Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 ο κάθε δήμαρχος κρίνεται από τα έργα του (πράξεις) το σχέδιο για εμένα που κυκλοφορώ καθημερινά με τα ΜΜΜ για να πάω στην δουλειά μου ή στο σπίτι μου φαίνεται καλό ελπίζω να έχουν πει την γνώμη/άποψη τους οι συγκοινωνιολόγοι
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Καλώς να γίνουν οι όποιες αλλαγές, αν οι μελέτες είναι σωστές κι ολοκληρωμένες και δεν είναι κάποιου είδους κίνηση του δημάρχου να φανεί πως έκανε έργο, με το έργο να είναι άνευ ουσίας ή να οδηγήσει σε παρακμή. Επικοινωνιακά πάντως το παίζει πολύ καλά, η ανάπλαση της Ομόνοιας έχει διαφημιστεί πολύ, πριν καν “ανοίξει” και δούμε ως πολίτες αν έχει ουσία κι όχι αν απλά φαίνεται ωραία από ψηλά σε φωτό. Πάντως οκ, δε είναι πως μου έχει λείψει πεζοδρόμιο στην Πανεπιστημίου, δεν καταλαβαίνω τι θα εξυπηρετήσει “ποδηλατόδρομος” κατά μήκος της αν δεν υπάρχει σχέδιο γενικό για κυκλοφορία ποδηλάτων στο κέντρο. Δεν μου έχει φανεί αφόρητη ως πεζός η Ηρώδου Αττικού ενώ οδηγώντας με έχει εξυπηρετήσει πολλαπλές φορές προσπαθώντας να βγω από το κέντρο και θέλοντας να αποφύγω να περάσω από το Σύνταγμα (το οποίο θα στενέψει κιόλας;) Έχει η Πλάκα πρόβλημα “κίνησης” ώστε να ελευθερωθεί από οχήματα και να πούμε “α, μπράβο;” - τίγκα στα μηχανάκια που κινούνται όπου να 'ναι είναι, τα οποία αν ανήκουν σε κατοίκους/καταστηματάρχες, δεν θα τα αποφύγουμε και πάλι. Ωραία αυτά τα “τουριστικά” έργα στο κέντρο αλλά θα ήθελα και λίγη αναβάθμιση για την ζωή των κατοίκων σε όλες τις γειτονιές του δήμου της Αθήνας, που σημαίνει καθαριότητα, πεζοδρόμια, πεζοδρόμια και δρόμοι με πρόσβαση για ΑμεΑ, ρυθμίσεις στο άναρχο παρκάρισμα και την χαοτική κυκλοφορία των δικύκλων — απλά, βασικά πράγματα. Γιατί αν βγεις από την ρότα του “μεγάλου περιπάτου” είναι ψιλοτραγικά τα πράγματα. Είδα επίσης αυτό το pdf που πόσταρε κάποιος πιο πάνω… χμ… πέρα από cringe αισθητικά σε αρκετά σημεία, πολύς κορωνοϊός ρε παιδιά, τι σχέση έχει με την ανάπλαση που θα μας μείνει “για πάντα”; Τι κριτήρια είναι αυτά; Επίσης προβληματικό το εξής σημείο/συμπέρασμα: Αναφορά σε κείμενο η αρνητική επιρροή των επεμβάσεων στην κυκλοφορία των ΙΧ οχημάτων είναι περιορισμένη και τοπική στην περιοχή του Συντάγματος και της Πανεπιστημίου, είναι πολύ μικρή στον δακτύλιο και αμελητέα εκτός του δακτυλίου (πώς να αλλάξει εκτός δακτυλίου αν δεν κάνεις τίποτα εκεί;;) Τέλος πάντων, ας μην είμαι μόνο αρνητικός, εδώ είμαστε, θα δούμε κατά πόσο θα γίνει το έργο αυτό, τα έχουμε ξανακούσει όλα αυτά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις