Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδια εγω ειμαι μαλλον τυχερος γιατι μεσα Φεβρουαριου πηρηγγειλα ενα S10 Green Prism το οποιο δεν το ειχαν διαθεσιμο το απογευμα αλλα υο εστειλαν την επομενη μερα και ηταν μαλιστα με CSC της cosmote δεν μου ειχαν πει οτι ισως χρειαστει να περιμενω 1 μηνα

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις με πήραν από το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή (δεν είχε προηγηθεί απάντηση εγγραφη η άλλη επικοινωνία πριν) σχετικά με την καταγγελία που είχα κάνει. Λέω το θέμα μου τακτοποιήθηκε και παρόλα αυτά  είπε ότι θέλουν να ψάξουν το θέμα σε βάθος και με ρώτησαν ποτέ τα χρήματα επιστράφηκαν και τι ποσό ήταν.

Επισης από Συνήγορο καταναλωτή που έκανα κι εκεί καταγγελία  μου έστειλαν κοινοποίηση την αναφορά μου για το κατάστημα ,την οποία έκανα στις 22-5-20 και στο κατάστημα πήγε η αναφορά στις 2-6-20

Ευχομαι να τα πάρετε όλοι τα χρήματα σας

46A0F11A-E6A2-4F87-AC35-5E8500940CFB.jpeg

Επεξ/σία από Stavros156
Δημοσ.

Παιδιά καλημέρα!

Όσοι έχετε δει παραπάνω, είχα κ εγώ εμπειρία με το εν λόγω διαδικτυακό κατάστημα, πληρωμή μέσω prepaid κάρτας της Εθνικής, και μετά από αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζας, μου επέστρεψαν τα χρήματα.

Ωστόσο, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία αυτής της κάρτας, κάποιοι χθες το βράδυ χάκαραν το λογαριασμό μου στο internet banking της Εθνικής και προσπάθησαν να καταχραστούν χρήματα, όχι από τους λογαριασμούς μου, αλλά από τις κάρτες μου ξεκινώντας από την εν λόγω prepaid. Δεν ξέρω αν έχει σχέση, αλλά τη σήμερον ημέρα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτε.

Σας γράφω για να σας προειδοποιήσω και να σας ψυλλιάσω. Αλλάξτε τους κωδικούς σας και μην εμπιστεύεστε κανέναν. Προσωπικά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν θα ξαναεμπιστευτώ σκρουτζομάγαζο...

Ελπίζω να διαβάσετε εγκαίρως την προειδοποίηση αυτή και να μην έχουμε άλλα θύματα.

Καλή συνέχεια σε όλους!

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 15/6/2020 στις 11:07 ΜΜ, Solistas_tech είπε

Υπάρχουν 2 τύποι μήνυσης που μπορούμε να κάνουμε. Ποινικό και αστικό.

Το πρώτο αφορά καταδίκη και το δεύτερο χρηματική αποζημίωση.

Το κόστος του δεύτερου ανέρχεται πολύ χονδρικά στα 500€ τα οποία θα διεκδικηθούν αργότερα σε πολλαπλάσιο μάλιστα βαθμό στο δικαστήριο, εκτός κι αν μας επιστρέψει τα χρήματα μας πριν από αυτό.

Αν μαζευτούμε περίπου 10 άτομα τότε το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Παρακαλώ στείλτε μου ένα μνμ όσοι ενδιαφέρεστε για να το προχωρήσουμε.

Ενα θυμα ακομα!!!

Ενδιαφερομαι αν κανετε καποια κινηση

Δημοσ.

Είμαι και εγώ από τούς πληττόμενους . Έκανα αγορά με τραπεζική κατάθεση ( έμβασμα ) από 28/4  , έχω απευθυνθεί στο υπουργείο εμπορίου  από το οποίο με  ρώτησαν σήμερα αν έχει γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου . Η απάντηση μου ήταν αρνητική και  μου είπαν ότι προχωράνε  για να επιβληθεί πρόστιμο προς την εταιρία . Τα χρήματά  μας δυστυχώς μπορούμε να τα διεκδικήσουμε  μόνο δια της δικαστικής  οδού.  Ενδιαφέρομε  να συμμετάσχω και εγώ  σε οποιαδήποτε ενέργεια γίνει. 

Δημοσ.

Μετά την από 26/3/2020 άτοκη χρηματοδότηση, έλαβα τα χρήματα μου πίσω στις 26/6/2020. Βέβαια προηγήθηκε αμφισβήτηση συναλλαγής σε κάρτα MasterCard. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Ioannix είπε

Μετά την από 26/3/2020 άτοκη χρηματοδότηση, έλαβα τα χρήματα μου πίσω στις 26/6/2020. Βέβαια προηγήθηκε αμφισβήτηση συναλλαγής σε κάρτα MasterCard. 

Για να σου έρθει λίγο καλύτερα σκέψου ότι λόγω covid 19 τους βοήθησες με το ατοκο δάνειο που τους χορηγησες! 

Με τη πολύτιμη βοήθεια τη δική σου (και πολλών άλλων) ανταπεξηλθαν στους δύσκολους καιρούς που περάσαμε και μπορέσανε να κλείσουνε το μαγαζάκι τους (θα το κάνανε βέβαια ανεξαρτήτου covid) και να ανοίξουνε καινούριο στο επομενο τετράγωνο με νέο ΑΦΜ για να συνεχίσουν το έργο τους... 

ΥΓ πλάκα κάνω, έτσι; 

Επεξ/σία από samsunglife
Δημοσ.

Καλημέρα

Από τους τελευταίους εξαπατημένους από το συγκεκριμένο Κατάστημα. Παραγγελία laptop στις 11/05/2020, ημέρα δημιουργίας του συγκεκριμένου topic όπως βλέπω. Το προϊόν ήταν κατόπιν παραγγελίας, φυσικά δεν το παρέλαβα ποτέ, δυστυχώς η πληρωμή έγινε με κατάθεση στο λογαριασμό τούς  eurobank. Επικοινωνία αδύνατη είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email. Ενώ το πρόβλημα υπήρχε από Απρίλιο όπως διάβασα μόλις πριν λίγες μέρες έκλεισε η ιστοσελίδα τους, σίγουρα κατόπιν παρέμβασης από τις αρχές. Ενδιαφέρομαι αν γίνει κάποια ομαδική αγωγή όπως διάβασα παραπάνω, αλλιώς ο καθένας πράττει ότι νομίζει μόνος του. 

Δημοσ.

Καλησπέρα

Είμαι κ΄ εγώ ένα θύμα των "κυρίων" αυτών αφού παρήγγειλα laptop στις 4/5/20 και προφανώς δεν έφτασε ποτέ σε μένα. Η εξόφληση είχε γίνει με κατάθεση σε λογαριασμό Εθνικής. Έχω καταθέσει αγωγή στις 22/6/20 στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Φυσικά και ενδιαφέρομαι για ομαδική αντιμετώπιση του ζητήματος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει παραγγελία τις 9/4 Φυσικά χωρίς να λάβω ποτέ το προϊόν. Ενδιαφέρομαι για κάθε πιθανή κίνηση που θα κάνετε και θα ήθελα να ρωτήσω. Έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγης  στην εθνική τράπεζα. Υπάρχει περίπτωση να λάβω ποτέ τα χρήματα μου πίσω? Ευχαρίστω. 

Επεξ/σία από Ritsaaki
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ και μερικές εβδομάδες, ο ιστότοπος mobilepoint.gr δεν είναι προσβάσιμος, όπως είναι γνωστό και στους υπόλοιπους φαντάζομαι. Προ ολίγου έλαβα (έχοντας κάνει καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) την ανακοίνωση της επιβολής του προστίμου:

 

 

Untitled.jpg

Επεξ/σία από mary_ap0st0l
Επισκέπτης
Δημοσ.

αν δείτε να πληρώσει τα πρόστιμα που τις επιβλήθηκαν

ή σας επιστρέψει τα χρήματα που κάνατε κατάθεση

....

τώρα ετοιμάζει την εταιρεία τύπου ΙΚΕ και είναι απασχολημένη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτρέψτε μου να μονολογήσω, αναφέροντας την εξέλιξη της υπόθεσης μέσω Συνηγόρου του Καταναλωτή:

 

Καταρχήν, να δηλώσω ότι πραγματοποίησα μεταφορά χρημάτων από επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό (καθώς επιθυμούσα έκδοση τιμολογίου). Η Τράπεζα Πειραιώς, όπου διατηρώ τον επαγγελματικό μου λογαριασμό, μου είχε ξεκόψει το ενδεχόμενο να πάρω τα χρήματα πίσω, εάν δε μου τα επέστρεφε η ίδια η κυρία Μαρσέλου ή εάν δεν κυνηγούσα δικαστικά το θέμα. Με άλλα λόγια, σε αντίθεση με την αγορά μέσω κάρτας, ουδένα 'λάθος' και ακυρωση συναλλαγής δε δικαιολογείται με μεταφορά μέσω τραπεζικού λογαριασμού σε τρίτο εντός της ίδιας τράπεζας.

 

Έκανα, λοιπόν την καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή, από τον οποίον έλαβα επιστολή απόρριψης της αίτησής μου, καθώς... δεν είμαι καταναλωτής, άρα δεν άπτομαι των αρμοδιοτήτων του (δεν είμαι φυσικό πρόσωπο που ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην επαγγελματική του ιδιότητα, όπως ξεκαθαρίζει η επιστολή). Με άλλα λόγια, η επίσημη υπηρεσία του κράτους αρμόδια για 'φιλικό διακανονισμό' διαφορών αγοραπωλησίας αγαθών και υπηρεσιών μου έριξε άκυρο, μη θεωρώντας με καταναλωτή, αλλά συναλλασσόμενη επιχείρηση, και άρα εκτός των αρμοδιοτήτων της. Μονόδρομος, επομένως η δικαστική (επί πληρωμή) οδός, έχοντας κάνει καταγγελία και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος αλλά μη περιμένοντας να γίνει κάτι γιατί είναι απλή καταγγελία, δεν είναι μήνυση (ποινικό) ή αγωγή (αστικό).

 

Όμως, το προϊόν κόστιζε 192€. Μια δικαστική διαμάχη 2-3 ετών, με πράξεις δεσμεύσεων περιουσίας (λέω εγώ, τώρα) και παράβολα, δικαστικά έξοδα, μεγαρόσημα, αμοιβές δικηγόρου, κ.λπ., θα ανέβαζε αρκετά το κασέ, ακόμη και ομαδικά. Τα 170 ευρώ που αναφέρονται ως τιμή κάπου στο παρόν νήμα, δε φτάνουν ούτε για την αμοιβή του δικηγόρου πρωτόδικα, άνευ παραβόλων και μεγαροσήμων, όπως με ενημέρωσε δικηγόρος. Και όλο αυτό για να πάρω (αν έχει ο άνθρωπος να τα δώσει και δεν πάμε σε δέσμευση περιουσίας και τα συναφή) 192€ μετά από 2-3 χρόνια, έχοντας δώσει... άλλα τόσα; (Θα πω στην καλύτερη, αν μιλάμε για ομαδική. Γιατί και αναβολή θα πάρει, και έφεση, και δε θα έχει να μου τα δώσει αν έχει φαλιρήσει, ειδικά μετά το ανωτέρω πρόστιμο, οπότε μετά έχουμε άλλη διαδικασία για δέσμευση περιουσιακών στοιχείων και τα συναφή). Με άλλα λόγια, τρέχα γύρευε. Εννοείται, αν είχα πάρει κάτι κόστους 500-1000 ευρώ (υπολογιστή, ας πούμε), τότε θα το φυσούσα και δε θα κρύωνε, εννοείται. Αυτό, για να καταλάβετε εσείς της ομαδικής μήνυσης το σκεπτικό ενός από εμάς των υπολοίπων που δεν... εμφανιστήκαμε/ενδιαφερθήκαμε για μια τέτοια πράξη. Όσοι το κυνηγάτε δικαστικά, εύχομαι καλό κουράγιο, καλή υπομονή και να πάρετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.

Επεξ/σία από mary_ap0st0l
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, mary_ap0st0l είπε

Επιτρέψτε μου να μονολογήσω, αναφέροντας την εξέλιξη της υπόθεσης μέσω Συνηγόρου του Καταναλωτή:

Καταρχήν, να δηλώσω ότι πραγματοποίησα μεταφορά χρημάτων από επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό (καθώς επιθυμούσα έκδοση τιμολογίου). Η Τράπεζα Πειραιώς, όπου διατηρώ τον επαγγελματικό μου λογαριασμό, μου είχε ξεκόψει το ενδεχόμενο να πάρω τα χρήματα πίσω, εάν δε μου τα επέστρεφε η ίδια η κυρία Μαρσέλου ή εάν δεν κυνηγούσα δικαστικά το θέμα. Με άλλα λόγια, σε αντίθεση με την αγορά μέσω κάρτας, ουδένα 'λάθος' και ακυρωση συναλλαγής δε δικαιολογείται με μεταφορά μέσω τραπεζικού λογαριασμού σε τρίτο εντός της ίδιας τράπεζας.

Έκανα, λοιπόν την καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή, από τον οποίον έλαβα επιστολή απόρριψης της αίτησής μου, καθώς... δεν είμαι καταναλωτής, άρα δεν άπτομαι των αρμοδιοτήτων του (δεν είμαι φυσικό πρόσωπο που ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην επαγγελματική του ιδιότητα, όπως ξεκαθαρίζει η επιστολή). Με άλλα λόγια, η επίσημη υπηρεσία του κράτους αρμόδια για 'φιλικό διακανονισμό' διαφορών αγοραπωλησίας αγαθών και υπηρεσιών μου έριξε άκυρο, μη θεωρώντας με καταναλωτή, αλλά συναλλασσόμενη επιχείρηση, και άρα εκτός των αρμοδιοτήτων της. Μονόδρομος, επομένως η δικαστική (επί πληρωμή) οδός, έχοντας κάνει καταγγελία και στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος αλλά μη περιμένοντας να γίνει κάτι γιατί είναι απλή καταγγελία, δεν είναι μήνυση (ποινικό) ή αγωγή (αστικό).

Όμως, το προϊόν κόστιζε 192€. Μια δικαστική διαμάχη 2-3 ετών, με πράξεις δεσμεύσεων περιουσίας (λέω εγώ, τώρα) και παράβολα, δικαστικά έξοδα, μεγαρόσημα, αμοιβές δικηγόρου, κ.λπ., θα ανέβαζε αρκετά το κασέ, ακόμη και ομαδικά. Τα 170 ευρώ που αναφέρονται ως τιμή κάπου στο παρόν νήμα, δε φτάνουν ούτε για την αμοιβή του δικηγόρου πρωτόδικα, άνευ παραβόλων και μεγαροσήμων, όπως με ενημέρωσε δικηγόρος. Και όλο αυτό για να πάρω (αν έχει ο άνθρωπος να τα δώσει και δεν πάμε σε δέσμευση περιουσίας και τα συναφή) 192€ μετά από 2-3 χρόνια, έχοντας δώσει... άλλα τόσα; (Θα πω στην καλύτερη, αν μιλάμε για ομαδική. Γιατί και αναβολή θα πάρει, και έφεση, και δε θα έχει να μου τα δώσει αν έχει φαλιρήσει, ειδικά μετά το ανωτέρω πρόστιμο, οπότε μετά έχουμε άλλη διαδικασία για δέσμευση περιουσιακών στοιχείων και τα συναφή). Με άλλα λόγια, τρέχα γύρευε. Εννοείται, αν είχα πάρει κάτι κόστους 500-1000 ευρώ (υπολογιστή, ας πούμε), τότε θα το φυσούσα και δε θα κρύωνε, εννοείται. Αυτό, για να καταλάβετε εσείς της ομαδικής μήνυσης το σκεπτικό ενός από εμάς των υπολοίπων που δεν... εμφανιστήκαμε/ενδιαφερθήκαμε για μια τέτοια πράξη. Όσοι το κυνηγάτε δικαστικά, εύχομαι καλό κουράγιο, καλή υπομονή και να πάρετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό.

δεν έχει νόημα αγαπητέ μου φίλε γιατί επιχειρήσεις όπως a-mobile.gr ή αυτό εδώ mobilepoint.gr ή το επόμενο

είναι επιχειρήσεις με ιδιοκτήτες φαντάσματα και εννοείται ότι δεν θα μπορέσεις όχι να διεκδικήσεις περιουσιακά στοιχεία τους (γιατί απλά δεν έχουν) αλλά ούτε χρήματα

αυτού του είδους οι κομπίνες (μαγαζιά με την φτηνότερη τιμή στο skroutz.gr ή στο bestprice.gr) είναι πολύ επιτυχημένη δουλειά και έχει υψηλά κέρδη ειδικά όταν από ότι φαίνεται υπάρχουν πολλοί που δεν ξέρουν να ψωνίζουν με ασφάλεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα διαφωνίσω πλήρως όσο αφορά το τελευταίο. Η εν λόγω επιχείρηση είχε δημοσιοποιημένα ΑΦΜ, έδρα, αριθμό ΓΕΜΗ, όνοματεπώνυμο ιδιοκτήτη... Δεν ήταν επιχείρηση-φάντασμα. Υπήρχε σημείο φυσικής εξυπηρέτησης το οποίο ήταν ταυτόσημο με τη δηλωμένη διεύθυνση στον ιστότοπό της επιχείρησης. Όντας καταναλωτής με εμπειρία και έχοντας αγοράσει και από διεθνείς ιστοχώρους, γνωρίζω να αποφεύγω τις κακοτοπιές. Το συγκεκριμένο κατάστημα ΔΕΝ έδειχνε να υπάγεται στην κατηγορία στην οποία αναφέρεστε. Ούτε η τιμή ήταν "σκανδαλωδώς" διαφορετική από άλλα καταστήματα. Μιλάμε για 8 ευρώ διαφορά από το μέσο όρο τιμής και δωρεάν μεταφορικά  για ένα κινητό 192€ (ο μέσος όρος των υπόλοιπων καταστημάτων ήταν 200€ + 4€ μεταφορικά). Αρκετά λογική απόκλιση. Ακόμη και οι οδηγίες προς αποφυγή εξαπάτησης των καταναλωτών που έχει εκδώσει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου μετά την έξαρση παρόμοιων εκμεταλλεύσεων λόγω κορωνοϊού δεν αφορούν στο συγκεκριμένο κατάστημα, καθώς έδειχνε καθ' όλα αξιόπιστο, για τους λόγους που ανάφερα παραπάνω.

Επεξ/σία από mary_ap0st0l
  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...