D.Luffy Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 15 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Ποια μέθοδο; Δεν γνωρίζω ακριβώς τα τεχνικά. Νομίζω έχει σχέση με κλασικά lightmaps και voxels. Απλώς είπαν ξεκάθαρα ότι δεν κάνουν χρήση ray tracing. 1
drakoulis Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 Ρε παιδιά καλό είναι αλλά δεν εντυπωσιάστηκα κιόλας, τα ίδια γραφικά τα έχουμε δει και σε unreal 4 πχ αυτό εδώ 5 1
Gxamos Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, Le Perv είπε Σωστος. Αν και τη λυση την εχει βρει η Sony. Θα δειξει γραφικα, αλλα με 20-25 frames/sec To vide-ακι αυτο νομιζω οτι τρεχει στα 30 frames Συγγνώμη αλλά εγώ ξέρω ότι έτσι είναι το game play. Και στο πρώτο βίντεο σου δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι το παιχνίδι και παίζουν και όχι κάποιο video render. Μπορεί και να κάνω λάθος... Παντος από specs το xbox - x δείχνει πιο δυνατό. Θα τα δούμε μόλις βγουν... 1
Retromaniac Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 26 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Δεν γνωρίζω ακριβώς τα τεχνικά. Νομίζω έχει σχέση με κλασικά lightmaps και voxels. Απλώς είπαν ξεκάθαρα ότι δεν κάνουν χρήση ray tracing. Όχι το λέει ξεκάθαρα, καθόλου light maps. Που είπαν ότι δεν είναι day tracing. Ρωτάω για να δω τι παίζει...
D.Luffy Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 Δημοσ. 14 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Όχι το λέει ξεκάθαρα, καθόλου light maps. Που είπαν ότι δεν είναι day tracing. Ρωτάω για να δω τι παίζει... Ναι όντως, ούτε lightmaps αλλά ούτε και ray tracing. Το εξηγεί εδώ (κάπως) ο Alex: Επεξ/σία 14 Μαΐου 2020 από D.Luffy
TopicStrarter Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, lexotamilf είπε Από cinematic videos έχουμε χορτάσει και τα παραδείγματα είναι αμέτρητα. Στο real game play κλαίνε. real gameplay ήταν σε μια φάση ζητούσε να πατήσεις Χ για να βάλει εκείνη την μπλε σφαίρα στον μύλο 33 λεπτά πριν, Voodooman είπε Τι έγινε, πάλι πεθαίνει το gaming στα PCs; Το ξέρεις ότι η unreal engine τρέχει σε PC και βγάζει games για PC ε; Στο PC απλά θα είναι ακόμη καλύτερα τα γραφικά. 2 3
chrisxpap Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, gurgurant είπε Είτε αρέσει είτε όχι, παρόλο που και εγώ πισι έχω, οι κονσόλες αρχίσουν και παίρνουν τα πάνω τους πολύ περισσότερο τώρα.Ουτος η άλλως το κοινό στις κονσόλες είναι πολύ μεγαλύτερο από τα πισι οπότε φυσικά και ήρθε η ώρα να εξελίξουν αυτό πρώτα. Still... 4k30
TopicStrarter Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, chrisxpap είπε Still... 4k30 Console peasants 1 ώρα πριν, drakoulis είπε Ρε παιδιά καλό είναι αλλά δεν εντυπωσιάστηκα κιόλας, τα ίδια γραφικά τα έχουμε δει και σε unreal 4 πχ αυτό εδώ άλλο είναι αυτό, το βίντεο δείχνει φωτορεαλιστικά textures δηλαδή σαν το "δέρμα" πάνω στα γραφικά το άρθρο που σχολιάζουμε εδώ δείχνει για αλλαγές στην γεωμετρία και την δραματική αύξηση στην λεπτομέρεια της σε συνδυασμό με άλλες τεχνολογίες που βοηθάνε στο immersion (ο χαρακτήρας να μπορεί να κινείται φυσικά στην γεωμετρία πχ εκεί που σκαρφαλώνει να μην φαίνεται λες και σέρνεται σε μια επίπεδη επιφάνεια κτλ τα ζώα κτλ καθώς και ο φωτισμός) μεταφορικά μιλώντας η γεωμετρία είναι ο σκελετός και τα textures είναι το δέρμα. Παρε για παράδειγμα αυτή την γεωμετρία προσώπου με ελάχιστα πολύγωνα Και το πιο φωοτορεαλιστικό texture να της βάλεις δεν θα μοιάζει με πραγματικό άνθρωπο αλλά κάπως έτσι Τα χρώματα στο δέρμα δεν είναι μουντά επειδή το texture δεν είναι φωτορεαλιστικό αλλα κυρίως γιατί ο φωτισμός αντιδράει ανα επιφάνεια πολυγώνου δηλαδή απλοϊκά το κάθε πολύγωνο θα βγάλει ένα ouput για το χρώμα την ένταση κτλ και εδώ έχεις λίγα πολύγωνα και άρα μεγάλα (μερικά κυβικά εκατοστά το καθένα) και φαίνεται έτσι Αν όμως πάρεις μια γεωμετρία προσώπου με πολλά πολύγωνα θα έχεις κάτι τέτοιο και αν τώρα σε αυτή βάλεις φωτορεαλιστικό texture το αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι Και γενικά όσα περισσότερα πολύγωνα τόσο το καλύτερο/πιο ρεαλιστικό και φυσικά με την σειρά τους πρέπει να είναι και αρκετά μεγάλης ανάλυσης και τα textures που θα "φορέσεις" στα πολύγωνα. Το ίδιο ισχύει και για το περιβάλλουν (πάτωμα, βράχοι κτλ) Επεξ/σία 15 Μαΐου 2020 από TopicStrarter 11 5
Darthvader Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 6 λεπτά πριν, chrisxpap είπε Still... 4k30 Still....DirectX 11 😋
Saloufas Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Retromaniac είπε 1 ώρα πριν, Retromaniac είπε 1 ώρα πριν, Retromaniac είπε 1 ώρα πριν, Retromaniac είπε Ποια μέθοδο; Lumen technology Κόλλησε η μλκ! 😂 Επεξ/σία 15 Μαΐου 2020 από Saloufas
ELMastas Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε real gameplay ήταν σε μια φάση ζητούσε να πατήσεις Χ για να βάλει εκείνη την μπλε σφαίρα στον μύλο Το ξέρεις ότι η unreal engine τρέχει σε PC και βγάζει games για PC ε; Στο PC απλά θα είναι ακόμη καλύτερα τα γραφικά. Ενοείται εφόσον σε PC έχει φτιαχτεί έτσι και αλλιώς το Demo και το αυτό είναι πάντα η βασική πλατφόρμα που αναπτύσσουν τις μηχανές γραφικών τους,το γεγονός οτι το τρέχει σε Ps5 είναι αισιόδοξο,ας είναι και σε 1440p και "ως" 30fps (έδειχνε σχετικά σταθερό) Το Θέμα είναι να βγούνε Κανονικά Παιχνίδια, που θα παίζεις με τέτοια γραφικά,το οτι είπαν πως πιστεύουν οτι θα "μοιάζουν" και τα παιχνίδια έτσι,είναι ως τώρα ευχολόγια,τα λένε για να παινέψουν το σπίτι τους και της εταιρίες να τα σκάσουν για την μηχανή τους. Εαν δεν δούμε πραγματικό gameplay, δεν με πείθουν,διότι και στίς προηγούμενες γενιές,τα Demo τα έσπαγαν,αλλά τα παιχνίδια έμεναν πολύ πίσω,ίσως πλησιάσουν πιο πολύ οι νέες κονσόλες,λόγο δυνατοτήτων Hardware,αρχιτεκτονικής,μνήμης και ταχύτητας SSD κλπ Τέτοια γραφικά θα ήταν όντος next gen,όμως χλωμό το βλέπω,ακόμη και για το πιο δυνατό Series X μπορεί θα μπορεί πχ το Demo να το έτρεχε σε 60fps εφόσον το προσαρμόσουν,αλλά αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές νομίζω πως,θα πρέπει να γίνει τρελό optimization και να περάσουν ακόμη μερικά χρόνια μέχρι να δούμε τέτοιου είδους γραφικά "ζωντανά"σε Πραγματικό παιχνίδι. Επεξ/σία 15 Μαΐου 2020 από ELMastas 2 1
Saloufas Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, Retromaniac είπε Ποια μέθοδο; Lumen technology
tsarouc Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Μάρκετινγκ. Το engine πρέπει να θαυμάσουμε αν αξίζει θαυμασμού και όχι τις ταπεινές κονσόλες. Αυτά βλέπουν οι φίλοι των κονσολών και κάνουν όνειρα. Αυτό αξίζει να το δούμε όταν βγει στην τελική του μορφή σε δυνατό υπολογιστή με μια καλή rtx κάρτα του τότε (3000) σε 4Κ 60fps και ΑΑ στο φουλ για να πούμε με απόλυτη σιγουριά εξέλιξη γραφικών στα παιχνίδια και ούτε καν επόμενη γενιά γραφικών. Επόμενη γενιά θα είναι άλλα ντέμο που έχουμε δει και μάλιστα πολύ ανώτερα από την ue όπως unity για παράδειγμα. Το καλό παιχνίδι επίσης δεν είναι μόνο γραφικά και πολύγωνα. Είναι και ο ήχος η μουσική (πολύ καλά τα πήγε εδώ) το gameplay ο ρεαλισμός το σενάριο και χίλιοι δυο παράγοντες. Προσωπικά δεν με εντυπωσίασε καθόλου. Σαν να έβλεπα sotr με κάποιο patch από τρίτο για βελτίωση γραφικών. Καλή η προσπάθεια Σόνυ. Συνέχισε έτσι έχει κόσμο που θα την πατήσει. Well done! 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα