agnostos13 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, KoreanW είπε επειδή δεν πρόκειται να επανέλθω σε κάτι που επαναλαμβάνομαι επί πόσα ποστ, είναι τελευταία φορά που θα πω τα παρακάτω τί εννοούμε εδώ aftermarket: εννοούμε τις ιδιοκατασκευές aftermarket και δεν τις συγχέουμε με τα aftermarket ανταλλακτικά γενικώς πώς γίνεται η δουλειά σε μια ιδιοκατασκευή aftermarket: εκεί που δεν υπήρχε το εργοστασιακό led/xenon, πάμε και βουτάμε ένα aftermarket kit που ζήτημα είναι αν δεν είναι από το σωρό έως και παράνομο για χρήση στο δρόμο, στην καλύτερη περίπτωση πάμε στον ηλεκτρολόγο της περιοχής που δεν έχει πρότυπα-μετρήσεις-εμπειρία για τη μάρκα-μοντέλο μας και τον πανάκριβο τεχνικό εξοπλισμό, ξηλώνει αυτός το φανάρι, τρυπάει, προσαρμόζει, περνάει καλώδια, φυτεύει ασφάλειες, παίζει με τα ρεύματα, ταπώνει με παρεμβύσματα κι αν θέλει, στερεώνει όπως προλαβαίνει και καταλαβαίνει, βάζει πίσω στο αμάξι την ιδιοκατασκευή, δοκιμάζει στο μαγαζί, έτοιμος αυτό σε κάθε βήμα παραπάνω, λέγεται ορισμός του άρπα κόλλα προσβάλλει τη λογική το να συζηταμε πως συγκρίνεται με εργοστασιακά συστήματα που έχουν μελετηθεί από υπολογιστές και επιστήμονες σε εργαστηριακό περιβάλλον τη διαφορά την εξηγώ σε πόσα ποστ παραπάνω: πρώτα είναι οι τυπικοί λόγοι, στο εργοστασιακό βλέπεις το δρόμο επαρκώς και μαζί δε στραβώνεις, γιατί αν υπήρχε περίπτωση να στράβωνες ή δεν έβλεπες σε ένα ελάχιστο, δε θα δινόταν η έγκριση τύπου από τους οργανισμούς που είναι επιφορτισμένοι να μελετούν το κάθε αποτέλεσμα με επιστημονική εξειδίκευση, ακρίβεια και τεκμηρίωση μην πάμε να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε τί σημαίνει αυτό, ή ότι η έγκριση τύπου είναι ασήμαντη έννοια, ή ότι όλα αχταρμάς με την κακή χρήση ( και ανάθεμα τί σημαίνει αυτό το "Και το υλικό λάθος του χρήστη είναι στην τελική..." ) στο aftermarket δεν υπάρχει διασφάλιση για το εξάρτημα που θα χρησιμοποιηθεί σε σχέση με έννοιες όπως διάρκεια, ασφάλεια, αξιοπιστία, απόδοση, συμβατότητα κλπ δεν υπάρχει διασφάλιση και λογοδοσία για την ικανότητα, την κατάρτιση και την εργασία του εγκαταστάτη, δεν υπάρχει ακρίβεια και έλεγχος ως προς το αποτέλεσμα της ιδιοκατασκευής, δεν υπάρχει μελέτη και παραμετροποίηση ανά όχημα-μοντέλο γιατί πολύ απλά τα aftermarket είναι one-fits-all περίπτωση με αποτέλεσμα να έχεις ένα αποτέλεσμα που στραβώνεις λίγο αλλά όχι πολύ και βλέπεις καλά αλλά όχι τόσο όσο Καλή η θεωρία (που επαναλαμβάνεις) αλλά δεν απαντάς (πάλι) επι του πρακτέου... 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Και το υλικό λάθος του χρήστη είναι στην τελική... Πάντως δεν καταλαβαίνω ποιά η διαφορά του να ρυθμίσω τα εργοστασιακά μου φώτα να φέγγουν στον γάμο του καραγκιόζη (ή να ανάβω τα μεγάλα και να πηγαίνω όπως έγραψες και εσύ) από το να βάλω aftermarket που φέγγουν στο γάμο το καραγκιόζη...και στις δύο περιπτώσεις πρόβλημα δημιουργώ! Εκτός αν στο μυαλό σου έχεις ταυτίσει ότι: εργοστασιακό φανάρι=έγκριση/πιστοποίηση=100% μη προβληματικό (που δεν ισχύει) aftermarket φανάρι=όχι έγκριση/πιστοποίηση=100% προβληματικό (που επίσης δεν ισχύει) Επεξ/σία 25 Μαΐου 2020 από agnostos13
KoreanW Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 βασικά έχω ταυτίσει τη λογική και για αυτό έχει εξαντληθεί το θέμα τωρα αν τις ιδιοκατασκευές κάνουν ασυνείδητο κάγκουρες και μερικοί επιτήδειοι στο εμπόριο θέλουν δουλειά να βγάζουν χρήματα αδιαφορώ για τους μεν και τους δε το πρόβλημα ξεκινάει εκεί που αυτό το παρεμπόριο γίνεται επικίνδυνο κι ενοχλητικό για την οδική ασφάλεια και την κοινή λογική κι εδώ το λήγω
agnostos13 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 Δημοσ. 25 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, KoreanW είπε βασικά έχω ταυτίσει τη λογική και για αυτό έχει εξαντληθεί το θέμα τωρα αν τις ιδιοκατασκευές κάνουν ασυνείδητο κάγκουρες και μερικοί επιτήδειοι στο εμπόριο θέλουν δουλειά να βγάζουν χρήματα αδιαφορώ για τους μεν και τους δε το πρόβλημα ξεκινάει εκεί που αυτό το παρεμπόριο γίνεται επικίνδυνο κι ενοχλητικό για την οδική ασφάλεια και την κοινή λογική κι εδώ το λήγω Δεκτή η άποψη σου αν και λάθος... Μπορούσες ωστόσο να το αναφέρεις από την αρχή οτι κοιτάς τις πιστοποιήσεις και όχι το αποτέλεσμα και να μην το πηγαίνεις γύρω-γύρω χωρίς λόγο! Θα γλυτώναμε και οι δύο μας χρόνο... Επεξ/σία 25 Μαΐου 2020 από agnostos13
1988panos2171 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Δημοσ. 26 Μαΐου 2020 Στην περίπτωση του TS μήπως έχει can bus το αυτοκίνητο και τα led χρειάζονται αντάπτορα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα