Προς το περιεχόμενο

Χρέωση από NOVA για επίσκεψη τεχνικού


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω σύνδεση 50άρα NOVA.

Eδώ και καιρό αντιμετώπιζα συχνά πρόβλημα με αποσυνδέσεις. Υπήρχαν μέρες που είχα καθόλου ή ελάχιστες και υπήρχαν μέρες που είχα 10 και άνω.

Αρχές Απριλίου, ενημερώνω το τεχνικό τμήμα της NOVA και κανονίζω ραντεβού. Με ενημερώνουν ότι εάν αποδειχθεί ότι η υπαιτιότητα του προβλήματος είναι δική μου θα χρεωθώ επίσκεψη του τεχνικού αλλιώς (αν είναι θέμα της NOVA δηλαδή) δεν θα υπάρχει χρέωση. Τους ενημέρωσα όμως εκ των προτέρων ότι εαν απαιτηθεί πρόσβαση του τεχνικού εντός της οικίας μου, δεν θα την εγκρίνω καθώς έχω στο σπίτι άτομο με προβλήματα υγείας, το οποίο το προφυλάσσω από ενδεχόμενη μετάδοση του COVID.

Μεγάλη Δευτέρα και εν μέσω καραντίνας έρχεται ο τεχνικός, κάνει τις μετρήσεις του στο τμήμα σπίτι - καφαο και τα βλέπει όλα ΟΚ. Ενημερώνει την σύζυγό μου ότι πρέπει να ανέβει στο σπίτι και φυσικά όπως είχαμε ενημερώσει αρνούμαστε την πρόσβαση και αφήνουμε το θέμα για όταν λήξει η ιστορία με τον COVID.

Πρίν περίπου από 10 μέρες περίπου, ενημερώνω ξανά για το πρόβλημα γιατί οι αποσυνδέσεις πλέον ήταν πολύ συχνές και ο γιός μου δεν μπορούσε να παρακολουθήσει τα τηλε-μαθήματα του.

Έρχεται πάλι τεχνικός, κάνει τις μετρήσεις τα βλέπει όλα ΟΚ στο εξωτερικό τμήμα και μου ζητάει να έρθει στο σπίτι. Αυτή τη φορά επέτρεψα την πρόσβαση γιατί το άτομο με τα προβλήματα υγείας απουσιάζει . Ο τεχνικός διαπιστώνει ότι ούτε εγώ έχω πρόβλημα στην γραμμή ή την συνδεσμολογία και θα το δηλώσει ως βλάβη στον ΟΤΕ.

Ήρθε και ο ΟΤΕ έκανε τα μαγικά του και έκτοτε δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι χρεώθηκα την 1η επίσκεψη του τεχνικού γιατί ήρθε και δεν βρήκε κάποιο πρόβλημα !

Επικοινώνησα με 18731 και 18831 και όλοι επιμένουν ότι πρέπει να χρεωθώ. Μάλιστα μου λένε ότι την πρώτη φορά ήταν όλα εντάξει και δεν διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα κατά τις μετρήσεις και για αυτό πρέπει να χρεωθώ (αλλά το πρόβλημα συνεχιζόταν...).

Επιπλέον μου ανέφεραν ότι από ότι βλέπουν στην έκθεση του τεχνικού, την πρώτη φορά ήταν όλα εντάξει στον κατανεμητή ενώ την δεύτερη ήταν κάτι σπασμένο που αλλάχτηκε και επιμένουν ότι για την πρώτη φορά πρέπει να υπάρξει χρέωση.

Η απορία μου είναι γιατί με χρεώνουν από την στιγμή που το πρόβλημά μου δεν λύθηκε αρχικά κατά την πρώτη επίσκεψη, λύθηκε μετά την δεύτερη επίσκεψη και μάλιστα όπως αποδείχθηκε οι αποσυνδέσεις δεν ήταν δική μου υπαιτιότητα.

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραψτα σε ενα email και στειλτα στη Nova. Στο τελος γράψε τους οτι εισαι πελατης για τοσους μηνες κι οτι αυτη η συμπεριφορα τους θα σε κάνει να αλλαξεις παροχο. Ακριβως τα ιδια ειχα κι εγω πριν 2 χρονια που λογω βροχων προκληθηκε βλαβη ευθυνης ΟΤΕ, με ανάγκασαν να φερω τεχνικο να μου κανει εκτιμηση για να αλλαξω καλωδιωση σε πολυκατοικια 5 ετων και τελικα μου απεσυραν τη χρεωση και μου χαρισαν και 20 ημερες που είχα προβλημα. Για μενα χρειαστηκαν τρεις επισκεψεις, οι δυο πρωτες χρεωθηκαν. Μετα ξεχρεωθηκαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντησή μου, μετακομίζω ταυτόχρονα και δεν έχω πολύ χρόνο διαθέσιμο. 20 ευρώ είναι η χρέωση. Θα δοκιμάσω να στείλω e-mail στη NOVA, αφού πρώτα δοκιμάσω και την τύχη μου στο τοπικό κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...