Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας. έχω ένα πρόβλημα με το vdsl του οτε. ενώ απο ταχύτητα γενικά δνε έχω παράπονο, πολλά site δεν με αφήνουν να συνδεθώ κάνουν connection time out κλπ. αλλά όχι πάντα. 

σε αυτες τις σελιδες μπαινω κανονικα απο οποιαδηποτε συσκευη απο οποιοδηποτε (άλλο δίκτυο) εκτος απ'το δικο μου.

για την ακρίβεια το δικο μου μπαινει με τις ώρες του. επικοινωνησα με οτε μου ελεγαν αλλα ο ενας αλλα ο αλλος.

ο 1ος μου ειπε οτι ειναι θεμα ευρυζωνικου δικτυου οτε που κλωτσαει με καποια προτοκολα ασφαλειας και οι μονες λυσεις εινια προς το παρον 1) να κανω restart το μοντεμ και 2) αν δεν πιασει το ρισταρτ να τους παιρνω τηλεφωνο να μου κανουν restart τη γραμμή.

η 2η μου ειπε οτι δεν υπαρχει τετοιο θεμα και οτι δεν εχει κανενα θεμα η γραμμη ουτε εχει blacklist τον host ή το domain και οτι ειναι θεμα μοντεμ.

άλλαξα το μοντεμ αλλα τα ίδια κι εκει. μια συνδεεται μια δεν συνδεεται. και κανει και μιση ωρα η επανεκινηση του μοντεμ οποτε δεν ειναι οτι καλυτερο. μενω χωρις τηλεφωνο και δεν μπροω να κανω δουλεια στο διαστημα αυτο.

η άλλη πιθανη εξηγηση ειναι να φταιει ο dns που εχω βαλει για τον συναγερμο του καταστηματος αλλά αυτός που το ρύθμισε μου είπε οτι αποκλείεται αν φταιει ο dns. 
Τι μπορώ να κάνω? (εκτος απο restart) μπορώ να κάνω τίποτα? να πάω σε άλλο πάροχο ίσως.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Ασχέτως τι σου είπε ο τεχνικός του συναγερμού, αφαίρεσε τον DNS που έβαλε και άσε τον default του παρόχου και δες αν σου λυθεί το πρόβλημα.

Επεξ/σία από prototypegr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, balt123 είπε

Καλημέρα σας. έχω ένα πρόβλημα με το vdsl του οτε. ενώ απο ταχύτητα γενικά δνε έχω παράπονο, πολλά site δεν με αφήνουν να συνδεθώ κάνουν connection time out κλπ. αλλά όχι πάντα. 

σε αυτες τις σελιδες μπαινω κανονικα απο οποιαδηποτε συσκευη απο οποιοδηποτε (άλλο δίκτυο) εκτος απ'το δικο μου.

για την ακρίβεια το δικο μου μπαινει με τις ώρες του. επικοινωνησα με οτε μου ελεγαν αλλα ο ενας αλλα ο αλλος.

ο 1ος μου ειπε οτι ειναι θεμα ευρυζωνικου δικτυου οτε που κλωτσαει με καποια προτοκολα ασφαλειας και οι μονες λυσεις εινια προς το παρον 1) να κανω restart το μοντεμ και 2) αν δεν πιασει το ρισταρτ να τους παιρνω τηλεφωνο να μου κανουν restart τη γραμμή.

η 2η μου ειπε οτι δεν υπαρχει τετοιο θεμα και οτι δεν εχει κανενα θεμα η γραμμη ουτε εχει blacklist τον host ή το domain και οτι ειναι θεμα μοντεμ.

άλλαξα το μοντεμ αλλα τα ίδια κι εκει. μια συνδεεται μια δεν συνδεεται. και κανει και μιση ωρα η επανεκινηση του μοντεμ οποτε δεν ειναι οτι καλυτερο. μενω χωρις τηλεφωνο και δεν μπροω να κανω δουλεια στο διαστημα αυτο.

η άλλη πιθανη εξηγηση ειναι να φταιει ο dns που εχω βαλει για τον συναγερμο του καταστηματος αλλά αυτός που το ρύθμισε μου είπε οτι αποκλείεται αν φταιει ο dns. 
Τι μπορώ να κάνω? (εκτος απο restart) μπορώ να κάνω τίποτα? να πάω σε άλλο πάροχο ίσως.. 

Δωσε στατικη IP  απο το router μαζι με gateway και dns .Eνα χρονο τωρα εχω το ιδιο προβλημα και αναγκαστικα , ειναι η μονη εφαρμοσιμη λυση που βρηκα και σταματησα να ασχολουμαι με τον ΟΤΕ , που δεν εδωσε λυση ποτε.

Επεξ/σία από leolipop
Δημοσ.

και τα ίδια θα τραβάνε και οι υπόλοιποι που πανε να μπουν στο site μου με συνδέσεις οτε φαντάζομαι ε? ε ρε γλέντια. ευχαριστώ παίδες θα δοκιμάσω και τις 2 λύσεις και θα σας πω αποτελέσματα.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/5/2020 στις 1:48 ΜΜ, prototypegr είπε

Καλησπέρα. Ασχέτως τι σου είπε ο τεχνικός του συναγερμού, αφαίρεσε τον DNS που έβαλε και άσε τον default του παρόχου και δες αν σου λυθεί το πρόβλημα.

UPDATE: έβγαλα τον dns, άλλαξα και ρούτερ (μου έστειλε άλλο ο ΟΤΕ) το πρόβλημα για 3-4 μέρες δεν εμφανίστηκε καθόλου. μετά τις 4 μέρες ξαναεμφανίστηκε σε πιο μικρή συχνότητα όμως.
(1 φορά τη μέρα ή 2 στη χειρότερη) τις τελευταίες 2 μέρες άρχισε πάλι τα ίδια. 4-5 φορές τη μέρα χρειάζομαι restart στο modem και κάποιες φορές δεν πιάνει με το ένα restart και θέλει 2ο (20 λεπτά χαμένα).

Στατική IP απ'το router πως δίνω? δεν πρέπει να πληρώσω έξτρα τον ΟΤΕ για να μου δώσει static IP?

Μήπως φταίει απλά το ρούτερ του ΟΤΕ? έχω ένα TP-Link που είναι VDSL και ADSL να το βάλω να δω μήπως υπάρχει αλλαγή? θα πρέπει να βάλω username /password του ΟΤΕ ή πιάνει και χωρίς αυτά?

Επεξ/σία από balt123
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, prixtis είπε

Τον ΟΤΕ τον ενημέρωσες πως έχεις συναγερμό;

ναι ειπαν οτι δεν εχει σχεση

Δημοσ.

Δεν ξερω ακριβως γιατι, αλλα ξερω οτι ο OTE για τις broadband συνδεσεις ρωταει αν εχεις fax η συναγερμο στο χωρο που θα μπει η γραμμη

Δημοσ.
1 ώρα πριν, prixtis είπε

Δεν ξερω ακριβως γιατι, αλλα ξερω οτι ο OTE για τις broadband συνδεσεις ρωταει αν εχεις fax η συναγερμο στο χωρο που θα μπει η γραμμη

Το ρωτάει γιατί σε πολλά Voip δεν περνάνε τα σήματα προς το κέντρο λήψης σημάτων και γιατί αν έχεις κάμερες πρέπει να σε βγάλουν με δική σου Ip και οχι μέσo proxy η δεν ξέρω και εγώ τι άλλο χρησιμοποιούν και δεν πιάνει το port forwarding 

Δημοσ.
Στις 6/6/2020 στις 8:01 ΜΜ, balt123 είπε

UPDATE: έβγαλα τον dns, άλλαξα και ρούτερ (μου έστειλε άλλο ο ΟΤΕ) το πρόβλημα για 3-4 μέρες δεν εμφανίστηκε καθόλου. μετά τις 4 μέρες ξαναεμφανίστηκε σε πιο μικρή συχνότητα όμως.
(1 φορά τη μέρα ή 2 στη χειρότερη) τις τελευταίες 2 μέρες άρχισε πάλι τα ίδια. 4-5 φορές τη μέρα χρειάζομαι restart στο modem και κάποιες φορές δεν πιάνει με το ένα restart και θέλει 2ο (20 λεπτά χαμένα).

Στατική IP απ'το router πως δίνω? δεν πρέπει να πληρώσω έξτρα τον ΟΤΕ για να μου δώσει static IP?

Μήπως φταίει απλά το ρούτερ του ΟΤΕ? έχω ένα TP-Link που είναι VDSL και ADSL να το βάλω να δω μήπως υπάρχει αλλαγή? θα πρέπει να βάλω username /password του ΟΤΕ ή πιάνει και χωρίς αυτά?

Τι dns έβαλες στο router; Δοκίμασε της Google. 

Δημοσ.
Στις 6/6/2020 στις 8:48 ΜΜ, prixtis είπε
Στις 6/6/2020 στις 8:48 ΜΜ, prixtis είπε

Δεν ξερω ακριβως γιατι, αλλα ξερω οτι ο OTE για τις broadband συνδεσεις ρωταει αν εχεις fax η συναγερμο στο χωρο που θα μπει η γραμμη

 

Αν έχεις εταιρική γραμμή και είναι ευρυζωνική δίνουν και mini ups αν το ζητήσεις. 

Στατική όντως πληρώνεις για να πάρεις.

Δοκίμασε και τους DNS της cloudflare (1.1.1.1, 1.0.0.1)

Αν έχεις κάμερες με καταγραφικό τσεκάρουν να παίζεις με κανονική public IP για να μπορείς να τις δεις και απ έξω από το δίκτυο σου. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, seventh_son είπε

Αν έχεις εταιρική γραμμή και είναι ευρυζωνική δίνουν και mini ups αν το ζητήσεις. 

Στατική όντως πληρώνεις για να πάρεις.

Δοκίμασε και τους DNS της cloudflare (1.1.1.1, 1.0.0.1)

αρχικά είχα βάλει dyndns μετά το έβγαλα και στο καινούργιο ρουτερ το έχω αφήσει default.  θα δοκιμάσω με τους νέους dns να δω τι γίνεται.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, balt123 είπε

αρχικά είχα βάλει dyndns μετά το έβγαλα και στο καινούργιο ρουτερ το έχω αφήσει default.  θα δοκιμάσω με τους νέους dns να δω τι γίνεται.

Είναι διαφορετικό ο DynDNS με τον DNS. O DynDNS είναι υπηρεσία που αντιστοιχίζει την dynamic IP που σου δίνει ο ISP σου σε ένα url που θες πχ (mycams.no-ip.com). Γίνεται για να μπορείς να βλέπεις τα μηχανήματα σου σε browser η σε εφαρμογή απο το ίντερνετ. Κάτι που δε θα μπορούσες να κάνεις χωρίς dyndns γιατί η IP που σου δίνει ο provider αλλάζει (αν είχες static IP δε χρειάζεσαι dyndns). Συνήθως στα καταγραφικά, έχουν επιλογή dyndns, οπότε με τη προυπόθεση ότι δίνεις σωστά credentials (username και password) στην dyndns υπηρεσία (πχ no-ip.com) που είσαι μέλος δεν θα έπρεπε να έχεις πρόβλημα.  

Ο DNS αντιστοιχίζει domain names σε IP addresses. Τους DNS servers θα τους βρεις στις LAN ρυθμίσεις του καταγραφικού.  

Παρόλα αυτά το βλέπω απίθανο οι ρυθμίσεις που έχεις βάλει στο καταγραφικό να επηρεάζουν τις σελίδες που μπορείς να δεις. Αν κατάλαβα καλά προφανώς μιλάς για συναγερμό που συνδέεται πάνω σε καταγραφικό και εκεί πέρα έχεις κάνει κάποιες ρυθμίσεις. Σωστά ; 

Αυτό που θα πρότεινα εγώ να κάνεις. Οι σελίδες που δε σου δουλευουν όταν μπαίνεις από το τοπικό σου δίκτυο. Σημειώνεις μια μια ποιες είναι, με timestamps, και screenshots με τα μηνύματα λάθους από τον web browser. Επίσης δοκίμασε αν τη συγκεκριμένη στιγμή που δε μπαίνεις στη συγκεκριμένη σελίδα από το λάπτοπ/σταθερό σου, αν πχ μπορείς να μπεις από το κινητό σου, για να αποκλείσουμε οτι δεν είναι πχ κάποιο software που μπορεί να σου κόψει κάτι στο laptop/σταθερό. Όταν έχεις κάνει αυτές τις δοκιμές και δε βγαίνει άκρη θα πάρεις τεχνική υποστήριξη και θα τους πεις ότι έχεις πρόβλημα με συγκεκριμένες σελίδες (θα τους αναφέρεις ποιες ακριβώς, πότε και τι σου βγάζει) για να το περάσουν για έλεγχο. 

Για να εξασφαλίσεις σίγουρα οτι δεν είναι θέμα συναγερμού, όπως σου ειπαν κάνε τις ίδιες δοκιμές, αφήνοντας όσο το δυνατόν λιγότερα πάνω, πχ ρουτερ, σταθερό/λαπτοπ και δοκιμάζεις. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

σόρυ με τα δικτυακά δεν τα πήγα ποτέ καλά οπότε αν πετάξω κανένα "διαμάντι" κάνε οτι δεν το άκουσες :P

όλα αυτά τα έχω δοκιμάσει ήδη. την ίδια στιγμή που δεν συνδέεται απο εμένα συνδέεται απο το κινητό αλλά μόνο με 4G. όχι απ'το wifi

Τους έχω πάρει τηλέφωνο τους έχω αναφέρει το πρόβλημα αναλυτικά 4-5 φορές. εκτός απο την 1η φορά που τους ξέφυγε οτι "το ευρυζωνικο δικτυο του ΟΤΕ έχει θέματα με κάποια προτόκολα ασφαλείας και το ξέρουμε αλλά δεν το φτιάχνουμε γιατί δεν είναι συχνό το πρόβλημα" Τις υπόλοιπες φορές απλά μου λένε 'θα το αναφέρουμε στο τεχνικο θεμα να κανουν ελεγχο και θα σας καλεσουν κλπ κλπ' μου στέλνουν και ένα μήνυμα στο κινητό οτι το διερευνουν το θέμα,  μετά κάνουν restart τη γραμμή και μετά απο 2-3 ώρες μου έρχεται μήνυμα οτι λύθηκε το θέμα. υπάρχει περίπτωση να φταίει το router του οτε? να δοκιμάσω ενα tp-link adsl/vdsl ρουτερ που έχω μήπως βελτιωθει ή χαμένος κόπος ? έβαλα τον dns του cloudflare Που μου δώσατε απο πάνω προς το παρόν και το παρακολουθώ να δω αν λυθεί το θέμα.Διαφορετικά θα επανέρθω με κατάρες προς τον ΟΤΕ :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, balt123 είπε

σόρυ με τα δικτυακά δεν τα πήγα ποτέ καλά οπότε αν πετάξω κανένα "διαμάντι" κάνε οτι δεν το άκουσες :P

όλα αυτά τα έχω δοκιμάσει ήδη. την ίδια στιγμή που δεν συνδέεται απο εμένα συνδέεται απο το κινητό αλλά μόνο με 4G. όχι απ'το wifi

Τους έχω πάρει τηλέφωνο τους έχω αναφέρει το πρόβλημα αναλυτικά 4-5 φορές. εκτός απο την 1η φορά που τους ξέφυγε οτι "το ευρυζωνικο δικτυο του ΟΤΕ έχει θέματα με κάποια προτόκολα ασφαλείας και το ξέρουμε αλλά δεν το φτιάχνουμε γιατί δεν είναι συχνό το πρόβλημα" Τις υπόλοιπες φορές απλά μου λένε 'θα το αναφέρουμε στο τεχνικο θεμα να κανουν ελεγχο και θα σας καλεσουν κλπ κλπ' μου στέλνουν και ένα μήνυμα στο κινητό οτι το διερευνουν το θέμα,  μετά κάνουν restart τη γραμμή και μετά απο 2-3 ώρες μου έρχεται μήνυμα οτι λύθηκε το θέμα. υπάρχει περίπτωση να φταίει το router του οτε? να δοκιμάσω ενα tp-link adsl/vdsl ρουτερ που έχω μήπως βελτιωθει ή χαμένος κόπος ? έβαλα τον dns του cloudflare Που μου δώσατε απο πάνω προς το παρόν και το παρακολουθώ να δω αν λυθεί το θέμα.Διαφορετικά θα επανέρθω με κατάρες προς τον ΟΤΕ :P

Το ότι συνδέεται κανονικά από το κινητό (4G) αλλά όχι με wifi σημαίνει ότι κάτι παίζει με το δίκτυο σου (είτε LAN είτε παρόχου). Θες να μας πεις σε ποια σελίδα έχεις πρόβλημα ; Και τι ακριβώς μήνυμα λάθους σου βγάζει ο browser ; Αν έχεις δυνατότητα να δοκιμάσεις με κάποιο router άλλο, δανεικό από κανά φίλο, ακόμα και από router άλλου παρόχου, καλό θα ήταν για να απορρίψεις και την περίπτωση του προβληματικού router. Επίσης καλό θα ήταν να πεις σε κάποιον φίλο σου που είναι στον ίδιο πάροχο, να δοκιμάσει στις σελίδες που έχεις πρόβλημα για να δεις αν και αυτοι έχουν πρόβλημα. Διάβασα ότι ανέφερες ότι έχεις κάνει δοκιμές σε άλλα δίκτυα, αλλά πρέπει να το δεις λίγο πιο διεξοδικά, τσέκαρε το και σε δίκτυα άλλων παρόχων αλλά και των ίδιων. Πες και σε γνωστούς σου με διαφορετικούς παρόχους, για να δεις τι γίνεται και με αυτούς. Γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις πας λίγο ψάχνοντας ... Αν πχ σε κάποιον φίλο σου, με τον ίδιο πάροχο παίξει σωστά και απροβλημάτιστα, τότε πιθανόν μιλάμε για προβληματικό router ή για κάποιο θέμα ρύθμισης της δικής σου γραμμής αποκλειστικά που θα πρέπει να δει περαιτέρω ο παρόχος (θα τους αναφέρεις φυσικά οτι η ίδια σελίδα στην τάδε γραμμή που ανήκει επίσης σε σας, δεν έχει κανένα πρόβλημα). Αν και εκεί έχει θέμα, τότε είναι μάλλον θέμα παρόχου. Αν έχει θέμα και σε άλλους παρόχους, τότε μπορεί να είναι θέμα προβλήματος του web server εκείνη την ώρα , λέω εγώ τώρα ... Γενικά το ψάχνεις και απορρίπτεις περιπτώσεις. Κάθε φορά που παίρνεις και δηλώνεις βλάβη σε έναν πάροχο για το ίδιο ακριβώς θέμα, του δίνεται άλλη προτεραιότητα, και γίνεται έλεγχος ξανά με τα καινούρια δεδομένα που τους δίνεις (όσο περισσότερο λεπτομερής είσαι, τόσο περισσότερα στοιχεία περνάνε στους τεχνικούς και στις ενέργειες που έχεις κάνει) ΕΚΤΟΣ και αν η βλάβη πχ κλείσει με αιτία του στυλ Ο πελάτης έχει θέμα με το εσωτερικό δίκτυο, ο πελάτης πρέπει να κοιτάξει την εσωτερική του καλωδίωση κτλ κτλ οπότε εκεί μπορεί να απαιτούνται δικές σου ενέργειες. 

Επεξ/σία από seventh_son

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...