Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα μια γρήγορη απορία. Σε ιχ αυτοκίνητο (όχι φορτηγακι )ένα οπελ άστρα της δουλειάς πάθαμε λάστιχο μπροστά αριστερά και βάλαμε ρεζέρβα. Τα λάστιχα του έχουν μέγεθος 175/65/14. Η ρεζέρβα η οποία είναι άπο άλλη τετράδα σε ψιλοκαλη κατάσταση έχει 175/70/14. 

Μέχρι την Δευτέρα που θα πάει σε λαστιχα στην χρήση του οχήματος υπάρχει θέμα με μέγιστη ταχύτητα?? Γιατί στο γκουγκλαροσμα βρήκα αλλά άρθρα που λένε δεν έχει ενώ σε αλλά λέει ανώτερη ταχύτητα μέχρι 80κμ

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, di maria kun είπε

Καλησπέρα μια γρήγορη απορία. Σε ιχ αυτοκίνητο (όχι φορτηγακι )ένα οπελ άστρα της δουλειάς πάθαμε λάστιχο μπροστά αριστερά και βάλαμε ρεζέρβα. Τα λάστιχα του έχουν μέγεθος 175/65/14. Η ρεζέρβα η οποία είναι άπο άλλη τετράδα σε ψιλοκαλη κατάσταση έχει 175/70/14. 

Μέχρι την Δευτέρα που θα πάει σε λαστιχα στην χρήση του οχήματος υπάρχει θέμα με μέγιστη ταχύτητα?? Γιατί στο γκουγκλαροσμα βρήκα αλλά άρθρα που λένε δεν έχει ενώ σε αλλά λέει ανώτερη ταχύτητα μέχρι 80κμ

Μόνο η ρεζέρβα έκτακτης ανάγκης έχει όριο ανώτερης ταχύτητας έως 60-80km/h, δλδ σαν την παρακάτω:

12389575_REZERBA2.jpg

Η κανονική ρεζέρβα δεν έχει περιορισμό, στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως καλό είναι να προσέχετε λίγο μέχρι να ξαναμπεί το κανονικό λάστιχο, και γιατί η ρεζέρβα που βάλατε είναι δύσκολο να έχει την ίδια φθορά, και γιατί ίσως να είναι διαφορετική μάρκα μοντέλο (άρα και γόμα), και γιατί έχει διαφορετική διάσταση.

  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, di maria kun είπε

Καλησπέρα μια γρήγορη απορία. Σε ιχ αυτοκίνητο (όχι φορτηγακι )ένα οπελ άστρα της δουλειάς πάθαμε λάστιχο μπροστά αριστερά και βάλαμε ρεζέρβα. Τα λάστιχα του έχουν μέγεθος 175/65/14. Η ρεζέρβα η οποία είναι άπο άλλη τετράδα σε ψιλοκαλη κατάσταση έχει 175/70/14. 

Μέχρι την Δευτέρα που θα πάει σε λαστιχα στην χρήση του οχήματος υπάρχει θέμα με μέγιστη ταχύτητα?? Γιατί στο γκουγκλαροσμα βρήκα αλλά άρθρα που λένε δεν έχει ενώ σε αλλά λέει ανώτερη ταχύτητα μέχρι 80κμ

Το όριο ταχύτητας είναι για την ρεζερβα ανάγκης,εσύ έχεις κανονικό λάστιχο.Πας κανονικά αλλά φυλαγμένα λόγω αλλης διάστασης αλλά  και επειδή η κατάσταση της ρεζέρβας φαντάζομαι δεν θα είναι και η καλύτερη.

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης κατά 99% η ευθυγράμμισή του (σύγκλιση) δεν ισχύει πλέον, άρα ίσως η συμπεριφορά του σε καμία τιμονιά με υψηλές ταχύτητες μπορεί να ειναι προβληματική. Ειναι και μπροστινός άξονας που παίζει ρόλο η σύγκλιση. Θα έλεγα να το πας χαλαρά και υποψιασμένος.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Έγινε γκαις θενκς. Μιά μέρα ειναι και δεν κουβαλάμε τπτ βαρυ. Άρα κανονικά σήμερα και αυτό που αναφέρει στο πρώτο σχόλιο ο Στέλιος δεν ισχύει στη περίπτωση μας καθώς είναι κανονικό λάστιχο και όχι ανάγκης 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Επίσης κατά 99% η ευθυγράμμισή του (σύγκλιση) δεν ισχύει πλέον, άρα ίσως η συμπεριφορά του σε καμία τιμονιά με υψηλές ταχύτητες μπορεί να ειναι προβληματική. Ειναι και μπροστινός άξονας που παίζει ρόλο η σύγκλιση. Θα έλεγα να το πας χαλαρά και υποψιασμένος.

Η σύγκλιση (η γωνία που σχηματίζουν οι δύο τροχοί του ίδιου άξονα μεταξύ τους) είναι το μόνο που ΔΕΝ έχει αλλάξει.

23 λεπτά πριν, di maria kun είπε

Έγινε γκαις θενκς. Μιά μέρα ειναι και δεν κουβαλάμε τπτ βαρυ. Άρα κανονικά προσεκτικά σήμερα και αυτό που αναφέρει στο πρώτο σχόλιο ο Στέλιος δεν ισχύει στη περίπτωση μας καθώς είναι κανονικό λάστιχο και όχι ανάγκης 

Fixed

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, di maria kun είπε

Έγινε γκαις θενκς. Μιά μέρα ειναι και δεν κουβαλάμε τπτ βαρυ. Άρα κανονικά σήμερα και αυτό που αναφέρει στο πρώτο σχόλιο ο Στέλιος δεν ισχύει στη περίπτωση μας καθώς είναι κανονικό λάστιχο και όχι ανάγκης 

Αυτό που σου λέει ο Στέλιος είναι να πηγαίνεις προσεκτικά και να μην τρέξεις με μεγάλη ταχύτητα, προσοχή στις λακκούβες, όχι βάρος πολύ στο αμάξι, μέχρι να βάλεις κανονική ρόδα όπως οι άλλες 3 στο αμάξι 😉😁
 

Επεξ/σία από stelios18120
Δημοσ.

Άσχετη, αλλά σχετική ερώτηση:

Εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας (άρα ένα καινούριο συν ένα φθαρμένο) δε θα ήταν σωστό τα δύο "διαφορετικά " λάστιχα να πάνε στον πίσω άξονα και να μπουν τα δύο πίσω (που έχουν ίδια φθορά) στον κατευθυντήριο;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Haldol είπε

Άσχετη, αλλά σχετική ερώτηση:

Εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας (άρα ένα καινούριο συν ένα φθαρμένο) δε θα ήταν σωστό τα δύο "διαφορετικά " λάστιχα να πάνε στον πίσω άξονα και να μπουν τα δύο πίσω (που έχουν ίδια φθορά) στον κατευθυντήριο;

Για μένα το καλύτερο είναι να αλλαχθεί και το άλλο μπροστινό μαζί. Ειδικά εφόσον είναι και εταιρικό που σημαίνει ότι κάνει χιλιόμετρα. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Haldol είπε

Άσχετη, αλλά σχετική ερώτηση:

Εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας (άρα ένα καινούριο συν ένα φθαρμένο) δε θα ήταν σωστό τα δύο "διαφορετικά " λάστιχα να πάνε στον πίσω άξονα και να μπουν τα δύο πίσω (που έχουν ίδια φθορά) στον κατευθυντήριο;

Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που γράφεις, εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας, πως γίνεται να έχεις ένα καινούργιο συν ένα φθαρμένο?

Πάντως απαγορεύεται να βάζεις ένα φθαρμένο και ένα καινούργιο στον ίδιο άξονα, μόνο ως ζευγάρι πρέπει να τα αλλάζεις.

Επίσης οι κατασκευαστές ελαστικών προτείνουν τα πιο καινούργια (ή τα λιγότερα φθαρμένα) πρέπει να μπαίνουν στον πίσω άξονα, και αυτό γιατί η πιθανή απώλεια πρόσφυσης στον πίσω άξονα ελέγχεται πολύ δυσκολότερα από ότι στον μπροστά.

Αν πάλι εννοείς κάτι άλλο, διευκρίνησε.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που γράφεις, εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας, πως γίνεται να έχεις ένα καινούργιο συν ένα φθαρμένο?

Πάντως απαγορεύεται να βάζεις ένα φθαρμένο και ένα καινούργιο στον ίδιο άξονα, μόνο ως ζευγάρι πρέπει να τα αλλάζεις.

Επίσης οι κατασκευαστές ελαστικών προτείνουν τα πιο καινούργια (ή τα λιγότερα φθαρμένα) πρέπει να μπαίνουν στον πίσω άξονα, και αυτό γιατί η πιθανή απώλεια πρόσφυσης στον πίσω άξονα ελέγχεται πολύ δυσκολότερα από ότι στον μπροστά.

Αν πάλι εννοείς κάτι άλλο, διευκρίνησε.

Ίσως το 'γραψα μπερδεμένα. Δίνω παράδειγμα. Έχεις αλλάξει λάστιχα (4-άδα) πριν 15.000 χλμ. Ξαφνικά χαλάει το μπροστά-αριστερά. Τοποθετείς νέο στη θέση του. Έτσι, ο πίσω άξονας έχει 2x 15.000 χλμ και ο μπροστά 1x 0 χλμ (αριστερά) και 1x 15.000 χλμ  (δεξιά).

Είναι σωστό να γίνουν swap τα πίσω -> μπροστά, ως ζεύγος, ή καλύτερα να μείνει μπροστά η διαφορετική αναλογία πρόσφυσης αριστερά-δεξιά;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Haldol είπε

Ίσως το 'γραψα μπερδεμένα. Δίνω παράδειγμα. Έχεις αλλάξει λάστιχα (4-άδα) πριν 15.000 χλμ. Ξαφνικά χαλάει το μπροστά-αριστερά. Τοποθετείς νέο στη θέση του. Έτσι, ο πίσω άξονας έχει 2x 15.000 χλμ και ο μπροστά 1x 0 χλμ (αριστερά) και 1x 15.000 χλμ  (δεξιά).

Είναι σωστό να γίνουν swap τα πίσω -> μπροστά, ως ζεύγος, ή καλύτερα να μείνει μπροστά η διαφορετική αναλογία πρόσφυσης αριστερά-δεξιά;

Σου έχω απαντήσει ήδη για το τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση που σου καταστραφεί μόνο ένα:

31 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

απαγορεύεται να βάζεις ένα φθαρμένο και ένα καινούργιο στον ίδιο άξονα, μόνο ως ζευγάρι πρέπει να τα αλλάζεις.

Τώρα αν για κάποιο λόγο (συνήθως οικονομικό) επιμένεις να αλλάξεις μόνο το ένα, τότε το ζευγάρι που έχει ομοιόμορφη φθορά (αριστερά + δεξιά) - φαντάζομαι πως - πρέπει να μείνει πίσω. Και λέω φαντάζομαι γιατί οι κατασκευαστές για την περίπτωση σου το μόνο που προβλέπουν είναι αλλαγή σε ζευγάρι και τα νέα να μπουν πίσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αν πάλι εννοείς κάτι άλλο, διευκρίνησε.

Το λες και "διευκρίνΙσε" (εκ του ρήματος διευκρινίζω). 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
Μόλις τώρα, MauroPaltoudias είπε

Το λες και "διευκρίνΙσε" (εκ του ρήματος διευκρινίζω). 

Κουράζεις

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...