Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, drakoulis είπε

Ρε παιδιά καλό είναι αλλά δεν εντυπωσιάστηκα κιόλας, τα ίδια γραφικά τα έχουμε δει και σε unreal 4 πχ αυτό εδώ 

 

Δεν ειναι το ιδιο. Στο βιντεο του PS5 βλεπεις (εν μερη) τις δυνατοτητες της μηχανης και τι θα μπορει να κανει + οτι ειναι ingame τα γραφικα.
Στο βιντεο που εβαλες εσυ ειναι απλά ενα cinematic απο την Quixel. (Megascans κλπ)

2 ώρες πριν, lexotamilf είπε

Από cinematic videos έχουμε χορτάσει και τα παραδείγματα είναι αμέτρητα. Στο real game play κλαίνε.

Δεν ειναι cinematic. in game ειναι.

  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 279
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Δεν γνωρίζω ακριβώς τα τεχνικά. Νομίζω έχει σχέση με κλασικά lightmaps και voxels. 

Απλώς είπαν ξεκάθαρα ότι δεν κάνουν χρήση ray tracing.

Για να κάνει RT πρέπει να κοστίζει. Και οι κονσόλες δεν κοστίζουν. Με τεχνικές στα άπειρα μάτια έχουν καλό αποτέλεσμα. Εγώ προσωπικά το βλέπω και γελάω. Next gen ... καλά... 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι 40 ετών έχουν περάσει όλες οι κονσόλες απο τα χέρια μου έχω παίξει χιλιάδες παιχνίδια όλα σε κονσόλες. Tο gaming γεννήθηκε στις κονσόλες και εκεί θα μείνει για πάντα , Με αφήνουν αδιάφορο το τέλεια γραφικά τα ποσα fps , Κοιτάζω καθαρά το gaming και εκεί πρέπει να μείνουμε στο τι συγκίνηση δινει ένα παιχνίδι να το παίζουμε, Ιστορία του το gameplay του .  

Επεξ/σία από selin323
  • Like 7
  • Confused 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Morgue είπε

Δεν ειναι το ιδιο. Στο βιντεο του PS5 βλεπεις (εν μερη) τις δυνατοτητες της μηχανης και τι θα μπορει να κανει + οτι ειναι ingame τα γραφικα.
Στο βιντεο που εβαλες εσυ ειναι απλά ενα cinematic απο την Quixel. (Megascans κλπ)

όχι είναι real time rendering έχει και "gameplay" αλλά το θέμα είναι ότι εκεί απλά δείχνει μεγάλης ανάλυσης textures ενώ στο θέμα εδώ στο insomnia μιλάει κυρίως για την γεωμετρία(αν παρατηρήσεις η γεωμετρία σε στο βίντεο απο το 19 είναι πιο απλή) τα physics κτλ (δες την απάντηση μου στον χρήστη μια καρτέλα πιο πίσω για περισσότερες λεπτομέρειες) 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

όχι είναι real time rendering έχει και "gameplay" αλλά το θέμα είναι ότι εκεί απλά δείχνει μεγάλης ανάλυσης textures ενώ στο θέμα εδώ στο insomnia μιλάει κυρίως για την γεωμετρία(αν παρατηρήσεις η γεωμετρία σε στο βίντεο απο το 19 είναι πιο απλή) τα physics κτλ (δες την απάντηση μου στον χρήστη μια καρτέλα πιο πίσω για περισσότερες λεπτομέρειες) 

Ναι, πιστευω δεν ειπα το αντιθετο. Απλα προσπαθησα να το εξηγησω ΠΟΛΥ περιληπτικα. (δεν ξερουμε τι γνωσεις εχει ο καθενας)
Αλλα το ανελυσες εσυ που δεν βαριοσουν :D

Δημοσ.
Μόλις τώρα, selin323 είπε

Είμαι 40 ετών έχουν περάσει όλες οι κονσόλες απο τα χέρια μου έχω παίξει χιλιάδες παιχνίδια όλα σε κονσόλες. Tο gaming γεννήθηκε στις κονσόλες και εκεί θα μείνει για πάντα , Με αφήνουν αδιάφορο το τέλεια γραφικά τα ποσα fps , Κοιτάζω καθαρά το gaming και εκεί πρέπει να μείνουμε στο τι συγκίνηση δινει ένα παιχνίδι να το παίζουμε, Ιστορία του το gameplay του . 

Το gaming γεννήθηκε στα PC οι κονσόλες ήταν προσπάθεια να φέρουν το arcade (pc σε soc) στο σπίτι πιο φθηνά

και βασικά άνθησε στα PC με τις σύγχρονες κονσόλες (PS3 και μετά) είναι που γεμίσαμε microtransactions και παιχνίδια του σωρού μιας και λόγω κόστους απλώθηκαν σε κάθε νοικοκυριό και έτσι αυξήθηκε το δέλεαρ στο να πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, tsarouc είπε

Για να κάνει RT πρέπει να κοστίζει. Και οι κονσόλες δεν κοστίζουν. Με τεχνικές στα άπειρα μάτια έχουν καλό αποτέλεσμα. Εγώ προσωπικά το βλέπω και γελάω. Next gen ... καλά... 

Άπειρα μάτια ε? Δηλαδή εσύ ο "έμπειρος" κατευθείαν το ψιλιάστηκες ότι δεν έχει RT το demo...<_< 

Σε ποια ομάδα ανάπτυξης εργάζεσαι? Φώτησε μας σε παρακαλούμε με τη σοφία σου.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, tsarouc είπε

Μάρκετινγκ. Το engine πρέπει να θαυμάσουμε αν αξίζει θαυμασμού και όχι τις ταπεινές κονσόλες. Αυτά βλέπουν οι φίλοι των κονσολών και κάνουν όνειρα. 

Αυτό αξίζει να το δούμε όταν βγει στην τελική του μορφή σε δυνατό υπολογιστή με μια καλή rtx κάρτα του τότε (3000) σε 4Κ 60fps και ΑΑ στο φουλ για να πούμε με απόλυτη σιγουριά εξέλιξη γραφικών στα παιχνίδια και ούτε καν επόμενη γενιά γραφικών.

Επόμενη γενιά θα είναι άλλα ντέμο που έχουμε δει και μάλιστα πολύ ανώτερα από την ue όπως unity για παράδειγμα. 

Το καλό παιχνίδι επίσης δεν είναι μόνο γραφικά και πολύγωνα. Είναι και ο ήχος η μουσική (πολύ καλά τα πήγε εδώ) το gameplay ο ρεαλισμός το σενάριο και χίλιοι δυο παράγοντες. 

Προσωπικά δεν με εντυπωσίασε καθόλου. Σαν να έβλεπα sotr με κάποιο patch από τρίτο για βελτίωση γραφικών. Καλή η προσπάθεια Σόνυ. Συνέχισε έτσι έχει κόσμο που θα την πατήσει. Well done!

Μάλλον εχασες την ουσία του βιντεο η οποια ειναι η Unreal 5 και τα νέα της 'κολπα' και οχι η Sony.
SOTR υποθετω ειναι το shadow of the tomb raider? Οπως ειναι το demo της Unreal δεν υπαρχει θεμα συγκρισης.Συγκρινουμε τα πραγματα οπως ειναι.(μιας και δεν υπαρχει καποιο 'patch για βελτιωση γραφικων')
Αλλά και παλι το ολο θεμα ειναι οι δυνατοτητες της Unreal 5 οι οποιες ειναι 'groundbreaking' για τα σημερινα δεδομενα
(τουλαχιστον μεχρι να φτασουν σε αυτο το επιπεδο και οι αλλες μηχανες ,Unity ,Cryengine κλπ)

  • Like 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Το gaming γεννήθηκε στα PC οι κονσόλες ήταν προσπάθεια να φέρουν το arcade (pc σε soc) στο σπίτι πιο φθηνά

και βασικά άνθησε στα PC με τις σύγχρονες κονσόλες (PS3 και μετά) είναι που γεμίσαμε microtransactions και παιχνίδια του σωρού μιας και λόγω κόστους απλώθηκαν σε κάθε νοικοκυριό και έτσι αυξήθηκε το δέλεαρ στο να πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες 

 

 try again

https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_video_games

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Morgue είπε

Μάλλον εχασες την ουσία του βιντεο η οποια ειναι η Unreal 5 και τα νέα της 'κολπα' και οχι η Sony.

Είναι από την υπερβολική βιασύνη του να ξεκινήσει flame war consoles vs PC. Ούτε καν κατάλαβε τι είδε... αρκεί που έτρεχε σε κονσόλα.

  • Like 2
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, CptBill είπε

φρεσκάρισε τα αγγλικά σου στις πρώτες 2 γραμμές του link σου 

 

The history of video games goes as far back as the early 1950s, when academic computer scientists began designing simple games and simulations as part of their research or just for fun. At M.I.T. in the 1960s, professors and students played games such as 3D tic-tac-toe and Moon Landing. These games were played on computers such as the IBM 1560, 

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, TopicStrarter είπε

Το gaming γεννήθηκε στα PC οι κονσόλες ήταν προσπάθεια να φέρουν το arcade (pc σε soc) στο σπίτι πιο φθηνά

και βασικά άνθησε στα PC με τις σύγχρονες κονσόλες (PS3 και μετά) είναι που γεμίσαμε microtransactions και παιχνίδια του σωρού μιας και λόγω κόστους απλώθηκαν σε κάθε νοικοκυριό και έτσι αυξήθηκε το δέλεαρ στο να πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες 

Φίλε μου σίγουρα κάνεις λάθος , 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, selin323 είπε

Φίλε μου σίγουρα κάνεις λάθος , 

Αν κάνω λάθος εγώ κάνει λάθος και η wikipedia που ανάφερε ο άλλος πιο πάνω για να αποδείξει ότι κάνω λάθος ενώ το link συμφωνεί με αυτό που είπα χαχαχαχαχαχαχα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, selin323 είπε

Φίλε μου σίγουρα κάνεις λάθος , 

Ψαξε το Bertie The brain...Ενα ηλεκτρονικο παιχνιδι τρίλιζας,φτιαγμενο το 1950.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...