thelos257 Δημοσ. 22 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, manoskost είπε αφου εχεις πληρωσει με καρτα, θα πας στην τραπεζα και θα κανεις αμφισβητηση παραγγελιας και θα ζητησεις πισω τα λεφτα σου. Ωραια θα παω την Δευτερα τοτε να τους μαθω να μου λενε την μια ετσι την αλλη αλλιωτικα κλπ. Ε αμαν ποια. Μια σοβαρη εταιρια δινει αμεσα τρακινγ νυμβερ πιστευω σωστα ; χωρις να την βουρας απο πισω με 10 τηλεφωνηματα την ημερα και βαλε σε καθημερινη βαση.
thelos257 Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 Η κοροιδα τους εφτασε στο απροχωρητο. Σημερα σκεφτηκαν και μου ειπαν πως εγινε ενα ατυχημα με την κουριερ απο γερμανια κλπ νευριασα και τους ειπα θελω τα λεφτα μου πισω στον λογαριασμο σμου ως την τεταρτη και μου ειπε τηλεφωνησε μ την Δευτερα και θα στα βαλουμε με το λογιστηριο επειδη τωρα ειναι κλειστο. Λυπομαστε κλπ.
SeNNinhA Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, thelos257 είπε Η κοροιδα τους εφτασε στο απροχωρητο. Σημερα σκεφτηκαν και μου ειπαν πως εγινε ενα ατυχημα με την κουριερ απο γερμανια κλπ νευριασα και τους ειπα θελω τα λεφτα μου πισω στον λογαριασμο σμου ως την τεταρτη και μου ειπε τηλεφωνησε μ την Δευτερα και θα στα βαλουμε με το λογιστηριο επειδη τωρα ειναι κλειστο. Λυπομαστε κλπ. Ναι. Εγινε ενα ατυχημα με την courier Γερμανιας: δεν ειχαν διαθεσιμο τηλεφωνο να στειλουν και περιμενουν την νεα παραλαβη καποιου χονδρεμπορα (ισως απο Γερμανια)! Κατα τα αλλα ηταν ετοιμοπαραδοτο σε 1-3 ημερες! Ειχε ηδη φυγει! Ειναι στο δρομο θα το εχετε την Δευτερα. Μην ανησυχειτε, ειμαστε σοβαρη εταιρεια που σας πραμυθιαζουμε απο την ημερα #1. Και παλι απορω γιατι στελνετε προκαταβολικα χρηματα και οχι αντικαταβολη. Εστω. Η μοναδικη αληθεια ειναι οτι το λογιστηριο ειναι κλειστο τα Σαββατα!
thelos257 Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 21 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Ναι. Εγινε ενα ατυχημα με την courier Γερμανιας: δεν ειχαν διαθεσιμο τηλεφωνο να στειλουν και περιμενουν την νεα παραλαβη καποιου χονδρεμπορα (ισως απο Γερμανια)! Κατα τα αλλα ηταν ετοιμοπαραδοτο σε 1-3 ημερες! Ειχε ηδη φυγει! Ειναι στο δρομο θα το εχετε την Δευτερα. Μην ανησυχειτε, ειμαστε σοβαρη εταιρεια που σας πραμυθιαζουμε απο την ημερα #1. Και παλι απορω γιατι στελνετε προκαταβολικα χρηματα και οχι αντικαταβολη. Εστω. Η μοναδικη αληθεια ειναι οτι το λογιστηριο ειναι κλειστο τα Σαββατα! Σωστα. ειμαι αποφαφισμενος για να παρω πισω τα χρηματα μου 580 ευρω να το τραβηξω στα ακρα αλλα απο οσο φαινεται θα μου τα βαλουν πισω δεν τους περνει αλλο απο την στιγμη που ακυρωσα την παραγγελεια.
Inler Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 Δημοσ. 23 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Εγώ απορώ με το ρίσκο που εν γνώσει σας παίρνετε.Γιατί δεν επέλεξες αντικαταβολή; Επεξ/σία 23 Μαΐου 2020 από Inler
SeNNinhA Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Στις 23/5/2020 στις 9:18 ΜΜ, thelos257 είπε Σωστα. ειμαι αποφαφισμενος για να παρω πισω τα χρηματα μου 580 ευρω να το τραβηξω στα ακρα αλλα απο οσο φαινεται θα μου τα βαλουν πισω δεν τους περνει αλλο απο την στιγμη που ακυρωσα την παραγγελεια. Τελικά κανένα νέο;
thelos257 Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 22 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Τελικά κανένα νέο; Καλησπερα φιλε μου σε ευχαριστω για το ενδιαφερον σου. Μου τηλεφωνησαν την Δευτερα και μου ειπαν πως θα μου τα επιστρεψουν στον λογαριασμο μου στην καρτα μου σε 3-4 εργασιμες μερες μεσω της τραπεζας πειραιος. Επισης ρωτησα ενα φιλο που εχει καρτα στην τραπεζα πειραιος και μου εχει πει πως συνηθως σε 2-3 εργασιμες μερες τα βαζουν ομως καποτε μπορει να καθυστεριση λιγη η πειραιος συμβαινει αυτο. Σημερα παλι που τηλεφωνησα μου ειπαν πως θα γινει μεσω της πειραιος ουτε αυτος καλα καλα δεν ηξερε τι ελεγε δεν μου φανηκαν και πολυ αξιοπιστοι τελος για μενα προσωπικα οι αγορες απο skrtoutz.
Klempr Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Δημοσ. 27 Μαΐου 2020 Δουλευω εκει κοντα και μπορω να πω πως εχει παρα πολυ κοσμο πελατεια αλλα σε μια αγορα μου πριν περιπου 6 χρονια δεν ειχα μεινει και τοσο ευχαριστημενος
Chri__a Δημοσ. 10 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2021 Παρηγγειλα ενα iphone 6s μεταχειρισμενο απο το kaiser σε πολυ χαμηλη τιμη, τι γνωμη εχετε; :/ Παρηγγειλα ενα iphone 6s μεταχειρισμενο σε πολυ χαμηκη τιμη απο το kaiser, τι γνωμη εχετε; 😕
Μακιαβέλλι Δημοσ. 10 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2021 3 ώρες πριν, Chri__a είπε Παρηγγειλα ενα iphone 6s μεταχειρισμενο απο το kaiser σε πολυ χαμηλη τιμη, τι γνωμη εχετε; 😕 Παρηγγειλα ενα iphone 6s μεταχειρισμενο σε πολυ χαμηκη τιμη απο το kaiser, τι γνωμη εχετε; 😕 Πολύ καλό κινητό... Ήταν το 2015 που βγήκε...
vvicky86 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Terrible Customer Service – Extremely Disappointed! I recently visited KaizerShop.gr and had one of the worst customer service experiences ever. The staff were incredibly rude, unhelpful, and made me feel unwelcome. Instead of assisting me, they were dismissive and showed a complete lack of respect. I would not recommend this store to anyone looking for a pleasant shopping experience. They clearly do not value their customers. Avoid This Store – Staff Are Unprofessional and Disrespectful The staff at KaizerShop.gr were shockingly unprofessional. Not only were they unwilling to help, but they also treated me with blatant disrespect. It was clear that they couldn’t care less about customer satisfaction. I left the store feeling frustrated and angry. This kind of behavior is unacceptable in any business. I will not be returning and strongly advise others to shop elsewhere. My visit to KaizerShop.gr was ruined by the hateful attitude of the staff. They were rude from the moment I walked in, and their behavior was nothing short of disgraceful. It’s hard to believe that a business would allow such unprofessionalism. I’m extremely disappointed and will make sure to warn others about this store. They need to seriously rethink their customer service approach. KaizerShop.gr has some of the rudest staff I’ve ever encountered. Their lack of customer service skills is astonishing, and they seem to actively dislike their customers. I was shocked by the hostility I experienced, and I strongly recommend that people avoid this place. It’s not worth your time or money when there are plenty of other shops with friendly, helpful staff I try to tell them I want to talk to your boss but no body reply and ignore me and attend another costumer when I ask him he miss behave with me I think Iam not a first person then you learn the maners plus respect to the costumer I think they need to go to school again
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα