Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.. Γμια ερώτηση σχετική με το θέμα για όποιον γνωρίζει.. Σήμερα αγόρασα μια ηλεκτρική συσκευή από ένα eshop (που έχει και φυσικό κατάστημα) και πλήρωσα και την εν λόγω εγγύηση.. Το γεγονός αυτό μνημονεύεται στην απόδειξη αγοράς αλλά δεν έχω λάβει κάποιο περαιτέρω αποδεικτικό.. Από επικοινωνία μαζί τους μου ανέφεραν ότι αποστέλλουν τα απαραίτητα στοιχεία στην bosch για την εξονοματος μου επέκταση της εγγύησης... Έχει συμβεί σε κανένα σας κάτι παρόμοιο.. Ζήτησα να μου αποστείλουν οποιοδήποτε αποδεικτικό τους παρέχει η bosch από την ενεργοποίηση της επέκτασης... 

Κανονικά δεν θα έπρεπε να μου αποσταλεί κάποιου είδους συμβόλαιο... Δεν είναι επέκταση εγγύησης της εταιρίας που το αγόρασα αλλά του ίδιου του κατασκευαστή... 

Δημοσ.

Εφόσον στην απόδειξη αγοράς αναγράφεται το serial number της συσκευής μπορείς να καλέσεις ο ίδιος στην αντιπροσωπία και να διαπιστώσεις αν όντως είσαι καλυμμένος

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Kastriot είπε

Εφόσον στην απόδειξη αγοράς αναγράφεται το serial number της συσκευής μπορείς να καλέσεις ο ίδιος στην αντιπροσωπία και να διαπιστώσεις αν όντως είσαι καλυμμένος

Δεν λέω αν έχει απλά την 2ετη εγγύηση αλλά αν ενεργοποιηθηκε η επέκταση αυτής... 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, arxyat είπε

Δεν λέω αν έχει απλά την 2ετη εγγύηση αλλά αν ενεργοποιηθηκε η επέκταση αυτής... 

Η διετής εγγύηση είναι αυτονόητο ότι υπάρχει, για την επιβεβαίωση ότι η επέκταση είναι σε ισχύ κάλεσε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...