Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, azuli είπε Α οκ,ειναι απλα ο δευτερος που χρησιμοποιεις για τετοιες φασεις! Στους 5 ο 6ος 50% εκπτωση! Επειδή επιμένεις, πες μου σε ποιόν χρήστη αναφέρεσαι, γιατί καμία σχέση δεν έχω με αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Και θα στο ξαναπώ. Πρέπει να έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου αν θεωρείς ότι έκατσα να φτιάξω λογαριασμό και να απαντήσω σε πόσα μηνύματα σήμερα (πριν καν ποστάρεις το δικό σου) για να σου "την πω". Αυτά από μένα. Πίστευε ότι θέλεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
helena_n Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 27 λεπτά πριν, Periphery είπε Είσαι φάουλ εδώ. Εμ ανοίγεις συσκευασία, εμ ζητάς και τα ρέστα; Γνωρίζεις ότι το προϊόν που δέχτηκαν να δεχτούν πίσω το πιο πιθανό να το πετάξουν ή να αναγκαστεί κάποιος υπάλληλος να το αγοράσει για να μη βγει καταστροφή στο κατάστημα; Αυτά στα λέω γιατί δουλεύω στον κλάδο και αυτές οι συμπεριφορές είναι τόσο τραγικές που κάτι τέτοιους πελάτες, τους κοροιδεύουμε, just for your information. Νo offence. \ Όπως ανέφερα ήδη 2 φορές και τώρα 3η... άνοιξα το χαρτόκουτο, όχι τις σακούλες. Το περιεχόμενο είναι σφραγισμένο και αναλλοίωτο. Οι σακούλες πάνε για επιστροφή με την αιτιολογία ότι η εξωτερική συσκευασία του προϊόντος δεν περιγράφει ότι έχει γίνει αλλαγή στο περιεχόμενο. Και 5 μεσάζοντες να είχαν μεσολαβήσει στη διακίνηση του προϊόντος, θα έκαναν επιστροφή ο ένας στον άλλον μέχρι να φτάσει το προϊόν στον παραγωγό. Όσο για το αν συμπεριφορά μου θα τύχει κοροϊδίας ή όχι, ποσώς με ενδιαφέρει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ougxar Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Η λεγόμενη ρετιριά,δηλαδη η συμπεριφορά που έβλεπες απο άτομα στη σειρά το ρετιρέ. Επίσης οκ καρεν 3 λεπτά πριν, helena_n είπε Όσο για το αν συμπεριφορά μου θα τύχει κοροϊδίας ή όχι, ποσώς με ενδιαφέρει. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
scientlaz Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 15 ώρες πριν, helena_n είπε Κι εγώ αυτό πιστεύω. Όποτε πίνω Nescafe σε κόκκους είναι λες και πίνω διαφορετικό χαρμάνι. Άνοιξα τη χάρτινη συσκευασία, όχι τις σακούλες. Θα πάνε πίσω, θα επανασυσκευαστούν για να πουληθούν σε κάνα άλλο ανυποψίαστο πελάτη που δε θα έχει το δικό μου θάρος και θα κλάψει τα λεφτά που έδωσε. Όσο το ειρωνικό σου υφάκι, είσαι πολύ φάουλ. Μην την πας εκεί τη κουβέντα γιατί χίλια δυο προβλήματα έχω κι εγώ κι εσύ και όλοι μας. Το ότι θα προτιμούσα να μην αλλάξω μια συνήθεια 15 χρόνων, ναι είναι ασήμαντο πρόβλημα... αλλά εφόσον εσένα δε σε ενδιαφέρει τότε για ποιο λόγο ασχολείσαι; Και βέβαια είναι θέμα και του καταστήματος. Στο skroutz δηλαδή γιατί γίνεται ξεκάθαρη αναφορά (granules); Επάνω στη συσκευασία δεν το γράφει, επομένως δεν το έβγαλαν απ'το κεφάλι τους. Προφανώς το γράφει στην περιγραφή του προϊόντος στο τιμολόγιο. Δηλαδή στο μάρκετ θα έπρεπε να το περάσουν στη μηχανογράφηση και να βάλουν νέο καρτελάκι. Είναι σαν να παίρνεις έναν επαγγελματικό κουβά πατατάκια και μέσα να έχει μόνο τρίμματα. Εσύ φά'τα άμα θες, εγώ θα πήγαινα πίσω. Δεν προκειται να παρει η nestle την συσκευασια πισω....απλα εσυ με την πραξη σου εκανες μια ζημια στο καταστημα (οπως και πολλοι αλλοι) ή την ζημια την πληρωσε ο υπαλληλος (το πιστευω 100%) καθως και εγω σαν υπαλληλος ειχα πληρωσει πολλα προιοντα απο πελατες που φερναν πισω προιοντα ανοιγμενα και ουρλαζιαν να τα παρω πισω. Οτι και να μου πεις ησουν λαθος 200% και θα επρεπε να μιλησεις με την nestle αμεσα και οχι απο το τμημα λιανικης της γειτονιας σου. Το καταστημα ειναι υπευθυνο εαν το προιον εχει ληξει και δεν φροντισαν να το απομακρυνουν απο τα ραφια ή εχει αλιωθει (εσωτερικα). 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, helena_n είπε Όπως ανέφερα ήδη 2 φορές και τώρα 3η... άνοιξα το χαρτόκουτο, όχι τις σακούλες. Το περιεχόμενο είναι σφραγισμένο και αναλλοίωτο. Οι σακούλες πάνε για επιστροφή με την αιτιολογία ότι η εξωτερική συσκευασία του προϊόντος δεν περιγράφει ότι έχει γίνει αλλαγή στο περιεχόμενο. Και 5 μεσάζοντες να είχαν μεσολαβήσει στη διακίνηση του προϊόντος, θα έκαναν επιστροφή ο ένας στον άλλον μέχρι να φτάσει το προϊόν στον παραγωγό. Όσο για το αν συμπεριφορά μου θα τύχει κοροϊδίας ή όχι, ποσώς με ενδιαφέρει. Δυστυχώς δεν πάει έτσι. Άπαξ και ανοιχτεί ακόμα και η εξωτερική συσκευασία, το προϊόν δεν μπορεί να πωληθεί. Κι αν πωληθεί, θα είναι από συγκυρία. Σχεδόν κανένας πελάτης δεν δέχεται να αγοράσει κάτι που έχει ανοιχτεί ακόμα και εξωτερικά, πχ δημητριακά που είναι σκισμένο το χαρτόνι αλλά μέσα είναι σφραγισμένο το περιεχόμενο της σακούλας. Εδώ καλά καλά δεν αγοράζουν κονσέρβες που είναι ελαφρώς βαθουλωμένες. Το ότι ποσώς σε ενδιαφέρει, το κατάλαβα. Απλώς μη θεωρείς ότι αδίκως γκρίνιαξε η υπάλληλος, γιατί το λάθος το έκανες εσύ στην προκειμένη. Ας μη νιώθουμε τρομεροί και φοβεροί για τις παρατυπίες μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
peiraiask Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 ισως ανατιμησεις. δηλαδη ο καφες ισως ακριβαινει. θεωρω το φραπε πολυ χοντρο, βαραει καργα. κατι ποικιλιες gold τις θεωρω καλυτερες, ενω οι ιταλοι με τις εσπρεσσιερς καναν ακομη πιο ψαγμενη δουλεια. δεν ειναι τυχαιο που πολλοι μπορει να δινουν 1 ευρω για διπλο εσπρεσσο σε καψουλες η απο μαγαζι. οι απλοι στιγμιαιοι βαρανε καργα! ειδικα σε τριτη ηλικια ...προσοχη! κ που να δεις κατι αγνωστες μαρκες στιγμιαιου. η λυση ειναι μειωση καφεδων, η αγορα καλυτερης ποιοτητας.κλπ ειδικα τωρα που θα τους αλλαξουν κ θα βγαινουν πιο σπεσιαλ. εκ των πιο φοβερων καθημερινων ουσιων ο καφες. σε υπερταση,καρδειαγγειακα,στομαχικα,πεπτικα κλπ, οι γιατροι λενε κοψε η μειωσε τον καφε! μαζι με βελτιωση διατροφης κλπ. γιαυτο πολλοι προτιμουν να πληρωνουν αντι για 25 ευρω το μηνα για καφεδες, 50 κ παραπανω! ο σβατζενεγκερ 2 χειρουργεια καρδιας εκανε, το 2ο ηταν δυσκολο. αν επινε φτηνους φραπεδες για οικονομια 20 ευρω το μηνα κιολας για να σηκωσει τα βαρη γεια σας. βεβαια που να ξερω τι επινε ο σβατζενεγκ? σκεψεις κανω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
helena_n Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, Periphery είπε Δυστυχώς δεν πάει έτσι. Άπαξ και ανοιχτεί ακόμα και η εξωτερική συσκευασία, το προϊόν δεν μπορεί να πωληθεί. Κι αν πωληθεί, θα είναι από συγκυρία. 4η φορά το γράφω... το προϊόν πάει προς επιστροφή με την αιτιολογία ελλιπούς περιγραφής αλλαγής περιεχομένου (το οποίο περιεχόμενο είναι σφραγισμένο και αναλλοίωτο). Ούτε η υπάλληλος θα χάσει τα λεφτά, ούτε το κατάστημα, ούτε η αλυσίδα. 3 λεπτά πριν, scientlaz είπε Οτι και να μου πεις ησουν λαθος 200% και θα επρεπε να μιλησεις με την nestle αμεσα και οχι απο το τμημα λιανικης της γειτονιας σου. Το καταστημα ειναι υπευθυνο εαν το προιον εχει ληξει και δεν φροντισαν να το απομακρυνουν απο τα ραφια ή εχει αλιωθει (εσωτερικα). Οποιαδήποτε διαφωνία έχει ο πελάτης, λύνεται με το κατάστημα που αγόρασε το προϊόν. Και το κατάστημα (η στην προκειμένη περίπτωση η αλυσίδα σούπερ μάρκετ) λύνει τη διαφωνία με τον προμηθευτή και πάει λέγοντας. Αυτή είναι η διαδικασία στην Ελλάδα και γενικώς σε όλο τον πλανήτη Γη. Δηλαδή αν έπαιρνα απ'το μάρκετ ένα προϊόν τεχνολογίας που είχε λάθος ή ελλειπή περιγραφή, θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω απ'τον εισαγωγέα ή τον Κινέζο παραγωγό και όχι απ'το κατάστημα; 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 5 λεπτά πριν, helena_n είπε 4η φορά το γράφω... το προϊόν πάει προς επιστροφή με την αιτιολογία ελλιπούς περιγραφής αλλαγής περιεχομένου (το οποίο περιεχόμενο είναι σφραγισμένο και αναλλοίωτο). Ούτε η υπάλληλος θα χάσει τα λεφτά, ούτε το κατάστημα, ούτε η αλυσίδα. Οποιαδήποτε διαφωνία έχει ο πελάτης, λύνεται με το κατάστημα που αγόρασε το προϊόν. Και το κατάστημα (η στην προκειμένη περίπτωση η αλυσίδα σούπερ μάρκετ) λύνει τη διαφωνία με τον προμηθευτή και πάει λέγοντας. Αυτή είναι η διαδικασία στην Ελλάδα και γενικώς σε όλο τον πλανήτη Γη. Δηλαδή αν έπαιρνα απ'το μάρκετ ένα προϊόν τεχνολογίας που είχε λάθος ή ελλειπή περιγραφή, θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω απ'τον εισαγωγέα ή τον Κινέζο παραγωγό και όχι απ'το κατάστημα; Πολύ μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου αν νομίζεις όντως ότι η αλυσίδα θα λειτουργήσει έτσι για έναν καφέ που επέστρεψε η αφεντιά σου. Δεν θέλω καν να φανταστώ πόσες μπάλες έσπασες για να το επιστρέψεις και από την μια ευχαριστώ τον Θεό που μέχρι σήμερα δεν χρειάστηκε να δουλέψω ταμίας σε αλυσίδα για να έχω να κάνω με άτομα παρόμοια με εσένα. 5€ στοίχημα τον καφε σου τον πίνει τώρα ο/η ταμίας σπίτι της που τα πλήρωσε από την τσέπη της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 1 λεπτό πριν, helena_n είπε 4η φορά το γράφω... το προϊόν πάει προς επιστροφή με την αιτιολογία ελλιπούς περιγραφής αλλαγής περιεχομένου (το οποίο περιεχόμενο είναι σφραγισμένο και αναλλοίωτο). Ούτε η υπάλληλος θα χάσει τα λεφτά, ούτε το κατάστημα, ούτε η αλυσίδα. Η υπάλληλος δεν θα χάσει τα λεφτά της (εξαρτάται από την αλυσίδα στην οποία δουλεύει και τι πολιτική εφαρμόζει στις επιστροφές). Το κατάστημα/αλυσίδα δεν θα χάσει τα λεφτά του, αν έχει κάνει συμφωνία με τον προμηθευτή να γίνεται μερική ή ολική πίστωση των ληγμένων/κατεστραμμένων προϊόντων. Αν δεν υπάρχει συμφωνία πίστωσης ληγμένων/κατεστραμμένων, το φεσώνεται το κατάστημα. Μετράει αρνητικά στον τζίρο τους, στους δείκτες του. Και οκ, να δεχτώ ότι δεν σε ενδιαφέρει αυτό, δεν σε αφορά. Όμως δεν παύει να είναι λάθος το σκεπτικό σου. Την ευθύνη θα έπρεπε να την ρίξεις στην εταιρεία που το έφτιαξε, όχι στον μεταπωλητή που εμπορεύεται δεκάδες χιλιάδες κωδικούς οι οποίοι αλλάζουν συχνά/πυκνά. Επίσης, το κατάστημα είχε το δικαίωμα να σου αρνηθεί την επιστροφή απλώς δεν το έκανε για να σε κρατήσει ως πελάτη. Ναι, αλλά τέτοιους πελάτες, κανείς δεν θέλει. Όπως επίσης και τους πελάτες που έρχονται μόνο για τις προσφορές. 1 λεπτό πριν, helena_n είπε Οποιαδήποτε διαφωνία έχει ο πελάτης, λύνεται με το κατάστημα που αγόρασε το προϊόν. Και το κατάστημα (η στην προκειμένη περίπτωση η αλυσίδα σούπερ μάρκετ) λύνει τη διαφωνία με τον προμηθευτή και πάει λέγοντας. Αυτή είναι η διαδικασία στην Ελλάδα και γενικώς σε όλο τον πλανήτη Γη. Δηλαδή αν έπαιρνα απ'το μάρκετ ένα προϊόν τεχνολογίας που είχε λάθος ή ελλειπή περιγραφή, θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω απ'τον εισαγωγέα ή τον Κινέζο παραγωγό και όχι απ'το κατάστημα; Το ίδιο συμβαίνει και στο παράδειγμά σου. Για όλα τα μαγαζιά και τις περιπτώσεις, αποτελείς πελάτη-φύρα. Κανείς δεν θέλει να ασχολείται με επιστροφές τέτοιου είδους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Beefeater Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 2 ώρες πριν, Fotis13 είπε Σαν την green cola ειναι και αυτο ?Οχι ευχαριστω κανω εμετο και αλλιως . green cola δεν θα επινα ξανα ουτε σαν ισοβίτης στην απομονηση 40 χρονια ο καφες στο ιδιο μηκος κυματος να υποθεσω? 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, JohnGTA είπε 5€ στοίχημα τον καφε σου τον πίνει τώρα ο/η ταμίας σπίτι της που τα πλήρωσε από την τσέπη της. Επειδή είμαι του χώρου, θεωρώ απίθανο να τα φεσώθηκε η υπάλληλος. Η nestle έχει συμφωνία πίστωσης επιστροφών, εκτός αν αγόρασε από μικροπωλητή σε μπακάλικο. Αλλά στην γενική εικόνα, όλες οι επιστροφές και τα ληγμένα, επηρεάζουν τους δείκτες και των αλυσίδων και των προμηθευτών. Κι ας μη γελιόσαστε. Η τιμή πώλησης καθορίζεται ΚΑΙ από το ποσοστό ληγμένων/κατεστραμμένων. Αλλιώς δεν θα είχαν περιθώριο κέρδους οι εταιρείες. Απλώς τυγχάνει το ποσοστό ληγμένων/κατεστραμμένων να κυμαίνεται γύρω στο 3-5% των πωλήσεων. Αν ξαφνικά όλοι γυρνούσαμε για ψήλου πήδημα προϊόντα ανοιγμένα, θα γινόταν ανατίμηση και μετά θα απορούσαμε γιατί ακρίβυναν τα προϊόντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
scientlaz Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, helena_n είπε 4η φορά το γράφω... το προϊόν πάει προς επιστροφή με την αιτιολογία ελλιπούς περιγραφής αλλαγής περιεχομένου (το οποίο περιεχόμενο είναι σφραγισμένο και αναλλοίωτο). Ούτε η υπάλληλος θα χάσει τα λεφτά, ούτε το κατάστημα, ούτε η αλυσίδα. Οποιαδήποτε διαφωνία έχει ο πελάτης, λύνεται με το κατάστημα που αγόρασε το προϊόν. Και το κατάστημα (η στην προκειμένη περίπτωση η αλυσίδα σούπερ μάρκετ) λύνει τη διαφωνία με τον προμηθευτή και πάει λέγοντας. Αυτή είναι η διαδικασία στην Ελλάδα και γενικώς σε όλο τον πλανήτη Γη. Δηλαδή αν έπαιρνα απ'το μάρκετ ένα προϊόν τεχνολογίας που είχε λάθος ή ελλειπή περιγραφή, θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω απ'τον εισαγωγέα ή τον Κινέζο παραγωγό και όχι απ'το κατάστημα; Καπου το εχεις μπερδεψει.... εσυ δεν εχεις διαφωνια αλλα επιστροφη ενος ανοιχτου προιοντος και μαλιστα τροφιμου!!!!! ΔΕΝ μιλαμε για προιον τεχνολογιας, δεν ειναι προιον που μπορει να πουληθει ξανα ουτε να επιστραφει στην αντ/πεια! (αναλογα την εταιρεια) Μην το συνεχιζεις εχεις αδικο 100%. εαν ηθελε το καταστημα ΔΕΝ θα το δεχοταν πισω. Στο ξαναλεω και εγω...επρεπε αμεσα να μιλησεις με την Nestle που δεν ενημερωσε για την αλλαγη της υφης του προιοντος και οχι με μαγκια στο καταστημα το οποιο δεν εφταιγε σε τιποτα. Ελα στη θεση της υπαλληλου...... Επεξ/σία 19 Μαΐου 2020 από scientlaz 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 5 λεπτά πριν, Periphery είπε Επειδή είμαι του χώρου, θεωρώ απίθανο να τα φεσώθηκε η υπάλληλος. Η nestle έχει συμφωνία πίστωσης επιστροφών, εκτός αν αγόρασε από μικροπωλητή σε μπακάλικο. Αλλά στην γενική εικόνα, όλες οι επιστροφές και τα ληγμένα, επηρεάζουν τους δείκτες και των αλυσίδων και των προμηθευτών. Κι ας μη γελιόσαστε. Η τιμή πώλησης καθορίζεται ΚΑΙ από το ποσοστό ληγμένων/κατεστραμμένων. Αλλιώς δεν θα είχαν περιθώριο κέρδους οι εταιρείες. Απλώς τυγχάνει το ποσοστό ληγμένων/κατεστραμμένων να κυμαίνεται γύρω στο 3-5% των πωλήσεων. Αν ξαφνικά όλοι γυρνούσαμε για ψήλου πήδημα προϊόντα ανοιγμένα, θα γινόταν ανατίμηση και μετά θα απορούσαμε γιατί ακρίβυναν τα προϊόντα. Πιο πολύ μεταφορικά παρά κυριολεκτικά το είπα, εννοώντας ότι αυτή η επιστροφή θα είναι ζημιά για την εταιρεία και αν όλοι έκαναν έτσι θα ζημιώνονταν και οι υπάλληλοι. Πήγα μακριά την βαλίτσα, όντως. Ευχαριστώ για την διόρθωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
scientlaz Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 5 λεπτά πριν, Beefeater είπε green cola δεν θα επινα ξανα ουτε σαν ισοβίτης στην απομονηση 40 χρονια ο καφες στο ιδιο μηκος κυματος να υποθεσω? Μια χαρα ειναι η green cola επειδη δεν ειχει μεσα ζαχαρη σε πολλους δεν αρεσει, η coca cola εχει υπερβολικη ζαχαρη η οποια κανει μεγαλη ζημια στον οργανισμο και γι αυτο και εχει απαγορευτει σε πολλα σχολεια του εξωτερικου. Η green cola ειναι επισης 100% ελληνικη με πολυ μεγαλες εξαγωγες σε πολλες χωρες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
me00016 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Παίδες, το πρόβλημα ήταν περιβαλλοντικό. Η παραγωγή (μιλάω για την Ευρώπη) γινόταν στην Ισπανία από όσο θυμάμαι και είχε τραγικό αποτύπωμα περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, αφού, επί της ουσίας ο καφές παρασκευαζόταν ως εξής: σπάσιμο του κόκκου, διάλυση σε οργανικό διαλύτη (π.χ. αιθέρα), ξήρανση, παραλαβή της σκόνης. Αποτέλεσμα: επεξεργασία εκατομμυρίων τόνων χημικών ανά έτος, η παραγωγή στιγμιαίου καφέ ήταν ουσιαστικά βαριά χημική βιομηχανία και με την χημική διεργασία προκαλείται αλλοίωση των πρωτογενών χαρακτηριστικών του καφέ που τόσο αγαπήσαμε όλοι οι Έλληνες (ίσως γι αυτό να τον προτιμούσαμε παγωμένο!). Μέχρι που ήρθε το βαθύ πάγωμα όπως ανέφερε ένας συμφορουμίτης ή η 'Λυοφιλοποίηση' (προϊόν σε κόκκους). Σαφώς πιο ήπια μέθοδος αφυδάτωσης, διατηρεί τα περισσότερα αρώματα και χαρακτηριστικά του καφέ και όχι το άρωμα καφέ-αιθέρας που μάθαμε από τα γενοφάσκια μας, αλλά το σημαντικότερο: επιτρέπει την χρήση φιλικότερων διαλυτών για την εκχύλιση με συνέπεια το εργοστάσιο να ευθυγραμμίζεται με το περιβαλλοντικό ISO και να μην χρειαστεί να μεταφερθεί στην Αιθιοπία ή στην Κϊνα. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2020 από me00016 6 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις