Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αν αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι το υποκατάστημα είναι μακριά, όσον αφορά τα 500 ευρώ έχουν δίκιο. Αν δεν υπάρχει ασύρματο pos, πας και το παίρνεις εσύ. 

Κατά την αγορά, ή στους όρους, όλα τα καταστήματα έχουν αυτό περί τα 500 ευρώ και την υποχρέωση πληρωμής με κάρτα. 

Που κολλάει αυτό στην περίπτωση του ts? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ritchie77 είπε

Που κολλάει αυτό στην περίπτωση του ts? 

Κολλάει στο ότι είναι σίγουρα πάνω από 500 το κόστος και δεν έχει διευκρινήσει αν το πλήρωσε ή όχι. Φαντάζομαι ότι αυτός είναι ο λόγος που ζητάνε να πάει να παραλάβει. 

2 ώρες πριν, polaki είπε

Δυστυχώς δεν υπήρχε δυνατότητα αντικαταβολής αφού ξεπερνούσε τα 500€.

Βασικά το αναφέρει. 😉

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, polaki said:

Δυστυχώς δεν υπήρχε δυνατότητα αντικαταβολής αφού ξεπερνούσε τα 500€.

Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής για πάνω από €500; Πού το είδες αυτό;

7 hours ago, SabotazNic said:

Αν αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι το υποκατάστημα είναι μακριά, όσον αφορά τα 500 ευρώ έχουν δίκιο. Αν δεν υπάρχει ασύρματο pos, πας και το παίρνεις εσύ. 

Κατά την αγορά, ή στους όρους, όλα τα καταστήματα έχουν αυτό περί τα 500 ευρώ και την υποχρέωση πληρωμής με κάρτα. 

Αν δεν έχει το κατάστημα ασύρματο POS, ας το στείλουν σε άλλο κατάστημα που να έχει ασύρματο POS.

Και όχι, δεν υπάρχει υποχρέωση πληρωμής με κάρτα για αγορές άνω των €500. Άνω των €500 υπάρχει υποχρέωση η πληρωμή να περνάει από το τραπεζικό σύστημα, αυτό απέχει αρκετά από την υποχρέωση πληρωμής με κάρτα. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι πληρωμής που περνάνε από το τραπεζικό σύστημα, για παράδειγμα η απευθείας κατάθεση σε λογαριασμό ή η τραπεζική επιταγή.

Επεξ/σία από Malthador
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Malthador είπε

Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής για πάνω από €500; Πού το είδες αυτό;

Αν δεν έχει το κατάστημα ασύρματο POS, ας το στείλουν σε άλλο κατάστημα που να έχει ασύρματο POS.

Και όχι, δεν υπάρχει υποχρέωση πληρωμής με κάρτα για αγορές άνω των €500. Άνω των €500 υπάρχει υποχρέωση η πληρωμή να περνάει από το τραπεζικό σύστημα, αυτό απέχει αρκετά από την υποχρέωση πληρωμής με κάρτα. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι πληρωμής που περνάνε από το τραπεζικό σύστημα, για παράδειγμα η απευθείας κατάθεση σε λογαριασμό ή η τραπεζική επιταγή.

Ρε μαν μου, από την ώρα που επέλεξε αντικαταβολή ο τρόπος είναι με κάρτα. Και το μήνυμα μου ξεκινάει με "αν αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι το υποκατάστημα είναι μακριά...". 

Δεν είπα ότι τους δικαιολογώ και των ΕΛΤΑ που δεν βρίσκουν λύση αυτοί. Επίσης, πολύ πιθανόν να μην έχει κανένα ασύρματο. Από ΕΛΤΑ κουριερ δεν μου έχουν φέρει ποτέ μηχανάκι μέχρι το σπίτι για να πληρώσω. 

  • Moderators
Δημοσ.
7 minutes ago, SabotazNic said:

Ρε μαν μου, από την ώρα που επέλεξε αντικαταβολή ο τρόπος είναι με κάρτα.

Όχι:

Αντικαταβολή: αποστολή εμπορευμάτων με είσπραξη μετρητών ή παραλαβή επιταγών από τον παραλήπτη και σύντομο χρόνο επίδοσης στον δικαιούχο κατόπιν συμφωνίας (μέσω μετρητών ή IBAN λογαριασμό). Άμεση ενημέρωση για την κατάθεση με ηλεκτρονικό μήνυμα (Email).

Αντικαταβολή δεν σημαίνει αποκλειστικά και μόνο κάρτα, μπορεί να σημαίνει μετρητά, μπορεί να σημαίνει επιταγή, μπορεί να σημαίνει κατάθεση σε λογαριασμό. Έχω πληρώσει με όλους αυτούς τους τρόπους που σου περιγράφω. Έχει έρθει ο διανομέας, δεν είχα μετρητά πάνω μου, του ζήτησα λογαριασμό, έκανα επιτόπου κατάθεση, του έδειξα το αποδεικτικό και όλα καλά.

Και σου ξαναλέω, δεν ισχύει αυτό με το πεντακοσάρικο, δεν το γράφουν στο σάιτ τους.

Και όλες ανεξαιρέτως οι κούριερ θα προτιμήσουν να πληρωθούν με κατάθεση ή επιταγή παρά με κάρτα για να μην φάνε την προμήθεια. Γκαραντί.

Δημοσ.

Άκρη δε βγάζεις με το δίδυμο Γερμανός-Ελτά Κούριερ, είχα αντίστοιχη περίπτωση.

Στο e-mail να ξέρεις ούτε απαντάνε αλλά μάλλον ούτε το διαβάζουν. (Είχα στείλει να γίνει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων και μετά από 2-3 βδομάδες πήρα τηλέφωνο και έγινε σε μερικές μέρες)

Στο τηλέφωνο αν έχεις υπομονή καμιά ώρα στην αναμονή μπορεί να βγάλεις γραμμή (θα πρότεινα όχι Παρασκευή)

Αλλά και να μιλήσεις, ο Γερμανός από τη στιγμή που παρέδωσε σε κούριερ δε μπορεί να κάνει τίποτα. Μόνο ακύρωση.

Τα Ελτά κούριερ επίσης ούτε τηλέφωνα ούτε τίποτα. Ουσιαστικά ή ακύρωση ή αν είχες πετύχει κάποια προσφορά και θέλεις πολύ το προϊόν πας και το παίρνεις μόνος σου.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, MikeJ είπε

Άκρη δε βγάζεις με το δίδυμο Γερμανός-Ελτά Κούριερ, είχα αντίστοιχη περίπτωση.

Στο e-mail να ξέρεις ούτε απαντάνε αλλά μάλλον ούτε το διαβάζουν. (Είχα στείλει να γίνει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων και μετά από 2-3 βδομάδες πήρα τηλέφωνο και έγινε σε μερικές μέρες)

Στο τηλέφωνο αν έχεις υπομονή καμιά ώρα στην αναμονή μπορεί να βγάλεις γραμμή (θα πρότεινα όχι Παρασκευή)

Αλλά και να μιλήσεις, ο Γερμανός από τη στιγμή που παρέδωσε σε κούριερ δε μπορεί να κάνει τίποτα. Μόνο ακύρωση.

Τα Ελτά κούριερ επίσης ούτε τηλέφωνα ούτε τίποτα. Ουσιαστικά ή ακύρωση ή αν είχες πετύχει κάποια προσφορά και θέλεις πολύ το προϊόν πας και το παίρνεις μόνος σου.

Δυστυχώς έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι. Βασικά το email σου ήταν ακριβώς αυτό που ΔΕΝ ήθελα να διαβάσω. 

Τους πήρα τηλέφωνο (Γερμανό) και μετά από λίγη ώρα ευτυχώς έπιασα γραμμή. Μου είπαν θα κανονίσουν να σταλεί στο σπίτι. Για να δούμε...

Δημοσ.

5 ημέρες αργότερα και ήδη 3 τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση Γερμανού και ακόμα αναμένω. 

Έχουν ήδη περάσει 13 ημέρες από την αρχική παραγγελία, και 12 από την αποστολή. 

Γιατί τόσο μπουρδέλο τα ΕΛΤΑ Κούριερ? 

 

image.png.ca39190f535a4df871fda50e1312dd26.png

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...