανένας συμπιεστής.
Και δε νομίζω ότι έχει μικρότερη αξιοπιστία το clima σε σχέση με το συμπιεστή, ούτε ότι επιβαρύνεται διαφορετικά ο συμπιεστής.
ο συμπιεστής είναι αναμμένος ή σβηστός με τον ίδιο τρόπο τόσο σε χειροκίνητο όσο και σε αυτόματο κλιματισμό

όσο για τον πολυζωνικό κλιματισμό, υπάρχουν κλιματιστικά που έχουν χωριστά κυκλώματα και δυο συμπιεστές
η απόδοση του πολυζωνικού κλιματισμού δε βασίζεται μόνο στη θερμοκρασία έμμεσα του περιβάλλοντος αλλά και άμεσα στην επαφή με τον κλιματιζόμενο αέρα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, mp123 είπε

Επειδή το είχα σε δυο αυτοκίνητα το λέω. Αλλά ο αλλος σου λέει Εγω έχω αυτοκίνητο με διζωνικό κλίμα και καλά νομίζει πως θα ψαρώσει τους άλλους. Εγω το έχω πει κλίμα κλπ ψευτομ@λ....να δώσω παραπάνω 1500 δεν τα δίνω. Μεσαία έκδοση κσι τέλος.Εδω μέχρι και χρωμα μεταλλικό 500 ευρώ παραπάνω στο επόμενο δεν θα δώσω. Αυτό που έχω τωρα το πηρα χωρίς μεταλλικό. Μια χαρά είναι. 

Έχουμε ξαναγράψει και σε άλλο θέμα, δεν ζητάει ο καθένας το ίδιο από το αυτοκίνητο του και ούτε έχουν όλοι τις ίδιες προτεραιότητες και δυνατότητες...

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, KoreanW είπε

περί αξιοπιστίας, στα 20 χρόνια climatronic, δε χάλασε κανένας συμπιεστής.
Και δε νομίζω ότι έχει μικρότερη αξιοπιστία το clima σε σχέση με το συμπιεστή, ούτε ότι επιβαρύνεται διαφορετικά ο συμπιεστής.
ο συμπιεστής είναι αναμμένος ή σβηστός με τον ίδιο τρόπο τόσο σε χειροκίνητο όσο και σε αυτόματο κλιματισμό

Υπάρχει σημαντική διαφορά στα 2 συστήματα. Στον χειροκίνητο ο συμπιεστής έχει συμπλέκτη που εμπλέκεται μόλις πατήσεις το κουμπί. Στον αυτόματο δεν υπάρχει συμπλέκτης, ο συμπιεστής γυρνάει συνέχεια, απλά όταν δεν χρειάζεται δεν παρέχει συμπίεση ενώ όταν χρειάζεται παρέχει μεταβλητή συμπίεση, είναι ουσιαστικά ένα αρκετά πιο περίπλοκο μηχάνημα σε σχέση με τον χειροκίνητο. Η διαρροή που εμφανίστηκε στον δικό μου αφορά τον άξονα που γυρνάει συνέχεια. Μιλώντας με ξάδερφο που ασχολείται με κλιματιστικά αυτοκινήτου μου είπε πως αυτός ειναι ο λόγος που πχ. στα του VW group με αυτόματο κλιματισμό αργά η γρήγορα θα αρχίσουν οι διαρροές. Μια άλλη συμβουλή του είναι πως ποτέ στο τέρμα ο ανεμιστήρας όταν το αμάξι είναι ζεστό γιατί οι πιέσεις πάνε πολύ ψηλά και μειώνεται η ζωή του συμπιεστή.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Just now, lary7 said:

Υπάρχει σημαντική διαφορά στα 2 συστήματα. Στον χειροκίνητο ο συμπιεστής έχει συμπλέκτη που εμπλέκεται μόλις πατήσεις το κουμπί. Στον αυτόματο δεν υπάρχει συμπλέκτης, ο συμπιεστής γυρνάει συνέχεια, απλά όταν δεν χρειάζεται δεν παρέχει συμπίεση ενώ όταν χρειάζεται παρέχει μεταβλητή συμπίεση, είναι ουσιαστικά ένα αρκετά πιο περίπλοκο μηχάνημα σε σχέση με τον χειροκίνητο. Η διαρροή που εμφανίστηκε στον δικό μου αφορά τον άξονα που γυρνάει συνέχεια. Μιλώντας με ξάδερφο που ασχολείται με κλιματιστικά αυτοκινήτου μου είπε πως αυτός ειναι ο λόγος που πχ. στα του VW group με αυτόματο κλιματισμό αργά η γρήγορα θα αρχίσουν οι διαρροές. Μια άλλη συμβουλή του είναι πως ποτέ στο τέρμα ο ανεμιστήρας όταν το αμάξι είναι ζεστό γιατί οι πιέσεις πάνε πολύ ψηλά και μειώνεται η ζωή του συμπιεστή.

το κουμπί που αναβοσβήνει το συμπιεστή στο climatronic,
τι ρόλο παίζει στο vw group ;

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

Όταν το πατάς σταματάει να παράγει έργο ο κομπρέσορας, αλλά συνεχίζει να γυρνάει. Αυτό το βλέπεις κοιτάζοντας την τροχαλία, στον χειροκίνητο γυρνάει μόνο το εξωτερικό μέρος της, στον αυτόματο γυρνάει ολόκληρη.

Δημοσ.
Just now, lary7 said:

Όταν το πατάς σταματάει να παράγει έργο ο κομπρέσορας, αλλά συνεχίζει να γυρνάει. Αυτό το βλέπεις κοιτάζοντας την τροχαλία, στον χειροκίνητο γυρνάει μόνο το εξωτερικό μέρος της, στον αυτόματο γυρνάει ολόκληρη.

δεν έχει συμπλέκτη λες
τί μηχανισμό έχει;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

δεν έχει συμπλέκτη λες
τί μηχανισμό έχει;

Ενα αρκετά επεξηγηματικό βιντεάκι

 

Δημοσ.

Μια φορά Εγω το καλοκαίρι οι 9/10  βλέπω έχουν ανοιχτά τα παράθυρα να μην κάψουν λίγο παραπάνω.Τι συζητάμε τωρα. Μόνο σε κανενα ταξίδι εθνική το δουλεύουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...