Samothrax Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Πριν πολύ καιρό, 1-2 μήνες προ καραντίνας, παραγγείλαμε ηλεκτρική συσκευή από αυτό το μαγαζί. Λόγω κόστους (149€) μας ζήτησαν κατάθεση. Μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση ούτε λεφτά... Γνωρίζετε κάτι για το συγκεκριμένο; Αν όχι επειδή λειτουργεί, μείνετε μακριά. Έκανα αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Μας είπαν ότι θα δικαιωθούμε, αλλά θέλει χρόνο. Ξέρετε πόσο χρόνο θέλει και αν θα πάρουμε σίγουρα και όλα τα λεφτά; Υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί να κατέβω Αθήνα;
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Μάλλον τα έχασες τα λεφτά ή τουλάχιστον δεν μπορείς άμεσα να τα πάρεις πίσω. Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα, αναφορά στον Συνήγορο Καταναλωτή (που λες πώς έκανες) είναι τα μόνα σου όπλα συν της μήνυσης που πας σε άλλα μονοπάτια. Γενικότερα όμως, πόσες φορές πρέπει να γίνει θέμα το ότι έκλεψε μαγαζάτορας λεφτά επειδή εκμεταλλεύτηκε την βλακεία ορισμένων; Λαός θυμάτων και ψηφιακά αναλφάβητων είμαστε.
sexymwro7 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Μερικα σχολια απο το bestprice.gr: Έκανα παραγγελία 01/01/20 με αντικαταβολή και μια <<κυρία>> επικοινώνησε μαζί μου 03/01 για να μου πει οτι το ποσό των 119€ δεν μπορεί να σταλεί με αντικαταβολή και θα πρέπει να κάνω τραπεζική κατάθεση. Έκανα κατάθεση την ίδια μέρα το ποσό και έκτοτε η παραγγελία μου αγνοείται! Δεν απαντάνε ούτε στα τηλέφωνα ούτε στα email. Έχω ήδη επικοινωνήσει με τον συνήγορο του καταναλωτή και με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Επιγραμματικά, αφυγραντήρας (Inventor) άμεσα διαθέσιμο προϊόν 18/12/19 η παραγγελία και η εξόφληση 19/12/19 μετά από άμεση επικοινωνία του καταστήματος να μου αλλάξουν τον τρόπο πληρωμής από αντικαταβολή σε τραπεζική κατάθεση που φυσικά έγινε η εξόφληση άμεσα, αλλά δυστυχώς έως και σήμερα 15/01/20 όχι δεν μου έχει αποσταλεί δεν απαντούν ούτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας ούτε στο email. Εχω παραγγείλει ένα αφυγραντήρα ( Inventor ) από της 08.12.2019 , ακόμα να έρθει και δεν σηκώνουν τα τηλεφωνά . Παράγγειλα έναν αφυγραντήρα στις 26-11-2019 ενώ είχε αντικαταβολή με πήραν τηλ και μου ζήτησαν τα χρήματα κατάθεση τα έβαλα στις 27-11 και ακόμη να μου τον στείλουν και δεν απαντάνε στα τηλ. Αυτα ειναι τα πιο προσφατα, υπαρχουν και πολλα παλιοτερα, σχεδον ολα με ενα αστερι Προσωπικα δε θα αγοραζα ουτε τσιχλες απο κει μετα απο αυτα τα σχολια.
Samothrax Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, christakos07 είπε Δεν έχουν τηλέφωνο επικοινωνίας; Εσύ τι λες να μην πήρα; Να μην έστειλα email; Να μην αγκάρεψα άνθρωπο να πάει; 47 λεπτά πριν, JohnGTA είπε Γενικότερα όμως, πόσες φορές πρέπει να γίνει θέμα το ότι έκλεψε μαγαζάτορας λεφτά επειδή εκμεταλλεύτηκε την βλακεία ορισμένων; Λαός θυμάτων και ψηφιακά αναλφάβητων είμαστε. Ε, ο κάθε ένας λέμε, δε θα τύχει σε εμένα. Μετά όπως έχουν γράψει πολλοί για το ίδιο κ@λομάγαζο ότι ενώ βάζεις τρόπο πληρωμής, με αντικαταβολή, σε παίρνουν και σου λένε επειδή το ποσό είναι μεγάλο πρέπει να γίνει κατάθεση. 30 λεπτά πριν, sexymwro7 είπε Μερικα σχολια απο το bestprice.gr: Εγώ από το skroutz έφτασα εκεί. Εκείνοι όμως γρήγορα το κατέβασαν και δεν υπάρχει ούτε μαγαζί, ούτε σχόλια. Αυτοί στην bedtprice από την μία καλά κάνουν για να βλέπει ο κόσμος τι κουμάσια είναι, αλλά από την άλλη μπορεί να την πατήσουν κι άλλοι.
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δεν λέω ότι δεν θα τα πάρεις ποτέ τα λεφτά. Όμως θεώρησε τα χαμένα για να κοιμάσαι το βράδυ και για να μάθεις. Μόνο αντικαταβολή ή κάρτα. Έλεος.
Γιαούρτι Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, sexymwro7 είπε Μερικα σχολια απο το bestprice.gr: Έκανα παραγγελία 01/01/20 με αντικαταβολή και μια <<κυρία>> επικοινώνησε μαζί μου 03/01 για να μου πει οτι το ποσό των 119€ δεν μπορεί να σταλεί με αντικαταβολή και θα πρέπει να κάνω τραπεζική κατάθεση. Έκανα κατάθεση την ίδια μέρα το ποσό και έκτοτε η παραγγελία μου αγνοείται! Δεν απαντάνε ούτε στα τηλέφωνα ούτε στα email. Έχω ήδη επικοινωνήσει με τον συνήγορο του καταναλωτή και με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Επιγραμματικά, αφυγραντήρας (Inventor) άμεσα διαθέσιμο προϊόν 18/12/19 η παραγγελία και η εξόφληση 19/12/19 μετά από άμεση επικοινωνία του καταστήματος να μου αλλάξουν τον τρόπο πληρωμής από αντικαταβολή σε τραπεζική κατάθεση που φυσικά έγινε η εξόφληση άμεσα, αλλά δυστυχώς έως και σήμερα 15/01/20 όχι δεν μου έχει αποσταλεί δεν απαντούν ούτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας ούτε στο email. Εχω παραγγείλει ένα αφυγραντήρα ( Inventor ) από της 08.12.2019 , ακόμα να έρθει και δεν σηκώνουν τα τηλεφωνά . Παράγγειλα έναν αφυγραντήρα στις 26-11-2019 ενώ είχε αντικαταβολή με πήραν τηλ και μου ζήτησαν τα χρήματα κατάθεση τα έβαλα στις 27-11 και ακόμη να μου τον στείλουν και δεν απαντάνε στα τηλ. Αυτα ειναι τα πιο προσφατα, υπαρχουν και πολλα παλιοτερα, σχεδον ολα με ενα αστερι Προσωπικα δε θα αγοραζα ουτε τσιχλες απο κει μετα απο αυτα τα σχολια. κατάστημα εγγύηση. και όλα τα σχόλια με κοινό παρονομαστή, κατάθεση σε τράπεζα μετά από παρότρυνση και μετά άντε γεια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα