parlapipas25 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Πρατήριο έχω σχετικά κοντά μου αυτο δεν είναι πρόβλημα.Το πρόβλημα είναι ότι επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα σίγουρα στο μέλλον θα χρειαστώ ανταλλακτικά φυσικού αερίου. Επίσης είναι ύποπτο που η VW τα σταματάει.θα υπάρχει σοβαρός λόγος. Τώρα το δίλημμα diesel-υβριδικο,αν το υβριδικό είναι πιο οικονομικό μέσα στην πόλη θα το προτιμήσω. Επεξ/σία 21 Μαΐου 2020 από parlapipas25
NT1G Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 24 λεπτά πριν, lefkrc είπε Καθώς (θα) μειώνονται τα προσφερόμενα οχήματα, αντίστοιχα θα πέφτει η ζήτηση φυσικού αερίου, οπότε δύσκολα να αναπτυχθεί μεγαλύτερο δίκτυο από αυτό που υπάρχει ήδη. Και παραδόξως το πιάνουν οι φορτηγοβιομηχανίες γιατί δουλεύει καλά για τα φορτηγά το φυσικό αέριο. 2 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε ... Επίσης είναι ύποπτο που η VW τα σταματάει.θα υπάρχει σοβαρός λόγος. ... ναι, θεωρούν ότι θα βγάλουν πιο πολλά λεφτά από τα ηλεκτρικά.
filarhos Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Με τόσα χλμ τον χρόνο σημαίνει κοντά 200χλμ την ημέρα και με δεδομένη την μέγιστη αυτονομία των cng κάθε δεύτερη μέρα θέλεις γέμισμα... Από φίλο ταξιτζή που πήρε για ένα χρόνο cng octavia (με 55λ βενζίνη και 12kg cng) πήγαινε Ανθούσα κάθε μέρα. Οικονομία αλλά κάθε μέρα που μιλούσαμε μου έλεγε να εδώ Ανθούσα περιμένω να γεμίσω. Έχανε κάθε μέρα κανένα μισάωρο, με το πρατήριο στα 5 λεπτά από το σπίτι του. Τελικά το επέστρεψε και πήρε το ίδιο μοντέλο 1,6 diesel και γεμίζει 2 φορές την εβδομάδα σε 5 λεπτά. Το θετικό είναι ότι έχει γνωστούς του συναδέλφους που έχουν ήδη cng octavia με >400χιλ χλμ χωρίς σοβαρές βλάβες. Προσωπικά με 50 τον χρόνο και πλάνο να το κρατήσω 10 χρόνια δηλαδή 500χιλχλμ, με δεδομένη την αντοχή των πετρελαιοκινητήρων θα έπαιρνα ένα τέτοιο. Ότι και να επιλέξεις πάρε αυτόματο, με αυτή τη χρήση μέσα στη πόλη κάποια στιγμή θα έχεις πρόβλημα στα πόδια-μέση και λοιπά συν τα νεύρα... 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Και παραδόξως το πιάνουν οι φορτηγοβιομηχανίες γιατί δουλεύει καλά για τα φορτηγά το φυσικό αέριο. ναι, θεωρούν ότι θα βγάλουν πιο πολλά λεφτά από τα ηλεκτρικά. Το πιάνουν γιατί έχουν περιθώρια για τεράστιες δεξαμενές!!! Ενώ στα επιβατικά δεν κατάφεραν να βάλουν περισσότερα από 20κιλά... με μέγιστη αυτονομία 400χλμ...
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, lefkrc είπε Δεν είναι υπόθεση. Είναι αντικειμενικά δεδομένο όταν το Group VW εχει ανακοινώσει ότι σταματάει την εξέλιξη νέων οχημάτων CNG. Συνεπώς 3 κατασκευαστές (VW, Skoda, Seat) δεν θα προσφέρουν μελλοντικά οχήματα. Η υπόθεση μου είναι ότι δεν θα εξελιχθεί μελλοντικά το δίκτυο διανομής στην Ελλάδα. Επίσης προσωπική μου άποψη είναι πως το να έχω τόσο περιορισμένο δίκτυο, ακόμα κι αν έχω ένα πρατήριο κοντά μου δεν είναι εξυπηρετικό. Αν καθυστερήσω να γεμίσω και το πρατήριο είναι κλειστό? Αν κλείσει οριστικά και το επόμενο κοντινότερο είναι μακριά? Είναι πολλές οι παράμετροι που πρέπει να έχει κάποιος συνέχεια στο νου ενώ με το diesel απλά γεμίζεις και πας. Αυτή είναι η άποψή μου και ελπίζω να είναι χρήσιμη στον TS. Το ότι η vw έχει ανακοινώσει ότι σταματάει την εξέλιξη CNG είναι γεγονός, το ότι θα μειωθούν τα προσφερόμενα οχήματα όμως είναι υπόθεση. Όταν σταματήσει η vw να πουλάει CNG ίσως να έχουν μπει κιάλλοι κατασκευαστές στο παιχνίδι, ίσως οι υπόλοιποι που ήδη προσφέρουν κάποια να εμπλουτίσουν την γκάμα τους σε CNG. Η ουσία είναι ότι οι υποθέσεις δεν σου δίνουν ασφαλή συμπεράσματα.
NT1G Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 4 λεπτά πριν, filarhos είπε ... Το πιάνουν γιατί έχουν περιθώρια για τεράστιες δεξαμενές!!! Ενώ στα επιβατικά δεν κατάφεραν να βάλουν περισσότερα από 20κιλά... με μέγιστη αυτονομία 400χλμ... και γιατί πάνε και σε lng. Επίσης τι πάει να πει τεράστιες δεξαμενές; Δεν αλλάζει η κατανάλωση στο φορτηγό;
parlapipas25 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 21 λεπτά πριν, NT1G είπε Και παραδόξως το πιάνουν οι φορτηγοβιομηχανίες γιατί δουλεύει καλά για τα φορτηγά το φυσικό αέριο. ναι, θεωρούν ότι θα βγάλουν πιο πολλά λεφτά από τα ηλεκτρικά. Μάλλον δεν πούλησαν τόσο όσο θα τους συμφερε να συνεχίσουν την παραγωγή. Επίσης κάποιος με υβριδικό να μας πει τι παίζει με τις μπαταρίες;Κάθε πόσο και με τι κόστος θέλουν αλλαγή;
pareisaktos Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 6 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε Μάλλον δεν πούλησαν τόσο όσο θα τους συμφερε να συνεχίσουν την παραγωγή. Επίσης κάποιος με υβριδικό να μας πει τι παίζει με τις μπαταρίες;Κάθε πόσο και με τι κόστος θέλουν αλλαγή; Συγγενικό μου πρόσωπο με Prius του 11' δεν έχει κανένα πρόβλημα με τις μπαταρίες μέχρι στιγμής. Επιπλέον η Toyota δίνει 11 χρόνια εγγύηση Στις μπαταρίες
gbras Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Εχεις γκαραζ? παρε ηλεκτρικο (Hundai Kona). Tωρα με την επιδοτηση θα γινουν και πιο προσιτα. Αλλιως κοιτα σε LPG. CNG ειναι οντως πιο οικονομικο το μελλον του μαλλον δυσοιωνο. Diesel ουτε για αστειο, ειδικα για την χρηση που το θες. Θα ειναι σαν να αγοραζεις windows mobile phone το 2007 ( οταν παρουσιαστηκε το iphone). To LPG βεβαια εχει το μειονεκτημα οτι δεν υπαρχει αυτοματο... Εγω θα τα κοιτουσα με σειρα πρωτεραιοτητας ηλεκτρικο>LPG>υβριδικο>CNG Απο αυτα τα δυο που αναφερεις corolla απο εμενα σαν πιο ολοκληρωμενο. Εκτος πολης το CNG ειναι ουσιαστικα αχρηστο και θα μεινεις με ενα ρεζερβουαρ μονο 6lt να κινεισαι... Επεξ/σία 21 Μαΐου 2020 από gbras
G.bar Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 3 ώρες πριν, parlapipas25 είπε Μάλλον δεν πούλησαν τόσο όσο θα τους συμφερε να συνεχίσουν την παραγωγή. Επίσης κάποιος με υβριδικό να μας πει τι παίζει με τις μπαταρίες;Κάθε πόσο και με τι κόστος θέλουν αλλαγή; Έχω υβριδικό Toyota CHR και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Η οικονομία καυσίμου είναι απίστευτη. Με 50€ σχεδόν, κάνω περίπου 900χλμ εντός πόλης στο 3,7 με 3,9 L/100, πάντα με τις ενδείξεις του trip com. Σε ταξίδι φτάνει εως και 4,5L/100 στα 110-130χλμ. H ποιότητα του είναι πολύ καλή για τις απαιτήσεις μου, και όσο για τις μπαταρίες με 11 χρόνια εγγύηση, μάλλον δεν θα έπρεπε να σε απασχολει το θέμα. Για το σέρβις κάθε 15000χλμ, αν θες να μάθεις το κόστος, εχει αναλυτικα τις τιμες ανάλογα το μοντελο και τα χιλιομετρα στο site. Ο,τι θες μου λες. *Αν είχα σπίτι με γκαράζ και μπορούσα να έχω φορτιστή φυσικά θα έπαιρνα ηλεκτρικό.
filarhos Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 4 ώρες πριν, NT1G είπε και γιατί πάνε και σε lng. Επίσης τι πάει να πει τεράστιες δεξαμενές; Δεν αλλάζει η κατανάλωση στο φορτηγό; Όταν λέω τεράστιες δεξαμενές συγκριτικά με αυτά που δίνουν για τα αυτοκίνητα. Η Βολβο υπόσχεται στο βασικό της μοντέλο 1000χλμ αυτονομία. Έχω δει και κάποια που πέρνουν επιπλέον δεξαμενές στοιβαγμένες την μια πάνω στην άλλη στον χώρο που θα ήταν η καμπίνα σε μεγάλο τράκτορα, σαν αυτό. Αυτά υπόσχονται τη διπλή αυτονομία. (έψαξα να βρω τη δημοσίευση αλλά δεν το ξαναβρήκα μόνο της Βόλβο).
parlapipas25 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 57 λεπτά πριν, G.bar είπε Έχω υβριδικό Toyota CHR και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Η οικονομία καυσίμου είναι απίστευτη. Με 50€ σχεδόν, κάνω περίπου 900χλμ εντός πόλης στο 3,7 με 3,9 L/100, πάντα με τις ενδείξεις του trip com. Σε ταξίδι φτάνει εως και 4,5L/100 στα 110-130χλμ. H ποιότητα του είναι πολύ καλή για τις απαιτήσεις μου, και όσο για τις μπαταρίες με 11 χρόνια εγγύηση, μάλλον δεν θα έπρεπε να σε απασχολει το θέμα. Για το σέρβις κάθε 15000χλμ, αν θες να μάθεις το κόστος, εχει αναλυτικα τις τιμες ανάλογα το μοντελο και τα χιλιομετρα στο site. Ο,τι θες μου λες. *Αν είχα σπίτι με γκαράζ και μπορούσα να έχω φορτιστή φυσικά θα έπαιρνα ηλεκτρικό. Ναι σου λένε 11 χρόνια η κάποια χιλιόμετρα.Οτι έρθει πρώτο.Επειδη κάνω πολλά χιλιόμετρα ξέρει κανείς μέχρι πόσα σε καλύπτει η εγγύηση;
KoreanW Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Το ότι το VW γκρουπ θα σταματήσει την εξέλιξη των CNG κινητήρων προέκυψε από συνέντευξη στη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt που εδωσε ο τεχνικός υπεύθυνος του ομιλου Frank Welsch . https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/volkswagen-vw-nimmt-abschied-vom-erdgas/25593434.html Αιτιολόγησε το γεγονός στη μη ανταπόκριση του κοινού σε επίπεδο πωλήσεων και στην ανάγκη να επικεντρωθεί το γκρουπ στα ηλεκτρικά. Το ότι δεν υπήρξαν πωλήσεις, είναι ελαφρώς πρόφαση αφού πανευρωπαϊκά ήταν γνωστό πως Ιταλία και Ισπανία παίζουν μόνο δυνατά σε αυτοκίνητα CNG. Άλλωστε ούτε 2-3 χρόνια δεν έδωσε χρόνο στην αγορά για να ανταποκριθεί από το 2017 που πρωτοανακοινώθηκε. https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/volkswagen-at-the-38th-vienna-motor-symposium-large-scale-move-to-electric-power-coasting-2-dot-0-and-natural-gas-propulsion-1149 Ενδεχομένως άλλαξαν συσχετισμοί στο γκρουπ με νέα πρόσωπα τόσο στην ηγεσία του κονσόρτσιουμ, όσο και στη Seat που είχε αναλάβει την εξέλιξη. https://www.seat-mediacenter.com/newspage/allnews/company/2018/Luca-de-Meo-SEAT-will-develop-CNG-technology-for-the-Volkswagen-Group.html Πάρθηκαν νέες αποφάσεις και λίγο τα έξοδα του dieselgate, λίγο η ηλεκτροκίνηση και κάπως έτσι βιαστικά το γκρουπ πέρασε σε άλλη εποχή. Απλά. Επεξ/σία 21 Μαΐου 2020 από KoreanW
G.bar Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 Δημοσ. 21 Μαΐου 2020 55 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε Ναι σου λένε 11 χρόνια η κάποια χιλιόμετρα.Οτι έρθει πρώτο.Επειδη κάνω πολλά χιλιόμετρα ξέρει κανείς μέχρι πόσα σε καλύπτει η εγγύηση; Η κανονική εγγύηση του αυτοκινήτου ισχύει για 180.000χλμ ή 6 χρόνια, ο,τι έρθει πρώτο. Από εκεί και έπειτα μετά από τα 6 χρόνια και για επόμενα 5 ετήσια σέρβις που κάνεις, σου τσεκάρουν και την υγεία της μπαταρίας και γενικότερα του υβριδικού συστήματος. Αν κάνεις 50.000 σε ένα χρόνο δεν ξέρω τι επιπτώσεις έχει στην μπαταρία και στην εγγύηση της γενικότερα, καλύτερα να απευθυνθείς σε κάποια αντιπροσωπεία. Επίσης αν στη διάγνωση της μπαταρίας φανεί ότι έχει πέσει η υγεία της, δεν θα σου την αλλάξουν, απλά δεν θα σου ανανεώσουν την εγγύηση της, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι έχει χαλάσει. Η εγγύηση ισχύει από την ώρα που θα φύγεις από το σέρβις και μέχρι το επόμενο.Αν σε αυτό το μεσοδιάστημα συμβεί κάτι στο υβριδικό σύστημα γενικότερα, τότε γίνεται αλλαγή/επισκευή. Έχε κατά νου σου ότι ο έλεγχος της μπαταρίας για την επέκταση της Έχει ένας στην γειτονιά μου Prius taxi με 500.000+ χιλιόμετρα και ακόμα δεν έχει αλλάξει μπαταρία πάντως.
korakios Δημοσ. 22 Μαΐου 2020 Δημοσ. 22 Μαΐου 2020 Για οικονομία , εφόσον έχεις CNG πρατήριο , δε χρειάζεται παραπάνω να το ψάξεις...επίσης μην ψαρώνεις με ανακοινώσεις μούφα που απλά ξεστοκάρανε ότι Golf υπήρχε σε ένα μήνα...μετά είδαν και καλά οτι υπάρχει μέλλον ακόμα σε θερμικούς κινητήρες https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Oi-kinhthres-kayshs-exoyn-akoma-zwh_200932.asp Περαιτέρω δε μπαίνω καν σε συζήτηση οικονομίας , έχω CNG (fiat panda) , 3-3,5Ε/100χλμ , σε βενζίνη δε βγαίνουν αυτά τα νούμερα . Όχι οτι είμαι fan του ομίλου vw ,αλλά από ανταλλακτικά θα έχεις για μια 20ετία , σχεδόν όλα τα καινούρια ταξί octavia cng είναι 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα