Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

Μιας και έχω άγνοια ήθελα να ρωτήσω κατά κύριο λόγο με τι ταχύτητα (χλμ/Ω) να πηγαίνω στην εθνική με ένα τρέιλερ 2 τροχών, όταν είναι άδειο και αντίστοιχα γεμάτο.

Το αυτοκίνητο είναι Renault megane 1.6 2005

 

Σε δεύτερο στάδιο χρειάζεται κάπου ιδιαίτερη προσοχή;

 

Ευχαριστώ

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το πόσο θα πηγαίνεις θα πρέπει να είσαι σε θέση να το κρίνεις μόνος σου, εξαρτάται από το πόσο σωστά είναι κατασκευασμένο/ζυγισμένο, αν δεν μπορείς τότε καλύτερα μην το χρησιμοποιείς.

Τα όρια της τροχαίας πάντως είναι 100 σε αυτοκινητόδρομο, 90 σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, και 80 στο υπόλοιπο δίκτυο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Το πόσο θα πηγαίνεις θα πρέπει να είσαι σε θέση να το κρίνεις μόνος σου, εξαρτάται από το πόσο σωστά είναι κατασκευασμένο/ζυγισμένο, αν δεν μπορείς τότε καλύτερα μην το χρησιμοποιείς.

Τα όρια της τροχαίας πάντως είναι 100 σε αυτοκινητόδρομο, 90 σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, και 80 στο υπόλοιπο δίκτυο.

Κανένας ειδικός δεν είμαι. Ξέρω ότι θέλει να είναι μπροστοβαρο. Κανά 15αρι κιλά πίεση στο κοτσαδορο.

Η μπαγαζιερα, σε εθνική, έχει πάει και γεμάτη (αλλά με ελαφριά πράγματα) από έμπειρο οδηγό μέχρι και δι πλασιο όριο από αυτό στο υπόλοιπο δίκτυο. Το γράφω λίγο ακατανόητα επίτηδες, κάνε την πράξη.

έτσι λοιπόν θεωρώ πως αντέχει.

 

Εσύ με τη δική σου (μαντεύω ότι έχεις) με πόσο πας;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Κανένας ειδικός δεν είμαι. Ξέρω ότι θέλει να είναι μπροστοβαρο. Κανά 15αρι κιλά πίεση στο κοτσαδορο.

Η μπαγαζιερα, σε εθνική, έχει πάει και γεμάτη (αλλά με ελαφριά πράγματα) από έμπειρο οδηγό μέχρι και δι πλασιο όριο από αυτό στο υπόλοιπο δίκτυο. Το γράφω λίγο ακατανόητα επίτηδες, κάνε την πράξη.

έτσι λοιπόν θεωρώ πως αντέχει.

Εσύ με τη δική σου (μαντεύω ότι έχεις) με πόσο πας;

Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να νιώσεις πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο με τη μπαγκαζιέρα κοτσαρισμένη. Επίσης το βάρος πάνω στον κοτσαδόρο δεν λέει και πολλά, το ιδανικό είναι το κέντρο βάρους της να βρίσκεται από 10 έως 20 cm πιο μπροστά από τον άξονα.

Τη δική μου στο δρόμο δεν τη νιώθω καν επειδή είναι σωστά ζυγισμένη και έχει σωστή ανάρτηση, μόνο στην επιτάχυνση και στην επιβράδυνση καταλαβαίνω διαφορά, για αυτό φροντίζω να κρατάω μεγαλύτερες αποστάσεις από ότι συνήθως. Άδεια (280kg) ή και ελαφριά φορτωμένη (έως 500kg μικτό) την έχω πάει έως 160 χωρίς να νιώσω το παραμικρό, αλλά συνήθως την πηγαίνω έως 100 το πολύ.

Δημοσ.

Ενα update.

Εκανα το ταξιδι 500χλμ με άδεια (40 κιλα το πολυ φορτιο).

Πίεση στα λάστιχα 2 psi (0.14 bar).

Χωροπήδαγε λιγο στις γεφυρες κτλ. Οταν βγηκα απο εθνικη, αστο...

Γενικα δεν ενιωσα ασταθεια. Δοκιμασα με χαμηλη ταχυτητα να κανω ελιγμο, ειχε καλη επαναφορα.

Αυτο που παρατηρησα ειναι πως με ταχυτητα (στην εθνικη) πχ οταν λιγο αποτομα ηθελα να αποφυγω λακουβα η κατι, υπακουε αλλα ειχε 1-2 ελαφριες ταλαντωσεις.

Πήγαινα με 110-115. Εφτασα στιγμιαια και 130. Δεν ενιωσα διαφορά. Ουτε πηγαινε δεξια αριστερα μονη της.

Σε οπισθεν που χρειαστηκε, ολα καλα.

 

Μεγα αρνητικο ειναι οτι δεν φαινεται απο τους καθρεφτες, οποτε δεν ξερεις ακριβως ποτε να αλλαξεις λωριδα

 

Οσο αναφορά τη κατανάλωση καυσίμου (3 ατομα, πορπαγκαζ με βαλιτσες, οχι τιγκα) και τη μπαγαζιερα (400-500 κιλα), εβγαλα μεσο ορο 9.1λ/100 με αεριο (οποτε με βενζινη θα εβγαζε πιστευω 7- 7.6).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Ενα update.

Εκανα το ταξιδι 500χλμ με άδεια (40 κιλα το πολυ φορτιο).

Πίεση στα λάστιχα 2 psi (0.14 bar).

Χωροπήδαγε λιγο στις γεφυρες κτλ. Οταν βγηκα απο εθνικη, αστο...

Γενικα δεν ενιωσα ασταθεια. Δοκιμασα με χαμηλη ταχυτητα να κανω ελιγμο, ειχε καλη επαναφορα.

Αυτο που παρατηρησα ειναι πως με ταχυτητα (στην εθνικη) πχ οταν λιγο αποτομα ηθελα να αποφυγω λακουβα η κατι, υπακουε αλλα ειχε 1-2 ελαφριες ταλαντωσεις.

Πήγαινα με 110-115. Εφτασα στιγμιαια και 130. Δεν ενιωσα διαφορά. Ουτε πηγαινε δεξια αριστερα μονη της.

Σε οπισθεν που χρειαστηκε, ολα καλα.

Μεγα αρνητικο ειναι οτι δεν φαινεται απο τους καθρεφτες, οποτε δεν ξερεις ακριβως ποτε να αλλαξεις λωριδα

Οσο αναφορά τη κατανάλωση καυσίμου (3 ατομα, πορπαγκαζ με βαλιτσες, οχι τιγκα) και τη μπαγαζιερα (400-500 κιλα), εβγαλα μεσο ορο 9.1λ/100 με αεριο (οποτε με βενζινη θα εβγαζε πιστευω 7- 7.6).

Το συμπέρασμα που βγαίνει από αυτά στα bold είναι πως ούτε σωστή ανάρτηση έχει, ούτε σωστό ζύγισμα/γεωμετρία. Εγώ στη θέση σου θα ήμουν πολύ προσεκτικός, και επ' ουδενί δεν θα το πήγαινα πάνω από 80km/h.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Το συμπέρασμα που βγαίνει από αυτά στα bold είναι πως ούτε σωστή ανάρτηση έχει, ούτε σωστό ζύγισμα/γεωμετρία. Εγώ στη θέση σου θα ήμουν πολύ προσεκτικός, και επ' ουδενί δεν θα το πήγαινα πάνω από 80km/h.

αναρτηση δεν εχει καθολου. δεν ειναι τρειλερ βαρκας ουτε κανενα τρειλερ για 1.5 τονο. για αυτο ξεφουσκωνω λαστιχα. πετυχα και εναν αλλο με τρειλερ αδειο και πηγαινε καλυτερα το δικο του ομολογουμενως. λογικα θα ειχε αναρτηση το δικο του

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Δημοσ.

2 psi πίεση στα λαστιχα; μέχρι 100km/h, όσο είναι και η προβλεπόμενη ταχύτητα βάση του κοκ, είναι μια χαρά. Μπορεί να γίνει εύκολα μ@λ@κια με αυτό τον λύκο από πίσω 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

αναρτηση δεν εχει καθολου. δεν ειναι τρειλερ βαρκας ουτε κανενα τρειλερ για 1.5 τονο. για αυτο ξεφουσκωνω λαστιχα. πετυχα και εναν αλλο με τρειλερ αδειο και πηγαινε καλυτερα το δικο του ομολογουμενως. λογικα θα ειχε αναρτηση το δικο του

Για να καταλάβεις πόσο χάλια είναι το δικό σου φαντάσου πως το δικό μου δεν χοροπηδάει καθόλου, όσες ταλαντώσεις κάνει το αυτοκίνητο μου άλλες τόσες κάνει και αυτό. Με 30 psi πάντα.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, thanasisxask είπε

2 psi πίεση στα λαστιχα; μέχρι 100km/h, όσο είναι και η προβλεπόμενη ταχύτητα βάση του κοκ, είναι μια χαρά. Μπορεί να γίνει εύκολα μ@λ@κια με αυτό τον λύκο από πίσω 

τα 2 psi αφου ζεσταθηκαν τα λαστιχα εγιναν 4 βεβαια. λογικο

12 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Mην κάνετε ταρζανιές με τρέιλερ γατί δεν θέλει πολύ να γίνει η στραβή.

συμφνωνω

11 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Για να καταλάβεις πόσο χάλια είναι το δικό σου φαντάσου πως το δικό μου δεν χοροπηδάει καθόλου, όσες ταλαντώσεις κάνει το αυτοκίνητο μου άλλες τόσες κάνει και αυτό. Με 30 psi πάντα.

Εχεις το καλυτερο τρειλερ. εχει και αναρτηση και διπλο διαφορικο , διπλοκομπρεσορα, 4x4 ,esp, abs, lane assistance και ολα τα καλα. Παει και μονο του χωρις αυτοκινητο;

συγχαρητηρια, μπραβο!

καλη αγορα. ποσο πηγε το μαλι;

εγω το δικο μου το ειχα παρει 400€ πριν καμια δεκαετια.

 

Υ.Γ. αφου δεν χοροπηδαει καθολου, βαλτου 35 psi να κανεις και οικονομια στο καυσιμο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, μπαρμπαγιωργος είπε

Εχεις το καλυτερο τρειλερ. εχει και αναρτηση και διπλο διαφορικο , διπλοκομπρεσορα, 4x4 ,esp, abs, lane assistance και ολα τα καλα. Παει και μονο του χωρις αυτοκινητο;

συγχαρητηρια, μπραβο!

καλη αγορα. ποσο πηγε το μαλι;

εγω το δικο μου το ειχα παρει 400€ πριν καμια δεκαετια.

Υ.Γ. αφου δεν χοροπηδαει καθολου, βαλτου 35 psi να κανεις και οικονομια στο καυσιμο.

Καλή η προσπάθεια, αλλά δεν κατάφερες να γίνεις αστείος.

Μια και ρωτάς πάντως ιδιοκατασκευή είναι, πριν περίπου 5 χρόνια το έφτιαξα, κάπου 500€ κόστισαν τα υλικά και η αμοιβή του μηχανολόγου για την άδεια έλξης, ο σιδεράς που έκανε τις συγκολλήσεις είναι φίλος και δεν μου πήρε τίποτα.

Όσο για το καύσιμο καρφί δεν μου καίγεται για μια στο τόσο που το χρησιμοποιώ, το μόνο που με νοιάζει είναι να μην γίνει επικίνδυνο για μένα και για τους γύρω μου.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

τα 2 psi αφου ζεσταθηκαν τα λαστιχα εγιναν 4 βεβαια. λογικο

συμφνωνω

Εχεις το καλυτερο τρειλερ. εχει και αναρτηση και διπλο διαφορικο , διπλοκομπρεσορα, 4x4 ,esp, abs, lane assistance και ολα τα καλα. Παει και μονο του χωρις αυτοκινητο;

συγχαρητηρια, μπραβο!

καλη αγορα. ποσο πηγε το μαλι;

εγω το δικο μου το ειχα παρει 400€ πριν καμια δεκαετια.

Υ.Γ. αφου δεν χοροπηδαει καθολου, βαλτου 35 psi να κανεις και οικονομια στο καυσιμο.

Δυνατός στην θερμοδυναμικη!!! 

  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...