Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, 29gk είπε

Δειτε ( ολοι οι ενδιαφερομενοι ) και το παρακατω

Η διαδικτυακή απάτη και το κόλπο με τα κινητά

https://www.zougla.gr/greece/article/i-diadiktiaki-apati-ke-to-kolpo-me-ta-kinita

Παραθέτεις την ίδια πηγή που μας προσέφερε τα εξής αριστουργήματα τέχνης

 

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Παραθέτεις την ίδια πηγή που μας προσέφερε τα εξής αριστουργήματα τέχνης

Ναι οντως. Καθως καμια φορα κοιταμε το δακτυλο κι οχι το φεγγαρι.....

Δημοσ.

Καλησπερα... ειχα ενημερωση απο την τραπεζα μου σχετικα με την αμφισβητηση της συναλλαγης. Πληρωσα με Revolut αρχικα ( ξενη τραπεζα ) και εκανα την αμφισβητηση στης 13 Μαιου και εκκρεμουσε απαντηση. Πριν 2 ωρες μου απαντησαν και μου ειπαν οτι τωρα την εστειλαν την αμφισβητηση στην τραπεζα του πωλητη (mobilepoint) λογικα στην alpha bank τους και οτι εχουν διορια 45 ημερες να απαντησουν. Τα γραφω για τα ατομα που δεν ξερουν οπως ουτε εγω ηξερα μπας και παρουμε ελπιδες οτι δεν θα χαθουν τα λεφτα μας. Η Revolut με ειπε οτι ουσιαστικα τωρα αφου εχουμε στειλει αιτημα στην τραπεζα του εμπορου περιμενουμε να το δεχτουν να μιλησουν με τον εμπορο για τον λογο που δεν εγινε η συναλλαγη και μετα να στειλουν στην revolut τα λεφτα. Αυτο σημαινει οτι μεσα στις 45 ημερες αυτες ανα πασα ωρα και στιγμη μπορει να γινει αυτη η διαδικασια... Αν λοιπον περασουν οι 45 ημερες και δεν παρουμε απαντηση τοτε κερδισαμε το claim μας για την αμφισβητηση αυτοματα και θα παρω τα λεφτα πισω οτι και να γινει. 

Tl:Dr. Υπομονη οσοι καναμε αμφισβητηση, οτι και να γινει ειναι θεμα χρονου να παρουμε τα λεφτα μας πισω εφοσον δεν πηραμε ουτε προιον ουτε λεφτα πισω...

Υ.Γ. ( πληρωσα με καρτα revolut, οχι καταθεση)

  • Like 1
Δημοσ.

Η πιο απλή λύση που μπορεί να υλοποιήσει το σκρουτζ ΤΩΡΑ, είναι να βγάλει όλα τα προϊόντα που έχουν "Παράδοση έως 30 μέρες" και καθάρισες από όλη την σαβούρα.

  • Like 14
Δημοσ.

καλησπέρα, παθών και εγώ αποφάσισα μετά απο πολλές προσπαθειες επικοινωνιας τοσο στα emails οσο και στο κινητο τηλέφωνο να καταφύγω στην λύση της μύνησης μετα απο την σημερινή μου επίσκεψη στο εν λόγω εγκαταλελεμένο μαγαζι στη γλυφάδα και έπειτα απο την επίσκεψη μου στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου. Όποιος θέλει να ακολουθήσει την διαδικασίας της μύνησης μπορεί να μου στείλει προσωπικό μύνημα ώστε αν μαζευτούμε πολλοι να έχουμε και το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν ξέρω για εσάς αλλα εμένα η δικηγόρος και η αστυνομία δυστηχώς μου έχει πει να μην ελπίζω και πολλά καθώς ακόμα και η αμφισβήτηση δεν μου εγγυάται την επιστροφή των χρημάτων στην περίπτωση μας. Φωτογραφία απο το κατάστημα σήμερα, δεν υπάρχει τίποτα άλλο πέρα απο σκόνη και λίγα εγκαταλελημένα αξεσουάρ στα ράφια. Προφανώς και το κλείσιμο του καταστήματος ήταν σχεδιασμένο καιρό και έχουν αποσύρει ολα τα προσωπικά αντικέιμενα και τα εμπορεύματα από μέσα.

100374778_965767990508120_4350755923287867392_n.jpg

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πριν λίγο είδα ότι πιστώθηκαν τα λεφτά στην κάρτα μου. Είχα πληρώσει με πιστωτική alpha bank. Και σε άλλους φαίνεται να έχουν επιστραφεί τα χρήματα, όποτε οι παθόντες ας κάνουν έναν έλεγχο 

Δημοσ.

Σοκ και δέος, μπήκαν τα χρήματα.

Ελεγξτε να δείτε αν έχετε Άλφα, στην κάρτα σας. Συμψηφίζει το ποσό της επιστροφής με τα έξοδα που έχετε κάνει ως τώρα

  • Like 1
Δημοσ.

Μόλις είδα και εγώ ότι πιστώθηκαν τα χρήματα στις κάρτες μου. Είχα κάνει 2 αγορές, η μια με πειστωτική VISA και η άλλη με χρεωστική.

Και οι 2 κάρτες της Alpha. 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, AgSav είπε

Μόλις είδα και εγώ ότι πιστώθηκαν τα χρήματα στις κάρτες μου. Είχα κάνει 2 αγορές, η μια με πειστωτική VISA και η άλλη με χρεωστική.

Και οι 2 κάρτες της Alpha. 

Από ποτέ είχες κάνει παραγγελία ; 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Alexandraag είπε

Από ποτέ είχες κάνει παραγγελία ; 

Έκανα τις παραγγελίες 16/4 και 9/5 έγινε η ακύρωση από το κατάστημα. Την αμφισβήτηση των συναλλαγών την έκανα 15/5.

Δημοσ.

ποοοο ρε παιδια μπράβο μπράβο !!!!!!!!!!!!!!! λέτε να τα πάρουμε και οι υπολοιποι εγω ειμαι απο παγκρήτια και έκανα αμφισβήτηση 15/5 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, AgSav είπε

Έκανα τις παραγγελίες 16/4 και 9/5 έγινε η ακύρωση από το κατάστημα. Την αμφισβήτηση των συναλλαγών την έκανα 15/5.

Εγώ που έκανα 13/4 και μου εκαναν ακύρωση 12/5 δεν εχω δει ακομη κάτι στην κάρτα μου.. Βέβαια ισως φταίει το γεγονός ότι κάρτα μου είναι Πειραιώς 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, dourountous είπε

 

11 ώρες πριν, dourountous είπε

Καλησπέρα.... Είχα κάνει την παραγγελία 23/4 με πιστωτή κάρτα της alpha bank... Έγινε ακύρωση από το κατάστημα 9/5 και πριν από λίγο μου επέστρεψαν το ποσό... Χωρίς να έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής... Υπομονή και ελπίζω να πάρετε όλοι τα λεφτά σας πίσω.. 

 

 

12 λεπτά πριν, dimitriskarakoulakis είπε

 

Καλησπέρα.... Είχα κάνει την παραγγελία 23/4 με πιστωτή κάρτα της alpha bank... Έγινε ακύρωση από το κατάστημα 9/5 και πριν από λίγο μου επέστρεψαν το ποσό... Χωρίς να έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής... Υπομονή και ελπίζω ναπάρετε όλοι τα λεφτά σας πίσω.. 

Screenshot_2020-05-27-02-24-03-562_com.mobileloft.alpha.droid.png

Επεξ/σία από dimitriskarakoulakis
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...