Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ανοίγω αυτό το θέμα για να ρωτήσω σχετικά με τα δικαιώματα που έχω σαν πελάτης
εξηγώ παρακάτω

CoolerMaster G550M αγορά 02/08/2017 per:811576 (5 έτη εγγύηση) εμφάνισε πρόβλημα πρόσφατα το οποίο και μου είπαν να μου κάνουν αντικατάσταση

προτάσεις

Ετοιμοπαράδοτο: PSU COUGAR GX-S550 550W 80 PLUS GOLD PER.644432 (2 έτη εγγύηση)
μη διαθέσιμο αλλά το περιμένουν: PSU COOLERMASTER MWE GOLD 550W FULL MODULAR PER.818557 (5 έτη εγγύηση)

δεν θέλω κανένα από τα δυο όμως και μου λένε ότι η άλλη μου επιλογή είναι πιστωτικό από το κατάστημα !
εγώ προτιμώ επιστροφή χρημάτων και να πάρω από άλλου τροφοδοτικό που με καλύπτει στην ίδια τιμή

δεν έχω δικαίωμα να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω από την στιγμή που δεν με καλύπτουν η επιλογές που μου δίνουν ;

Επεξ/σία από tsoubas
  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Διάβασες την πολιτική του καταστήματος από όπου και αγόρασες τι αναγράφει σχετικά...??? 

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

το εχω διαβασει αλλα μου ειπαν οτι εχω τις εξεις επιλογες η πιστωτικο η τα δυο τροφοδοτικα !
τα οποια και τα δυο απο οσα διαβασα ειναι κακης ποιοτητας !
και δεν χρειαζομαι κατι αλλο να αγορασω απο εκει

Δημοσ.

Να πάρεις τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Πώς πλήρωσες; Με κάρτα/έμβασμα/μετρητά; Γράφουν επί λέξει:  

Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mourouzis2005 είπε

Να πάρεις τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Πώς πλήρωσες; Με κάρτα/έμβασμα/μετρητά; Γράφουν επί λέξει:  

Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

μετρητα πληρωσα αλλα μου ειπαν οτι μετα το περας δυο χρονων απο την αρχικη αγορα δεν γινετε επιστροφη χρηματων
αλλα αυτο δεν το ειδα να το γραφει καπου !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, tsoubas είπε

μετρητα πληρωσα αλλα μου ειπαν οτι μετα το περας δυο χρονων απο την αρχικη αγορα δεν γινετε επιστροφη χρηματων
αλλα αυτο δεν το ειδα να το γραφει καπου !

Προφανώς και δεν το γράφει κάπου, γιατί δεν ισχύει.

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, tsoubas είπε

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση.

Η εταιρεια βρηκε εναλλακτικη :P απλα εσυ δεν τη θες...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, sexymwro7 είπε

Η εταιρεια βρηκε εναλλακτικη :P απλα εσυ δεν τη θες...

δηλαδή πρέπει να δεχτώ κατώτερο προϊόν ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tsoubas είπε

δηλαδή πρέπει να δεχτώ κατώτερο προϊόν ;

Το δευτερο ειδικα, τι κακο εχει? Σε σχεση με αυτο που σου χαλασε.

Coolermaster το ενα, το ιδιο και το αλλο. 550 w το ενα, το ιδιο και το αλλο. Semi modular το δικο σου, full το αλλο. Bronze το δικο σου, gold το αλλο. 5 χρονια εγγυηση το ενα, το ιδιο το αλλο.

Επεξ/σία από sexymwro7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, sexymwro7 είπε

Το δευτερο ειδικα, τι κακο εχει? Σε σχεση με αυτο που σου χαλασε.

Coolermaster το ενα, το ιδιο και το αλλο. 550 w το ενα, το ιδιο και το αλλο. Semi modular το δικο σου, full το αλλο. Bronze το δικο σου, gold το αλλο. 5 χρονια εγγυηση το ενα, το ιδιο το αλλο.

κρητικές και για τα τρία
Coolermaster G550m εδω

Cougar GX-S550 δεν έχει
CoolerMaster MWE Gold 550 Full Modular εδω
 

Επεξ/σία από tsoubas
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsoubas είπε

άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση.

Αντιστοιχων ή καλυτερων κριτικων στο skroutz παντως δε λεει :P

Τη δουλεια τους την εκαναν αυτοι. Δε μπορουσαν να το φτιαξουν. Ιδιο μοντελο δεν υπαρχει για να σου δωσουν. Οποτε σου εδωσαν δυο καλες (βασει χαρακτηριστικων και τιμης) εναλλακτικες.

Και το πιστωτικο που σου λενε, εκει στηριζεται βασικα, ειναι σα να σου λενε "διαλεξε ρε παιδι μου ενα , αν δε θες αυτα τα δυο που σου ειπαμε, να τελειωνουμε και τα βρισκουμε στη διαφορα".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, sexymwro7 είπε

Αντιστοιχων ή καλυτερων κριτικων στο skroutz παντως δε λεει :P

Τη δουλεια τους την εκαναν αυτοι. Δε μπορουσαν να το φτιαξουν. Ιδιο μοντελο δεν υπαρχει για να σου δωσουν. Οποτε σου εδωσαν δυο καλες (βασει χαρακτηριστικων και τιμης) εναλλακτικες.

Και το πιστωτικο που σου λενε, εκει στηριζεται βασικα, ειναι σα να σου λενε "διαλεξε ρε παιδι μου ενα , αν δε θες αυτα τα δυο που σου ειπαμε, να τελειωνουμε και τα βρισκουμε στη διαφορα".

Από το europa.eu, στις υποχρεώσεις του πωλητή:

Μείωση της τιμής ή πλήρης επιστροφή του ποσού

Μια άλλη επιλογή είναι να μειώσετε την τιμή ή να επιστρέψετε ολόκληρο το ποσό, αλλά μόνο σε περίπτωση που η επιδιόρθωση ή η αντικατάσταση:

  • δεν είναι δυνατή
  • είναι πολύ δαπανηρή δεδομένου του είδους του προϊόντος ή του ελαττώματος
  • δεν εξυπηρετεί καθόλου τον πελάτη σας
  • δεν μπορεί να γίνει από την επιχείρησή σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Το bullet 3 είναι στην ευχέρεια του "πελάτη".

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, christakos07 είπε

Από το europa.eu, στις υποχρεώσεις του πωλητή:

Μείωση της τιμής ή πλήρης επιστροφή του ποσού

Μια άλλη επιλογή είναι να μειώσετε την τιμή ή να επιστρέψετε ολόκληρο το ποσό, αλλά μόνο σε περίπτωση που η επιδιόρθωση ή η αντικατάσταση:

  • δεν είναι δυνατή
  • είναι πολύ δαπανηρή δεδομένου του είδους του προϊόντος ή του ελαττώματος
  • δεν εξυπηρετεί καθόλου τον πελάτη σας
  • δεν μπορεί να γίνει από την επιχείρησή σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

είναι επίσημο ; ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Από το europa.eu, στις υποχρεώσεις του πωλητή:

Μείωση της τιμής ή πλήρης επιστροφή του ποσού

Μια άλλη επιλογή είναι να μειώσετε την τιμή ή να επιστρέψετε ολόκληρο το ποσό, αλλά μόνο σε περίπτωση που η επιδιόρθωση ή η αντικατάσταση:

  • δεν είναι δυνατή
  • είναι πολύ δαπανηρή δεδομένου του είδους του προϊόντος ή του ελαττώματος
  • δεν εξυπηρετεί καθόλου τον πελάτη σας
  • δεν μπορεί να γίνει από την επιχείρησή σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Αυτο εξαλλου δεν αφορα την υποχρεωτικη διετη "ευρωπαικη" εγγυηση? Στην παραπανω περιπτωση εχουν περασει παραπανω απο 2 χρονια. Οποτε η υποχρεωτικη "ευρωπαικη" περασε. Αλλα ειναι ακομα στην 5ετη εγγυηση του e-shop. Αρα τωρα υπακους στους κανονες του e-shop και οχι της Ευρωπης.

Δημοσ.

Και επίσημο να είναι, δεν παραπέμπει σε κάποιο νόμο στην Ελλάδα οπότε μάλλον πρέπει να το πας μέσω Συνηγόρου του Καταναλωτή. Γιατί δε ρωτάς το Συνήγορο του Καταναλωτή; Εντωμεταξύ δύο χρόνια μετά (ΟΚ 5 χρόνια εγγύηση, δεκτό-αλλά δεν είχα προσέξει στην αρχή ότι ΟΝΤΩΣ πέρασαν δύο χρόνια) τους συγχαίρω για την πολιτική τους να σου προτείνουν πιστωτικό ή εναλλακτικές. Δηλαδή σε κινητά, ποια εταιρεία το κάνει αυτό στα ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...