PC_MAGAS Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Ώντας προγραμματιστής θα ήθελα να γνώριζα μια ποιο ρεαλιστική εικόνα όταν σπούδασα στο πως είναι να είσαι softwear engineer. Έτσι μου ήθλε η ιδέα γι αυτό το παιχνίδι να σχεδιάζαμε το ιδανικό ΙΕΚ για μηχανικούς πληροφορικής με σκοπό να δίνει μια ποιο ρεαλιστική εικόνα το πως είναι η αγορά εργασίας. Ακόμα ποιο θα είναι το business model του και τι θα αποσκοπεί. Οι κανόνες είναι οι εξής: Το πρόγραμμα θα πρέπει να είναι 4 έτη. Θα πρέπει τα μαθήματα να βοηθούν τον διδασκόμενο στην απόκτιση skills που θα ευχόσασταν να είχατε νωρίτερα. Λοιπόν βάση των κανόνων ξεκινώ: Ειδικότητα: Μηχανικός Λογισμικού εφαρμογών Web και mobile: H ιδέα είναι να δωθούν οι βασικές πρακτικές γνώσεις ανάπτυξης λογισμικού, διαχείρησης, όπως και η ικανότητα διαχείρησης ενός project λογισμικού. Θα επικεντρώνετε στην αρχιτεκτονικής λογισμικού όπως και στην τεχνικές δοκιμής, ανάλυσης λογισμικού. Τέλος, θα δίνετε η δυνατότητα ανάπτυξης καθαρού κώδικα. Η ιδέα είναι να δίνονται νωρίς τα basic minumum skills ώστε να μπορεί ο μαθητευόμενος είτε να προχωρίσει με ειδικές διαδικασίες εισαγωγής σε Παν/μια εξωτερικού ή να υπάρχει δυνατότητα πρόσληψης σε συνεργαζόμενες εταιρείες εσωτερικού και εξωτερικού. Τα μαθήματα θα είναι από Δευτέρα - Παρασκευή με την κάθε ώρα να είναι '40λέπτα στα 2 πρώτα έτη. Ενα το σχολικό έτος θα υπάρχουν 2 τετράμηνα 1 από Σεπτέμβριο - Ιανουάριο και 2 από Φλεβάρη - Μάιο. Σε κάθε έτος ο μαθητής θα μπορεί να παρακολουθεί για ένα 2ωρο σεμινάριο ανά βδομάδα ανά τετράμηνο. Ακόμη θα υπάρχει η δυνατότητα θερινής πρακτικής επί μισθώση του μαθητευόμενου σε συνεργαζόμενες εταιρείες ακόμη θα υπάρχει η δυνατότητα μοριοδότησης που λαμβάνετε υπόψην σε ειδικές μεθόσους εισαγωγής Παν/μιων εξωτερικού . Η ιδέα πίσω από αυτό είναι να λαμβάνουμε feedback από τις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας και να αναπτύσουμε τον μελλοντικό υποψήφιο στα skills που χρειάζονται συνδιάζοντας υπηρεσίες recruitment και εκπαίδευσης υποψήφιων εργαζόμενων. Τετράμηνο 1o: Εισαγωγή στον συρνατοστραφή προγραμματισμό. Η γλώσσα C. Η ιδέα είναι να δωθούν η βασικές αρχές του προγραμματισμού σε χαμηλό επίπεδο να αποκτηθούν η ιδέες για τις βασικές αρχές του προγραμματισμού. Όποιος παρακολουθεί αυτό το μάθημα θα γνωρίζει να προγραμματίζει βασικές εφαρμογές σε C που θα μπορούν να διαβάζουν αρχεία και να δέχονται είσοδο από τον χρήστη. Εισαγωγή στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό. Η γλώσσα Java. Θα είναι συμπληρωματικό του "Εισαγωγή στον συρνατοσταφή προγραμματισμό." και θα εισάγει τον μαθητή στην αντικειμενοστραφή λογική παράλληλα θα έχει μια επίγνωση προγραμματισμού σε χαμηλό επίπεδο. Δίκτυα 1. Εισαγωγή στις βασικές δικτυακές γνώσεις. Το main focus είναι η γνώση της στοίβας TCP/IP και OSI. Η επικέντρωση θα είναι στη γνώση των πρωτοκόλλων TCP & UDP. Ακόμη θα υπάρχει και η βασική γνώση πρωτόκολλων HTTP, ΙMAP, SMTP και POP3. Διαχείρηση συστημάτων GNU/Linux & UNIX: Το μάθημα αυτό θα επικεντρώνετε στην γνώση του κελύφους bash όπως και στην διαχείρηση εγκαταστάσεων λογισμικού, δημιουργίας χρηστών και δικαιωμάτων αυτών όπως και την διαχείρηση του linux filesystem. Ακόμα θα δωθει και η δυνατότητα διαχείρησης δίσκων όπως και εγκατάστασης kernel modules & drivers. Διαχείρηση συστημάτων Windows: Το μάθημα αυτό θα επικεντρώνετε στην γνώση του cmd περιβάλλοντος, δημιουργίας χρηστών και του linux filesystem. Ακόμα θα δεθεί και η δυνατότητα διαχείρησης δίσκων όπως και εγκατάστασης drivers όπως και δικαιωμάτων σε συστήματα windows. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: Version Control μέσω git. ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: Εκμάθηση Αγγλικών (για όσους δεν ξέρουν καλά Αγγλικά.) Τετράμηνο 2o: Προγραμματισμός Κελύφους Bash και Powershell: O σκοπός είναι η εμβάθυνση στις γνώσεις που αποκτήθηκαν στα μαθήματα "Διαχείρηση συστημάτων GNU/Linux & UNIX" όπως και στο "Διαχείριση συστημάτων Windows" στην ανάπτυξη script ώστε να μπορούν να αυτοματοποιούν σενάρια χρήσης του λειτουργικού windows και Linux μεσω του κελύφους BASH και Powershell. Σχεσιακές Βάσεις δεδομενων (Mysql): Εδώ ο χρήστης θα εισαχθεί στην δυνατότητα να σχεδιάζει μια βάση δεδομένων και να μπορεί να την συντηρεί. Θα δοθεί βάση στον σχεδιασμό ενός πίνακα βάση specs που θα δίνει ο πελάτης σε mysql. Αρχές αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Εδώ θα επικεντρωθούν στα λεγόμενα Gang Of Four Patterns και στα βασικά pattern Object Oriented προγραμματισμού. Λειτουργικά: Θα δωθούν οι βασικές αρχές λειτουργικών συστημάτων που θα συμπληρώνει το "Προγραμματισμός Κελύφους Bash και Powershell", "Διαχείρηση συστημάτων Windows" και "Διαχείρηση συστημάτων GNU/Linux & UNIX" σε βασικές θεωρητικές γνώσεις γύρω από τα λειτουργικά συστήματα. Ασφάλεια εφαρμογών: Θα υπάρχει μια επικέντρωση στις βασικές και κοινές ευπάθειες λογισμικού στο web και όχι μόνο σε αυτές, όπως και σε μηχανισμούς αυθεντικοποίησης χρηστών όσο και σε μηχανισμούς ασφαλούς αποθήκευσης ευαίσθητων δεδομένων, passwords. Σεμινάριο 1: Επιλογή ένα από τα παραπάνω: * Εκμάνθηση PHP * Εκμάνθηση Python * Εκάμνθηση γλώσας C# .ΝET * Εκμάνθηση γλώσας C++ O σκοπός είναι να μπορεί ο χρήστης να μπορεί να αναπτύξει μια πλήρη διαδικτυακή εφαρμογή σε μια από τις παραπάνω γλώσσες γνωρίζοντας πλήρως το συντακτικό αυτής. Τα σεμινάρια θα είναι συμπληρωματικό του κανονικού μαθήματος. Σεμινάριο 2: Εκμάνθηση τεχνολογιών web Javascript/CSS & HTML5. Τετράμηνο 3ο: Busines Needs Analysis & Requirement Engineering: Το μάθημα αυτό θα επικεντρώνετε στην ανάλυση αναγκών μια εταιρείας και στην δυνατότητα αξιολόγησης της σημαντικότητας των components που έχει αυτή. Ακόμα θα επικεντρωθούν στις τεχνικές εκμαίευσης απαιτήσεων Έλεγχος και δοκιμή λογισμικού: Εδώ θα υπάρχει επικέντρωση στο πώς μπορούμε να τεστάρουμε ένα λογισμικό ότι δουλεύει σωστά και πως μπορούμε να αυτοματοποιήσουμε την διαδικασία. Ακόμα θα υπάρχει εισαγωγή στην έννοια του product και του QA testing. Ακόμη υπάρχει η εισαγωγή του Unit Testing, End-to-end testing, Permutation testing. Τα εργαλεία θα επιλέγονται βάση του Σεμιναρίου που επιλέχθηκε στο τετράμηνο 2. Αρχές User Interface και User Experience desighn. Εδώ θα υπάρχουν οι βασικές ανάγκες σχεδιασμού μιας γραφικής διεπαφής όσο σε desktop, αλλά και σε mobile πως και σε web. Εδώ θα εισάγετε η έννοια της του προϊόντος και πως θα μπορούμε να έχουμε να σχεδιάσουμε ένα θελτικό προϊόν για τον πελάτη. Αλγόριθμοί και ανάλυση απόδοσης λογισμικού: Εδώ θα δούμε πως θα μπορούμε να ελέγχουμε πόσο αποδοτικό είναι ένα λογισμικό. Ο στόχος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων ανάλυσης και βελτιστοποίησης ενός λογισμικού όσο αφορά την απόδοση του βάση των specification ενός πελάτη. Μη σχεσιακές βάσεις δεδομένων MongoDb: Αποτελεί συνέχεια του "Σχεσιακές Βάσεις δεδομένων (Mysql)" και επικεντρωνόμαστε σε μεθόδους αποθήκευσης δεδομένων σε μη σχεσιακές βάσεις δεδομένων. Σεμινάριο 1: Javascript Unit Testing & responsive web desighn σε CSS. Σεμινάριο 2: Ανάγωγα με την γλώσσα που έχουν επιλέξει στο τετράμηνο 2 επιλέγουν ένα από τα παρακάτω: * Testing, Desighn Patterns και Κοινά conventions για PHP * Testing Desighn Patterns Κοινά conventions για Python * Testing Desighn Patterns Κοινά conventions για C# .NET * Testing Desighn Patterns Κοινά conventions για C++ Tετράμηνο 4ο: Αρχιτεκτονική Πληροφοριακών συστημάτων: Εδώ βλέπουμε το ένα πληροφοριακό σύστημα σαν σύνολο. Βλέπουμε κοινές προσεγγίσεις σε ένα πληροφοριακό σύστημα για την επίλυση κοινών προβλημάτων που συναντώντε σε πλήρη πληροφοριακά συστήματα. Βλέπουμε αρχές όπως Service oriented architecture, cron εφαρμογές, όπως και workers. Ακόμη εδώ θα δούμε ήδη API και αλληλεπίδρασης εφαρμογών με τρίτες εφαρμογές όπως το REST και RPC XML. Προηγμένες μέθοδοι αυθεντικοποίησης χρηστών: Εδώ βλέπουμε μεθοδολογίες αυθεντικοποίσης χρηστών σε scallable web και mobile εφαρμογές. Εδώ θα δούμε τεχνολογίες όπως OAuth, SAML, 2 factor authwentication, FIDO κλπ κπ. Debugging & Refactoring 1: Ένα πρακτικό μάθημα στον οποίο ο Μαθητής καλείτε να αναλύσει και να διαβάσει παραδείγματα κακογραμμένου κώδικα. Ο στόχος είναι ο μαθητής να μπορεί να καθαρογράψει ένα κομμάτι κακογραμμένου κώδικα και να βεβαιώθει ότι διατήρησε την υπάρχουσα λειτουργία αυτού. O μαθητής είτε θα πρέπει να καθαρογράψει ένα κομμάτι κώδικα από υπάρχοντα συστήματα συνεργαζόμενων εταιρειών είτε Project Ελευθέρου λογισμικού όπως και να εκτιμήσει τον χρόνο που θα πάρει επιτυχώς. Συντήρηση legacy Εφαρμογών: Ο μαθητής καλείτε να δει τι χρειάζεστε ώστε να μπορεί να συντηρήσει μια υπάρχουσα εφαρμογή. Mobile Programming 1: Εκμάνθηση ανάπτυξης εφαρμογών για android. Ο μαθητής καλείτε να εκμεταλλευτεί τις γνώσεις για Java πως και την Kotlin ώστε να μπορούμε να αναπτύξουμε μια android εφαρμογές. Σεμινάριο 1: Όσοι επέλεξαν PHP ένα από τα παρακάτω * Laravel * Symfony Όσοι επέλεξαν Python επιλέγουν ένα από τα παρακάτω: * Django * Flask Όσοι επέλεξαν C# επιλέγουν ένα από τα παρακάτω: * Ανάπτυξη web εφαρμογών σε .NET Όσοι επέλεξαν C++ επιλέγουν ένα από τα παρακάτω: * Προγραμματισμός Γραφικών με OpenGL * ανάπτυξη διεπαφών σε QT * Arduino Programming Σεμινάριο 2: Επιλέγουν ένα από τα παρακάτω: * Nodejs * React * Angular * Vuejs Τετράμηνο 5ο: Mobile Programming 2 Ανάπτυξη εφαρμογών iOS: Αναπτύσσονται εφαρμογές για apple iOS. Εφαρμογές και ασφάλεια ηλεκτρονικών πληρωμών: Εδώ ο χρήστες μαθαίνει να αξιοποιεί API τραπεζών ώστε να εισάγουν σωστά ηλεκτρονικές πληρωμές. DevOps 1 Εισαγωγή στο virtualization: Ο μαθητής καλείτε να αξιοποιήσει τεχνολογίες virtualization ώστε να σηκώνει VM και containers για τις ανάγκες των εφαρμογών τους. Θα δούμε τεχνολογίες kvm, AWS EC2 αλλά και docker. Ci/CD: O μαθητής θα μάθει το jenkins ώστε να μπορεί αυτοματοποιημένα να κτίζει και να κάνει deploy διαδικτιακές και mobile εφαρμογές. Debugging & Refactoring 2: Ένα πρακτικό μάθημα στον οποίο ο Μαθητής καλείτε να αναλύσει και να διαβάσει παραδείγματα κακογραμμένου κώδικα. Ο στόχος είναι ο μαθητής να μπορεί να καθαρογράψει ένα κομμάτι κακογραμμένου κώδικα και να βεβαιώθει ότι διατήρησε την υπάρχουσα λειτουργία αυτού. O μαθητής είτε θα πρέπει να καθαρογράψει ένα κομμάτι κώδικα από υπάρχοντα συστήματα συνεργαζόμενων εταιρειών είτε Project Ελευθέρου λογισμικού όπως και να εκτιμήσει τον χρόνο που θα πάρει επιτυχώς. Παράλληλος προγραμματισμός: Βλέπουμςε τεχνικές που μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα πολλαπλά cores της CPU σε Java και C. Θα επικεντρωθούμε σε processes και threads. Σεμινάριο 1: ΑWS User Permission management Τετράμηνο 6: SEO & marketing Δυνατότητα προώθησης σελίδων στο διαδίκτυο. DevOps 2 Εισαγωγή στο Orchestration: Ο μαθητής καλείτε να αξιοποιήσει τεχνολογίες virtualization ώστε να σηκώνει VM και containers για τις ανάγκες των εφαρμογών τους. Θα δούμε τεχνολογίες kvm, AWS EC2 αλλά και docker. Τελική εργασία: Ο μαθητής καλείτε να συνδιάσει τις γνώσεις που απέκτεισε στα παραπάνω έτη ώστε να μπορεί να αναπτύξει μια testable εφαρμογή είτε ενός συνεργαζόμενης εταιρείας ή μιας δικής του ιδέας. Σεμινάριο 1: Project Management προεραιτικό σεμινάρια : 1. Ανάπτυξη web εφαρμογών με 3d γραφικά σε threejs 2. Arduino programming Μαθήματα εισσαγωγής σε συνεργαζόμενο Παν/μιο ή πρακτική εξάσκηση. Πιστεύω καλύπτουν τις ανάγκες μιας σύγχρονης εταιρείας το πρόγραμμα αυτό. Τι έχετε να πείτε; Επεξ/σία 16 Μαΐου 2020 από PC_MAGAS 1
velociraptoras Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 τα ΙΕΚ είναι διετή. το πρόγραμμα σπουδών που περιγράφεις είναι για πανεπιστημιακή σχολή αν προσθέσεις κάμποσα μαθηματικά, ηλεκτρονική, κλπ. επίσης δεν εχει νόημα να κάνεις 4 χρόνια ΙΕΚ και μετα αλλα 4 πανεπιστήμιο γιατι οσο καλά κι αν έχεις μάθει προγραμματισμό δεν θα σου αναγνωρίσουν τα μαθήματα. Αντίθετα το νομοσχέδιο που τελικά δεν περασε με το συριζα προεβλεπε μεσα στα πανεπιστήμια να δημιουργηθούν Διετή ΙΕΚ με τα βασικά σκιλς και οποιος τελειωνε τον πρώτο κυκλο να συνεχιζε αλλα 2 χρόνια με τα υπολοιπα μαθηματα του προγραμματος σπουδων ωστε να παρει πτυχιο πανεπιστημίου Απο κει και πέρα αν εσύ θες να κανεις κατι τετοιο με καποιο Ιεκ/κολλέγιο μπορείς να προτεινεις ενα διετές προγραμμα σπουδων και στη συνέχεια μονο για τους αποφοιτους αυτού του προγραμματατος 2 ξτρα ετησια σεμιναρια που θα περιλαμβανουν τα υπόλοιπα. το θέμα είναι οτι πολλοι φοιτητες θα θέλουν αναγνωριστη του διπλώματος που για να γινει πρέπει να περάσουν τις αντιστοιχες εξετάσεις του εοππεπ όπου μπορείς να συναντήσεις εμπόδια
PC_MAGAS Δημοσ. 18 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2020 Στις 17/5/2020 στις 9:07 ΠΜ, velociraptoras είπε τα ΙΕΚ είναι διετή. το πρόγραμμα σπουδών που περιγράφεις είναι για πανεπιστημιακή σχολή αν προσθέσεις κάμποσα μαθηματικά, ηλεκτρονική, κλπ. επίσης δεν εχει νόημα να κάνεις 4 χρόνια ΙΕΚ και μετα αλλα 4 πανεπιστήμιο γιατι οσο καλά κι αν έχεις μάθει προγραμματισμό δεν θα σου αναγνωρίσουν τα μαθήματα. Αντίθετα το νομοσχέδιο που τελικά δεν περασε με το συριζα προεβλεπε μεσα στα πανεπιστήμια να δημιουργηθούν Διετή ΙΕΚ με τα βασικά σκιλς και οποιος τελειωνε τον πρώτο κυκλο να συνεχιζε αλλα 2 χρόνια με τα υπολοιπα μαθηματα του προγραμματος σπουδων ωστε να παρει πτυχιο πανεπιστημίου Απο κει και πέρα αν εσύ θες να κανεις κατι τετοιο με καποιο Ιεκ/κολλέγιο μπορείς να προτεινεις ενα διετές προγραμμα σπουδων και στη συνέχεια μονο για τους αποφοιτους αυτού του προγραμματατος 2 ξτρα ετησια σεμιναρια που θα περιλαμβανουν τα υπόλοιπα. το θέμα είναι οτι πολλοι φοιτητες θα θέλουν αναγνωριστη του διπλώματος που για να γινει πρέπει να περάσουν τις αντιστοιχες εξετάσεις του εοππεπ όπου μπορείς να συναντήσεις εμπόδια Well θέλω κάτι ενδιάμεσο σε Παν/μιο και ΙΕΚ δηλαδή κάτι που να δίνει focus στα βασικά skills ώστε να γίνεις ένας software engineer στον xαλεπό κόσμο του software engineering. Τα Παν/μια προετοιμάζουν ώστε να έχεις επιστημονική γνώση και όχι Επαγγελματική. Εγώ θέλω να κάνω focus το να είσαι επαγγελματίας δίνοντας και βάση και στα soft skills και ότι χρειάζετε ένας λωστε να είναι software engineer. 1
kaliakman Δημοσ. 18 Μαΐου 2020 Δημοσ. 18 Μαΐου 2020 Καλησπέρα, Αρχικά θα ήθελα να κάνω μια διευκρινιστική ερώτηση: Βλέπω λες για 4 χρόνια αλλά έχεις βάλει 6 τετράμηνα; Από εκεί και πέρα κάποια βασικά πράγματα imho: Θεωρώ πολύ σημαντικό στο 2ο εξάμηνο/τετράμηνο να διδαχθεί κάποιος Δομές Δεδομένων και Αλγορίθμους/Πολυπλοκότητα. Έχουμε φτάσει να χρησιμοποιούν τα προγράμματα άπειρη μνήμη επείδη οι developers δεν έχουν ιδέα από μνήμη ή "έλα μωρέ έχουμε gc". Το debugging θα έπρεπε να είναι σεμινάριο στο πρώτο εξάμηνο. Θεωρώ τραγικό να έχει κάποιος κάτι πάνω από 200 γραμμές και να βάζει print statements για να κάνει debug. Τα design patterns πρέπει να είναι στα τελευταία εξάμηνα γιατί αν κάποιος δεν έχει κάποιο παράδειγμα στο οποίο να συνηδοτοποίησει ότι θα μπορούσε να κάνει κάτι διαφορετικό για να έχει καλύτερο κώδικα είναι κάτι που μαθαίνεται και ξεχνίεται αμέσως. Ο λόγος που προτείνω τα παραπάνω να γίνουν όσο πιο νωρίς γίνεται είναι ωστέ να μπουν καλές βάσεις σε κάποιον που αργότερα μπορεί να θεωρεί βαρετές. Η ίδια λογική που κάποιος προτείνει πρώτη γλώσσα την C και όχι την python γιατί ανάποδα είναι πολύ δύσκολο να ασχοληθεί κάποιος.
t(o.ot) Δημοσ. 18 Μαΐου 2020 Δημοσ. 18 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Εξάμηνο 1ο: Google 101 + Documentations 101 Εξάμηνο 2ο: Interviews 101 + Shadowing a Senior Developer Εξάμηνο 3ο: You Don't Know Java/C/C++/Javascript + Debugging 101 Εξάμηνο 4ο: Πρακτική σε startup που θα πρέπει να είσαι one man band και θα πληρώνεσαι με equity. Και είσαι έτοιμος. EDIT: Έβαλα και το debugging που πολύ σωστά ανέφερε ο φίλος kaliakman Επεξ/σία 18 Μαΐου 2020 από t(o.ot)
Theo1903 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Συμφωνώντας με τα παραπάνω, θα πρότεινα το εξής: Δομές Δεδομένων αντί αντικειμενοστραφούς στο 1ο τετράμηνο και αντικειμενοστραφής στο 2ο τετράμηνο. Δεδομένου οτι οι φοιτητές δεν θα είναι αναγκασμένοι να έχουν ήδη κάποια επαφή με προγραμματισμό, το να προσπαθείς να μάθεις τα βασικά δομημένου προγραμματισμού σε C και ταυτόχρονα τα higher level implementation αυτών σε java, περισσότερο θα δυσκολέψει παρά θα βοηθήσει. Επίσης νομίζω οτι υπάρχουν μεγάλες ανισσοροπίες στα μαθήματα, εκτός αν θεωρούμε οτι κάποιο μάθημα π.χ. μπορεί να διδάσκεται 2 ωρες την εβδομάδα ενώ άλλο 4. Για παράδειγμα το μάθημα "Σχεσιακές βάσεις δεδομένων" προυποθέτει κάποια εισαγωγή στην έννοια της αποθήκευσης δεδομένων, στα E-R schema και τα βασικά χαρακτηριστικά ενός RDBMS. Και όλα αυτά πρωτού μπεί η MySql και αρχίσεις να ασχολείσαι και με sql. Ενώ το μάθημα "Μη σχεσιακές βάσεις δεδομένων" σίγουρα δεν περιέχει αντίστοιχο φόρτο. Εκεί για παράδειγμα, θα μπορούσε να υπάρχει μάθημα "Βάσεις δεδομένων 1" το οποίο να ασχολείται με τα βασικά και να κλείνει με απλή εκμάθηση sql και "Βάσεις δεδομένων 2" που να εισάγει εργαλεία, σύνθετα ερωτήματα, Optimizations και non-relational βάσεις. Τέλος, βγάζοντας κάποια πιο εξειδικευμένα εργαλεία που ενδεχομένως απαντάν πιο πολύ στο τι ισχύει τώρα παρά το τι ισχύει γενικότερα στον προγραμματισμό (όπως π.χ. ένα ολόκληρο μάθημα για CI/CD ή το virtualization το οποίο μπορείς εύκολα να το εισάγεις μέσω μιας προαιρετικής εργασίας στα λειτουργικά), μπορείς να προσθέσεις μαθήματα για hot θέματα των ημερών όπως data science/αποθήκες/functional programming ή AI/machine learning και να προσφέρεις ένα πιο γενικευμένο πρόγραμμα (αν και αυτό αλλάζει λίγο τον αρχικό στόχο) 1
PC_MAGAS Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 Στις 19/5/2020 στις 1:31 ΜΜ, Theo1903 είπε Τέλος, βγάζοντας κάποια πιο εξειδικευμένα εργαλεία που ενδεχομένως απαντάν πιο πολύ στο τι ισχύει τώρα παρά το τι ισχύει γενικότερα στον προγραμματισμό (όπως π.χ. ένα ολόκληρο μάθημα για CI/CD ή το virtualization το οποίο μπορείς εύκολα να το εισάγεις μέσω μιας προαιρετικής εργασίας στα λειτουργικά), μπορείς να προσθέσεις μαθήματα για hot θέματα των ημερών όπως data science/αποθήκες/functional programming ή AI/machine learning και να προσφέρεις ένα πιο γενικευμένο πρόγραμμα (αν και αυτό αλλάζει λίγο τον αρχικό στόχο) Well ο στόχος είναι ναι μεν να σου μάθω τι χρειάζεσε γενικά για να είσαι software engineer αλλά και να μπορείς να ποιάνεις ένα TASK ASAP. Έτσι με την προεραιτική Πρακτική που θα μπορείς να έχεις το καλοκαίρι θα μπορείς να είσαι ποιο προετοιμασμένος. Άρα δίνοντας skills όπως CI/CD και virtualization θα μπορείς να αναπεξέλθεις καλύτερα στο να κάνεις maintain ένα scallable web app.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα