nick#18 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 12 ώρες πριν, Candela είπε Ψάχνοντας στο internet για το πως γίνεται η παραγωγή λιπαντικών κατέληξα στο εξής: Το αργό πετρέλαιο το παραλαμβάνουν τα διυλιστήρια από την φύση και το χωρίζουν σε κλάσματα για να φτιάξουν καύσιμα.Ένα από αυτά τα κλάσματα είναι το λάδι που προορίζεται να γίνει λιπαντικό οχημάτων.Αυτό τα διυλιστήρια το αποστέλλουν χύμα με βυτιοφόρα στις εταιρίες παραγωγής λιπαντικών.Αυτές με την σειρά τους προσθέτουν διάφορα πρόσθετα όπως σταθεροποιητές για το κατάλληλο ιξώδες, αντιτριβικά, αντιοξειδωτικά, απορρυπαντικά κτλ.Μετά τα συσκευάζουν με την επωνυμία της Εταιρίας, και είναι έτοιμο προς πώληση προς τον καταναλωτή Άρα το συμπέρασμα είναι ότι καμία εταιρία λιπαντικών στον κόσμο δεν έχει δικό της διυλιστήριο για την παραγωγή λιπαντικών (εκτός κι αν είναι θυγατρική όπως η cyclon που ανέφερες) Συμφωνείς ή διαφωνείς μ αυτά που είπα? Ειναι ακριβως οπως τα λες.. Απλα ειναι αλλιως να ειναι μεγαλη εταιρια και να εχει στανταρ ποιοτητας και να ξερεις οτι θα παρεις το ιδιο λαδι καθε φορα και αλλο να παρεις τη μαρκα που εχει βαφτισει ο καθε ενας που θελει να εμπορευεται λιπαντικα με το ονομα του και μπορει καθε τοσο να αλλαζει προμηθευτη γιατι ετσι συμφερει Υπαρχουν καποιες μικροεταιριες που βλεπω κατα καιρους που δεν εχουν καν υπαρξη διαδυκτιακα να βρεις 2 πληροφοριες ρε παιδι μου τι ρολο βαρανε.. αντε τωρα να ξερεις τι παλιολαδο πουλανε! 1
Candela Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 10 ώρες πριν, nick#18 είπε Ειναι ακριβως οπως τα λες.. Απλα ειναι αλλιως να ειναι μεγαλη εταιρια και να εχει στανταρ ποιοτητας και να ξερεις οτι θα παρεις το ιδιο λαδι καθε φορα και αλλο να παρεις τη μαρκα που εχει βαφτισει ο καθε ενας που θελει να εμπορευεται λιπαντικα με το ονομα του και μπορει καθε τοσο να αλλαζει προμηθευτη γιατι ετσι συμφερει Υπαρχουν καποιες μικροεταιριες που βλεπω κατα καιρους που δεν εχουν καν υπαρξη διαδυκτιακα να βρεις 2 πληροφοριες ρε παιδι μου τι ρολο βαρανε.. αντε τωρα να ξερεις τι παλιολαδο πουλανε! Μια μικρή σημείωση: Τα συνθετικά λιπαντικά είναι προϊόντα τα οποία αποτελούνται από χημικές ενώσεις που παρασκευάζονται με τεχνητό τρόπο, συντίθενται δηλαδή, στο εργαστήριο. Τα συνθετικά λιπαντικά μπορούν να προέλθουν από χημικά τροποποιημένα συστατικά του πετρελαίου, αντί από το ίδιο το αργό πετρέλαιο, ή να συντεθούν και από άλλες πρώτες ύλες Άρα τα συνθετικά λιπαντικά δεν προέρχονται πάντα από τα διυλιστήρια, άρα για τα συνθετικά λιπαντικά οι εταιρίες παραγωγής λιπαντικών δεν χρειάζονται πάντα διυλιστήρια. Πηγή: https://www.total.gr/el/synthetika-lipantika
bill_zaf Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 15 ώρες πριν, aromeo είπε Αν καίει 700ml στα 1500χλμ δεν είναι παπί, είναι φριτέζα από τα Goodys. Ένα νορμάλ παπί που δεν είναι φριτέζα δεν "τελειώνει" τα λάδια. Το δικό μου με "σκληρή" χρήση που τα 4000 γινόντουσαν μέσα στο μήνα δεν έλειπε σταγόνα, αλλά το μοτέρ ήταν διμάντι. Η αλλαγή κάθε 1000 πως προκύπτει; 4000 μεσα στο μηνα? Δηλαδη κανεις 133 χιλιομετρα την ημερα? Σαν να πηγαινοερχεσαι χαλκιδα καθε μερα με το παπι... Απο αιμορροειδες πως εισαι? Απο μεση? Καμια κυστη κοκκυγος? Ενας κινητηρας χρειαζεται ελαχιστο λαδι για να λειτουργει,το περισσιο λαδι ειναι αναπληρωση για να αυξησεις την διαρκεια αντοχης του λαδιου κ συναμα του κινητηρα.το παπι για να γεμισει το συστημα λιπανσης μαζι με την συναφεια των μεταλλων χρειαζεται 100ml (πχ) τα υπολοιπα 600 ειναι αποθηκευμενα (στο καρτερ)για ανακυκλωση. Με τις προδιαγραφες λαδιου που ζηταει,για μαντεμενιο κυλινδρο αεροψυκτο και τις ανοχες που εχει, τα 700 ml κουραζοντε πολυ γρηγορα,συν οτι εχεις φυγοκεντρικο κ δισκους συμπλεκτη που πρεπει να καθαρισεις κ τα καταλοιπα τους. Η καυση λαδιου ειναι αντιστροφως αναλογη με τα χιλιομετρα και πολλαπλασιαζεται με την γενικη κουραση του κινητηρα. Με καινουργιο λαδι μπορει στα πρωτα 100χιλ να καψεις 20ml. Μετα απο 800 χιλιομετρα,αν μετρησεις την καυση λαδιου για τα 100 χιλιομετρα απο τα 800 στα 900 η καυση λαδιου θα ναι 50ml και παει λεγοντας. Οταν εχεις τοσο μικρη χωρητικοτητα λαδιου στο καρτερ ή το κοιτας συνεχεια καθε 100χιλ και συμπληρωνεις αναλογα ή τα αλλαζεις καθε 1000 για να διατηρεις κ το εσωτερικο του κινητηρα καθαρο απο τα καταλοιπα του κουρασμενου λαδιου. Οταν το ορυκτελαιο εχει 3 ευρω το λιτρο δεν αξιζει το ρισκο να το τραβας απο τα μαλλια. Επισης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κινητηρας που να μην καιει λαδια. Αλλοι λιγο αλλοι πολυ ολοι καινε, ειναι φυση αδυνατο να εχεις 100% στεγανοποιηση στα κινουμενα μερη κ κατω απο θερμοκρασιες
Candela Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2020 Ο κινητήρας είναι φυσιολογικό από αλλαγή σε αλλαγή λαδιών να κάψει το 5-10%. Αν από αλλαγή σε αλλαγή λαδιών καίει 0 ml λαδιού, τότε πολύ πιθανό να έχει χαλάσει η τρόμπα λαδιού. Και μετά παίρνεις την μπιέλα στο χέρι χωρίς να γνωρίζεις την αιτία 2 ώρες πριν, bill_zaf είπε Οταν το ορυκτελαιο εχει 3 ευρω το λιτρο δεν αξιζει το ρισκο να το τραβας απο τα μαλλια. 3 ευρώ το λίτρο το ορυκτέλαιο για μηχανάκια? Οι ποιο φθηνές μάρκες λαδιών για μηχανάκια έχουν τέτοιες τιμές σε ορυκτέλαια για μοτο, που στην ουσία είναι αμφιβόλου ποιότητας. 2 ώρες πριν, bill_zaf είπε 4000 μεσα στο μηνα? Δηλαδη κανεις 133 χιλιομετρα την ημερα? Σαν να πηγαινοερχεσαι χαλκιδα καθε μερα με το παπι... Απο αιμορροειδες πως εισαι? Απο μεση? Καμια κυστη κοκκυγος? Σωστά. Ούτε οι ντελιβεράδες και οι κουριεράδες δεν κάνουν τόσο πολλά χιλιόμετρα την ημέρα με τα παπάκια
aromeo Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, bill_zaf είπε 4000 μεσα στο μηνα? Δηλαδη κανεις 133 χιλιομετρα την ημερα? Σαν να πηγαινοερχεσαι χαλκιδα καθε μερα με το παπι... Απο αιμορροειδες πως εισαι? Απο μεση? Καμια κυστη κοκκυγος? Ενας κινητηρας χρειαζεται ελαχιστο λαδι για να λειτουργει,το περισσιο λαδι ειναι αναπληρωση για να αυξησεις την διαρκεια αντοχης του λαδιου κ συναμα του κινητηρα.το παπι για να γεμισει το συστημα λιπανσης μαζι με την συναφεια των μεταλλων χρειαζεται 100ml (πχ) τα υπολοιπα 600 ειναι αποθηκευμενα (στο καρτερ)για ανακυκλωση. Με τις προδιαγραφες λαδιου που ζηταει,για μαντεμενιο κυλινδρο αεροψυκτο και τις ανοχες που εχει, τα 700 ml κουραζοντε πολυ γρηγορα,συν οτι εχεις φυγοκεντρικο κ δισκους συμπλεκτη που πρεπει να καθαρισεις κ τα καταλοιπα τους. Η καυση λαδιου ειναι αντιστροφως αναλογη με τα χιλιομετρα και πολλαπλασιαζεται με την γενικη κουραση του κινητηρα. Με καινουργιο λαδι μπορει στα πρωτα 100χιλ να καψεις 20ml. Μετα απο 800 χιλιομετρα,αν μετρησεις την καυση λαδιου για τα 100 χιλιομετρα απο τα 800 στα 900 η καυση λαδιου θα ναι 50ml και παει λεγοντας. Οταν εχεις τοσο μικρη χωρητικοτητα λαδιου στο καρτερ ή το κοιτας συνεχεια καθε 100χιλ και συμπληρωνεις αναλογα ή τα αλλαζεις καθε 1000 για να διατηρεις κ το εσωτερικο του κινητηρα καθαρο απο τα καταλοιπα του κουρασμενου λαδιου. Οταν το ορυκτελαιο εχει 3 ευρω το λιτρο δεν αξιζει το ρισκο να το τραβας απο τα μαλλια. Επισης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κινητηρας που να μην καιει λαδια. Αλλοι λιγο αλλοι πολυ ολοι καινε, ειναι φυση αδυνατο να εχεις 100% στεγανοποιηση στα κινουμενα μερη κ κατω απο θερμοκρασιες Φίλε μου άσε τις ειρωνείες απ'έξω περι αιμορροείδων αν θες να κάνεις σοβαρή συζήτηση. Δυστυχώς κάποιοι, κάποτε (αν διαβάσεις λέω "γινόντουσαν") δουλεύαμε διανομή 12ωρό ασταμάτητα. Τα χιλιόμετρα γράφονται για πλάκα, ειδικά στο φαγητό. Ευτυχώς κουσούρια δεν μου άφησε, αν σε καίει τόσο πολύ. Η αντιπαράθεση γύρω από λάδια - λάστιχα δεν καταλήγει πουθενά. Δεν καταλήξαμε τόσα χρόνια και για σοβαρά μηχανήματα, θα καταλήξουμε στο παπί που και σπορέλαιο να του βάλεις θα δουλέψει; Θα σου πω μόνο τα δεδομένα, ο κατασκευαστής στο παπί που είχα έλεγε αλλαγή λαδιών κάθε 4.000 χιλιόμετρα, έτσι έκανα για χιλιάδες χιλιόμετρα και το μοτεράκι δούλευε άψογα. Έβαζα +100ml από το προτεινόμενο και στις 4 άλλαγες έκανα μια ακόμα απο τα ρέστα. Σαφώς και μια μικρή κατανάλωση θα υπήρχε αλλά υπάρχει τεράστια απόσταση από την μικρή κατανάλωση της τάξης των 50-100ml/αλλαγή με το "τελειώνει" τα λάδια που είπες παραπάνω. Το ίδιο λάδι που δουλεύε το παπί(Motul 5100), δουλεύει και η μηχανή μου που είναι I3 130 άλογα και το ίδιο λάδι δουλεύει και καλός μου φίλος σε Ι4 200 άλογα. Αν θες να πάμε σε μονοκύλινδρα αερόψυκτα, το ίδιο λάδι δουλεύει και σε ένα XT600. ΚΑΝΕΝΑ, μα ΚΑΝΕΝΑ από τα παραπάνω οχήματα με απίστευτες πιέσεις σε μοτέρ και σασμάν (πλην του XT) σε σχέση με το παπί δεν αλλάζει πριν τα 5.000 χιλιόμετρα το εν λόγω λάδι και έχουν βγάλει όλα αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς καταναλώσεις φριτέζας. Το κάθε 1000 κάποιος το είδε όνειρο στην Ελλάδα και το έχτε κάνει σλόγκαν. Δεν είναι κακό να το κάνεις, ειδικά αν δε γράφεις πολλά χιλιόμετρα αλλά μην παραμυθιάζεστε ότι είναι αναγκαίο για τη μακροζωία του μοτέρ. Τουλάχιστον έτσι δείχνει το δικό μου Book Service και η εμπειρία μου με την πάπια που τώρα την έχει άλλος και δουλέυει ακόμα ρολόι. Over and out από εμένα. Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2020 από aromeo
korakios Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2020 Δεν ξέρω αν είναι μαϊμού αλλά σίγουρα είναι για παπί . Θα πετάει λογικα ....
bill_zaf Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, aromeo είπε Φίλε μου άσε τις ειρωνείες απ'έξω περι αιμορροείδων αν θες να κάνεις σοβαρή συζήτηση. Δυστυχώς κάποιοι, κάποτε (αν διαβάσεις λέω "γινόντουσαν") δουλεύαμε διανομή 12ωρό ασταμάτητα. Τα χιλιόμετρα γράφονται για πλάκα, ειδικά στο φαγητό. Ευτυχώς κουσούρια δεν μου άφησε, αν σε καίει τόσο πολύ. Η αντιπαράθεση γύρω από λάδια - λάστιχα δεν καταλήγει πουθενά. Δεν καταλήξαμε τόσα χρόνια και για σοβαρά μηχανήματα, θα καταλήξουμε στο παπί που και σπορέλαιο να του βάλεις θα δουλέψει; Θα σου πω μόνο τα δεδομένα, ο κατασκευαστής στο παπί που είχα έλεγε αλλαγή λαδιών κάθε 4.000 χιλιόμετρα, έτσι έκανα για χιλιάδες χιλιόμετρα και το μοτεράκι δούλευε άψογα. Έβαζα +100ml από το προτεινόμενο και στις 4 άλλαγες έκανα μια ακόμα απο τα ρέστα. Σαφώς και μια μικρή κατανάλωση θα υπήρχε αλλά υπάρχει τεράστια απόσταση από την μικρή κατανάλωση της τάξης των 50-100ml/αλλαγή με το "τελειώνει" τα λάδια που είπες παραπάνω. Το ίδιο λάδι που δουλεύε το παπί(Motul 5100), δουλεύει και η μηχανή μου που είναι I3 130 άλογα και το ίδιο λάδι δουλεύει και καλός μου φίλος σε Ι4 200 άλογα. Αν θες να πάμε σε μονοκύλινδρα αερόψυκτα, το ίδιο λάδι δουλεύει και σε ένα XT600. ΚΑΝΕΝΑ, μα ΚΑΝΕΝΑ από τα παραπάνω οχήματα με απίστευτες πιέσεις σε μοτέρ και σασμάν (πλην του XT) σε σχέση με το παπί δεν αλλάζει πριν τα 5.000 χιλιόμετρα το εν λόγω λάδι και έχουν βγάλει όλα αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς καταναλώσεις φριτέζας. Το κάθε 1000 κάποιος το είδε όνειρο στην Ελλάδα και το έχτε κάνει σλόγκαν. Δεν είναι κακό να το κάνεις, ειδικά αν δε γράφεις πολλά χιλιόμετρα αλλά μην παραμυθιάζεστε ότι είναι αναγκαίο για τη μακροζωία του μοτέρ. Τουλάχιστον έτσι δείχνει το δικό μου Book Service και η εμπειρία μου με την πάπια που τώρα την έχει άλλος και δουλέυει ακόμα ρολόι. Over and out από εμένα. Φιλε δεν ειρωνευομαι ουτε εσενα ουτε κανεναν, ασε που δεν ειναι του χαρακτηρα μου.γιατι θιχτηκες?σχολιασα απλα με χιουμορ κ με τα δικα μου κριτηρια, οποτε οδηγω παπι κ πεφτω σε λακουβα, συμπιεζοντε ολοι οι σπονδυλοι, αν εσυ το βρισκεις τοσο ανετο να κανεις τοσα χιλιομετρα τοτε παω πασο. Εχεις τις εμπειριες σου κ τις εμπειριες φιλων κ εχεις την αποψη σου. Ειμαι 26 χρονια μηχανικος μοτοσυκλετων και εχω κ γω την αποψη μου. Δεν υπαρχει καμια αντιπαραθεση, οτι κ αν οδηγεις ,ειναι περιουσια σου κ εχεις το δικαιωμα να του βαλεις κ φωτια,οποτε οτι πιστευει ο καθενας κανει Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2020 από bill_zaf 1
Candela Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bill_zaf είπε Φιλε δεν ειρωνευομαι ουτε εσενα ουτε κανεναν, ασε που δεν ειναι του χαρακτηρα μου.γιατι θιχτηκες?σχολιασα απλα με χιουμορ κ με τα δικα μου κριτηρια, οποτε οδηγω παπι κ πεφτω σε λακουβα, συμπιεζοντε ολοι οι σπονδυλοι, αν εσυ το βρισκεις τοσο ανετο να κανεις τοσα χιλιομετρα τοτε παω πασο. Αν έχεις ανατομική σέλα στο παπάκι βελτιώνεται η κατάσταση Ακόμη, άλλο να κάνεις 133 χιλιόμετρα σε ένα 12ωρο, και άλλο να κάνεις 133 χιλιόμετρα συνεχόμενα σε 2 ώρες χωρίς να σταματήσεις καθόλου με το παπάκι Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2020 από Candela
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα