Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, sv398 είπε

Αν κατεβάσεις ανάλυση θα υπάρχουν λιγότερα actors στην οθόνη (δέντρα, ζώα, κλαδιά, γρασίδι κτλ) και η CPU θα δουλεύει πιο χαλαρά. Τα FPS δεν αυξάνουν το πέρασμα του χρόνου για το ΑΙ, δεν θα συμβαίνουν όλα ποιο γρήγορα για να μπουκώνει η CPU.

Πόσο πας στοίχημα ότι είναι μαρκετίστικη μπαρούφα αυτά που λέει το άρθρο?

Δεν ισχυει αυτο που λες ρε μαν. Οσο αυξανονται τα fps τοσο αυξανεται και το CPU usage. Οταν ριχνεις αναλυση αυξανονται τα fps γιατι η καρτα μπορει και βγαζει περισσοτερα, αρα εχει περισσοτερη δουλεια και το CPU

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, sv398 είπε

Αν κατεβάσεις ανάλυση θα υπάρχουν λιγότερα actors στην οθόνη (δέντρα, ζώα, κλαδιά, γρασίδι κτλ) και η CPU θα δουλεύει πιο χαλαρά. Τα FPS δεν αυξάνουν το πέρασμα του χρόνου για το ΑΙ, δεν θα συμβαίνουν όλα ποιο γρήγορα για να μπουκώνει η CPU.

Πόσο πας στοίχημα ότι είναι μαρκετίστικη μπαρούφα αυτά που λέει το άρθρο?

ΑΝ και εχει ενδιαφερον αυτό που λες , θελει πολλα τεστ καινουργια να δω που να το αποδεικνύουν, μεχρι τωρα οσα εχω κανει εγω με αρκετα PC και οσα εχω δει σε φορουμς και ιντερνετ διαφωνουν με εσενα, ( όμως παντα ειμαι ανοιχτος) ….

Αυτό που λες οσο μικροτερη αναλυση τοσο λιγοτερα  δεντρα ζωα κλαδια γρασιδι κτλ …. δεν εχει να κανει με την αναλυση αλλα με το μέγεθος των textures , ΔΛΔ ?  Όταν πας σε ένα παιχνιδι και εχει τα παντα στα Graphics settings ULTRA και απλα κατεβάζεις αναλυση …. ( ΔΕΝ εχεις λιγοτερα δεντρα, αυτοκινητα, ατομα ) αυτό που εχεις είναι λιγοτερα PIXELS στα ιδια αντικείμενα …. Οποτε ΟΤΑΝ εχεις λιγοτερα πιξελς στα ιδια αντικείμενα  … αυτό που γινεται είναι η GPU να εχει λιγοτερο φορτο αρα περισσοτερα FPS αρα περισοτερη δουλεια για την CPU … νομιζω είναι πολύ απλο για να το δουμε διαφορετικα .

Δεν παω στοίχημα γιατι ποτε δεν ειμαι απολυτος και παντα  δεχομαι αν κανω λαθος … Είναι ενδιαφερον αυτό που λες και θα ηθελα να μου στηλεις καποια βιντεο που να εχουν τεστ ΜΕ ιδια ακριβος SETTINGS στα graphics απλα αλαζοντας την αναλυση … τι φορτο εχει η CPU + GPU . Σε παιχνιδια που είναι CPU depended .. ΠΧ Asseto COrsa με 24 αυτοκινητα η το GTAV η το Assassin Odyssey .  

 

Ps. οσο αυξανουν τα FPS εχουν να κανουν με το χρονο διοτι είναι διαφορετικο να εχεις 144 Fps το δευτερολεπτο και διααφορετικο 60FPS το δευτερολεπτο … ακριβος αυτό είναι όταν κανεις render AI ένα αυτοκινητο ΔΛΔ που περναει από την οθονη με 60 καρε το δευτερολεπτο και όταν περναει με 144 FPS το δευτερολεπτο η CPU μπορει να μην ασχολείται με τα Textures ασχολείται όμως με το να είναι το αυτοκινητο στο σωστο σημειο όταν δεις σε SLOW motion θα καταλαβεις τα ποσα περισσοτερα σημεια είναι το αυτοκινητο  αυτά λοιπον τα σημεια θα πρεπει η CPU να τα εχει ετοιμα σε συνεργασία με την GPU να το πω ποιο απλα …. Πρεπει η CPU να δωσει τα 144 σημεια του αυτοκινητου στην GPU αν δεν το κανει αυτό τοτε υπαρχει BOTTLENECK από την CPU οποτε δινει λιγοτερα σημεια  .  Υπαρχουν όμως και παιχνιδια όμως που αυτό το φαινομενο δεν είναι μεγαλο , υπαρχουν παιχνιδια που η CPU δεν κανει μεγαλη δουλεια , υπαρχουν παιχνιδια που εχεις 144FPS και η CPU είναι με LOAD 30/40% . Όταν όμως μιλαμε για παιχνιδια που τραβανε CPU ναι εκει παιζει μεγαλο ρολο η αναλυση .

Επεξ/σία από Agony

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...