ClawHammer Δημοσ. 24 Μαΐου 2020 Δημοσ. 24 Μαΐου 2020 Καλησπέρα σε όλους. Προχθές, Παρασκευή 22/5/2020, παρέλαβα μία καινούρια LG OLED 65C9 από το eshop. Δυστυχώς παρατήρησα την ύπαρξη ενός καμμένου pixel στο panel και θα ήθελα να ρωτήσω αν προβλέπεται αντικατάσταση είτε μέσω της 2ετούς εγγύησης της LG είτε μέσω του προγράμματος DOA του eshop. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος ανάλογο θέμα και να του έγινε αντικατάσταση; Γνωρίζει κανείς τι ενέργειες θα μπορούσα να κάνω; Στο google όσα βρήκα είναι κυρίως για περιπτώσεις στο εξωτερικό. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 1
gbras Δημοσ. 24 Μαΐου 2020 Δημοσ. 24 Μαΐου 2020 Γιατί δεν παίρνεις την LG ν ρωτήσεις . Εκτός από αυτό μπορείς απλά να γυρίσεις πίσω την τηλεόραση αρκεί να μην έχεις ξεκολλήσει τα πλαστικά από πάνω .
Spawn13 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Φίλε είσαι στο doa.Την επιστρέφεις στο μαγαζί.Ακριβως το ίδιο έπαθα και εγώ με σκρουτζομαγαζο στις αρχές του μήνα και μου την αντικατέστησαν με καινούργια.Η LG δε θα σου δώσει καινούργια,θα σου αλλάξει το πάνελ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα