kostasgr78 Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) «Επιδεινώνονται οι δείκτες ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στις τηλεπικοινωνίες. Καθώς οι επιχειρήσεις του κλάδου μειώνουν προσωπικό, αυξάνουν τον αριθμό και την πολυπλοκότητα των προϊόντων τους, οι καταναλωτές βρίσκονται αντιμέτωποι με συνδέσεις που αργούν να τους παραδοθούν, με βλάβες που καθυστερούν να επιδιορθωθούν και τέλος εκφράζουν πολλά παράπονα για το επίπεδο της εξυπηρέτησής τους. Η επιδείνωση της ποιότητας των υπηρεσιών υφίσταται πολλά χρόνια μέχρι σήμερα και αυτό επιβεβαιώνουν τα στοιχεία που δίνουν οι ίδιοι οι πάροχοι στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Ο ΟΤΕ για παράδειγμα στο τέλος του 2012 ήθελε 18 ημέρες για να παραδώσει μια ευρυζωνική σύνδεση στον πελάτη του και στο τέλος της περασμένης χρήσης χρειαζόταν κατά μέσον όρο 44 ημέρες. [...]» Αναλυτικότερα στοιχεία στο άρθρο. https://www.kathimerini.gr/1075564/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/katw-apo-th-vash-sthn-e3yphrethsh-oi-etaireies-thlepikoinwniwn Επεξ/σία 12 Μαΐου 2020 από kostasgr78 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 24 Μαΐου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2020 Να θυμίσουμε ότι τα παραπάνω συμβαίνουν, παρά τα υψηλά κέρδη του κλάδου και τις υψηλότερες τιμές στην Ευρώπη για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα