Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Κάποιοι από εμας εργαζόμαστε και δεν έχουμε όλοι χρόνο να τρέχουμε στις τράπεζες για να πάρουμε πίσω τα δικά ΜΑΣ χρήματα τα οποία κάποιοι πήραν με παραπλάνηση. Αν εσύ έχεις άπλετο χρόνο να τρέχεις λόγω αναξιοπιστίας κάποιου κατασήματος, μπράβο σου. Όμως εγώ απαιτώ να μου επιστραφούν τα λεφτά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο τα πήραν. Είναι απολύτως λογικό και νόμιμο. 

Μπράβο σου αν μπορείς αλλά μόνο οι ανόητοι το κάνουν καθώς υπάρχουν και νομικές κυρώσεις.  😉

Και ειδικότερα σε αυτή την περίπτωση που έχει βουίξει ο κόσμος. 

συγνώμη αλλά κάνεις λάθος στον συλλογισμό σου / σκέψη σου

αν εσύ δεν ενδιαφέρεσαι να πάρεις τα δικά σου χρήματα με τις προτεινόμενες ενέργειες που πρέπει να κάνεις ως πελάτης/καταναλωτής

μην περιμένεις να υπάρξει κάποιος σωτήρας ή μεσσίας

ούτε φυσικά να περιμένεις ότι όλα αυτά θα γίνουν αυτόματα

ειδικά αν περιμένεις να ενδιαφερθεί το κατάστημα και να σου επιστρέψει τα χρήματα

μάλλον θα περιμένεις πολύ και άδικα

ειδικά αν έχει βαρέσει "κανόνι ή λουκέτο" καθώς ο επιχειρηματίας θα κοιτάξει να πληρώσει πρώτα το Δημόσιο (δηλαδή την Εφορία και τα Ασφαλιστικά Ταμεία) μετά να τακτοποιήσει τις οφειλές του σε Τράπεζες μετά έχουν σειρά οι Προμηθευτές του και αν μείνει κάτι ίσως αποζημιώσει κάποιους Πελάτες του.

αν είναι απατεώνας θα πάρει τα χρήματα και θα εξαφανιστεί από προσώπου γης και θα αφήσει τις αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή να του επιβάλλουν πρόστιμο όπως έχουν κάνει και σε άλλους και αν τα εισπράξουν ποτέ ... εδώ θα είμαστε να το συζητήσουμε.

19 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Δίκιο έχεις. Αφελέστατος κόσμος. Πιστεύει ότι τα αποδεικτικά είναι γνήσια. Τους τα έστειλε μάλιστα και με email και τους είπε να τα προσκομίσουν στην τράπεζα μετατρέποντας έτσι τις όποιες παραβάσεις διατάξεων ενός νόμου περί εμπορικών συναλλαγών σε ποινικό αδίκημα.

να σε διορθώσω αγαπητέ φίλε Σωτήρη καθώς αγνοείς αυτά που λέει ο πιο πάνω φίλος

αρχείο word που δείχνει τραπεζική κατάθεση ή ότι άλλο μπορείς να φανταστείς δεν μετράει ως απόδειξη ούτε καν στέκεται σε δικαστήριο

αντιθέτως σας δίνει ένα στοιχείο που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε εναντίων του.

αν ήταν σωστός ο επιχειρηματίας θα μπορούσε να προσκομίσει στον κάθε πελάτη του νόμιμο αρχείο από το σύστημα της τράπεζας σε μορφή pdf (δίνεται αυτή η δυνατότητα μέσα από το σύστημα web banking οποιασδήποτε τράπεζας στις επιχειρήσεις) στο οποίο θα φαίνεται πότε έγινε η κίνηση και εφόσον αυτή ολοκληρωθεί και την δείχνει εκτελεσμένη στέλνει ένα ακόμα αρχείο pdf και είναι απόλυτα καλυμμένος ότι κατάθεσε τα χρήματα και η συναλλαγή ολοκληρώθηκε από την μεριά του.

 

Επεξ/σία από ikorolis
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ποσες καταθεσεις σε σχεση με τους παθοντες; 
 

Σε καρτες ΔΕΝ θα επιστραφει τιποτε. Οτι επιστρεψει η τραπεζα σε οσους το κυνηγησουν.
 
Το ανελυσα αυτο το γεγονος προηγουμενως. Οποιος θελει μπορει να σκεφτει και να κρινει.

Σε πόσους έχει γίνει σε σχέση με τους παθόντες δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω αλλά έχει γίνει κατάθεση και σε εμένα και σε άλλα παιδιά εδώ μέσα.Τωρα με τις κάρτες υπάρχει σοβαρό θέμα και τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.Απο όσο ξέρω με κάρτα ακόμα δεν πήρε κανένας τίποτα.Το αστείο είναι ότι φτασαμε σε σημείο να λέμε ευτυχώς έκανα κατάθεση σε λογαριασμό και όχι με κάρτα...

Θέλω να πιστεύω ότι το θέμα θα λυθεί αργά η γρήγορα ,αν ήταν να μην τα δώσουν δεν θα τα έδιναν πουθενά.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Σε πόσους έχει γίνει σε σχέση με τους παθόντες δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω αλλά έχει γίνει κατάθεση και σε εμένα και σε άλλα παιδιά εδώ μέσα.Τωρα με τις κάρτες υπάρχει σοβαρό θέμα και τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.Απο όσο ξέρω με κάρτα ακόμα δεν πήρε κανένας τίποτα.Το αστείο είναι ότι φτασαμε σε σημείο να λέμε ευτυχώς έκανα κατάθεση σε λογαριασμό και όχι με κάρτα...

Η αμφισβήτηση συναλλαγής που έγινε με κάρτα παίρνει χρόνο για να ολοκληρωθεί (διαδικασίες της τράπεζας ειδικά σε περιπτώσεις καταστημάτων που γίνονται μαζικές αμφισβητήσεις συναλλαγών αυτό κινεί σε υποψίες τα νομικά τμήματα των τραπεζών) και είναι σίγουρο 100% ότι θα πάρεις τα λεφτά σου

σε αντίθεση με την κατάθεση που αν δεν στα επιστρέψει ο "τρίτος" για να τα πάρεις θα πρέπει να κινηθείς δικαστικά με το ανάλογο κόστος.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Εγώ αυτό που παρατήρησα είναι ότι όσοι πήρα χρήματα πίσω τα μηνυματά τους είναι ταυτόσημα. Ιδιο ύφος, παρόμοιες εκφράσεις, ίδιος τρόπος γραφής. Λές και τα έγραψε το ίδιο άτομο.

  • Like 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

Η αμφισβήτηση συναλλαγής που έγινε με κάρτα παίρνει χρόνο για να ολοκληρωθεί (διαδικασίες της τράπεζας ειδικά σε περιπτώσεις καταστημάτων που γίνονται μαζικές αμφισβητήσεις συναλλαγών αυτό κινεί σε υποψίες τα νομικά τμήματα των τραπεζών) και είναι σίγουρο 100% ότι θα πάρεις τα λεφτά σου

σε αντίθεση με την κατάθεση που αν δεν στα επιστρέψει ο "τρίτος" για να τα πάρεις θα πρέπει να κινηθείς δικαστικά με το ανάλογο κόστος.

Ακριβώς αυτό που λες...αν ήταν να μην τα δώσει δεν θα τα έδινε πουθενά.Περυσι με amobile δεν πήρε κανένας χρήματα πίσω με κατάθεση,κάνω λάθος;

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αντιθέτως λειτουργεί κατά της επιχείρησης καθώς πολύ σωστά αναφέρεις παραβιάζει τις διατάξεις τις ισχύουσας νομοθεσίας για τις εμπορικές συναλλαγές και είναι σαφώς ποινικό αδίκημα

Όταν μπορέσεις θέλω να μου υποδείξεις τη νομοθεσία στην οποία αναφέρεσαι για να ενημερωθώ εκτενέστερα. Ή από εδώ ή με pm.

Προφανώς και δεν σε αμφισβητώ, να ενημερωθώ καλύτερα θέλω.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, vorlon είπε

Εγώ αυτό που παρατήρησα είναι ότι όσοι πήρα χρήματα πίσω τα μηνυματά τους είναι ταυτόσημα. Ιδιο ύφος, παρόμοιες εκφράσεις, ίδιος τρόπος γραφής. Λές και τα έγραψε το ίδιο άτομο.

γιατί έχεις αμφιβολία ότι μπορεί να το έγραψε ο ίδιος υπάλληλος της επιχείρησης?

άλλωστε μπορεί να έχει δίκιο η επιχειρηματίας/ιδιοκτήτρια ή ο επιχειρηματίας/ιδιοκτήτης και όντως να τους κρέμασε ο προμηθευτής και τώρα να τρέχουν να σώσουν την κατάσταση μήπως γλυτώσουν τις καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή - δικαστικές κινήσεις από πελάτες ή από τράπεζες (καθώς μαζικές αμφισβητήσεις συναλλαγών ήδη έχουν κινήσει υποψίες στα νομικά τμήματα των τραπεζών)

αν ήταν απατεώνας δεν θα έκανε τίποτα από τα παραπάνω ούτε θα ένοιαζε αν έτρωγε πρόστιμο ή το οτιδήποτε θα είχε αρπάξει τα χρήματα και θα είχε γίνει καπνός όπως πάρα πολλοί άλλοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρθρο 13α - Νόμος 2251/1994 - Κυρώσεις

1. Οι καταγγελίες των καταναλωτών εναντίον προμηθευτή, κατά την έννοια των επί μέρους διατάξεων του παρόντος νόμου, υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, από την οποία διαβιβάζονται στον προμηθευτή, με πρόσκληση για απάντηση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης και της επίδοσης δια του ταχυδρομείου. Ο προμηθευτής υποχρεούται να απαντά, εγγράφως, επί των καταγγελιών εντός της προθεσμίας που τάσσεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η οποία αρχίζει από την κοινοποίηση της σχετικής πρόσκλησης.

 

Άρθρο 13β - Νόμος 2251/1994

Κάθε καταναλωτής ή ένωση καταναλωτών έχει το δικαίωμα να καταγγέλλει ενώπιον της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή παραβάσεις των διατάξεων του παρόντος νόμου. Οι καταγγελίες που λαμβάνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατατάσσονται ως εξής:

α) Καταγγελίες περί ζητημάτων που δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή με βάση τις διατάξεις του παρόντος νόμου διαβιβάζονται στην αρμόδια υπηρεσία και ενημερώνεται σχετικά ο καταγγέλλων μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την υποβολή τους.

β) Καταγγελίες με αίτημα εμφανώς αόριστο, ακατάληπτο ή αίτημα που επαναλαμβάνεται κατά τρόπο καταχρηστικό, τίθενται στο αρχείο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και ενημερώνεται σχετικά ο καταγγέλλων μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την υποβολή τους. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν είναι υποχρεωμένη να απαντά σε αιτήματα καταναλωτών υπό μορφή γνωμοδότησης ή σε ερωτήματα επί ιδιωτικής φύσεως υποθέσεων που δεν στοιχειοθετούν καταγγελίες παραβάσεων του παρόντος νόμου.

γ) Καταγγελίες περί ζητημάτων που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή με βάση τις διατάξεις του παρόντος νόμου. Στην περίπτωση αυτή, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προβαίνει σε περαιτέρω αξιολόγηση της αναγκαιότητας διερεύνησης τους λαμβάνοντας υπόψη ιδίως το δημόσιο συμφέρον, την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των καταναλωτών, τις πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό, τις επιπτώσεις σε ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού, την προστασία του καταναλωτή, καθώς και το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβασή της σε συγκεκριμένη υπόθεση. Εφόσον αξιολογηθεί από τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Προστασίας η αναγκαιότητα διερεύνησης των ως άνω καταγγελιών, ο ίδιος αναθέτει προς εξέταση τις υποθέσεις στο αρμόδιο Τμήμα. Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης δύναται να θέσει κάποιες υποθέσεις σε προσωρινό αρχείο μέχρι να προκύψουν πρόσθετα στοιχεία που θεμελειώνουν την αναγκαιότητα διερεύνησης, όπως αυτή περιγράφεται ανωτέρω. Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κατά το στάδιο της διερεύνησης δύναται να ζητήσει την απλή γνώμη του Συνηγόρου του Καταναλωτή, ο οποίος παρέχει την αιτιολογημένη γνώμη του επί της καταγγελίας εντός διμήνου από την υποβολή σχετικού ερωτήματος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά το στάδιο της διερεύνησης δύναται να ζητήσει την απλή γνώμη του Συνηγόρου του Καταναλωτή, ο οποίος υποχρεούται να παράσχει την αιτιολογημένη άποψή του επί της καταγγελίας εντός διμήνου από την υποβολή σχετικού ερωτήματος του Υπουργού.

Εφόσον η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κρίνει την μη αναγκαιότητα διερεύνησης κάποιων καταγγελιών βάσει των ανωτέρω ενημερώνεται σχετικά ο ενδιαφερόμενος καταγγέλλων, διαφορετικά διεκπεραιώνει την υπόθεση σε εύλογο χρονικό διάστημα, ανάλογα με το είδος της.

Επεξ/σία από sotirisHD
Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Όταν μπορέσεις θέλω να μου υποδείξεις τη νομοθεσία στην οποία αναφέρεσαι για να ενημερωθώ εκτενέστερα. Ή από εδώ ή με pm.

Προφανώς και δεν σε αμφισβητώ, να ενημερωθώ καλύτερα θέλω.

δεν τίθεται ζήτημα αν με αμφισβητείς ή δεν με πιστεύεις

η ερώτηση σου θα πάρει απάντηση από νομικό/δικηγόρο

εγώ δεν είμαι τίποτα από αυτά

απλά αν κάνεις μια αναζήτηση στο google ή ρωτήσεις κάποιον που δουλεύει είτε σε τράπεζα είτε σε σοβαρή επιχείρηση

θα σου πει το εξής απλό

μπαίνεις στο σύστημα της τράπεζας με την οποία συνεργάζεσαι

κάνεις είσοδο δηλαδή στο κομμάτι εκεί που λέει επιχειρήσεις (π.χ ALPHA BANK - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ)

αφού βάλεις τα στοιχεία π.χ του διαχειριστή της επιχείρησης

εκεί σου δείχνει το ιστορικό καταθέσεων / μεταφορών / πληρωμών κτλ

όλα τα αρχεία σώζονται σε μορφή PDF (μεμονωμένες κινήσεις) ή μαζικά σε EXCEL

έχει όλα τα στοιχεία της τράπεζας - ποιος είναι ο διαχειριστής της επιχείρησης - τα στοιχεία της επιχείρησης και φυσικά την συναλλαγή

πουθενά σε κανένα σύστημα δεν σώνεται συναλλαγή σε WORD εκτός αν την κάνει αντιγραφή επικόλληση από το επίσημο αρχείο (αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν είναι τόσο νόμιμο κάτι τέτοιο)

εγώ όταν μου ζητήσει πελάτης/προμηθευτής αποδεικτικό του στέλνω το PDF από το σύστημα της τράπεζας

αυτά τα ξέρω γιατί είμαι αυτός που έχει την πρόσβαση στα τραπεζικά συστήματα των τραπεζών με τις οποίες συνεργάζεται η επιχείρηση (όπως τα ξέρουν και άλλοι φίλοι εδώ μέσα)

12 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Ακριβώς αυτό που λες...αν ήταν να μην τα δώσει δεν θα τα έδινε πουθενά.Περυσι με amobile δεν πήρε κανένας χρήματα πίσω με κατάθεση,κάνω λάθος;

δεν το ξέρω...

σίγουρα όμως όσοι έκαναν αμφισβήτηση συναλλαγής εφόσον πλήρωσαν με κάρτα θα πάρουν τα χρήματα τους (ούτε αυτό ξέρω βέβαια πόσο χρόνο θα πάρει για τους λόγους που έχω εξηγήσει)

δεν είναι όπως εγώ που π.χ έκανα μια - δυο - τρεις φορές αμφισβήτηση συναλλαγής σε τρεις διαφορετικές επιχειρήσεις και πήρε απειροελάχιστο χρόνο για να μου τα επιστρέψει η τράπεζα

εδώ μιλάμε για μαζικές αμφισβητήσεις που αφορούν μια επιχείρηση αυτό από μόνο του προβληματίζει τα νομικά τμήματα των τραπεζών και εννοείται παίρνει διπλάσιο χρόνο η διεκπεραίωση των αιτημάτων.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

δεν τίθεται ζήτημα αν με αμφισβητείς ή δεν με πιστεύεις

η ερώτηση σου θα πάρει απάντηση από νομικό/δικηγόρο

εγώ δεν είμαι τίποτα από αυτά

απλά αν κάνεις μια αναζήτηση στο google ή ρωτήσεις κάποιον που δουλεύει είτε σε τράπεζα είτε σε σοβαρή επιχείρηση

θα σου πει το εξής απλό

μπαίνεις στο σύστημα της τράπεζας με την οποία συνεργάζεσαι

κάνεις είσοδο δηλαδή στο κομμάτι εκεί που λέει επιχειρήσεις (π.χ ALPHA BANK - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ)

αφού βάλεις τα στοιχεία π.χ του διαχειριστή της επιχείρησης

εκεί σου δείχνει το ιστορικό καταθέσεων / μεταφορών / πληρωμών κτλ

όλα τα αρχεία σώζονται σε μορφή PDF (μεμονωμένες κινήσεις) ή μαζικά σε EXCEL

έχει όλα τα στοιχεία της τράπεζας - ποιος είναι ο διαχειριστής της επιχείρησης - τα στοιχεία της επιχείρησης και φυσικά την συναλλαγή

πουθενά σε κανένα σύστημα δεν σώνεται συναλλαγή σε WORD εκτός αν την κάνει αντιγραφή επικόλληση από το επίσημο αρχείο (αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν είναι τόσο νόμιμο κάτι τέτοιο)

εγώ όταν μου ζητήσει πελάτης/προμηθευτής αποδεικτικό του στέλνω το PDF από το σύστημα της τράπεζας

αυτά τα ξέρω γιατί είμαι αυτός που έχει την πρόσβαση στα τραπεζικά συστήματα των τραπεζών με τις οποίες συνεργάζεται η επιχείρηση (όπως τα ξέρουν και άλλοι φίλοι εδώ μέσα)

Το αν είναι νόμιμο ή όχι το να αντιγράψει κάποιος στοιχεία από ένα excel για παράδειγμα που κατέβασε από το περιβάλλον της τράπεζας σ ένα word δεν είμαι σε θέση να το απαντήσω. Δεν βλέπω όμως και γιατί να είναι παράνομο. Αυτό που σίγουρα είναι παράνομο είναι τα στοιχεία που περιγράφονται σε αυτό να είναι παραποιημένα ή αναληθή.

Άρθρο 216 - Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019) - Πλαστογραφία

 

1. Όποιος καταρτίζει πλαστό ή νοθεύει έγγραφο με σκοπό να παραπλανήσει με τη χρήση του άλλον σχετικά με γεγονός που μπορεί να έχει έννομες συνέπειες τιμωρείται με φυλάκιση και χρηματική ποινή.

2. Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος για τον παραπάνω σκοπό εν γνώσει χρησιμοποιεί πλαστό ή νοθευμένο έγγραφο.

3. Αν ο υπαίτιος αυτών των πράξεων (παράγραφοι 1-2) σκόπευε να προσπορίσει στον εαυτό του ή σε άλλον περιουσιακό όφελος βλάπτοντας τρίτον ή σκόπευε να βλάψει άλλον, και το συνολικό όφελος ή η συνολική ζημία υπερβαίνει τις 120.000 ευρώ τιμωρείται με κάθειρξη έως δέκα έτη και χρηματική ποινή.

4. Αν οι πράξεις των παραγράφων 1 και 2 στρέφονται άμεσα κατά του νομικού προσώπου του ελληνικού Δημοσίου, των νομικών προσώπων Δημοσίου Δικαίου ή των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και το συνολικό περιουσιακό όφελος ή η συνολική ζημία υπερβαίνει συνολικά τις 120.000 ευρώ, επιβάλλεται κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών και χρηματική ποινή έως χίλιες ημερήσιες μονάδες. Οι πράξεις αυτές παραγράφονται μετά είκοσι έτη.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, vorlon είπε

Εγώ αυτό που παρατήρησα είναι ότι όσοι πήρα χρήματα πίσω τα μηνυματά τους είναι ταυτόσημα. Ιδιο ύφος, παρόμοιες εκφράσεις, ίδιος τρόπος γραφής. Λές και τα έγραψε το ίδιο άτομο.

Κ όλοι νέα μέλη! Απίστευτο!!

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Άρθρο 13α - Νόμος 2251/1994 - Κυρώσεις

1. Οι καταγγελίες των καταναλωτών εναντίον προμηθευτή, κατά την έννοια των επί μέρους διατάξεων του παρόντος νόμου, υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, από την οποία διαβιβάζονται στον προμηθευτή, με πρόσκληση για απάντηση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης και της επίδοσης δια του ταχυδρομείου. Ο προμηθευτής υποχρεούται να απαντά, εγγράφως, επί των καταγγελιών εντός της προθεσμίας που τάσσεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η οποία αρχίζει από την κοινοποίηση της σχετικής πρόσκλησης.

Άρθρο 13β - Νόμος 2251/1994

Κάθε καταναλωτής ή ένωση καταναλωτών έχει το δικαίωμα να καταγγέλλει ενώπιον της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή παραβάσεις των διατάξεων του παρόντος νόμου. Οι καταγγελίες που λαμβάνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατατάσσονται ως εξής:

α) Καταγγελίες περί ζητημάτων που δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή με βάση τις διατάξεις του παρόντος νόμου διαβιβάζονται στην αρμόδια υπηρεσία και ενημερώνεται σχετικά ο καταγγέλλων μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την υποβολή τους.

β) Καταγγελίες με αίτημα εμφανώς αόριστο, ακατάληπτο ή αίτημα που επαναλαμβάνεται κατά τρόπο καταχρηστικό, τίθενται στο αρχείο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και ενημερώνεται σχετικά ο καταγγέλλων μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την υποβολή τους. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν είναι υποχρεωμένη να απαντά σε αιτήματα καταναλωτών υπό μορφή γνωμοδότησης ή σε ερωτήματα επί ιδιωτικής φύσεως υποθέσεων που δεν στοιχειοθετούν καταγγελίες παραβάσεων του παρόντος νόμου.

γ) Καταγγελίες περί ζητημάτων που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή με βάση τις διατάξεις του παρόντος νόμου. Στην περίπτωση αυτή, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προβαίνει σε περαιτέρω αξιολόγηση της αναγκαιότητας διερεύνησης τους λαμβάνοντας υπόψη ιδίως το δημόσιο συμφέρον, την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των καταναλωτών, τις πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό, τις επιπτώσεις σε ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού, την προστασία του καταναλωτή, καθώς και το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβασή της σε συγκεκριμένη υπόθεση. Εφόσον αξιολογηθεί από τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Προστασίας η αναγκαιότητα διερεύνησης των ως άνω καταγγελιών, ο ίδιος αναθέτει προς εξέταση τις υποθέσεις στο αρμόδιο Τμήμα. Ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης δύναται να θέσει κάποιες υποθέσεις σε προσωρινό αρχείο μέχρι να προκύψουν πρόσθετα στοιχεία που θεμελειώνουν την αναγκαιότητα διερεύνησης, όπως αυτή περιγράφεται ανωτέρω. Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κατά το στάδιο της διερεύνησης δύναται να ζητήσει την απλή γνώμη του Συνηγόρου του Καταναλωτή, ο οποίος παρέχει την αιτιολογημένη γνώμη του επί της καταγγελίας εντός διμήνου από την υποβολή σχετικού ερωτήματος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατά το στάδιο της διερεύνησης δύναται να ζητήσει την απλή γνώμη του Συνηγόρου του Καταναλωτή, ο οποίος υποχρεούται να παράσχει την αιτιολογημένη άποψή του επί της καταγγελίας εντός διμήνου από την υποβολή σχετικού ερωτήματος του Υπουργού.

Εφόσον η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κρίνει την μη αναγκαιότητα διερεύνησης κάποιων καταγγελιών βάσει των ανωτέρω ενημερώνεται σχετικά ο ενδιαφερόμενος καταγγέλλων, διαφορετικά διεκπεραιώνει την υπόθεση σε εύλογο χρονικό διάστημα, ανάλογα με το είδος της.

Αγαπητέ φίλε Σωτήρη

όλα καλά και άγια αυτά που περιγράφεις για την νομοθεσία

σου θυμίζω ότι οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή έχουν επιβάλει τα σχετικά πρόστιμα (υπάρχει το ανάλογο θέμα εδώ στο insomnia.gr) σε πέντε επιχειρήσεις από τις οποίες μόνο το a-mobiles.gr είναι ανοικτό οι υπόλοιπες έχουν κλείσει τα πάντα

αν όμως δεν κινηθούν οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές/φορολογικές/τραπεζικές αρχές

όλα τα παραπάνω είναι μια τρύπα στο νερό

δεν πρόκειται να εισπραχθεί κανένα πρόστιμο

οι επιχειρηματίες/ιδιοκτήτες εφόσον είναι απατεώνες και με δόλο καταχράστηκαν τα χρήματα έχουν ήδη εξαφανιστεί σε άγνωστη κατεύθυνση και άντε ψάξε να τους βρεις.

δεν πάει να ισχύει η νομοθεσία

αυτός θα κάνει τις διακοπές του στις βερμούδες και εσύ θα κλαις τα χρήματα σου

αφού ξέρεις και εσύ και άλλοι πως δουλεύει το σύστημα στην χώρα μας...

3 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Το αν είναι νόμιμο ή όχι το να αντιγράψει κάποιος στοιχεία από ένα excel για παράδειγμα που κατέβασε από το περιβάλλον της τράπεζας σ ένα word δεν είμαι σε θέση να το απαντήσω. Δεν βλέπω όμως και γιατί να είναι παράνομο. Αυτό που σίγουρα είναι παράνομο είναι τα στοιχεία που περιγράφονται σε αυτό να είναι παραποιημένα ή αναληθή.

Άρθρο 216 - Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019) - Πλαστογραφία

 

1. Όποιος καταρτίζει πλαστό ή νοθεύει έγγραφο με σκοπό να παραπλανήσει με τη χρήση του άλλον σχετικά με γεγονός που μπορεί να έχει έννομες συνέπειες τιμωρείται με φυλάκιση και χρηματική ποινή.

2. Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος για τον παραπάνω σκοπό εν γνώσει χρησιμοποιεί πλαστό ή νοθευμένο έγγραφο.

3. Αν ο υπαίτιος αυτών των πράξεων (παράγραφοι 1-2) σκόπευε να προσπορίσει στον εαυτό του ή σε άλλον περιουσιακό όφελος βλάπτοντας τρίτον ή σκόπευε να βλάψει άλλον, και το συνολικό όφελος ή η συνολική ζημία υπερβαίνει τις 120.000 ευρώ τιμωρείται με κάθειρξη έως δέκα έτη και χρηματική ποινή.

4. Αν οι πράξεις των παραγράφων 1 και 2 στρέφονται άμεσα κατά του νομικού προσώπου του ελληνικού Δημοσίου, των νομικών προσώπων Δημοσίου Δικαίου ή των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και το συνολικό περιουσιακό όφελος ή η συνολική ζημία υπερβαίνει συνολικά τις 120.000 ευρώ, επιβάλλεται κάθειρξη τουλάχιστον δέκα ετών και χρηματική ποινή έως χίλιες ημερήσιες μονάδες. Οι πράξεις αυτές παραγράφονται μετά είκοσι έτη.

σαφώς έχεις το δικαίωμα να αντιγράψεις τα στοιχεία και να τα κάνεις επικόλληση σε ένα WORD

αλλά επίσημα και νόμιμα στοιχεία είναι αυτά που σου χορηγεί το τραπεζικό σύστημα δηλαδή το PDF ή το EXCEL

τα οποία αρχεία έχουν όλα τα στοιχεία πάνω (επιχείρησης - τράπεζας - εκπροσώπου - συναλλαγής)

προσωπικά ως υπάλληλος της επιχείρησης επιλέγω τον επίσημο και νόμιμο τρόπο για να αποδείξω ότι έχω κάνει την συναλλαγή με τον οποιοδήποτε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά έχουμε γεμίσει το νήμα με άσχετα νομικά ζητήματα και νόμους ,τα οποία αυτούς που περιμένουν φως στο τούνελ δεν τους ενδιαφέρουν...είναι  ψιλά γράμματα,ούτε νομικοί είμαστε ούτε δικηγόροι.Καλο είναι να μένουμε στο θέμα και τις οποίες διάφορες οερι νόμων να τις λύνετε με πμ για να μην γεμίζει το νήμα με άσχετα πράγματα,που δεν βοηθούν κανέναν.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Κ όλοι νέα μέλη! Απίστευτο!!

αν επιθυμείτε να κλειδώσει οριστικά το θέμα και να μην εξυπηρετηθεί κανείς από τα μέλη που έχουν πρόβλημα

συνεχίστε να αγνοείτε την ανακοίνωση των υπευθύνων στο παρών θέμα και να κάνετε διαχωρισμό νέων και παλιών μελών.

1 λεπτό πριν, mpampisaloniki είπε

Παιδιά έχουμε γεμίσει το νήμα με άσχετα νομικά ζητήματα και νόμους ,τα οποία αυτούς που περιμένουν φως στο τούνελ δεν τους ενδιαφέρουν...είναι  ψιλά γράμματα,ούτε νομικοί είμαστε ούτε δικηγόροι.Καλο είναι να μένουμε στο θέμα και τις οποίες διάφορες οερι νόμων να τις λύνετε με πμ για να μην γεμίζει το νήμα με άσχετα πράγματα,που δεν βοηθούν κανέναν.

αγαπητέ φίλε έχεις απόλυτα δίκιο 100%

άλλωστε οι ενέργειες που πρέπει να κάνετε όλοι όσοι είστε πελάτες της συγκεκριμένης επιχείρησης έχουν ειπωθεί

αναφέρονται και από τους υπευθύνους της παρούσας ιστοσελίδας

άρα ο καθένας από σας θα πρέπει να δραστηριοποιηθεί για να πάρει τα χρήματα του πίσω

ή να κάτσει και να περιμένει την "καλή πίστη" της επιχείρησης να του επιστρέψει τα χρήματα του πίσω ή να του δώσει την παραγγελία του.

κάτι άλλο δεν μπορεί να γίνει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Παιδιά έχουμε γεμίσει το νήμα με άσχετα νομικά ζητήματα και νόμους ,τα οποία αυτούς που περιμένουν φως στο τούνελ δεν τους ενδιαφέρουν...είναι  ψιλά γράμματα,ούτε νομικοί είμαστε ούτε δικηγόροι.Καλο είναι να μένουμε στο θέμα και τις οποίες διάφορες οερι νόμων να τις λύνετε με πμ για να μην γεμίζει το νήμα με άσχετα πράγματα,που δεν βοηθούν κανέναν.

Είτε μας αρέσει είτε όχι η νομοθεσία είναι αυτή που ορίζει τους τρόπους αντίδρασης του καθενός μας και το αποτέλεσμα αυτών και όχι το τι λέει ο καθένας ατεκμηρίωτα και το οποίο μπορεί μετά από λίγο να διορθώσει. Κλείνω με την ευχή να πάρετε όλοι τα χρήματα σας πίσω. Θα το παρακολουθήσω το θέμα και θα χαρώ μαζί σας όπως χάρηκα και με τη δική μου επιστροφή. Δεν θεωρώ ότι έχω να συνεισφέρω κάτι περισσότερο. Ότι μπορούσα να κάνω το έχω κάνει ήδη.

Επεξ/σία από sotirisHD
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...