Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,η χρήση που θα γίνεται είναι 90% μέσα στην Αθήνα.Ειμαι ανάμεσα στο corolla hybrid και στο octavia cng.Πιο είναι πιο οικονομικό από άποψη κατανάλωσης μέσα στην πόλη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να προσθέσω ότι η VW (άρα και Seat και Skoda) έχει ανακοινώσει ότι εγκαταλείπει την τεχνολογία CNG και την εξέλιξη νέων μοντέλων με αυτό το καύσιμο. Δεν επηρεάζονται βέβαια μοντέλα που βρίσκονται ήδη σε παραγωγή.

Και λαμβάνοντας υπόψιν το γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι σταθμοί καυσίμων CNG στην Αθήνα (και στην επαρχία) και το ρεζερβουάρ βενζίνης είναι πολύ μικρό, η πιθανότητα περιορισμένης αυτονομίας κίνησης είναι μεγάλη.

Επεξ/σία από lefkrc
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Υπάρχει πρατήριο cng εκεί που κινείσαι?

 

30 λεπτά πριν, hountalas είπε

Το αέριο είναι με διαφορά το οικονομικότερο σήμερα. Αλλά.... δεν υπάρχει ακόμα μεγάλο δίκτυο ανεφοδιασμού αλλά και δεν ξέρουμε στο μέλλον αν θα δημιουργηθεί οπότε είναι λίγο ρίσκο η κατάσταση. Επίσης δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι αλλά συνήθως η δεξαμενή για το αέριο τρώει χώρο από το πορτ μπαγκαζ.

Παράδειγμα το καμιικ σε αέριο με τα 90 αλόγατα έχει 300 λίτρα πορτ μπαγκαζ....

 

22 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Να προσθέσω ότι η VW (άρα και Seat και Skoda) έχει ανακοινώσει ότι εγκαταλείπει την τεχνολογία CNG και την εξέλιξη νέων μοντέλων με αυτό το καύσιμο. Δεν επηρεάζονται βέβαια μοντέλα που βρίσκονται ήδη σε παραγωγή.

Και λαμβάνοντας υπόψιν το γεγονός ότι υπάρχουν λίγοι σταθμοί καυσίμων CNG στην Αθήνα (και στην επαρχία) και το ρεζερβουάρ βενζίνης είναι πολύ μικρό, η πιθανότητα περιορισμένης αυτονομίας κίνησης είναι μεγάλη.

Υπάρχει σχετικά κοντά αντλία φυσικού αερίου.Ξερω ότι η vw θα εγκαταλείψει το φυσικό αέριο αλλά σε βάθος 5εντιας.Μηπως να κοιτάξω και για ντίζελ; κάνω 50.000 χιλιόμετρα το χρόνο αλλά δεν τα πολυχονευω λόγω ρύπων dpf κλπ.

Γενικά για μέσα στην πόλη με βάση φυσικό αέριο, υβριδικό και ντίζελ πια είναι η σειρά με το οικονομικότερο;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

50.000 χλμ το χρόνο, και το 90% από αυτά μέσα στην Αθήνα?

Ναι είναι η φύση της δουλειάς τέτοια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Γενικά για μέσα στην πόλη με βάση φυσικό αέριο, υβριδικό και ντίζελ πια είναι η σειρά με το οικονομικότερο;

Προσωπική μου άποψη, Diesel μετά υβριδικό και τέλος φυσικό αέριο (κυρίως επειδή είναι μικρό το δίκτυο ανεφοδιασμού). Με τα χιλιόμετρα που κάνεις, με το diesel η απόσβεση από το καύσιμο θα είναι πολύ μεγάλη.

Θεωρώ το diesel ειναι η οικονομικότερη λύση (έχουμε στην οικογένεια ένα Clio diesel του 2011 και γίνεται "σφαγή" μεταξύ μας ποιος θα το πάρει). Θέλει "ευλαβική" προσοχή από που θα βάζεις πετρέλαιο.

Επεξ/σία από lefkrc
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Γενικά για μέσα στην πόλη με βάση φυσικό αέριο, υβριδικό και ντίζελ πια είναι η σειρά με το οικονομικότερο;

Για μέσα στην πόλη εννοείται πως το πιο οικονομικό είναι το ΦΑ, ακολουθεί το υβριδικό, και χειρότερο το ντίζελ.

  • Like 2
Δημοσ.

Ωραίο το φυσικό αέριο αλλά με προβληματίζει η στάση VW που θα τα σταματήσει.Θα βρίσκω ανταλλακτικά στο μέλλον;Είναι μεγάλο θέμα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, parlapipas25 είπε

Θα βρίσκω ανταλλακτικά στο μέλλον;Είναι μεγάλο θέμα.

Αυτό είναι το μόνο που δεν πρέπει να σε απασχολεί, καθώς ο κατασκευαστής ειναι υποχρεωμένος να σε καλύψει για 10-12 χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής.
Θεωρώ πιο σημαντικό ότι έχει μόνο 6 λίτρα ρεζερβουαρ βενζίνης σαν "βοηθητικό" μέχρι να φτάσεις στο πλησιέστερο σταθμό CNG. Κοινώς η αυτονομία του μηδαμινή αν βρεθείς σε περιοχή που δεν έχει CNG.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Ωραίο το φυσικό αέριο αλλά με προβληματίζει η στάση VW που θα τα σταματήσει.Θα βρίσκω ανταλλακτικά στο μέλλον;Είναι μεγάλο θέμα.

Το ότι η VW θα σταματήσει να εξελίσσει CNG δεν βλέπω το πως θα μπορέσει να σε επηρεάσει. Ανταλλακτικά μια χαρά θα βρίσκεις, το octavia δεν σταματάει, ίσως μόνο να υπάρξει δυσκολία για κάποια ελάχιστα μεταχειρισμένα από τα μηχανικά.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το ότι η VW θα σταματήσει να εξελίσσει CNG δεν βλέπω το πως θα μπορέσει να σε επηρεάσει.

Καθώς (θα) μειώνονται τα προσφερόμενα οχήματα, αντίστοιχα θα πέφτει η ζήτηση φυσικού αερίου, οπότε δύσκολα να αναπτυχθεί μεγαλύτερο δίκτυο από αυτό που υπάρχει ήδη.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Καθώς (θα) μειώνονται τα προσφερόμενα οχήματα, αντίστοιχα θα πέφτει η ζήτηση φυσικού αερίου, οπότε δύσκολα να αναπτυχθεί μεγαλύτερο δίκτυο από αυτό που υπάρχει ήδη.

Αυτό στα bold που το παίρνεις σαν δεδομένο δεν είναι παρά μια υπόθεση. Που στο κάτω κάτω τον φίλο δεν τον ενδιαφέρει και γιατί έχει ήδη κοντά του πρατήριο ΦΑ, και γιατί τα περισσότερα χλμ τα κάνει μέσα στην πόλη.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold που το παίρνεις σαν δεδομένο δεν είναι παρά μια υπόθεση. Που στο κάτω κάτω τον φίλο δεν τον ενδιαφέρει και γιατί έχει ήδη κοντά του πρατήριο ΦΑ, και γιατί τα περισσότερα χλμ τα κάνει μέσα στην πόλη.

Δεν είναι υπόθεση. Είναι αντικειμενικά δεδομένο όταν το Group VW εχει ανακοινώσει ότι σταματάει την εξέλιξη νέων οχημάτων CNG. Συνεπώς 3 κατασκευαστές (VW, Skoda, Seat) δεν θα προσφέρουν μελλοντικά οχήματα. Η υπόθεση μου είναι ότι δεν θα εξελιχθεί μελλοντικά το δίκτυο διανομής στην Ελλάδα.

Επίσης προσωπική μου άποψη είναι πως το να έχω τόσο περιορισμένο δίκτυο, ακόμα κι αν έχω ένα πρατήριο κοντά μου δεν είναι εξυπηρετικό. Αν καθυστερήσω να γεμίσω και το πρατήριο είναι κλειστό? Αν κλείσει οριστικά και το επόμενο κοντινότερο είναι μακριά? Είναι πολλές οι παράμετροι που πρέπει να έχει κάποιος συνέχεια στο νου ενώ με το diesel απλά γεμίζεις και πας. Αυτή είναι η άποψή μου και ελπίζω να είναι χρήσιμη στον TS.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...