Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, ioannalepida είπε

Να σας ενημερώσω ότι εστειλα μειλ στο λογιστήριο της εταιρείας τους απείλησα ότι θα κινηθώ νομικά και με καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και την Παρασκευή το πρωί έλαβα απάντηση που μου ζητούσαν το ΙΒΑΝ μου κ μέχρι το μεσημερι τα 1040,00 ευρώ είχαν πιστωθεί στο λογαριασμό μου . 

F8FB5DB5-3620-4B1A-B3C7-EA70E53CBC1F.jpeg

9B2C0A71-1ED9-4FE4-B882-67942E112BFA.jpeg

Με κατάθεση σε λογαριασμό είχες πληρώσει?

 

Επεξ/σία από kostasyf7
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλοι, παρά τα σχόλια περί επιστροφών σε κάποιους, η αλήθεια είναι ότι έχουμε πέσει θύματα απατεώνων. Συγκεκριμένα, σε εμένα γράψαν ότι έχουν ήδη επιστρέψει τα χρήματα, ενώ φυσικά κάτι τέτοιο δεν έγινε. Συνειδητοποιώ ότι τα μαϊμού e-shop "καλώς" πράττουν, γιατί η (όποια) κυβέρνηση τους το επιτρέπει. Συγκεκριμένα, πήρα τηλέφωνο τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και η υπεύθυνη μου είπε "τραβάτε να κάνετε μήνυση". Της λέω ότι το έγκλημα είναι αυτόφωρο και μου λέει "πού να ξέρουμε εμείς". Ντροπή! Μπράβο στους απατεώνες! Μπορώ να αποδείξω όσα λέω! Τη Δευτέρα θα αποστείλω email στους κ.Πιερρακάκη και κ. Χρυσοχοΐδη. Κάντε το και εσείς! Συνεχίζουν να μην επιστρέφουν τα χρήματα και η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος τους επιτρέπει να ανεβάζουν προσφορές στο site!!! Έλεος!

Επεξ/σία από Ioannix
  • Like 4
Δημοσ.

ελλας το μεγαλειο σου!! εχουν περασει 2 εβδομαδες απο την υποτιθεμενη επιστροφη χρηματων και 1 εβδοαμαδα απο την παροτρυνση του καταστηματος σε αμφισβητηση συναλλαγης και δεν κουνιεται φυλλο. η εκπιζο ξερει , η διωξη προφανως μετα απο τοσες μυνησεις ξερει , οι τραπεζες το ιδιο αλλα το καταστημα ειναι ακομα διαθεσιμο στο διαδικτυο για νεες παραγγελιες.

  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.
11 ώρες πριν, dourountous είπε

αυτό που λένε οτι η τράπεζα ειναι υποχρεωμένη να επιστρεψει τα λεφτα οταν ειναι με καρτα η πληρωμη ισχυει?? ποιος ξερει ας μας πει

ναι ισχύει

10 ώρες πριν, anamenos είπε

Έχω την εντύπωση ότι η τράπεζα έχει την υποχρέωση να στα επιστρέψει μόνο όταν έχει να κάνει με παράνομη χρέωση της Κάρτας, δλδ σε περίπτωση που παράνομα έχει χρησιμοποιηθεί και δεν ήταν εις γνώση του δικαιούχου. Τώρα στην περίπτωση υπαναχώρησης από πλευράς του αγοραστή επειδή δεν έχουν τηρηθεί οι όροι, τα χρήματα επιστρέφονται μόνο όταν ο πωλητής διαθέτει υπόλοιπο στο λογαριασμό του. 

έχεις λανθασμένη εντύπωση φίλε μου

η αμφισβήτηση συναλλαγής σε μια πληρωμή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας μπορεί να γίνει γιατί π.χ εγώ έκανα μια παραγγελία και πλήρωσα με την κάρτα μου στο "οποιοδήποτε" κατάστημα ένα προιόν που έλεγε "άμεση παραλαβή ή 1-3 ημέρες" αλλά με ειδοποίησε το κατάστημα ότι το προιόν θα το είχα μετά από 4-10 ημέρες και επειδή δεν συμφωνώ ακυρώνω την παραγγελία αλλά το κατάστημα αρνείται να το κάνει για δικούς του λόγους ή δεν απαντάει στα τηλέφωνα έτσι πάω στην τράπεζα μου και κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής

η τράπεζα μου κοιτάει την αίτηση και μου επιστρέφει τα χρήματα

Δημοσ.
Στις 23/5/2020 στις 12:55 ΠΜ, paolo.catti είπε

Εγώ δεν έχω αγοράσει κάτι από το συγκεκριμένο κατάστημα (ευτυχώς γιατί σκεφτόμουν για αγορά ενός MacBook Air αλλά τελικά δεν προχώρησα γιατί μου φάνηκαν πολύ περίεργες οι τρομερά χαμηλές τιμές από τον ανταγωνισμό) αλλά θα ήθελα να ρωτήσω γιατί τόσος κόσμος κάνει αγορές με τρόπο πληρωμής κατάθεση σε λογαριασμό ειδικά σε τέτοια καταστήματα; Εννοώ ότι η κατάθεση δεν σε διασφαλίζει ούτε στο ελάχιστο σε μια πιθανή απάτη και δεν περίμενα εν έτη 2020 τόσος κόσμος να κάνει συναλλαγές μέσω κατάθεσης και όχι με την χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας οι οποίες προσφέρουν μια κάποια ασφάλεια.

Φίλε.μην το ψάχνεις ο Έλληνας πάντα ξέρει καλύτερα και πάντα θεωρεί ότι γλύτωσε λεφτά και ότι οι άλλοι είναι κορόιδα για αυτό και τον δουλεύουν και οι πολιτικοί και τα eshops

21 ώρες πριν, fast05 είπε

εχουν βγει και πουλανε κινητα απο αυτο το μαγαζι με αποδειξη σε τιμη πολυ χαμηλα γιατι ετσι? θα ισχυει η εγγυηση η μαπα το καρπουζι?.......................

Επειδή δεν έχω δει αγγελίες αν είναι xiaomi γεια σας, στα υπόλοιπα λογικά ναι

20 ώρες πριν, HaraBug είπε

Αν υπάρχουν κάποια άτομα που δημιουργούν προβλήματα, ας τιμωρηθούν. Είναι κρίμα όμως να κλείσει ένα θέμα επειδή κάποιοι εδώ είναι εριστικοί και μονίμως αμφισβητούν τους υπόλοιπους. 

Μήπως να λιθοβολήσουν στις πλατείες η να σας πληρωσουν εκείνοι τα λεφτά που χάσατε? Το θράσος σας δεν έχει όρια αντιθέτως η προσωπική ευθύνη που έχετε για τις αποφάσεις που πήρατε ούτε καν λόγος. Ντροπή και μόνο.

Δημοσ.
Στις 14/5/2020 στις 1:28 ΜΜ, PoliospA είπε

Σωστα

Η τράπεζα μου είπε ότι αν δεν στείλει το πακέτο σε 15 ημέρες η συναλλαγή αυτόματα ακυρώνετε

Επιτέλους

τελικά μετά από 15 ημέρες ακυρώθηκε η συναλλαγή μου (VISA) που ήταν σε κατάσταση επεξεργασίας

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Ioannix είπε

Φίλοι, παρά τα σχόλια περί επιστροφών σε κάποιους, η αλήθεια είναι ότι έχουμε πέσει θύματα απατεώνων. Συγκεκριμένα, σε εμένα γράψαν ότι έχουν ήδη επιστρέψει τα χρήματα, ενώ φυσικά κάτι τέτοιο δεν έγινε. Συνειδητοποιώ ότι τα μαϊμού e-shop "καλώς" πράττουν, γιατί η (όποια) κυβέρνηση τους το επιτρέπει. Συγκεκριμένα, πήρα τηλέφωνο τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και η υπεύθυνη μου είπε "τραβάτε να κάνετε μήνυση". Της λέω ότι το έγκλημα είναι αυτόφωρο και μου λέει "πού να ξέρουμε εμείς". Ντροπή! Μπράβο στους απατεώνες! Μπορώ να αποδείξω όσα λέω! Τη Δευτέρα θα αποστείλω email στους κ.Πιερρακάκη και κ. Χρυσοχοΐδη. Κάντε το και εσείς! Συνεχίζουν να μην επιστρέφουν τα χρήματα και η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος τους επιτρέπει να ανεβάζουν προσφορές στο site!!! Έλεος!

To αδικημα ειναι διωκομενο κατ'εγκληση και οχι αυτεπαγγέλτως και συνεπως καλα σου ειπε "Η Διωξη" πως πρεπει να πας να της κανεις μηνυση. Τωρα βεβαια αν θελεις, εννοειται πως μπορεις να στειλεις στον Υπουργο email να τον ενημερωσεις πως αγορασες ενα κινητο που δεν ηρθε ποτε. Ειμαι σιγουρος πως θα δωσει την δεουσα σημασια, μιας και ολοι οι υπολοιποι εγκληματιες ειναι στη φυλακη.

  • Like 2
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, InAux είπε

https://greeklaw.github.io/gr/απάτη.html

Το θέμα είναι ότι δεν αφορά μια μεμονωμένη περίπτωση αλλά πλήθος αυτών

Απεδειξε εσυ μεμονωμενα λοιπον για αρχη οτι το καταστημα κινηθηκε με δολο και εν γνωση του με σκοπο να διαπραξει το αδικημα της απατης και τοτε το ξανασυζηταμε το αυτεπαγγελτο της υποθεσης.

Και ο Χρυσοχοιδης θελεις να σου κανει τι ακριβως για το mobilepoint.gr με το email;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, InAux είπε

https://greeklaw.github.io/gr/απάτη.html

Το θέμα είναι ότι δεν αφορά μια μεμονωμένη περίπτωση αλλά πλήθος αυτών

Η mobilepoint είναι υπαρκτή εμπορική επιχείρηση.

Αρα δεν υπάρχει εν γνώσει παράσταση ψευδών γεγονότων σαν αληθινών.

Εμείς συνάψαμε με την επιχείρηση μια εξ αποστάσεως σύμβαση.

Ο νόμος που διέπει τις εξ αποστάσεως συμβάσεις είναι ο 2251/94.

Επεξ/σία από sotirisHD
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, InAux είπε

Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Εγώ έβαλα άρθρο του Π.Κ. ενώ εσύ ένα νόμο.

Και προφανώς δεν έχεις διαβάσει σωστά το λινκ που έβαλα.

Δεν είπα εγώ κάτι τέτοιο.

Καταρχήν όμως, σε περίπτωση μη επιστροφής των χρημάτων

υπάρχει παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων της επιχείρησης προς τους καταναλωτές.

Σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής καταγγέλλει το γεγονός της μη επιστροφής των χρημάτων

στις αρχές και αυτές δρουν στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.

Επεξ/σία από sotirisHD
Δημοσ.

Εγω πιστευω οτι θα τα παρετε ολοι τα λεφτα σας οπως τα πήρα και εγω,απλα εχω καταλάβει οτι δίνουν προτεραιότητα σε αυτούς που τους κινηγούν - απειλούν,τωρα γιατι εγινε ολο αυτό δεν μπορω να καταλαβω και αν πήγαν να κάνουν καμία απατεωνιά και δεν τους βγήκε η αν εκαναν λάθος διαχείρηση και λοιπά....πάντως αν ηθελαν να μαζεψουν χρημα και να πιστολιάσουν δεν θα υπήρχε καμια απολυτως ενεργεια απο μεριά τους!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, InAux είπε

Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Εγώ έβαλα άρθρο του Π.Κ. ενώ εσύ ένα νόμο.

Και προφανώς δεν έχεις διαβάσει σωστά το λινκ που έβαλα.

Καταρχας εχεις μπερδεψει τους συνομιλητες στους οποιους απαντας.

Κατα δευτερον δεν ζητησα εγω απο εσενα να μου αποδειξεις τιποτα απολυτως. Ουτε καν απαντησα σε εσενα στο πρωτο post μου. Ουτε αναφερθηκα σε εσενα μιλωντας για τον Χρυσοχοιδη. Αλλος συνομιλητης ηθελε να στειλει email στον Χρυσοχοιδη και Πιερρακακη, οποτε και σε αυτον αναφερθηκα. Εσυ αναφερθηκες σε εμενα πετωντας μου ενα Link σχετικα με τον ΠΚ της απατης.

Σε εσενα εξηγησα μονο οτι για να αποδειξεις απατη και να κινηθει το αυτεπαγγελτο της διαδικασιας στην συγκεκριμενη περιπτωση, ειναι πρακτικα πολυ δυσκολο. Οποτε ναι, η Διωξη επραξε πολυ σωστα λεγοντας στον καταγγελων οτι πρεπει να κανει μηνυση.

Επεξ/σία από N3M3SiS
Δημοσ.

Κανονικα θα επρεπε να ειχε επεμβει ο εισαγγελεας για την εξαπατηση γιατι  η εν λογο εταιρια ειναι ακομα στον "αερα" και συνεχιζει να μαζευει παραγγελιες την στιγμη που οχι μονο δεν μας φερνει τα προιοντα μας αλλα εχει καταχραστή ως τωρα και τα χρηματα μας.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια ενας στο fb μου ειπε οτι το καταστημα ειναι ανοιχτο. Αν μπορει καποιος που ειναι κοντα να περασει απο εκει. Μου ειπε οτι ηταν 2 κοπελες μεσα πριν 4 μρερες που πηγε. Τωρα δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθεια αυτο. Αν καποιος ειναι κοντα να παει παιδια να μας πει και εμας. Εγω ειμαι παρα πολυ μακρια. 

Και μολις τωρα μου εκαναν δευτερο proceeded στον λογαριασμο μου. Δεν μου λεει κατι αλλο. Συνεβει σε κανεναν απο εσας αυτο??? Εμενα δεν μου την ειχαν ακυρωσει ετσι και αλλιως την παραγγελια αλλα εστειλα ακυρωση παραγγελιας μαζι με τα iban κτλ και δεν ξερω αν εκανα κατι. το μεηλ της ακυρωσης το εστειλα 12 αλλα αυτοι στις 10:30 μου κανανε το δευτερο proceeded και δεν ξερω τι στο καλο σημαινει αυτο. Παντως με βαση τις ωρες πρωτα μου κανανε το proceeded οποτε δεν μου την εχουν ακυρωση την παραγγελια ακομα.

Επεξ/σία από jojoiop
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...