Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To θέμα είναι πως να ξεκολλήσει από τον  "υπεύθυνο για της επιστροφές αντικατάστασης " και να κάνει τη δουλειά του γρήγορα . Για να καταλάβω  δεν δίνουν όλο το πόσο αγοράς στο πιστωτικό ;

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, mourouzis2005 είπε

Και επίσημο να είναι, δεν παραπέμπει σε κάποιο νόμο στην Ελλάδα οπότε μάλλον πρέπει να το πας μέσω Συνηγόρου του Καταναλωτή. Γιατί δε ρωτάς το Συνήγορο του Καταναλωτή; Εντωμεταξύ δύο χρόνια μετά (ΟΚ 5 χρόνια εγγύηση, δεκτό-αλλά δεν είχα προσέξει στην αρχή ότι ΟΝΤΩΣ πέρασαν δύο χρόνια) τους συγχαίρω για την πολιτική τους να σου προτείνουν πιστωτικό ή εναλλακτικές. Δηλαδή σε κινητά, ποια εταιρεία το κάνει αυτό στα ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ; 

Πρόσφατα γύρισα κάρτα σε κατάστημα (όχι eshop) μετά από 2 χρόνια και 10 μήνες αγοράς της (με εγγύηση 3 χρόνια) και μου έδωσαν πιστωτικό (αφού δεν γινόταν επιδιόρθωση / αντικατάσταση) 

2 ώρες πριν, christakos07 είπε

Ναι οκ. 

Σε ποιο ακριβώς σημείο αναφέρει πιστωτικό υπόλοιπο; Αποσαφήνισε το.

https://www.e-shop.gr/page-85-warranties

e-shop.png

Ωραίο το λινκ που έβαλες. Την τελευταία πρόταση την διάβασες? 😊

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Πρόσφατα γύρισα κάρτα σε κατάστημα (όχι eshop) μετά από 2 χρόνια και 10 μήνες αγοράς της (με εγγύηση 3 χρόνια) και μου έδωσαν πιστωτικό (αφού δεν γινόταν επιδιόρθωση / αντικατάσταση) 

Ωραίο το λινκ που έβαλες. Την τελευταία πρόταση την διάβασες? 😊

Η πλειοψηφία των προϊόντων έχει δύο χρόνια εγγύηση, αλλά αυτο δεν αποκλείει την ύπαρξη προϊόντων με 5 ή 10 χρόνια εγγύηση.

Το πιστωτικό είναι δικό τους δημιούργημα, δεν αναγράφεται σε καμία νομοθεσία.

 

 

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.
7 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ωραίο το λινκ που έβαλες. Την τελευταία πρόταση την διάβασες? 😊

Ανατροπη. Ασσος ημιχρονο, διπλο τελικο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Είναι υποχρεωτικό να ισχύει στα 5 χρόνια ότι ισχύει και στα 2;

Είναι υποχρεωτικό να αναγράφονται οι διαφορετικοί εμπορικοί όροι εγγύησης, πέραν της νόμιμης 2 ετούς, αν και εφόσουν διαφέρουν; Ναι.

Αναγράφονται κάπου και δεν το βλέπω; Παρέχει 5ετή εγγύηση το e-shop, με σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή;

Κάνει κάπου διαχωρισμό, αναφέροντας ότι μετά την τριετία, η χρήση της εγγύησης οδηγεί σε πιστωτικό υπόλοιπο;

Θέλω επίσης το μικρό κειμενάκι του νόμου που αναφέρει ότι ο καταναλωτής είναι υπόχρεος κατά την υπαναχώρηση, να δεχθεί πιστωτικό υπόλοιπο. Περιμένω με αγωνία, αφού είστε τόσο σίγουροι.

@ts μην υποχωρείς στους νενέκους του insomnia. Ίδιους είχαμε και πριν δύο χρόνια με τα κλεμμένα λάπτοπ της Dell. Mέχρι τέλους.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4512-2018/arthro-103-nomos-4512-2018

Screenshot_1.png

Το e-shop θα μπορούσε κάλλιστα να μην υποστηρίζει τον πελάτη μετά τη διετία. Επέλεξε να το κάνει και αυτό είναι δικό του πρόβλημα. Εφόσον όμως, δεν έδωσε γραπτώς τους όρους εγγύησης, με ρητή αναφορά μόνο σε αντικατάσταση/επισκευή, μια χαρά μπορεί να αιτηθεί επιστροφή χρημάτων.

 

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Είναι υποχρεωτικό να αναγράφονται οι διαφορετικοί εμπορικοί όροι εγγύησης, πέραν της νόμιμης 2 ετούς, αν και εφόσουν διαφέρουν; Ναι.

Αναγράφονται κάπου και δεν το βλέπω; Παρέχει 5ετή εγγύηση το e-shop, με σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή;

Κάνει κάπου διαχωρισμό, αναφέροντας ότι μετά την τριετία, η χρήση της εγγύησης οδηγεί σε πιστωτικό υπόλοιπο;

Θέλω επίσης το μικρό κειμενάκι του νόμου που αναφέρει ότι ο καταναλωτής είναι υπόχρεος κατά την υπαναχώρηση, να δεχθεί πιστωτικό υπόλοιπο. Περιμένω με αγωνία, αφού είστε τόσο σίγουροι.

@ts μην υποχωρείς στους νενέκους του insomnia. Ίδιους είχαμε και πριν δύο χρόνια με τα κλεμμένα λάπτοπ της Dell. Mέχρι τέλους.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4512-2018/arthro-103-nomos-4512-2018

Screenshot_1.png

Το e-shop θα μπορούσε κάλλιστα να μην υποστηρίζει τον πελάτη μετά τη διετία. Επέλεξε να το κάνει και αυτό είναι δικό του πρόβλημα. Εφόσον όμως, δεν έδωσε γραπτώς τους όρους εγγύησης, με ρητή αναφορά μόνο σε αντικατάσταση/επισκευή, μια χαρά μπορεί να αιτηθεί επιστροφή χρημάτων.

Φίλε κερδίσαμε χίλια ευχαριστώ
Μόλις με κάλεσαν , μέχρι αύριο το απόγευμα πάω να παραλάβω το pc μου και τα χρήματα του τροφοδοτικού :)

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tsoubas είπε

Φίλε κερδίσαμε χίλια ευχαριστώ
Μόλις με κάλεσαν , μέχρι αύριο το απόγευμα πάω να παραλάβω το pc μου και τα χρήματα του τροφοδοτικού :)

Τους πίεσες κάπως σήμερα; 

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Τους πίεσες κάπως σήμερα; 

εστειλα ολα οσα μου ειπες γραπτως και ζητησα γραπτη απαντηση ωστε να εχω καθε νομιμο και νομικο δικαιωμα για χρηση αυτον

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsoubas είπε

εστειλα ολα οσα μου ειπες γραπτως και ζητησα γραπτη απαντηση ωστε να εχω καθε νομιμο και νομικο δικαιωμα για χρηση αυτον

Μια χαρά.

Καλοδούλευτο εύχομαι το νέο τροφοδοτικό που θα αγοράσεις!

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Μια χαρά.

Καλοδούλευτο εύχομαι το νέο τροφοδοτικό που θα αγοράσεις!

είδη το ψάχνω ❤️

  • Like 1
Δημοσ.

Το οτι επελεξαν αυτοι ν σου δωσουν τα χρηματα σου πισω, δεν σημαινει οτι θα ισχυει αυτο καθε φορα. Προφανως την διαφημιση τους κανουν και αυτοι τωρα. Η τελευταια προταση στο λινκ λεει οτι μετα τα 2 χρονια παυουν ολες οι υποχρεωσεις προς την νομιμη εγγυηση. Απο εκει και περα, αποφασιζουν αυτοι τι θα κανουν σε συνεργασια με τον προμηθευτη τους για την εμπορικη εγγυηση. Μην νομιζετε οτι το πιστωτικο θα το εβαζαν απο την τσεπη τους. Ο προμηθευτης προφανως αφου δεν ειχε να τους κανει αντικατασταση/ επισκευη, τους εδωσε και αυτος τα χρηματα πισω/ πιστωτικο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Το οτι επελεξαν αυτοι ν σου δωσουν τα χρηματα σου πισω, δεν σημαινει οτι θα ισχυει αυτο καθε φορα. Προφανως την διαφημιση τους κανουν και αυτοι τωρα. Η τελευταια προταση στο λινκ λεει οτι μετα τα 2 χρονια παυουν ολες οι υποχρεωσεις προς την νομιμη εγγυηση. Απο εκει και περα, αποφασιζουν αυτοι τι θα κανουν σε συνεργασια με τον προμηθευτη τους για την εμπορικη εγγυηση. Μην νομιζετε οτι το πιστωτικο θα το εβαζαν απο την τσεπη τους. Ο προμηθευτης προφανως αφου δεν ειχε να τους κανει αντικατασταση/ επισκευη, τους εδωσε και αυτος τα χρηματα πισω/ πιστωτικο.

Η τελευταία πρόταση στο λινκ λέει πως εντός της διετίας παραγράφονται οι υποχρεώσεις. Εντός της διετίας ξέρεις τι σημαίνει; Σημαίνει πριν το πέρας των δύο χρόνων. Τώρα τι εννοεί ο γραμματικός με την πρόταση αυτή, πιθανώς μόνο αυτός ξέρει.

Άρα, πριν δώσετε συμβουλές για το τι πιστεύετε ότι ισχύει, πριν καταδικάσετε μια εμπορική εγγύηση στη σφαίρα του δικού σας εικονικού τετελεσμένου, βουτήξτε τη σκέψη σας στον εγκέφαλο.

Αν δεν μπορείτε να κατανοήσετε νομικό κείμενο, δεν πειράζει. Απλά μην εκφέρετε γνώμη, για το τι πιστεύετε.

Αν πάλι θέλετε να εκφέρετε γνώμη, να πάτε στον πάτερα της ενορίας.Κουράζετε πολλοί εδώ μέσα και βασίζετε τα γραφόμενα σας, σε φανταστικά πιστευώ.

Η εμπορική εγγύηση τεκμηριώνεται από συγκεκριμένους κανόνες. Ένας από αυτούς είναι και η υπαναχώρηση από την συναλλαγή. Αν ήθελε το e-shop να μην το πραγματοποιεί μετά το πέρας της διετίας, ας το ανέφερε ρητά.

Τα υπόλοιπα πιστεύω στον πνευματικό σας.-

 

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.
3 ώρες πριν, christakos07 είπε

Είναι υποχρεωτικό να αναγράφονται οι διαφορετικοί εμπορικοί όροι εγγύησης, πέραν της νόμιμης 2 ετούς, αν και εφόσουν διαφέρουν; Ναι.

Αναγράφονται κάπου και δεν το βλέπω; Παρέχει 5ετή εγγύηση το e-shop, με σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή;

Κάνει κάπου διαχωρισμό, αναφέροντας ότι μετά την τριετία, η χρήση της εγγύησης οδηγεί σε πιστωτικό υπόλοιπο;

Θέλω επίσης το μικρό κειμενάκι του νόμου που αναφέρει ότι ο καταναλωτής είναι υπόχρεος κατά την υπαναχώρηση, να δεχθεί πιστωτικό υπόλοιπο. Περιμένω με αγωνία, αφού είστε τόσο σίγουροι.

@ts μην υποχωρείς στους νενέκους του insomnia. Ίδιους είχαμε και πριν δύο χρόνια με τα κλεμμένα λάπτοπ της Dell. Mέχρι τέλους.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4512-2018/arthro-103-nomos-4512-2018

Screenshot_1.png

Το e-shop θα μπορούσε κάλλιστα να μην υποστηρίζει τον πελάτη μετά τη διετία. Επέλεξε να το κάνει και αυτό είναι δικό του πρόβλημα. Εφόσον όμως, δεν έδωσε γραπτώς τους όρους εγγύησης, με ρητή αναφορά μόνο σε αντικατάσταση/επισκευή, μια χαρά μπορεί να αιτηθεί επιστροφή χρημάτων.

Κάτσε,

ο ts είχε την εμπορική εγγύηση από το eshop ή από τον κατασκευαστή που την εκτελούσε το eshop;

Αν ισχύει το πρώτο λογικά θα έπρεπε να αναγράφει τους όρους καθώς είναι δική του η εγγύηση, αν ισχύει το δεύτερο ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή (που κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν και κάπου στο site του πωλητή αλλά δεν συμβαίνει πάντα).

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

παντως αντιστοιχα ποιοτικο ηταν και το ΜWE αλλα απ οτι λες θα επρεπε να το περιμενεις, αντιστοιχα το cougar παλι ιδια ποιοτητα αλλα μικροτερη εγγυηση. οποτε πιστευω το καλυτερο εκανες να παρεις τα λεφτα σου και να αγορασεις κατι που θες εσυ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...