Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάνε την δοκιμή που έγραψα με απενεργοποιημένο το IPv6. Αυτό δεν είναι πρόβλημα συσκευής αλλά δρομολογησης του παρόχου.

Δημοσ.

Έχω κουραστεί να γράφω σε όλα αυτά τα προβλήματα, ότι η ποιότητα του δίκτύου στους παρόχους είναι πτωτική, όπως και το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Πάντα συστήνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ, μετά από τόσες ενοχλήσεις στον πάροχο, χωρίς να έχει γίνει κάτι για το πρόβλημα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Πάντα συστήνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ, μετά από τόσες ενοχλήσεις στον πάροχο, χωρίς να έχει γίνει κάτι για το πρόβλημα.

Κώστα είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το πρόβλημα δεν ανακοινώθηκε ποτέ στους τεχνικούς πεδίου. Ισως αν τηλεφωνήσει ευγενικά αλλά πολύ επίμονα, ίσως μεταφερθεί το αίτημα για έλεγχο.

Επιπλέον, αν όντως είναι ζήτημα congestion, πρεπεί να γίνουν συνεχόμενα παράπονα από πολλούς πριν κάνουν οτιδήποτε. Εμπειρικά το λέω.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pigeon είπε

Κώστα είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το πρόβλημα δεν ανακοινώθηκε ποτέ στους τεχνικούς πεδίου. Ισως αν τηλεφωνήσει ευγενικά αλλά πολύ επίμονα, ίσως μεταφερθεί το αίτημα για έλεγχο.

Επιπλέον, αν όντως είναι ζήτημα congestion, πρεπεί να γίνουν συνεχόμενα παράπονα από πολλούς πριν κάνουν οτιδήποτε. Εμπειρικά το λέω.

Για τον πελάτη έχει ελάχιστη σημασία αν έφτασε το πρόβλημά του στους τεχνικούς πεδίου ή αν έμεινε στην τεχνική εξυπηρέτηση που προσπάθησε να το λύσει εξ΄αποστάσεως.

Σημασία έχει, ότι ο πελάτης βιώνει μια συνολική αδιαφορία επίλυσης στο πρόβλημά του. Δεν τον απασχολούν τα εσωτερικά υπηρεσιακά προβλήματα του παρόχου.

Δυστυχώς, αυξάνεται εκθετικά ο κόσμος, που μετά από επαναλαμβανόμενες απόπειρες να εξηγήσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει, εισπράττει αδιαφορία και μερικές φορές μέχρι και ειρωνεία.

  • Like 1
Δημοσ.

Εχεις δίκιο τα έχω ζήσει από πρώτο χέρι όλα αυτά που περιγράφεις. Δυστυχώς αναγκαζόμαστε να κάνουμε τεμενάδες για να προχωρήσει η δουλειά μας, τρώμε ώρες στις αναμονές για τετριμμένες βλάβες ή για γνωστά (σε αυτούς) προβλήματα.

Το συγκεκριμένο πρόβλημα του φίλου είναι πολύ δύσκολο να το εξηγήσεις στο τηλέφωνο, επιπλέον κάποιοι της υποστήριξης δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να ασχοληθούν. Θεωρώ οτι ένας τεχνικός πεδίου θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον να το λύσει μιας και θα το βρίσκει μπροστά του συνέχεια (πολλά παράπονα για το ίδιο πρόβλημα).

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 17/5/2020 στις 2:54 ΜΜ, jkoukos είπε

Κάνε την δοκιμή που έγραψα με απενεργοποιημένο το IPv6. Αυτό δεν είναι πρόβλημα συσκευής αλλά δρομολογησης του παρόχου.

Το IPv6 στο ρουτερ δεν με αφηνει να το απενεργοποιησω  

Δημοσ.

Κυριοι, βρηκα τι παιζει, εκλεισα ολες τις συσκευες απο wifi και ετρεξα ping -t. Μετα ανοιγα τις συσκευες μια μια, οταν ανοιξα το λαπτοπ της αδερφης μου το ping ανεβηκε κατευθειαν, οποτε εκει ειναι το προβλημα αλλα δεν βλεπω να τρεχει κανα cloud η να κατεβαζει το οτιδηποτε.... μαλλον θα φαει φορματ.

Update ΟΡΓΗΣ: Στο laptop απλα ετρεχε το μtorrent (χωρις να κατεβαζει κατι) και αυτος ειναι ο λογος που ανεβαζα τοσο πολυ ping. Ξερω οτι δεν πρεπει να τρεχουν αυτα γενικα αλλα τοσο πολυ να επηρεαζει? Τελος καλο ολα καλα απ'οτι φαινεται, ισως και δικια μου χαζομαρα που δεν τα τσεκαρα ολα απο μια αρχη, σας ευχαριστω που ασχοληθηκατε  :D

 

Screenshot_60.png.31b42275f5f534dad028ea13aadc15bb.pngScreenshot_61.png.7287072753a9f1c00efd4450366472cd.pngScreenshot_62.png.e1182f2bb18a92839da6998278c03b51.png

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Aggelos_INSM είπε

εχω  το  entry 2i πως το κλείνω;

A δεν ξερω φιλε μου απο το entey 2 . Στο plus ξερω οτι εχει επιλογη αλλα ειναι bug κ δεν κλεινει. 
Για δες μηπως ειναι κ στο δικο σου εκει:

 

4C9F9C1F-8946-4D65-AE20-E29F2C9CB885.jpeg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...