Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μία από τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν από το φετινό συνέδριο προγραμματιστών Build 2020 της Microsoft που πραγματοποιείται μόνο online, είναι η υποστήριξη GPU hardware acceleration που θα ενσωματώσει η εταιρεία στο Windows Subsystem for Linux 2 (WSL 2) των Windows 10.

Στην ουσία αυτό θα γίνει με τη δημιουργία ενός Linux Driver από τη Microsoft, ο οποίος κάνει map τους WDDM2.9 Windows Drivers σε ένα εικονικό Linux Layer, και το οποίο θα επιτρέπει στο DirectX 12 να τρέχει στο Linux. Αν και η υποστήριξη OpenGL και OpenCL δεν είναι στα άμεσα σχέδια της εταρείας, εντούτοις κάτι τέτοιο δεν θα αργήσει να γίνει όπως διαβεβαιώνει, προκειμένου να είναι εφικτή η εκτέλεση Linux GUI εφαρμογών. Μέχρι τότε, ένας developer μπορεί να εργάζεται σε έναν containerized workload το οποίο θα ανέβει στο cloud μέσω ενός Linux container, έτσι ώστε να αναπτύξει και να δοκιμάσει τοπικά στον Windows 10 υπολογιστή του όλα τα workloads, κάνοντας παράλληλα χρήση όλων των εγγενών Linux εργαλείων που γνωρίζει καλά.

windowsguilinux.jpg.1e78fff32b37d9b5ab119ff6f8c42fcf.jpg

Με τον τρόπο αυτό, η Microsoft συνεχίζει την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να καταστήσει ένα Windows 10 υπολογιστή το απόλυτο εργαλείο ανάπτυξης εφαρμογών, μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν λίγα λόγια και πάλι στη Build με την ενσωμάτωση του Bash shell στο λειτουργικό. Προς τα τέλη του μήνα, η Microsoft αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη αναβάθμιση των Windows 10, η οποία φέρει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα πρόσβασης σε αρχεία Linux συστημάτων μέσα από τον File Explorer.

Περισσότερα τεχνικά στοιχεία για την υποστήριξη DirectX 12 στο WSL 2, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν στο αναλυτικό blog post της Microsoft. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Η Microsoft συνεχίζει με την ομάδα της την μεταφορά του Windows Kernel σε Linux kernel.. σε 15 χρόνια, 4 μήνες και 12 μέρες θα είναι έτοιμο.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

ναι οκ απο τη μια προσθετει features και απο την αλλη χαλανε 10 πραματα, καραγκιοζηδες απλα

  • Like 2
  • Sad 2
Δημοσ.

Άντε με το καλό μόλις φύγει εντελώς ο NT kernel (ή γίνει αυτός subsystem για backwards compatibility) και γίνει main ο Linux kernel θα αρχίσω να χρησιμοποιώ Windows!

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Runner25 είπε

ναι οκ απο τη μια προσθετει features και απο την αλλη χαλανε 10 πραματα, καραγκιοζηδες απλα

 

Πάντα συμβαίνει αυτό στον προγραμματισμό.

  • Like 4
Δημοσ.
3 minutes ago, nikos032 said:

Πάντα συμβαίνει αυτό στον προγραμματισμό.

δεν το εχω συναντησει σε μακ αυτο αρα δεν ειναι κατι στανταρ

  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί αυτό δυνητικά να έχει κάποιο μελλοντικό αντίκτυπο στο gaming σε Linux;

Επεξ/σία από MetroStar
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nikos032 είπε

Πάντα συμβαίνει αυτό στον προγραμματισμό.

5 στα 6 σχόλια από apple fans.

Μην μπαίνεις στον κόπο.

 

  • Like 5
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Runner25 είπε

δεν το εχω συναντησει σε μακ αυτο αρα δεν ειναι κατι στανταρ

Δε γνωρίζω απο μακ και για τι μέγεθος μιλάμε αλλά αυτό έχει να κάνει καθαρά με τη λογική στο προγραμματισμό, όταν μιλάμε για μεγάλα προγραμματιστικά έργα είναι σίγουρο ότι όταν προσθέτεις κάτι καινούργιο, θα σου εμφανίσει περισσότερα απο 1 προβλήματα αλλού. Βέβαια αυτό δεν ισχύει σε απλές εφαρμογές όπου χρειάζονται λίγα άτομα για την υλοποίηση του.

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, MetroStar είπε

Μπορεί αυτό δυνητικά να έχει κάποιο μελλοντικό αντίκτυπο στο gaming σε Linux;

Προς το παρόν όχι αλλά είναι μια θετική κίνηση

Δημοσ.
3 minutes ago, Rookie_bunny said:

Προς το παρόν όχι αλλά είναι μια θετική κίνηση

Έχω την εντύπωση ότι το ανάποδο θα έπρεπε να γίνει για αυτό. ΤΟ ζήτημα είναι το directx 12 να πάει στο linux. Αυτό που καταλαβαίνω ότι γίνεται εδώ είναι ότι το Linux θα "μπορεί¨ να χρησιμοποιήσει το direct x 12 σε windows host. Το ανάποδο από αυτό που θα ήθελε το game. Δηλαδή θα ήθελε να τρέχει σε native linux.

  • Like 5
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, JimGer είπε

Έχω την εντύπωση ότι το ανάποδο θα έπρεπε να γίνει για αυτό. ΤΟ ζήτημα είναι το directx 12 να πάει στο linux. Αυτό που καταλαβαίνω ότι γίνεται εδώ είναι ότι το Linux θα "μπορεί¨ να χρησιμοποιήσει το direct x 12 σε windows host. Το ανάποδο από αυτό που θα ήθελε το game. Δηλαδή θα ήθελε να τρέχει σε native linux.

 

Εγώ αυτό που βλέπω είναι να τρέχουν λίνουξ παιχνίδια μόνο στον λίνουξ κέρνελ μέσα στα παράθυρα., λόγω directx...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JimGer είπε

Έχω την εντύπωση ότι το ανάποδο θα έπρεπε να γίνει για αυτό. ΤΟ ζήτημα είναι το directx 12 να πάει στο linux. Αυτό που καταλαβαίνω ότι γίνεται εδώ είναι ότι το Linux θα "μπορεί¨ να χρησιμοποιήσει το direct x 12 σε windows host. Το ανάποδο από αυτό που θα ήθελε το game. Δηλαδή θα ήθελε να τρέχει σε native linux.

Σε σχέση με αυτό που θες και φαντάζομαι αρκετοί χρήστες Linux η "επίσημη" απάντηση παρακάτω (τελευταία παράγραφος):

https://lore.kernel.org/dri-devel/MWHPR21MB0287145CD511A2FF6DA502A9C7B60@MWHPR21MB0287.namprd21.prod.outlook.com/

Στο ίδιο μήνυμα αναφέρονται περισσότερες λεπτομέρειες υλοποίησης, κάτι αντίστοιχο ισχύει με τους Win32Containers στα Windows 10X

Ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις από τη MS στη MS Build και ευχάριστα νέα. Η πολύ καλή δουλειά συνεχίζεται.

 

Επεξ/σία από marios28
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά έχετε μπερδέψει το WSL 2 με το Windows Kernel, που δεν έχουν καμία σχέση. Το Windows kernel διαθέτει interface για ένα τροποποιημένο Linux Kernel από την Microsoft, ώστε όταν κάποια Linux εφαρμογή που εκτελείται στο WSL 2 ζητάει κάτι από το kernel να μπορούν να "μεταφραστούν" οι εντολές real time.  Αυτό το έκανε η Microsoft για τον κόσμο που δουλεύει τα εργαλεία του bash να μην χρειάζεται να αλλάζουν λειτουργικό ή να τρέχουν Linux σε Virtual Machine (γιατί άραγε)....οπότε να μην φεύγουν από τα Windows.

Το WSL2 δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα sophisticated emulator βασισμένο στην τεχνολογία του HyperV. 

Το Direct X που έφτιαξαν για να τρέχει σε περιβάλλον Linux τρέχει μόνο στο περιβάλλον WSL και όχι σε Native distro.....Σε κάποια φάση κάποιο καλό παιδί "γκουχού codeweavers" θα ξεκινήσει το reverse engineering.

Η Microsoft δεν υπάρχει περίπτωση να αντικαταστήσει το proprietary Kernel της με Linux Open Source. Θα ήταν βλακώδης επιχειρηματική επιλογή.

Στην τελική τα προβλήματα των Windows δεν βασίζονται στο Kernel, αλλά όπως δουλεύουν τα άλλα υποσυστήματα του λειτουργικού.

Το οποίο σημαίνει πως και το kernel να αλλάξουν, τα προβλήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν. (Και θα παρουσιαστούν ακόμα περισσότερα γιατί θα αλλάξει το kernel)

Οπότε μην ελπίζετε μερικοί.

Επεξ/σία από Xzidique
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...