Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, diamand είπε

Να ρωτήσω κ γω, όσοι στην alpha στείλατε την φόρμα αμφισβήτησης με email, είχε κάνεις από εσας καμία απάντηση; Τηλεφώνησα αφού έστειλα τη φόρμα και την αλληλογραφία και το μόνο που μου είπαν ήταν ότι "αν λάβατε την αυτοματοποιημένη απάντηση τότε έχει παραδοθεί η αίτηση σας". Από κει και πέρα σιγή ιχθύος... Ποιος ξέρει, προχωρά η διαδικασία;

εγω πάλι πήγα στο υποκατάστημα της Alpha και συμπληρώσαμε με την υπάλληλο την φόρμα. Ειπε θα την στείλει στα κεντρικά αλλά επειδή δουλεύουν οι μισοί πρέπει να περιμένω. Στο τηλέφωνο που έκανα στα κεντρικά αν το παρέλαβαν είπαν οτι αυτά παίρνουν καμια 45 μερές

Επεξ/σία από mariannaK91
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

23 λεπτά πριν, Evrita010101 είπε

Καλησπέρα.. Εγώ παιδιά πήρα τα χρήματα μου πίσω σήμερα... Έστειλα πολλά email γιατί στα τηλέφωνα δεν τους έβρισκα.. Και μου απάντησαν να στείλω το iban για να γίνει επιστροφή χρηματων 

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, AgSav είπε

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Με κατάθεση 

 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαλησπερα.
Σήμερα το μεσημέρι έστειλα την φόρμα υπαναχωρησης στην εταιρία την οποία και κοινοποίησα στην ΕΚΠΟΙΖΩ και στη προστασία του καταναλωτή.

Πριν λίγο διαπίστωσα ότι τα χρήματα επιστρέψαν στην κάρτα. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο, αν έκανε εκκαθάριση η τράπεζα ή το έκαναν λόγω της πίεσης που δέχτηκαν. Εύχομαι σε όλους σας να πάρετε πίσω τα χρήματα σας.

Και αυτό που έμαθα είναι ποτέ online αγορά με κάρτα πλέον.

 

Επεξ/σία από HaraBug
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, AgSav είπε

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Με κατάθεση 

9 λεπτά πριν, AgSav είπε

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Με κάρτα είχες κάνει την αγορά ή με κατάθεση;

Εγώ έκανα αίτηση παραπόνου στον Συνήγορο του πολίτη.. Και στο email τους τ ανέφερα ότι θ κάνω παράπονο... Το λέω μήπως σας βοηθήσει.. Δεν περίμενα να μου τ επιστρέψουν τόσο σύντομα γιατί δεν απαντουσαν πουθενά 

Δημοσ.

Καλησπέρα. 

Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ και με έκπληξη μου βρήκα και το θέμα εδώ, διαπιστωνοντας με στεναχώρια ότι είμαστε πολλοί οι παθοντες. 

Επειδη είναι λίγο δύσκολο να κάτσω να ψάξω τόσες σελίδες, ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις; 

Την αμφισβήτηση της παραγγελίας την κάνατε από το σαιτ της τράπεζας με την οποία πληρώσατε, όπως συμβούλευαν σε ένα από τα μαιλ τους; Γιατί έχω στείλει δύο φορές την φόρμα που είχαν ετοιμάσει συμπληρωμένη, αλλά απάντηση και, φυσικά, χρήματα δεν είδα ακόμα. 

Αν τους στείλω το Iban υπάρχει πιθανότητα να πετύχω κάτι; (έχω πληρώσει μέσω χρεωστικής) 

Σχετικά με συνήγορο του καταναλωτή, έχει κάνει κανείς καταγγελία; 

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Kαλησπερα.
Σήμερα το μεσημέρι έστειλα την φόρμα υπαναχωρησης στην εταιρία την οποία και κοινοποίησα στην ΕΚΠΟΙΖΩ και στη προστασία του καταναλωτή.

Πριν λίγο διαπίστωσα ότι τα χρήματα επιστρέψαν στην κάρτα. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο, αν έκανε εκκαθάριση η τράπεζα ή το έκαναν λόγω της πίεσης που δέχτηκαν. Εύχομαι σε όλους σας να πάρετε πίσω τα χρήματα σας.

Και αυτό που έμαθα είναι ποτέ online αγορά με κάρτα πλέον.

Είσαι ο πρώτος που πήρε επιστροφή με κάρτα. Τι τράπεζα έχεις; ελπίζω να μην είσαι κι εσύ τρολ

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, paylos21R είπε

Καλησπέρα. 

Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ και με έκπληξη μου βρήκα και το θέμα εδώ, διαπιστωνοντας με στεναχώρια ότι είμαστε πολλοί οι παθοντες. 

Επειδη είναι λίγο δύσκολο να κάτσω να ψάξω τόσες σελίδες, ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις; 

Την αμφισβήτηση της παραγγελίας την κάνατε από το σαιτ της τράπεζας με την οποία πληρώσατε, όπως συμβούλευαν σε ένα από τα μαιλ τους; Γιατί έχω στείλει δύο φορές την φόρμα που είχαν ετοιμάσει συμπληρωμένη, αλλά απάντηση και, φυσικά, χρήματα δεν είδα ακόμα. 

Αν τους στείλω το Iban υπάρχει πιθανότητα να πετύχω κάτι; (έχω πληρώσει μέσω χρεωστικής) 

Σχετικά με συνήγορο του καταναλωτή, έχει κάνει κανείς καταγγελία; 

Γειά σου έχω κάνει εγώ στον Συνήγορο του πολίτη.. Εγώ βέβαια έκανα κατάθεση μέσο του iban μου.. Μετά από πολλά email που έστειλα στα τελευταία τους είπα ότι θα κάνω παράπονα στην συνήγορο πολίτη και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.. Μου ζήτησαν τον τραπεζικό λογαριασμό και τα στοιχεία μου για να κάνουν κατάθεση χρημάτων.. Και ύστερα ήρθε άλλο ένα email που μου είπαν να στείλω τα στοιχεία μου στο λογιστήριο τους και προς μεγάλη μου έκπληξη έγινε άμεσα η κατάθεση στον λογαριασμό μου.. 

Δημοσ.

Καλησπέρα κι από μένα.Ημουν μεχρι το πρωι παθών κι έκανα εγγραφή μόνο και μόνο να δείξω ότι το πρόβλημα μου λύθηκε.Ξερω για την καχυποψία στις νέες εγγραφές που λένε ότι πήραν τα χρήματα. Ε λοιπόν μενω μακρυά από Αθήνα και τα είχα δει ΟΛΑ αφού η παραγγελία μου είναι από Απρίλιο και φαίνεται από το συνημμένο πόσο παλιά είναι.ξεκινησα πριν λίγες βραδυες με ανώνυμη καταγγελία στο ΚΕΠΚΑ ,ενώ όταν ξημέρωσε κάνω ξανα επώνυμη.Καπακι στον συνήγορο του Πολίτη και τηλέφωνο στην ΔΗΕ (ήξεραν την φάση) όπου με.παρεπεμψαν σε αστυνομία.μεχρι χτες δεν είχα ούτε απαντήσεις σε μαιλ και τηλεφωνα αλλά ούτε και επιστροφή  και έχω τα απαραίτητα να πάω αστυνομία σήμερα. Τελικά μου λένε από την τράπεζα τα χρηματα μπήκαν στις 9.45 . Είχα κάνει κατάθεση. Παραθέτω την πληρωμή μου και την επιστροφή τους.Παιδια κυνηγήστε το με ΚΑΘΕ τρόπο για να δικαιωθείτε

Υ.Γ έριξα ξενύχτι και τελικά έφτασα ως την70 σελίδα του θέματος

Screenshot_2020-05-19-02-11-11.jpg.a85d88121da7bfd47e09cee82d992321.jpg

Screenshot_2020-05-22-13-01-52.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ δεν έχω αγοράσει κάτι από το συγκεκριμένο κατάστημα (ευτυχώς γιατί σκεφτόμουν για αγορά ενός MacBook Air αλλά τελικά δεν προχώρησα γιατί μου φάνηκαν πολύ περίεργες οι τρομερά χαμηλές τιμές από τον ανταγωνισμό) αλλά θα ήθελα να ρωτήσω γιατί τόσος κόσμος κάνει αγορές με τρόπο πληρωμής κατάθεση σε λογαριασμό ειδικά σε τέτοια καταστήματα; Εννοώ ότι η κατάθεση δεν σε διασφαλίζει ούτε στο ελάχιστο σε μια πιθανή απάτη και δεν περίμενα εν έτη 2020 τόσος κόσμος να κάνει συναλλαγές μέσω κατάθεσης και όχι με την χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας οι οποίες προσφέρουν μια κάποια ασφάλεια.

  • Like 4
Δημοσ.

δεν έχω αγοράσει κάτι από εκεί και φυσικά δεν θα πλήρωνα ποτέ χωρίς paypal. από εκεί και πέρα το θέμα μυρίζει απάτη από μακριά, με έναν ιδιοκτήτη που μάλλον διαβάζει insomnia και βάζει ψεύτικους λογαριασμούς να δηλώνουν ότι παρέλαβαν.

Από ότι λένε οι ειδικοί του insomnia, όσοι πλήρωσαν με κάρτα θα πάρουν τα χρήματα τους πίσω και ότι χαμένη θα βγει η τράπεζα κυνηγώντας νομικά τον ιδιοκτήτη.

Φαντάζομαι για να κάνει αυτή την κίνηση ο ιδιοκτήτης ήξερε τι θα επακολουθήσει οπότε η λογική λέει να έχει βγάλει τα λεφτά έξω και ίσως να έχει φύγει και ο ίδιος έξω. Δεύτερο σενάριο είναι να μην έχει κρατήσει τίποτα στο όνομα του και να τα έχει κρυμμένα...

  • Like 1
Δημοσ.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!! ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ  ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΙΣΑ. ΕΧΩ  ΚΑΝΕΙ ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣΗ ΣΥΑΛΛΑΓΗΣ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,   ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ,  ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ  ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΟΙΝΩΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με προβληματίζει τοσες μερες η τακτικη τους. Εχουμε:

Καταστημα φαινομενικα εν λειτουργια αφου υποτιθεται δεχεται παραγγελιες

Σαιτ με καποια δραστηριοτητα  οπως π.χ τιμες και χρονοι παραδοσης που αλλαζουν, τηλ κεντρο υπαρκτό (ασχετα αν δεν απαντούν) μαιλ αυτοματοποιημενα που καααποτε στελνουν

 Πιστευω το σκεπτικό τους ειναι (αν βεβαια ειναι κακοπροαιρετο ολο αυτο το συμβαν κι οχι αναποδιά) το εξής:

-Ασε το σαιτ ενεργο να παιρνει παραγγελιες και να πουλαει οτι μπορει οπως οπως  να κλεισουμε καμια τρυπα παλιων παραγγελιων και να τους εχουμε καπως καθησυχασμενους

-Κατσε να τακτοποιουμε τις καταθέσεις ωστε να μην εχουμε δικαστικα μετωπα με τον "οχλο" (φαντασου απο εναν καταθετη να εχει και απο μια μηνυση)

-Κι οσο για τις επιστροφες σε καρτες? Ασε να πληρωσουν οι τραπεζες και να εχουμε να κανουμε Deal με τις 3-4 τραπεζες.

 

 

 

Κι επειδη καποια στιγμη η βρυση μπορει να κλεισει ξαφνικα, μην καθυστερειτε και κυνηγηστε το

 

Επεξ/σία από Stavros156
  • Like 1
Δημοσ.

Εχω παραγγείλει κινητό από τις 30/3 μέχρι τέλη Απριλίου είχα τηλεφωνήσει ήδη 2 φορές και κατάφερα να μιλήσω με κάποιους εκπροσώπους όπου μου είπαν ότι το περιμένουν αρχές Μαΐου.  Τον τελευταίο καιρό δεν σηκώνουν τηλέφωνα και δεν απαντάνε στα μειλ επίσης. Ποια είναι η καλύτερη λύση υπάρχει κάποιος εδω μέσα Που να έχει λάβει παραγγελία είτε τα λεφτά του πίσω;

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, HaraBug είπε

Kαλησπερα.
Σήμερα το μεσημέρι έστειλα την φόρμα υπαναχωρησης στην εταιρία την οποία και κοινοποίησα στην ΕΚΠΟΙΖΩ και στη προστασία του καταναλωτή.

Πριν λίγο διαπίστωσα ότι τα χρήματα επιστρέψαν στην κάρτα. Δεν γνωρίζω αν είναι τυχαίο, αν έκανε εκκαθάριση η τράπεζα ή το έκαναν λόγω της πίεσης που δέχτηκαν. Εύχομαι σε όλους σας να πάρετε πίσω τα χρήματα σας.

Και αυτό που έμαθα είναι ποτέ online αγορά με κάρτα πλέον.

αν από 101 σελίδες αυτού του θέματος που λέγεται Mobilepoint.gr και δεν θυμάμαι πόσες άλλες ήταν το a-mobiles.gr , mxstore.gr κτλ καταστήματα που έχουν φιλοξενηθεί στο insomnia.gr

λες ότι ποτέ δεν θα ξανά κάνεις αγορά μέσω διαδικτύου και θα πληρώσεις με κάρτα (χρεωστική/πιστωτική)

εγώ απλά λέω μπράβο (δεν το λέω ειρωνικά) γιατί θα είσαι το επόμενο θύμα στο επόμενο κατάστημα για το οποίο θα ανοίξει θέμα στο insomnia.gr πριν βαρέσει κανόνι/λουκέτο/πτώχευση και φύγει ο ιδιοκτήτης/επιχειρηματίας σε τροπικά μέρη για διακοπές.

πότε θα καταλάβετε αυτό που λένε άνθρωποι που ξέρουν περισσότερα από εσάς

ότι η ασφαλέστερη μέθοδος αγοράς από το διαδίκτυο είναι μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή μέσω PayPal καθώς αν κάτι δεν πάει καλά συμπληρώνετε μια φόρμα που λέγεται αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας και τα χρήματα θα σας τα επιστρέψει η τράπεζα σας αφού εξετάσει αυτά που συμπληρώσατε στην φόρμα και είναι αληθή (τα ίδια ισχύουν και στο PayPal)

μετά είναι η αντικαταβολή (πληρώνεις αφού παραλάβεις το δέμα/πακέτο και εφόσον σου επιτρέψει η εταιρεία ταχυμεταφορών κάνεις τον απαραίτητο έλεγχο ότι είναι αυτό που έχεις παραγγείλει πριν το πληρώσεις.

ποτέ όμως δεν κάνεις κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό "τρίτου" είτε σε φυσικό τραπεζικό κατάστημα είτε σε ηλεκτρονικό γιατί για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω θα πρέπει ο "τρίτος" να δώσει εντολή για ακύρωση και επιστροφή αλλιώς μόνο δικαστικά μπορείς να τα πάρεις και αν..

ελπίζω όπως λέει ένας καλός φίλος που απέκτησα εδώ (ξέρει αυτός ποιος είναι) μετά από 100 - 1000 - 10000 - 100000 - 1000000 Θέματα που θα αφορούν καταστήματα στο insomnia.gr ή και αλλού

να μάθετε να ψωνίζετε από το διαδίκτυο.

Ελπίζω τα καλύτερα για όλους/ες

Καλή Τύχη

Να πάρετε όλοι/ες τα χρήματα σας πίσω (μην ελπίζετε σε πρόστιμο ή τιμωρία) καθώς αυτό δεν θα συμβεί όπως δεν συνέβηκε στα προηγούμενα και ούτε θα συμβεί στα επόμενα...

Επεξ/σία από ikorolis
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...