Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και τελικά, τα 100€ παραπάνω του Public μοιάζουν σαν τίποτα μπροστά στην ταλαιπωρία που τραβάτε. 

  • Like 4
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, valkon είπε

Και τελικά, τα 100€ παραπάνω του Public μοιάζουν σαν τίποτα μπροστά στην ταλαιπωρία που τραβάτε. 

Μοιάζουν πολλά ...έκανα πριν λίγες ημέρες αγορά από Σκρουτζ δύο κινητά από διαφορετικά μαγαζιά και όλα πήγαν ρολόι.Γλυτωσα περίπου 150€ ,για εμένα δεν είναι τίποτα ...το ότι ένα μαγαζί αποδείχτηκε πολύ λίγο για να μην πω τίποτα άλλο αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα μαγαζιά εκτός από τα μεγάλα είναι έτσι,απλά θέλει προσοχή και να ξέρεις πως αγοράζεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Είναι κάποιος που δεν έχει καμμία απολύτως απάντηση από το κατάστημα όπως εγώ; Προσωπικά αυτό που έχω κάνει είναι να στείλω emails όπου ζητάω ακύρωση και ενημέρωση. Η μόνη κίνηση που είδα ήταν μία προσθήκη εγγραφής με κατάσταση "Processed" την περασμένη Πέμπτη, η τρίτη εγγραφή με την ίδια κατάσταση στη σειρά από την ώρα που ξεκίνησε η παραγγελία κάτι που δεν έχει φυσικά καμμία ουσία. Το 10ήμερο που βάσει διαθεσιμότητας έπρεπε να αποσταλεί το αντικείμενο έληξε την Παρασκευή και προφανώς θα κινηθώ διαφορετικά πλέον. 

Δημοσ.

Μιλησα με την τραπεζα την παρασκευη το πρωι για αμφισβητηση συναλλαγησ και η υπαλληλοσ ηξερε το θεμα και μου ειπε οτι κανενας που πληρωσε με καρτα της εθνικης δεν πηρε τα χρηματα του πισω ακομα ούτε φαινόταν μεχρι την παρασκευή καποια κίνηση απο μερια καταστήματος για επιστροφή χρημάτων. Άρα το word που μας ήρθε ειναι πλαστό και το εστειλαν με σκοπο να καθησυχάσουν τον κόσμο. Δεν πιστεύω οτι θα χαθουν τα λεφτά μας. Απο την στιγμή που υπάρχουν μαζικες κινήσεις. Απλά χάσαμε τον υπνο μας. 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, egw-eimai είπε

Μιλησα με την τραπεζα την παρασκευη το πρωι για αμφισβητηση συναλλαγησ και η υπαλληλοσ ηξερε το θεμα και μου ειπε οτι κανενας που πληρωσε με καρτα της εθνικης δεν πηρε τα χρηματα του πισω ακομα ούτε φαινόταν μεχρι την παρασκευή καποια κίνηση απο μερια καταστήματος για επιστροφή χρημάτων. Άρα το word που μας ήρθε ειναι πλαστό και το εστειλαν με σκοπο να καθησυχάσουν τον κόσμο. Δεν πιστεύω οτι θα χαθουν τα λεφτά μας. Απο την στιγμή που υπάρχουν μαζικες κινήσεις. Απλά χάσαμε τον υπνο μας. 

EΈστειλα και εγώ mail στο κατάστημα και μίλησα και εγώ με εθνική όπως και εσύ. από την εθνική άκουσα τα ίδια. Από το κατάστημα μου ήρθε αυτό

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που σας έχουμε προκαλέσει με την καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων σας, πλην όμως αναγκαζόμαστε να απευθύνουμε προς εσάς την παρούσα επιστολή και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής των χρημάτων σας, εξηγώντας σας με ειλικρίνεια το τί έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

 

Η επιχείρηση μας, αμέσως μετά την ακύρωση της παραγγελίας, προέβη στην έκδοση πιστωτικού δελτίου (το οποίο και σας έχουμε επισυνάψει σε προγενέστερη επικοινωνία μας). Η έκδοση του εγγράφου αυτού εκ μέρους της επιχείρησης μας, σύμφωνα με τη σύμβαση της επιχείρησης μας με την ALPHA BANK, η οποία μας παρείχε το e pos, αποτελεί το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη μας, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ότι και ο ίδιος ο πελάτης αποδέχεται ή έχει αιτηθεί και ο ίδιος την ακύρωση της παραγγελίας του  και έχει επικοινωνήσει τον λόγο της ακύρωσης στην Τράπεζα του (λ.χ μη παράδοση των εμπορευμάτων που παρήγγειλε).

 

Με απλά λόγια ένας πελάτης ο οποίος έχει ακυρώσει ή του έχει ακυρωθεί ή υπαναχωρήσει από μία σύμβαση που έχει καταρτιστεί εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου οφείλει σε περίπτωση χρέωσης του (όπως γίνεται στην περίπτωση μας) είτε να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής επειδή δεν του παραδόθηκαν τα προϊόντα του είτε να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών, όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία περί καταναλωτών.

 

Επίσης στο σημείο αυτό θα πρέπει να σας γνωστοποιήσουμε για την πληρέστερη ενημέρωση σας ότι η επιχείρηση μας οφείλει βάσει νομοθεσίας και βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την Τράπεζα ALPHA BANK να επιστρέψει τα χρήματα σε έναν πελάτη με τον ίδιο τρόπο που παρέλαβε τα χρήματα, δηλαδή στην περίπτωση σας μέσω της συσκευής e pos.

 

Η ALPHA BANK κι ενώ η επιχείρηση μας προέβη σε αντιλογισμό της παραγγελίας σας αμεσότατα, αρνείται να εκκαθαρίσει μέχρι σήμερα τις μεταξύ μας συναλλαγές, παρά το γεγονός ότι οφείλει να το πράξει την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα από την έκδοση του πιστωτικού δελτίου από την επιχείρηση μας και στη συνέχεια να χρεώσει την επιχείρηση μας με το ποσό της ακύρωσης, ως προβλέπει σχετικά η σύμβαση. Αποτέλεσμα της ως άνω συμπεριφοράς της είναι να έχει προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση στις μεταξύ μας σχέσεις και να μην έχουν επιστραφεί μέχρι σήμερα τα χρήματα σας, αν και το έχουμε επανειλημμένα ζητήσει. Η επιχείρηση μας όλες αυτές τις ημέρες είναι σε συνεννόηση με την Τράπεζα και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

 

Από την πλευρά σας ως καταναλωτές, σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που διέπουν τη σχέση σας με την Τράπεζα που σας έχει εκδώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σας, σε περίπτωση που προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών από την ακύρωση ή μη εκτέλεση αυτής για τον λόγο ότι δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη τα εμπορεύματα που παραγγείλατε και η επιχείρηση που δεν παρέδωσε τα εμπορεύματα συμφωνεί (όπως συμβαίνει εν προκειμένω που η επιχείρηση μας έχει εκδώσει το σχετικό πιστωτικό δελτίο και το έχει στείλει στην Τράπεζα), Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ.

 

Για τον λόγο αυτό ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας, καλώντας σας και από την πλευρά σας να προβείτε σε αμφισβήτηση της συναλλαγής εντός 30 ημερών για να μας βοηθήσετε να μπορέσουμε και εμείς από την πλευρά μας να ολοκληρώσουμε τη μεταξύ μας σχέση επιστρέφοντας σας τα χρήματα σας.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, katseras7 είπε

ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ .. ΧΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ - ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ . . ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ . . . ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΝΩ ΤΟΝ ΧΙΛΙΩΝ ΕΥΡΩ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΡΤΑ . . 

Εισαι ο,τι ναναι τελειως. Καλα δεν ντρεπεσαι να μπαινεις εδω να εμπαιζεις τοσους ανθρωπους που παλευουν να παρουν τα λεφτα τους; Τα αποδεικτικα που εχεις στειλει ειναι τελειως αστεια για να τα πιστεψει οποισδηποτε. Κριμα ρε φιλε, κριμα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Εισαι ο,τι ναναι τελειως. Καλα δεν ντρεπεσαι να μπαινεις εδω να εμπαιζεις τοσους ανθρωπους που παλευουν να παρουν τα λεφτα τους; Τα αποδεικτικα που εχεις στειλει ειναι τελειως αστεια για να τα πιστεψει οποισδηποτε. Κριμα ρε φιλε, κριμα.

ρε φιλε εισαι σοβαρος ? ? ? ? ? ? ? μαλλον πως οχι . . σου στελνω οτι αποδειχτικο θες . . αν δεις το ποστ μου παραπανω εχω ολα τα screenshot απο τραπεζα και εμαιλ . αν δεν σε καλυπτει πες μου τι αλλο θες . . ταυτοχρονα αν βαλεις το ονομα μου στο ιντερνετ θα δεις απο την εδρα του μαγαζιου μου μεχρι ολα τα τηλεφωνα μου . . ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΣΤΕΙΟ . . 

ΣΕΛΙΔΑ 68 - ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΣΤ .

ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΡΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΜΗΝΥΣΗΣ. 

Επεξ/σία από katseras7
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Εισαι ο,τι ναναι τελειως. Καλα δεν ντρεπεσαι να μπαινεις εδω να εμπαιζεις τοσους ανθρωπους που παλευουν να παρουν τα λεφτα τους; Τα αποδεικτικα που εχεις στειλει ειναι τελειως αστεια για να τα πιστεψει οποισδηποτε. Κριμα ρε φιλε, κριμα.

Και εγώ πηρα πισω χρηματα με το ίδιο μηνυμα.

Δημοσ.

Είπαμε,πολλοί που έκαναν πληρωμή μέσω λογαριασμού πήραν τα χρήματα πίσω.Με τις κάρτες υπάρχει το πρόβλημα.Μην γινόμαστε καχύποπτοι χωρίς λόγο.

Δημοσ.

Μήπως είναι εύκολο να μας πει κάποιος πως γίνεται η αμφισβήτηση και αν υπάρχει τρόπος να γίνει Online?

Ευχαριστώ. 

Δημοσ.

Χθες μου έστειλαν μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η παραγγελία μου και σήμερα μια μέρα μετά ήρθε στο Ηράκλειο Κρήτης και το παρέλαβα.. όλα μια χαρά ευτυχώς.ειχα στρεσαριστει υπερβολικά πολύ με την όλη κατάσταση αφού η παραγγελία είχε γίνει 2 του μήνα και μέχρι και προχθές δεν απαντούσε κανεις στα τηλέφωνα και στο email. Τέλος καλό όλα καλά για μένα.. εύχομαι το ίδιο και για εσάς.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katseras7 είπε

ρε φιλε εισαι σοβαρος ? ? ? ? ? ? ? μαλλον πως οχι . . σου στελνω οτι αποδειχτικο θες . . αν δεις το ποστ μου παραπανω εχω ολα τα screenshot απο τραπεζα και εμαιλ . αν δεν σε καλυπτει πες μου τι αλλο θες . . ταυτοχρονα αν βαλεις το ονομα μου στο ιντερνετ θα δεις απο την εδρα του μαγαζιου μου μεχρι ολα τα τηλεφωνα μου . . ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΣΤΕΙΟ . . 

ΣΕΛΙΔΑ 68 - ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΣΤ .

ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΡΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΜΗΝΥΣΗΣ. 

Και εγω σου λεω οτι εχεις ανεβασει5 Screenshot με τα στοιχεια της δικης σου υποτιθεμενης παραγγελιας και 1 απο την υποτιθεμενη επιστροφη που πηρες η οποια εχει και λαθος ημερομηνια. Μεταξυ ιδιας τραπεζας (Πειραιως σε Πειραιως οπως φαινεται στην φωτογραφια, γιατι και οι 2 λογαριασμοι της Πειραιως ειναι, δεν υπαρχει κανενα Valeur και τα χρηματα ειναι αμεσα διαθεσιμα στον λογ/μο σου μεσω του αντιλογισμου.

Παρολαυτα  η τραπεζα του κυρ-Γιωργη φαινεται να ειναι η Alpha Bank η οποια μαλιστα δεν τον αφηνει τον καημενο να επιστρεψει τα χρηματα στους πελατες του.

Και ξαναλεω, κριμα που εμπαιζεις τους ανθρωπους που περιμενουν τα χρηματα τους και η mobilepoint τους κοροιδευει και τους στελνει οδηγιες για την τραπεζα.

"ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΜΗΝΥΣΗΣ. "

Seriously;;; Αντε να σε χαρω... Να το εξετασεις εις βαθος...

 

Μετα θα σου ερθουν και οι δικηγοροι του κυρ-Γιωργη και της κυρα Σοφιας που ανεβασες τα στοιχεια των λογαριασμων τραπεζης τους χυμα σε ολο το ιντερνετ, μαζι με τα "δικα σου".

ΓΙα σοβαρεψου...

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω ενα σεναριο? Ο κυριος μαζευε παραγγελιες/λεφτα για 1μιση μηνα (μιλαμε για εκατονταδες χιλιαδες ευρω) και ειχε ολο τον κοσμο στο περιμενε. Μολις αρχισαν να τον υποψιαζονται, τραβηξε ολα τα λεφτα και εκλεισε τηλεφωνο και το μαγαζι για να μην τον λιντσαρουν. Απο κει και περα συμβουλευει τον κοσμο να κανουν αμφισβητηση συναλλαγης, για να εξασφαλισουν οτι θα παρουν τα λεφτα τους απο την τραπεζα (λεφτα τα οποια αυτος δεν εχει, γιατι τα τραβηξε). Ετσι το "χρεος" του θα ειναι μονο προς την τραπεζα και οχι προς χιλιαδες ατομα. Δε θα φαινεται αρα σαν ενας απατεωνας που εξαπατησε χιλιαδες κοσμο, αλλα σαν ενας ανθρωπακος που επεσε εξω η επιχειρηση του και χρωσταει στην τραπεζα (αρα λιγοτερες νομικες συνεπειες). Επειτα θα κυρηξει καμια πτωχευση στην εταιρεια, φεσωνοντας την τραπεζα και με το κεφαλαιο που τραβηξε, ζει σαν βασιλιας απο δω και περα (ή ανοιγει κανουρια επιχειρηση με νεο ΑΦΜ και μποναμα μια κεφαλαιαρα για να ξαναρχισει).

Επεξ/σία από sexymwro7
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αρχικά να πω ότι η ακύρωση της παραγγελίας έγινε για διαφορετικό λόγο από του θέματος.

Παρακολουθώ το θέμα σχεδόν μία εβδομάδα και είπα να παρουσιάσω και εγώ αποδεικτικά στοιχεία επιστροφής χρημάτων σε κάρτα.

Είχα γράψει και στο θέμα "κινητά από σκρούτζ", αλλά δεν είχα παραχωρήσει φωτογραφίες. Τώρα τις παραχωρώ για τους δύσπιστους, και μερικές φορές με τον λόγο τους.

Η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα και για αυτό εμφανίζεται αρνητικό ποσό αντί θετικό (αφαιρέθηκαν από τον λογαριασμό).

Καλή τύχη σε όλους.

1.png

2.png

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...