Προς το περιεχόμενο

AVIS LEASING


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 219
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εγώ γενικότερα δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που το σκέφτεσαι, το ότι προσπαθείς να εξισώσεις τη χρηματοδότηση με τη χρηματοδοτική μίσθωση και τη δόση του δανείου με το μίσθωμα ώστε να υπολογίσεις κάποιο αυθαίρετο νούμερο ως επιτόκιο μίσθωσης... 

 

Δεν εξισωνω τιποτα, συγκρινω για να αποφασισω και τιποτα δεν υπολογιζεται αυθαιρετα, ξερω τι κανω.

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ε αυτό το βρίσκω εντελώς ανάποδο, δεν υπάρχει επιτόκιο μίσθωσης.

Οτι νομιζεις φιλε μου.
Εντελως ενημερωτικα δεν τα λεω στον αερα, εχω και αποδειξεις εκτος των δικων μου υπολογισμων. Παρ'ολα αυτα ειναι πολυ ευκολο να το διαπιστωσεις και ο ιδιος εαν δεις ενα ετησιο financial report μιας εταιρειας ληζινγκ.

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Επίσης για μένα ως καταναλωτή που παίρνει αυτοκίνητο με leasing μου είναι εντελώς αδιάφορο το πόσο αγοράζει η εταιρεία leasing από τον αντιπρόσωπο τα αυτοκίνητα, μου είναι εντελώς αδιάφορο το εάν τα αγοράζει με ίδια κεφάλαια ή στην περίπτωση που δανείζεται μου είναι εντελώς αδιάφορο αν πληρώνει επιτόκιο 0,5% ή 10%, μου είναι εντελώς αδιάφορο πόσο της κοστίζουν τα ασφάλιστρα και το κάθε σέρβις ή η κάθε αλλαγή ελαστικών, μου είναι εντελώς αδιάφορο το πόσα ακριβώς κερδίζει.

Νομιζω οτι δεν καταλαβες καλα τι περιεγραψα. Σιγουρα σου ειναι αδιαφορα ολα αυτα, αλλα εμμεσως εχουν σημασια γιατι βασει αυτων κοστολογει η εταιρεια ποσο θα σε χρεωσει εσενα. Δεν χρειαζεται να εισαι "στα μεσα" για να το καταλαβεις αυτο, στοιχειωδης αντιληψη αρκει. Εαν τις κοστιζει ακριβα τοτε θα το φας και εσυ ως καταναλωτης ακριβα. Κανενας δεν χαριζει λεφτα φιλε μου.

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η σύγκριση με το τι ακριβώς θα πλήρωνα στην περίπτωση που θα το αγόραζα με χρηματοδότηση.

Σωστα, γι'αυτο και εγω αυτο που περιεγραψα ειναι πως να τα συγκρινεις με το σωστο τροπο. Τωρα εαν θες να εισαι λιγο πιο εξυπνος και να λαβεις υποψην αυτα που ειπα ή οχι ειναι δικο σου θεμα. Απο την δικη σου τσεπη τα παιρνουν.

48 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Απο καπου εχουν κερδος οι εταιρειες ληζινγκ. Προφανώς απο την δίκη σου την χασούρα.

right on

Επεξ/σία από leloslelou
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα κερδη στις leasing προερχονται από οικονομίες κλίμακας. Είναι σωστή τακτική να συγκρίνεις πόσο θα σου κοστίσει εν τέλει η αγορά ενός αυτοκινήτου μέσω leasing και μέσω χρηματοδότησης από αντιπροσωπεία. Αν υποθέσεις ότι στην περίπτωση του leasing δεν μπλέκεις με τράπεζα, τότε οι όροι μπορεί να είναι πολύ ευνοικοί. Σε καινούργιο οι τιμές θα είναι λίγο παραπάνω σε leasing προφανώς γιατί καλύπτονται και service, οδική βοήθεια κτλ. Λογικά αν έχεις το μεγάλο μέρος του ποσού διαθέσιμο ήδη πας σε αντιπροσωπεία, αν όχι πας σε leasing. Όλο το παιχνίδι είναι στα μεταχειρισμένα λοιπόν. Σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι επειδή το όχημα ήταν leasing και όχι rental θα είναι σε άψογη κατάσταση αλλά εντάξει σε σύγκριση με ιδιωτών, μαντρών και rental σίγουρα θα είναι σε καλύτερη γιατί θα έχει κάνει τα σερβις στην ώρα του αφού είναι ήδη πληρωμένα (και θέλω μα σταθώ εδώ γιατί στο φόρουμ επικρατεί η άποψη ότι όλος ο κόσμος κάνει σέρβις στα αυτοκίνητα! ούτε καν!). Οπότε πολύ απλά πας και το βλέπεις. Στο κάτω κάτω αν δεις ότι δεν είναι εν τέλει σε τόσο καλή κατάσταση ή εχει βγάλει κανα πρβληματάκι στα 3 χρόνια της μίσθωσης το επιστρέφεις. Αν έχεις δει ότι πάνε όλα καλά και σε έχει βολέψει το αγοράζεις. Σε αυτό το σημείο επειδή έχω κάνει διάφορες αναλύσεις θα σου πω ότι το αν συμφέρει να το επιστρέψεις ή να το αγοράσεις εξαρτάται και είναι υποκειμενικό. Για αυτό λέω θα το δεις στην πορεία. Η λογική λέει ότι θα το αποφασίσεις λίγους μήνες πριν την επιστροφή του. Προσωπικά έχω καταλήξει στο ότι εφόσον ένα όχημα μου καλύπτει τις ανάγκες (να βλέπεται, να είναι καλό οδηγικά, να έχει χαμηλή κατανάλωση) και έχει μία τιμή σα μεταχειρισμένο leasing(έστω μοντέλο του 2016) έως 200€/μήνα, τότε είναι ότι πιο βολικό να πάω σε νέα 36μηνη μίσθωση με ένα μοντέλο του 2019 τότε. Είναι τόσο μεγάλη υπόθεση να μην έχεις να μπλέκεις με αγοραπωλησείες που δε φαντάζεσαι. Είναι πολύ minimized risk.Τώρα να απαντήσω και στο τελευταίο ερώτημα, οι γρατζουνίες πληρώνονται και ακριβά στο leasing. Απόφυγε τες με κάθε μέσο. Απαλλαγή είναι 300+φπα αλλά θα σου πουν 5 γρατζουνιές βρήκαμε άρα 5χ300+φπα...Γενικά σηκώνει συζήτηση το θέμα, και παίζουν πολύ παράγοντες ρόλο, δεν είναι θέμα καλύτερου και χειρότερου.

Επεξ/σία από Anthony3091
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, leloslelou είπε

Δεν εξισωνω τιποτα, συγκρινω για να αποφασισω και τιποτα δεν υπολογιζεται αυθαιρετα, ξερω τι κανω.

Το πρόβλημα είναι ότι προσπαθείς να συγκρίνεις το επιτόκιο της χρηματοδότησης με το επιτόκιο της μίσθωσης, ε εξ ορισμού αυτή η σύγκριση είναι εντελώς λάθος επειδή επιτόκιο μίσθωσης δεν υπάρχει. Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει, όσες φορές και να γράψεις "δεν εξισώνω τίποτα", "τίποτα δεν υπολογίζω αυθαίρετα" και "ξέρω τι κάνω".

19 λεπτά πριν, leloslelou είπε

Οτι νομιζεις φιλε μου.
Εντελως ενημερωτικα δεν τα λεω στον αερα, εχω και αποδειξεις εκτος των δικων μου υπολογισμων. Παρ'ολα αυτα ειναι πολυ ευκολο να το διαπιστωσεις και ο ιδιος εαν δεις ενα ετησιο financial report μιας εταιρειας ληζινγκ.

Το "έχω αποδείξεις" δεν λέει απολύτως τίποτα, είναι απλά αστήρικτος ισχυρισμός, ούτε κανέναν δικό σου υπολογισμό έχεις παραθέσει. Επίσης το "ψάξε την ετήσια οικονομική αναφορά μιας εταιρείας λήζινγκ" δεν είναι απόδειξη, είναι υπεκφυγή.

Προφανώς και η ετήσια αναφορά μιας εταιρείας leasing θα έχει επιτόκια μια και κατά κανόνα τα κεφάλαια τους προέρχονται από χρηματοδότηση και άρα επιβαρύνονται με τόκους, προφανώς και η ετήσια αναφορά τους θα έχει μισθοδοσίες μια και έχουν υπαλλήλους, κ.ο.κ., μόνο που όλα αυτά δεν έχουν άμεση σχέση με το ίδιο το leasing, ούτε αφορούν εμένα και εσένα που είμαστε απλοί καταναλωτές.

Επίσης το να χρησιμοποιείς αγγλικές ορολογίες αντί για ελληνικές (financial report αντί οικονομική αναφορά) δεν σε κάνει να φαίνεσαι πιο γνώστης.

38 λεπτά πριν, leloslelou είπε

Νομιζω οτι δεν καταλαβες καλα τι περιεγραψα. Σιγουρα σου ειναι αδιαφορα ολα αυτα, αλλα εμμεσως εχουν σημασια γιατι βασει αυτων κοστολογει η εταιρεια ποσο θα σε χρεωσει εσενα. Δεν χρειαζεται να εισαι "στα μεσα" για να το καταλαβεις αυτο, στοιχειωδης αντιληψη αρκει. Εαν τις κοστιζει ακριβα τοτε θα το φας και εσυ ως καταναλωτης ακριβα. Κανενας δεν χαριζει λεφτα φιλε μου.

Όχι φίλε μου, όλα αυτά μου είναι αδιάφορα και εμμέσως. Κάνεις λάθος, βάσει όλων αυτών η εταιρεία κοστολογεί το τι κόστος θα έχει η ίδια, και όχι το πόσο θα χρεώσει εμένα. Επίσης δηλώσεις του στυλ "Κανενας δεν χαριζει λεφτα φιλε μου" είναι περιττές, δεν έχω έρθει από άλλο πλανήτη.

44 λεπτά πριν, leloslelou είπε

Σωστα, γι'αυτο και εγω αυτο που περιεγραψα ειναι πως να τα συγκρινεις με το σωστο τροπο.

Κάθε άλλο παρά αυτό περιέγραψες, για επιτόκια μίλησες και μόνο που όπως εξήγησα και παραπάνω είναι εντελώς λάθος.

Ο σωστός τρόπος σύγκρισης είναι να πεις ότι πχ για ένα yaris των 15.000€ με το κλειδί στο χέρι:

1. Με leasing χωρίς προκαταβολή θα πρέπει να πληρώνω 300€/μήνα για 48 μήνες και τίποτα άλλο, και στα 4 χρόνια θα έχω δικαίωμα εξαγοράς με 8.000€.

2. Με χρηματοδότηση χωρίς προκαταβολή θα πρέπει να πληρώνω 400€/μήνα για 48 μήνες + τέλη κυκλοφορίας + ασφάλιστρα + συντήρηση, και στα 4 χρόνια θα είναι δικό μου.

Τα παραπάνω νούμερα/μοντέλο είναι εντελώς τυχαία, όποιος ενδιαφέρεται μαθαίνει συγκεκριμένα νούμερα, τα βάζει κάτω, και αποφασίζει τι τον συμφέρει. Αυτός και μόνο είναι ο σωστός τρόπος σύγκρισης, το να προσπαθείς να βγάλεις "επιτόκιο μίσθωσης" (όπως το 9-14% που έγραψες χωρίς να εξηγήσεις απολύτως τίποτα) είναι τουλάχιστον αστείο. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, δεν μπορείς να ξέρεις πόσο ακριβώς έκπτωση έχει η εταιρεία ούτε στην αγορά του αυτοκινήτου, ούτε στα συμβόλαια συντήρησης που έχει συνάψει, ούτε στις συμφωνίες για ασφάλιση.

  • Like 7
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ο σωστός τρόπος σύγκρισης είναι να πεις ότι πχ για ένα yaris των 15.000€ με το κλειδί στο χέρι:

1. Με leasing χωρίς προκαταβολή θα πρέπει να πληρώνω 300€/μήνα για 48 μήνες και τίποτα άλλο, και στα 4 χρόνια θα έχω δικαίωμα εξαγοράς με 8.000€.

2. Με χρηματοδότηση χωρίς προκαταβολή θα πρέπει να πληρώνω 400€/μήνα για 48 μήνες + τέλη κυκλοφορίας + ασφάλιστρα + συντήρηση, και στα 4 χρόνια θα είναι δικό μου.

Τα παραπάνω νούμερα/μοντέλο είναι εντελώς τυχαία, όποιος ενδιαφέρεται μαθαίνει συγκεκριμένα νούμερα, τα βάζει κάτω, και αποφασίζει τι τον συμφέρει. Αυτός και μόνο είναι ο σωστός τρόπος σύγκρισης, το να προσπαθείς να βγάλεις "επιτόκιο μίσθωσης" (όπως το 9-14% που έγραψες χωρίς να εξηγήσεις απολύτως τίποτα) είναι τουλάχιστον αστείο. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, δεν μπορείς να ξέρεις πόσο ακριβώς έκπτωση έχει η εταιρεία ούτε στην αγορά του αυτοκινήτου, ούτε στα συμβόλαια συντήρησης που έχει συνάψει, ούτε στις συμφωνίες για ασφάλιση.

Aκριβώς αυτό. Οπότε η χρηματοδότηση συμφέρει μόνο αν έχεις ολόκληρο ή σχεδόν ολόκληρο το ποσό έτοιμο.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το πρόβλημα είναι ότι προσπαθείς να συγκρίνεις το επιτόκιο της χρηματοδότησης με το επιτόκιο της μίσθωσης, ε εξ ορισμού αυτή η σύγκριση είναι εντελώς λάθος επειδή επιτόκιο μίσθωσης δεν υπάρχει. Και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει, όσες φορές και να γράψεις "δεν εξισώνω τίποτα", "τίποτα δεν υπολογίζω αυθαίρετα" και "ξέρω τι κάνω".

Δεν ειναι δουλεια μου να σε μορφωσω επι του θεματος, αν θες ψαξε στο google και θα καταλαβεις αλλιως καληνυχτα.

44 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το "έχω αποδείξεις" δεν λέει απολύτως τίποτα, είναι απλά αστήρικτος ισχυρισμός, ούτε κανέναν δικό σου υπολογισμό έχεις παραθέσει.

Εχεις δικιο ειναι αστηρικτος, αλλα εαν ενδιαφερεσαι τοσο μπορω να σου στειλω τις αποδειξεις που εχω. Οχι μεσω του φορουμ ομως. Επισης εαν θελεις να μιλησουμε με νουμερα πολυ ευχαριστως αλλα απο αυτα που λες καταλαβαινω οτι δεν εχεις ιδεα οποτε δεν νομιζω οτι εχει νοημα.

47 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης το "ψάξε την ετήσια οικονομική αναφορά μιας εταιρείας λήζινγκ" δεν είναι απόδειξη, είναι υπεκφυγή.

Σου εδωσα μια λυση, δεν θα κανω εγω τη δουλεια για σενα. Εαν την ανοιξεις και καταλαβαινεις αυτα που διαβαζεις τοτε θα δεις οτι εχω δικιο.

48 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Προφανώς και η ετήσια αναφορά μιας εταιρείας leasing θα έχει επιτόκια μια και κατά κανόνα τα κεφάλαια τους προέρχονται από χρηματοδότηση και άρα επιβαρύνονται με τόκους, προφανώς και η ετήσια αναφορά τους θα έχει μισθοδοσίες μια και έχουν υπαλλήλους, κ.ο.κ., μόνο που όλα αυτά δεν έχουν άμεση σχέση με το ίδιο το leasing, ούτε αφορούν εμένα και εσένα που είμαστε απλοί καταναλωτές.

Μαλλον δεν εχεις κοιταξει ποτε οικονομικη αναφορα για αυτο λες τα παραπανω.

49 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επίσης το να χρησιμοποιείς αγγλικές ορολογίες αντί για ελληνικές (financial report αντί οικονομική αναφορά) δεν σε κάνει να φαίνεσαι πιο γνώστης.

Σορρυ, μενω πολλα χρονια στο εξωτερικο και δεν μου ερχοταν η λεξη στα ελληνικα αλλα σιγουρα δεν εχω την αναγκη να φαινομαι πιο γνωστης. Εαν πιστευεις οτι οι αγγλικοι οροι σε κανουν να φαινεσαι πιο γνωστης  εισαι πολυ λιγος.

51 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι φίλε μου, όλα αυτά μου είναι αδιάφορα και εμμέσως. Κάνεις λάθος, βάσει όλων αυτών η εταιρεία κοστολογεί το τι κόστος θα έχει η ίδια, και όχι το πόσο θα χρεώσει εμένα. Επίσης δηλώσεις του στυλ "Κανενας δεν χαριζει λεφτα φιλε μου" είναι περιττές, δεν έχω έρθει από άλλο πλανήτη.

Κάθε άλλο παρά αυτό περιέγραψες, για επιτόκια μίλησες και μόνο που όπως εξήγησα και παραπάνω είναι εντελώς λάθος.

οτι πεις φιλε. Σε βαρεθηκα, εγω ειπα καποια πραγματα που συμπερανα απο την αγορα και οποιος διαβασει και εχει την νοητικη ικανοτητα να καταλαβει τοτε τα λαμβανει υποψην, οποιος δεν εχει τοτε τα αγνοει και συνεχιζει να πιστευει αυτα που πιστευεις εσυ.

56 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάθε άλλο παρά αυτό περιέγραψες, για επιτόκια μίλησες και μόνο που όπως εξήγησα και παραπάνω είναι εντελώς λάθος.

Ο σωστός τρόπος σύγκρισης είναι να πεις ότι πχ για ένα yaris των 15.000€ με το κλειδί στο χέρι:

1. Με leasing χωρίς προκαταβολή θα πρέπει να πληρώνω 300€/μήνα για 48 μήνες και τίποτα άλλο, και στα 4 χρόνια θα έχω δικαίωμα εξαγοράς με 8.000€.

2. Με χρηματοδότηση χωρίς προκαταβολή θα πρέπει να πληρώνω 400€/μήνα για 48 μήνες + τέλη κυκλοφορίας + ασφάλιστρα + συντήρηση, και στα 4 χρόνια θα είναι δικό μου.

Τα παραπάνω νούμερα/μοντέλο είναι εντελώς τυχαία, όποιος ενδιαφέρεται μαθαίνει συγκεκριμένα νούμερα, τα βάζει κάτω, και αποφασίζει τι τον συμφέρει. Αυτός και μόνο είναι ο σωστός τρόπος σύγκρισης, το να προσπαθείς να βγάλεις "επιτόκιο μίσθωσης" (όπως το 9-14% που έγραψες χωρίς να εξηγήσεις απολύτως τίποτα) είναι τουλάχιστον αστείο. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, δεν μπορείς να ξέρεις πόσο ακριβώς έκπτωση έχει η εταιρεία ούτε στην αγορά του αυτοκινήτου, ούτε στα συμβόλαια συντήρησης που έχει συνάψει, ούτε στις συμφωνίες για ασφάλιση.

Εισαι βαθια νυχτωμενος ή δεν καταλαβαινεις αυτα που διαβαζεις. Δεν ειπα οτι εχουν νοημα αμμεσα οι λεπτομερειες των εμπορικων συμφωνιων που εχει συναψει η εταιρεια απο την πλευρα της με τους παροχους τριτων υπηρεσιων. Ειπα οτι οταν σου παρεχει εσενα τις υπηρεσιες μιας τριτης εταιρειας τοτε σε χρεωνει παραπανω για αυτο, και ο τροπος να το κανει ειναι μεσω τοκου αλλα μαλλον δεν εχεις ακουσει τον ορο μεσαζοντας.

Γενικα καληνυχτα παντως

Δημοσ.
16 ώρες πριν, nilo είπε

Καλησπέρα. Για να έχεις μια ιδέα, η Avis μου έκανε αυτή την προσφορά για μεταχειρισμένο Polo.

 image.png.85a13e6415db4987f4861d7c407e7521.png

με φπα ή χωρίς; επίσης αν δε σου κάνει ένα κόπο λες τι πένταλντι έχει για πρόωρη διακοπή

Δημοσ.

Συγνώμη, leasing δεν κάνεις όταν έχεις εταιρεία και θέλεις να σου επιστραφεί το ΦΠΑ; Υπάρχει κάποιο άλλο νόημα; 

επίσης ταπεινή μου άποψη είναι ότι αυτό το "δικαίωμα εξαγοράς" είναι ένα απλό τυράκι, γιατί κανείς ο οποίος βάζει δόση 131 ευρώ όπως στο πίνακα του φίλου, δεν έχει μετά 5000 να δώσει μετρητα για να εξαγοράσει το οποιοδήποτε αμάξι μετά από 3 χρόνια (πάλι επί του παραδείγματος στο πίνακα). Οπότε τι κάνεις; το γυρνάς πίσω και ξανακάνεις leasing, και έτσι είσαι σε ένα αέναο κύκλο χρέους με την γλύκα οτι "έχεις καινούργιο αμάξι". 
Προσωπικά δεν θα το έκανα ποτε... :(

  • Like 3
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, topaz είπε

Συγνώμη, leasing δεν κάνεις όταν έχεις εταιρεία και θέλεις να σου επιστραφεί το ΦΠΑ; Υπάρχει κάποιο άλλο νόημα; 

επίσης ταπεινή μου άποψη είναι ότι αυτό το "δικαίωμα εξαγοράς" είναι ένα απλό τυράκι, γιατί κανείς ο οποίος βάζει δόση 131 ευρώ όπως στο πίνακα του φίλου, δεν έχει μετά 5000 να δώσει μετρητα για να εξαγοράσει το οποιοδήποτε αμάξι μετά από 3 χρόνια (πάλι επί του παραδείγματος στο πίνακα). Οπότε τι κάνεις; το γυρνάς πίσω και ξανακάνεις leasing, και έτσι είσαι σε ένα αέναο κύκλο χρέους με την γλύκα οτι "έχεις καινούργιο αμάξι". 
Προσωπικά δεν θα το έκανα ποτε... :(

Μα και η επιδιωξη της leasing εταιρειας ειναι να σε εχει πελατακι για χρονια συνεχως ωστε να εχει συνεχη ροη χρηματων.

Γι'αυτο και το δικαιωμα εξαγορας δεν θα γινει ποτε ελκυστικο η τουλαχιστον συμφέρον ως προς εσενα

  • Like 1
Δημοσ.

...μισό λεπτό ρε παιδιά, στο leasing, έχεις πληρωμένη ασφάλεια, τέλη, συντήρηση σε όλα τα συμβόλαια; Διότι αν ισχύει αυτό τότε έρχεται περίπου μια η άλλη. 

Το μείζον πρόβλημα παραμένει, ότι στο τέλος του πανηγυριού θα πρέπει να σκάσεις πολλά λεφτα για να εξαγοράσεις το αμάξι κάτι που σε ωθεί αναγκαστικά σε νέο leasing, νέο χρέος... αέναο χρέος. Θα χρωστάς για πάντα στη leasing! LOL

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, topaz είπε

...μισό λεπτό ρε παιδιά, στο leasing, έχεις πληρωμένη ασφάλεια, τέλη, συντήρηση σε όλα τα συμβόλαια; Διότι αν ισχύει αυτό τότε έρχεται περίπου μια η άλλη. 

Το μείζον πρόβλημα παραμένει, ότι στο τέλος του πανηγυριού θα πρέπει να σκάσεις πολλά λεφτα για να εξαγοράσεις το αμάξι κάτι που σε ωθεί αναγκαστικά σε νέο leasing, νέο χρέος... αέναο χρέος. Θα χρωστάς για πάντα στη leasing! LOL

δεν ειναι πρόβλημα γι'αυτούς που αλλάζουν αμάξι κάθε 4 χρόνια, και δεν το παντρεύονται..... 

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Anthony3091 είπε

Τα κερδη στις leasing προερχονται από οικονομίες κλίμακας. Είναι σωστή τακτική να συγκρίνεις πόσο θα σου κοστίσει εν τέλει η αγορά ενός αυτοκινήτου μέσω leasing και μέσω χρηματοδότησης από αντιπροσωπεία. Αν υποθέσεις ότι στην περίπτωση του leasing δεν μπλέκεις με τράπεζα, τότε οι όροι μπορεί να είναι πολύ ευνοικοί. Σε καινούργιο οι τιμές θα είναι λίγο παραπάνω σε leasing προφανώς γιατί καλύπτονται και service, οδική βοήθεια κτλ. Λογικά αν έχεις το μεγάλο μέρος του ποσού διαθέσιμο ήδη πας σε αντιπροσωπεία, αν όχι πας σε leasing. Όλο το παιχνίδι είναι στα μεταχειρισμένα λοιπόν. Σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι επειδή το όχημα ήταν leasing και όχι rental θα είναι σε άψογη κατάσταση αλλά εντάξει σε σύγκριση με ιδιωτών, μαντρών και rental σίγουρα θα είναι σε καλύτερη γιατί θα έχει κάνει τα σερβις στην ώρα του αφού είναι ήδη πληρωμένα (και θέλω μα σταθώ εδώ γιατί στο φόρουμ επικρατεί η άποψη ότι όλος ο κόσμος κάνει σέρβις στα αυτοκίνητα! ούτε καν!). Οπότε πολύ απλά πας και το βλέπεις. Στο κάτω κάτω αν δεις ότι δεν είναι εν τέλει σε τόσο καλή κατάσταση ή εχει βγάλει κανα πρβληματάκι στα 3 χρόνια της μίσθωσης το επιστρέφεις. Αν έχεις δει ότι πάνε όλα καλά και σε έχει βολέψει το αγοράζεις. Σε αυτό το σημείο επειδή έχω κάνει διάφορες αναλύσεις θα σου πω ότι το αν συμφέρει να το επιστρέψεις ή να το αγοράσεις εξαρτάται και είναι υποκειμενικό. Για αυτό λέω θα το δεις στην πορεία. Η λογική λέει ότι θα το αποφασίσεις λίγους μήνες πριν την επιστροφή του. Προσωπικά έχω καταλήξει στο ότι εφόσον ένα όχημα μου καλύπτει τις ανάγκες (να βλέπεται, να είναι καλό οδηγικά, να έχει χαμηλή κατανάλωση) και έχει μία τιμή σα μεταχειρισμένο leasing(έστω μοντέλο του 2016) έως 200€/μήνα, τότε είναι ότι πιο βολικό να πάω σε νέα 36μηνη μίσθωση με ένα μοντέλο του 2019 τότε. Είναι τόσο μεγάλη υπόθεση να μην έχεις να μπλέκεις με αγοραπωλησείες που δε φαντάζεσαι. Είναι πολύ minimized risk.Τώρα να απαντήσω και στο τελευταίο ερώτημα, οι γρατζουνίες πληρώνονται και ακριβά στο leasing. Απόφυγε τες με κάθε μέσο. Απαλλαγή είναι 300+φπα αλλά θα σου πουν 5 γρατζουνιές βρήκαμε άρα 5χ300+φπα...Γενικά σηκώνει συζήτηση το θέμα, και παίζουν πολύ παράγοντες ρόλο, δεν είναι θέμα καλύτερου και χειρότερου.

Ολες οι εταιριες leasing εχουν leasing μεταχειρισμενων; Ή ειναι αλλες αυτες;

Δημοσ.

Αντιγράφω από άλλο θέμα μια άποψη μου για το leasing (χρησιμοποιώ leasing 9 χρόνια με εταιρικό και 4 με ιδιωτικό, άρα έχω άποψη)- για τους 2-3 φίλους που όντως ρωτάνε για το leasing στο θέμα εδώ και θέλουν αν το συζητήσουν. Η αφορμή εκεί ήταν η σύγκριση με τα προγράμματα balloon δόσης που γίνανε της μόδας τελευταία απο κάποιες αντιπροσωπείες. Γενικά υπάρχει μια δαιμονοποίηση για το leasing χωρίς να γίνεται κατανοητό οτι δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα πράγματα με την αγορά και κτήση αυτοκινήτου.

Εάν κάποιος φίλος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες και φοβάται μην τον πουν ..μειωμένης αντίληψης, ας μου στείλε ΡΜ.

------------

Αγαπητε συγκρινεις ανομοια πραγματα, αλλο αγορα αυτοκινήτου (κτήση, επενδυση 5ετιας όπως θες πεστο) και το άλλο είναι μίσθωση (χρήση ενος συγχρονου αυτοκινήτου για 4 χρόνια). Εγώ το ανέφερα στο φίλο γιατι είπε οτι είχε βολευτεί με εταιρικό και τώρα δεν είχε πρόσβαση, και οτι δεν θελει να παντρευτεί το αυτοκίνητο.

Στην αγορά εχεις τοκους, κόστη χρήσης (ασφαλεια, σερβις, τελη κυκλοφοριας, λαστιχα) και σου μενει το αυτοκίνητο μετά για να αποσβεσεις την κτήση αλλα 4 χρόνια πχ.

Στο leasing έχεις μόνο κοστος καυσίμου, αμεση αντικατάσταση αυτοκινήτου οπου και να εισαι, και στα 4 χρόνια αν θες ανανεώνεις με χαμηλότερο μίθσωμα ή μισθώνεις άλλο η τίποτα απο τα δύο. Όσοι έχουν την εμπειρία από εταιρικά αυτοκίνητα καταλαβαίνουν την ένοια "κανω χρήση μόνο"

Δεν συγκρίνονται, εξαρτάται από την ανάγκη σου. Στο σενάριο που σύγκρινα εγώ π.χ. το συγκεκριμένο kamiq ξεκινά 21970, με μεταλικο και 5.9% βγαίνει 23606 ή 48Χ491. Αν προσθέσω και αυτά που δίνει το leasing στα 4 αυτά χρόνια είναι άλλα 3500, ωστε τελικά να πω σε 4 χρόνια θα μου έχουν φύγει από την τσέπη 27154 αλλά θα είναι δικό μου. Στο leasing θα μου έχουν φύγει 18384 και δεν θα έχω αυτοκίνητο, αλλά ειναι οκ για μενα που σε 4 χρόνια θα θέλω να δω κάτι άλλο (π.χ. ηλεκτρικό) και δεν θα έχω παντρευτεί το ντιζελ που πρέπει πρώτα να το πουλήσω για να δω τι θα παρω μετά- δεν υπάρχει σωστό και λάθος, υπάρχει τι χρειάζεσαι εσύ.

Η διαφορά στα 4 χρόνια ειναι 8770, δηλαδή αν μετά το leasing έψαχνες τετοιο kamiq μεταχειρισμένο 4ετιας με αυτά τα λεφτά μαλλον δεν θα έβρισκες - ή μπορεί και να έβρισκες, αν έχουν ακριβύνει τόσο τα τέλη στα ντιζελ γα να προωθηθούν τα ηλεκτρικά... Για ν αμην βγούμε οφ τοπικ με το leasing, το κλεινω εδω.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/738304-αγορα-νεου-skoda-kamiq-10-116hp-ambition-suzuki-vitara-14-gl-hybrid-48v-129hp/page/17/

 

19 ώρες πριν, nilo είπε

Καλησπέρα. Για να έχεις μια ιδέα, η Avis μου έκανε αυτή την προσφορά για μεταχειρισμένο Polo.

 image.png.85a13e6415db4987f4861d7c407e7521.png

 

Φίλε εδώ υπάρχει σοβαρή φόλα, τι θα πει 1ο αυξημένο μίσθωμα 1000 - δηλαδή προκαταβολή 7,5 μισθώματα? για λιανική 8800 και μεταχειρισμένο? Αν μετά από τους 36 μήνες πας να το αγοράσεις θα σου έχει στοιχίσει 5716(δόσεις)+5115(εξαγορα) = 10831. Δεν συμφέρει με τίποτα

Για ενα φίλο που ρωτάει πιο πάνω, δεν κάνουν όλες οι εταιρίες leasing μεταχειρισμένων. Η AVIS έχει σίγουρα πολλά rentals οπότε είνια μάλλον εύκολο να τα κανει και leasing ως μεταχειρισμένα - κάτι αντίστοιχο κάνει και η Hertz. Οι αμιγώς leasing εταιρίες όπως η leaseplan ή ή executive lease έχουν συνήθως fleet lease και συνήθως τα πουλάνε τα μεταχειρισμένα, η αν τα προσφέρουν για leasing δεν θα συμφέρει σε σχέση με leasing καινούργιου - δες λίγο στο carnext dot gr .

Γενικά στο leasing δεν πας αν ψάχνεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο, η εξαγορά θα το κάνει πάντα ασύμφορο σε σχέση με το να το αγοράσεις με παραδοσιακή χρηματοδότηση.

 

  • Like 3
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, pp6210 είπε

Για ενα φίλο που ρωτάει πιο πάνω, δεν κάνουν όλες οι εταιρίες leasing μεταχειρισμένων. Η AVIS έχει σίγουρα πολλά rentals οπότε είνια μάλλον εύκολο να τα κανει και leasing ως μεταχειρισμένα - κάτι αντίστοιχο κάνει και η Hertz. Οι αμιγώς leasing εταιρίες όπως η leaseplan ή ή executive lease έχουν συνήθως fleet lease και συνήθως τα πουλάνε τα μεταχειρισμένα, η αν τα προσφέρουν για leasing δεν θα συμφέρει σε σχέση με leasing καινούργιου - δες λίγο στο carnext dot gr .

Γενικά στο leasing δεν πας αν ψάχνεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο, η εξαγορά θα το κάνει πάντα ασύμφορο σε σχέση με το να το αγοράσεις με παραδοσιακή χρηματοδότηση.

αυτο ειδα αρα δεν υπαρχει ποικιλια σε αυτοκινητα και εταιρειες.

παντως μια λυση που βγηκε για να ικανοποιησει τις εταιρειες με στολο, συνεχισε μεσω των αρκετων ελ επαγγελματιων στην Ελλαδα , φαινεται να εισχωρει και στον ιδιωτη.

Μου φαινεται την ταση των πωλητων και στελεχων στις επιχειρησεις να αλλαζουν καθε 4 χρονια αυτοκινητο λογω leasing θελουν να την υιοθετησουν και οι ιδιωτες.

Προσωπικα δεν βλεπω την αναγκη για αλλαγη καθε 4 χρονια καθως διαλεγω κατι που μου αρεσει και θελω να το κρατησω αν και τα χιλιομετρα ως ιδιωτης δεν ειναι τραγικα πολλα.

Αμαξι κατω της 10ετιας εχει μεταπωλητικη αξια και μπορει να λειτουργησει ως καλη προκαταβολη για καινουριο.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, circadian είπε

με φπα ή χωρίς; επίσης αν δε σου κάνει ένα κόπο λες τι πένταλντι έχει για πρόωρη διακοπή

Χωρίς ΦΠΑ. Το πέναλντι για πρόωρη διακοπή είναι 3 μισθώματα. 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...