Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον πηγα και ειδα μαζντα3 1.6 107hp και πολο 1.2 70 hp. Βενζινη και τα 2

Να πω την αληθεια και τα 2 σχεδον χωρις ψεγαδι μεσα εξω. Σε τελεια κατασταση.

Και τα 2 με πληρες βιβλιο σερβις σε επωνυμα συνεργεια. 

Ενα θεμα ειναι οτι το μαζντα εχει 99.000 χιλιομετρα και το τελευταιο σερβις το ειχε στα 78.000. Ο ιδιοκτητης λεει οτι το πηρε πριν κανα 5μηνο  και ο πρωην ιδιοκτητης το ειχε κανει μινι σερβις αλλαγη λαδιων κτλ. αλλα δεν γραφτηκε στο βιβλιο. Οποτε ισως να θελει και αμεσα καποιο σερβις. Επισης ο ιδιοκτητης ηταν σουπερ φιλικος, μου ειπε παρτο οπου θες μονος σου για τεστ ντραιβ (το εκανα μια βολτα στην γειτονια και μου λεει "τι μονο αυτο ελα αυριο να το πας και στην εθνικη") και οπου θες να ο ελεγξεις.

Ενα μειον(?) ειναι οτι εχει κοτσαδορο, ισως λετε να σημαινει οτι το ζοριζε με κουβαλημα τρειλερ κτλ? Και τι επιπτωσεις μπορει να εχει στο αμαξι αυτο?

Το πολο επισης ολα τα σερβις αντιπροσωπεια απλα το τελευταιο σερβις στα 78.000 και τωρα εχει 95.000 και βαση βιβλιου vw θελει στα 105 το επομενο(περιεργο τοσο πολυ αλλα ετσι λεει η σφραγιδα). Δεν ειχα χρονο να το κανω βολτα αλλα επισης ο ιδιοκτητης λεει καθε ελεγχος δεκτοςσε οποιο συνεργειο θελω.

Και τα 2 μου αρεσαν πολυ ισως ενα κλικ παραπανω το μαζντα λογω χωρων και μεγαλυτερης ιπποδυναμης. Το πολο βεβαια μεσα ειναι μια κλαση πανω σε ποιοτητα

Ισως παω να δω και ενα cross polo σημερα του 2011  στα 140.000 χιλιομετρα (ειναι πολλα λετε αν ειναι καλοσυντηρημενο?)

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...