Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Κάτσε,

ο ts είχε την εμπορική εγγύηση από το eshop ή από τον κατασκευαστή που την εκτελούσε το eshop;

Αν ισχύει το πρώτο λογικά θα έπρεπε να αναγράφει τους όρους καθώς είναι δική του η εγγύηση, αν ισχύει το δεύτερο ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή (που κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν και κάπου στο site του πωλητή αλλά δεν συμβαίνει πάντα).

Από τον φούφουτο.

Υπάρχει σώφρον κατάστημα που θα αναλάμβανε να διεκπεραιώσει την διαδικασία της εγγύησης, χωρίς η υποχρέωση να επαφίεται σε αυτόν;

5 χρόνια εγγύηση αναγράφει στο προϊόν. Άρα το eshop είναι υπεύθυνο για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας.

Μπορούσε όμως, ο κατασκευαστής να έχει καρτούλα επέκτασης εγγύησης και με μια απλή εγγραφή, για οποιοδήποτε πρόβλημα μετά την διετία, να αναφερόταν ο καταναλωτής, απευθείας σε αυτόν. 

Ποσώς ενδιαφερει τον καταναλωτή,  για το τι θα θα κάνει ο πωλητής με τον κατασκευαστή.

Επεξ/σία από christakos07
  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Από τον φούφουτο.

Υπάρχει σώφρον κατάστημα που θα αναλάμβανε να διεκπεραιώσει την διαδικασία της εγγύησης, χωρίς η υποχρέωση να επαφίεται σε αυτόν;

5 χρόνια εγγύηση αναγράφει στο προϊόν. Άρα το eshop είναι υπεύθυνο για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας.

Μπορούσε όμως, ο κατασκευαστής να έχει καρτούλα επέκτασης εγγύησης και με μια απλή εγγραφή, για οποιοδήποτε πρόβλημα μετά την διετία, να αναφερόταν ο καταναλωτής, απευθείας σε αυτόν. 

Ποσώς ενδιαφερει τον καταναλωτή,  για το τι θα θα κάνει ο πωλητής με τον κατασκευαστή.

Σαφώς και υπάρχουν καταστήματα που δέχονται να στείλουν τη συσκευή οι ίδιοι στο service (ειδικά αν είναι στην διετία) αλλά μπορείς να το πας και κατευθείαν στην αντιπροσωπεία...

Στην περίπτωση μας νομίζω μας ενδιαφέρει τι κάνει το eshop, όχι ο φούφουτος!

Αν τα 5 χρόνια της εμπορικής εγγύησης είναι του κατασκευαστή δεν υποχρεούται ο πωλητής να το καλύψει...

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Σαφώς και υπάρχουν καταστήματα που δέχονται να στείλουν τη συσκευή οι ίδιοι στο service (ειδικά αν είναι στην διετία) αλλά μπορείς να το πας και κατευθείαν στην αντιπροσωπεία...

Στην περίπτωση μας νομίζω μας ενδιαφέρει τι κάνει το eshop, όχι ο φούφουτος!

Αν τα 5 χρόνια της εμπορικής εγγύησης είναι του κατασκευαστή δεν υποχρεούται ο πωλητής να το καλύψει...

Ποιος ήταν ο πωλητής και ποιος ανέφερε κατά την στιγμή της πώλησης, ότι η εγγύηση είναι 5ετης;

Δες λίγο το screenshot, που παραθέτει ο ts.

Επίσης τι σε κανει να πιστεύεις ότι δεν μπορούν να δώσουν ταυτόχρονα εμπορική εγγύηση και ο κατασκευαστής και ο έμπορος.

Δημοσ.

Πάντως επειδή έχω διαβάσει πολλά παρόμοια θέματα έχω καταλήξει ότι το θέμα της εγγύησης είναι μπερδεμένο και σχεδόν πάντα στο χέρι του κατασκευαστή-μαγαζιού να σε καλύψει. Ακόμα και για τα δύο χρόνια που πολλοί θεωρούν στάνταρ δεν είναι έτσι αφού υπάρχουν διευκρινίσεις του τύπου ελάττωμα που προϋπήρχε κτλ.

Δεν είναι κάτι αυτονόητο δηλαδή ότι θα καλυφθείς και μπορεί να θέλει κυνήγι, που δεν έχουν όλοι το χρόνο, ή την όρεξη, ή τις γνώσεις για να το πετύχουν. Κακό αυτό βέβαια για τους καταναλωτές αλλά έτσι είναι δυστυχώς.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπράβο στον ts που πέτυχε αυτό που ήθελε, μπράβο και στο μαγαζί που τον κάλυψε.

Αν και ακόμα και αυτή η περίπτωση δείχνει ότι δεν μιλάμε για κάτι στάνταρ αλλά για κάτι που εξαρτάται από πολλά η έκβασή του.

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, mourouzis2005 είπε

Να πάρεις τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Πώς πλήρωσες; Με κάρτα/έμβασμα/μετρητά; Γράφουν επί λέξει:  

Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Ρε, παιδιά !!

Είμαστε στην περίπτωση:

ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ?????

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Ποιος ήταν ο πωλητής και ποιος ανέφερε κατά την στιγμή της πώλησης, ότι η εγγύηση είναι 5ετης;

Δες λίγο το screenshot, που παραθέτει ο ts.

Επίσης τι σε κανει να πιστεύεις ότι δεν μπορούν να δώσουν ταυτόχρονα εμπορική εγγύηση και ο κατασκευαστής και ο έμπορος.

Ο πωλητής το αναφέρει και σωστά, αλλά δεν διευκρινίζει αν είναι του καταστήματος ή του κατασκευαστή (άλλοι το κάνουν) και βλέποντας και τους όρους που ανεβάσατε για την διετία πιθανολογώ οτι μέχρι τότε έχει την ευθύνη και το κατάστημα, μετά είναι θέμα κατασκευαστη (όπου αναφέρεται παραπάνω διάστημα).

Δεν πιστεύω οτι δεν μπορούν να δώσουν και οι δύο εμπορική εγγύηση μεγαλύτερη της διετίας, ούτε ανέφερα κάτι τέτοιο, αυτό που έγραψα είναι οτι δεν είναι σύνηθες να συμβαίνει και προφανώς ούτε αυτονόητο...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ο πωλητής το αναφέρει και σωστά, αλλά δεν διευκρινίζει αν είναι του καταστήματος ή του κατασκευαστή (άλλοι το κάνουν) και βλέποντας και τους όρους που ανεβάσατε για την διετία πιθανολογώ οτι μέχρι τότε έχει την ευθύνη και το κατάστημα, μετά είναι θέμα κατασκευαστη (όπου αναφέρεται παραπάνω διάστημα).

Δεν πιστεύω οτι δεν μπορούν να δώσουν και οι δύο εμπορική εγγύηση μεγαλύτερη της διετίας, ούτε ανέφερα κάτι τέτοιο, αυτό που έγραψα είναι οτι δεν είναι σύνηθες να συμβαίνει και προφανώς ούτε αυτονόητο...

Συγκεκριμένα το e-shop κάθε φορά που έχει 2 χρόνια εγγύηση ένα προϊόν γράφει 2 χρόνια εγγύηση έχω παραθέσει πιο πάνω περίπτωση cougar τροφοδοτικού που έχει 5 χρόνια εγγύηση του κατασκευαστή άλλα δύο χρόνια αναγνωρίζει το e-shop όσα γράφει ότι δίνει το κατάστημα τόσα έχει να καλύψει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ο πωλητής το αναφέρει και σωστά, αλλά δεν διευκρινίζει αν είναι του καταστήματος ή του κατασκευαστή (άλλοι το κάνουν) και βλέποντας και τους όρους που ανεβάσατε για την διετία πιθανολογώ οτι μέχρι τότε έχει την ευθύνη και το κατάστημα, μετά είναι θέμα κατασκευαστη (όπου αναφέρεται παραπάνω διάστημα).

Δεν πιστεύω οτι δεν μπορούν να δώσουν και οι δύο εμπορική εγγύηση μεγαλύτερη της διετίας, ούτε ανέφερα κάτι τέτοιο, αυτό που έγραψα είναι οτι δεν είναι σύνηθες να συμβαίνει και προφανώς ούτε αυτονόητο...

Εγω συμφώνησα σε 5ετη εγγύηση κατά την αγορά. 

Ευθύνη του πωλητή, η αποσαφήνιση των όρων. Εφόσον δεν το κανει (βλέπε eshop), είναι υπόλογος επί του αστικού δικαίου περί εμπορικής εγγύησης.

 

 

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsoubas είπε

Συγκεκριμένα το e-shop κάθε φορά που έχει 2 χρόνια εγγύηση ένα προϊόν γράφει 2 χρόνια εγγύηση έχω παραθέσει πιο πάνω περίπτωση cougar τροφοδοτικού που έχει 5 χρόνια εγγύηση του κατασκευαστή άλλα δύο χρόνια αναγνωρίζει το e-shop όσα γράφει ότι δίνει το κατάστημα τόσα έχει να καλύψει.

Μήπως είναι παραεισαγωγή και δεν αναγνωρίζει η αντιπροσωπεία την υποχρέωση;

9 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Εγω συμφώνησα σε 5ετη εγγύηση κατά την αγορά. 

Ευθύνη του πωλητή, η αποσαφήνιση των όρων. Εφόσον δεν το κανει (βλέπε eshop) είναι υπόλογος στο αστικο δίκαιο περί εμπορικής εγγύησης.

Επειδή αναλαμβάνει το ίδιο την συνενόηση με τον κατασκευαστή μάλλον δεν ασχολείται να το αποσαφηνίσει.

Το πολύ-πολύ να αναφέρει κακή χρήση και να το πετάξει εκτός, έτσι και μάγκας θα φαίνεται που δίνει βαρβάτες εμπορικές εγγυήσεις (με τις πλάτες των κατασκευαστών) και είναι και καλυμμένος αν γίνει στραβή...

Αυτό όμως είναι επιλογή!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μήπως είναι παραεισαγωγή και δεν αναγνωρίζει η αντιπροσωπεία την υποχρέωση;

Επειδή αναλαμβάνει το ίδιο την συνενόηση με τον κατασκευαστή μάλλον δεν ασχολείται να το αποσαφηνίσει.

Το πολύ-πολύ να αναφέρει κακή χρήση και να το πετάξει εκτός, έτσι και μάγκας θα φαίνεται που δίνει βαρβάτες εγγυήσεις (με τις πλάτες των κατασκευαστών) και είναι και καλυμμένος αν γίνει στραβή...

Αυτό όμως είναι επιλογή!

Δεν αποφασίζει το e-shop, αν κάτι καταστράφηκε λόγω κακής χρήσης. 

Προφανώς στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει κάποιου είδους συμφωνία μεταξύ e-shop και εταιρείας, γι' αυτό και αναλαμβάνει την διεκπεραίωση. 

Οπότε η εταιρεία κόβει στο e-shop πιστωτικό για το ελαττωματικό προιόν και το κάθε e-shop, επειδή δε θέλει να έχει χασούρα, προτείνει την λύση του πιστωτικού στον πελάτη. Αμ δε, αφού μιλάμε για εμπορική συναλλαγή.

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Δεν αποφασίζει το e-shop, αν κάτι καταστράφηκε λόγω κακής χρήσης. 

Προφανώς στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει κάποιου είδους συμφωνία μεταξύ e-shop και εταιρείας, γι' αυτό και αναλαμβάνει την διεκπεραίωση. 

Οπότε η εταιρεία κόβει στο e-shop πιστωτικό για το ελαττωματικό προιόν και το κάθε e-shop, επειδή δε θέλει να έχει χασούρα, προτείνει την λύση του πιστωτικού στον πελάτη. Αμ δε, αφού μιλάμε για εμπορική συναλλαγή.

Πάρα πολύ σχετικό...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...