Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη wind και βοήθεια για λύση του προβλήματος μου!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Πρόσφατα (4 μήνες) μετακόμισα Καλλιθέα και έβαλα wind vdsl 50. 

 

Παίρνω από κέντρο που είναι 500-800 μέτρα από μένα όπως μου είπε ο ΟΤΕτζης που έφερε την γραμμή και Τεχνικός της wind που την σύνδεσε. 

Όταν το έβαλα κλείδωσα στα 32.000 αλλά είχα αποσυνδέσεις. 

Πηρα το τεχνικό τους τμήμα και με ενημέρωσαν ότι δεν βλέπουν αποσυνδέσεις. 

Συνέβαινε συχνά πικνα μέσα στην ημέρα να πέφτει τελείως η γραμμή για μερικά λεπτά και να ξανακλείδωνει. Τους τα επριξα μέχρι που φερνα τεχνικό και στο τηλέφωνο ο πιτσιρικάς μου είπε ειρωνικά ότι θα τον πληρώσω γιατί δενε χει θέμα η γραμμή αλλά η εσωτερική καλωδίωση. 

 

Ο τεχνικός ήρθε. Η εσωτερική είναι άψογη και καθαρή. Βάζει το μηχάνημα στο κουτί για να μετρήσει έξω. Αποσυνδέσεις και crc κατευθείαν. Το βγάζει σαν θέμα στον ΟΤΕ. 

Ο ΟΤΕτζης τις δύο μέρες που και καλά θα ερχόταν δεν εμφανίστηκε ποτέ. Αλλά το πρόβλημα έκλεισε. Η wind με πήρε και μου είπε ότι τώρα είμαι καλά. Όταν επεμεινα να μου πουν τι ήταν και τι κάνανε μου είπαν αόριστα ότι άλλαξαν το ζεύγος στο κέντρο. Δεκτό. 

 

Την ίδια μέρα 10 αποσυνδέσεις. Την επόμενη το ίδιο. Παίρνω και ενημερώνω το τεχνικό τμήμα. Περνιουνται για έξυπνοι και ότι είμαι χαζός και λένε όλα καλά. Τους λέω έχω αποσυνδέσεις. Μου λένε δεν τις βλέπουν (το κάνανε και στην αρχή). Μετά από 5 διαφορετικά τηλέφωνα κάποιος είπε θα το δούνε και το έβγαλε για βλάβη. Το άλλο πρωί ήρθε μήνυμα ότι το φτιάξανε. Ανεβάσανε το snr. Λέω οκ θα έχω από 32, 25 που έπεσε αλλά θα έχω σταθερή γραμμή. Αρχιδια! Αποσυνδέσεις πάλι. 

Παίρνω, φέρνουν τεχνικό, βγάζει βλαβη για ΟΤΕ. 

Με παίρνουν σήμερα και μου λένε ότι όλα είναι καλά. Τους λέω ότι δεν είναι. Μου λένε δεν βλέπουν αποσυνδέσεις τις τελευταίες ώρες. Τους λέω ότι ο τεχνικός χτες που ήρθε έβγαλε βλάβη για ΟΤΕ. Μου λένε ποιος τεχνικός και το κλείνουν.

Με ξανακάνουν. Μου λένε ότι η γραμμή ειανι άψογη και ότι ο τεχνικός στο ριπορτ λέει το ίδιο. Τους λέω ότι είδα ότι το έβγαλε βλάβη και ότι το υπέγραψα σαν βλάβη. Μου λένε ότι έχω καλή ταχύτητα και ευχαριστούμε και μου το κλείνει στην μούρη λέγοντας διαφορά ειρωνικά ότι αν ξαναπέσει θα ξαναφέρουν τεχνικό να δει. Τους λέω τι θα δει; δεν ήρθε χτες; 

 

Τι μπορώ να κανω ρε παιδια; δεν παει άλλο αυτή η κατάσταση! Έχω και δουλειά που βασίζεται στο σταθερό ίντερνετ! 

 

Επεξ/σία από logo15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, dim_mnia είπε

welcome to the club..... ευτυχώς εμείς στη δουλειά μιλάμε μεσω text chat παρα calls :P

Εγώ στην δουλειά έχω να κάνω με upload και download αρχείων tb... 

 

Τι μπορώ να κάνω; 

Επεξ/σία από logo15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Μένω κι εγώ Καλλιθέα κι είμαι συνδρομητής της Wind εδώ κι ένα επτάμηνο λόγω VDSL. Πριν ήμουν στην Vodafone η οποία δεν δίνει VDSL στην περιοχή, οπότε τους χαιρέτησα και πήγα WIND. Θα μπορούσα να γράψω έκθεση για τα όσα τραγελαφικά έχω ζήσει τόσο με την "εξυπηρέτηση" πελατών όσο και με την τεχνική υποστήριξη. Έχω τύχει κι εγω ειρωνικής αντιμετώπισης από τεχνικό στο τηλέφωνο, όταν προσπαθούσε να με πείσει ότι δεν πιάνω 100 στο WiFi λόγω παρεμβολών στο δίκτυο και δεν είναι δικό τους θέμα και πως αυτός δεν βλέπει τίποτα στην γραμμή, ενώ οι τύποι με είχαν αφήσει με ένα σαπιορουτερ που έπαιζε μόνο στα 2,4 Ghz (αναβάθμισα στην αρχή της καραντίνας από 50 σε 100). Αν είναι ποτέ δυνατόν, δεν είναι δικό τους θέμα να πουλάνε κατοστοσταρες συνδέσεις και να δίνουν ρούτερ που παίζουν μόνο στην μπάντα των 2,4 Ghz!! Να πω εδώ πώς το ρούτερ κάποια στιγμή έφτασε να έχει 20 αποσυνδέσεις την ημέρα, πέρα από το απαράδεκτο WiFi. Ε, τους έγινα στενός κορσές και κάποια στιγμή εδέησαν και μου έστειλαν ένα ρούτερ που παίζει και στα 5ghz , και, ως δια μαγείας, πιάνω 100mbps και στις κινητές συσκευές μου. Επιπλέον, σταμάτησαν οι αποσυνδέσεις. Ας είναι καλά ο κορονοϊος που ήμουν σπίτι κι είχα χρόνο να τους παίρνω τηλέφωνο κάθε μέρα, ανά δύο ώρες για μία εβδομάδα.  

Να κάνεις γραπτό παράπονο μέσα από την πλατφόρμα και να αναφέρεις ότι θες να σου στείλουν αριθμό πρωτοκόλλου του παραπονου (αριθμός αναφοράς). Υποτίθεται πως ο πάροχος πρέπει να ανταποκριθεί εντός 20 ημερών και να λύσει το πρόβλημα. Αν δεν το κάνει, προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ όπου θα υπάρχει σε αυτήν και ο αριθμός αναφοράς που σου έχουν δώσει για το αρχικό παράπονο. 

Επειδή αυτό είναι χρονοβόρο και δεν θα δεις άμεσα λύση, συνέχισε να καλεις καθημερινά για το θέμα. Οι κλήσεις και τα προβλήματα καταχωρούνται σε logs, οπότε θα φαίνεται ότι το πρόβλημα παραμένει. Ίσως έτσι δοθεί μια κάποια λύση από μεριάς τους. 

Καλή δύναμη, ειλικρινά συμπάσχω! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, lightsout είπε

Καλησπέρα. Μένω κι εγώ Καλλιθέα κι είμαι συνδρομητής της Wind εδώ κι ένα επτάμηνο λόγω VDSL. Πριν ήμουν στην Vodafone η οποία δεν δίνει VDSL στην περιοχή, οπότε τους χαιρέτησα και πήγα WIND. Θα μπορούσα να γράψω έκθεση για τα όσα τραγελαφικά έχω ζήσει τόσο με την "εξυπηρέτηση" πελατών όσο και με την τεχνική υποστήριξη. Έχω τύχει κι εγω ειρωνικής αντιμετώπισης από τεχνικό στο τηλέφωνο, όταν προσπαθούσε να με πείσει ότι δεν πιάνω 100 στο WiFi λόγω παρεμβολών στο δίκτυο και δεν είναι δικό τους θέμα και πως αυτός δεν βλέπει τίποτα στην γραμμή, ενώ οι τύποι με είχαν αφήσει με ένα σαπιορουτερ που έπαιζε μόνο στα 2,4 Ghz (αναβάθμισα στην αρχή της καραντίνας από 50 σε 100). Αν είναι ποτέ δυνατόν, δεν είναι δικό τους θέμα να πουλάνε κατοστοσταρες συνδέσεις και να δίνουν ρούτερ που παίζουν μόνο στην μπάντα των 2,4 Ghz!! Να πω εδώ πώς το ρούτερ κάποια στιγμή έφτασε να έχει 20 αποσυνδέσεις την ημέρα, πέρα από το απαράδεκτο WiFi. Ε, τους έγινα στενός κορσές και κάποια στιγμή εδέησαν και μου έστειλαν ένα ρούτερ που παίζει και στα 5ghz , και, ως δια μαγείας, πιάνω 100mbps και στις κινητές συσκευές μου. Επιπλέον, σταμάτησαν οι αποσυνδέσεις. Ας είναι καλά ο κορονοϊος που ήμουν σπίτι κι είχα χρόνο να τους παίρνω τηλέφωνο κάθε μέρα, ανά δύο ώρες για μία εβδομάδα.  

Να κάνεις γραπτό παράπονο μέσα από την πλατφόρμα και να αναφέρεις ότι θες να σου στείλουν αριθμό πρωτοκόλλου του παραπονου (αριθμός αναφοράς). Υποτίθεται πως ο πάροχος πρέπει να ανταποκριθεί εντός 20 ημερών και να λύσει το πρόβλημα. Αν δεν το κάνει, προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ όπου θα υπάρχει σε αυτήν και ο αριθμός αναφοράς που σου έχουν δώσει για το αρχικό παράπονο. 

Επειδή αυτό είναι χρονοβόρο και δεν θα δεις άμεσα λύση, συνέχισε να καλεις καθημερινά για το θέμα. Οι κλήσεις και τα προβλήματα καταχωρούνται σε logs, οπότε θα φαίνεται ότι το πρόβλημα παραμένει. Ίσως έτσι δοθεί μια κάποια λύση από μεριάς τους. 

Καλή δύναμη, ειλικρινά συμπάσχω! 

Ποιοι σου δώσανε? Μπορώ υποθέτω να ζητήσω αυτό αν είναι μπας και... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου είχαν δώσει αρχικά το Technicolor tg788v v3 όταν συνδέθηκα στα 50mbps και μου το αντικατέστησαν με το Technicolor tg789v2 vdsl2 το οποίο δίνουν στις συνδέσεις των 100 και 200. Αν είσαι σε 50αρα αποκλείεται να σου δώσουν το 789, εδώ μου έβγαλαν εμένα το λάδι που ήμουν σε 100αρα και υποτίθεται ότι είναι ο προβλεπόμενος εξοπλισμός. Μόλις βλέπεις αποσύνδεση παίρνε κατευθείαν τηλέφωνο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...