di maria kun Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Καλησπέρα μια γρήγορη απορία. Σε ιχ αυτοκίνητο (όχι φορτηγακι )ένα οπελ άστρα της δουλειάς πάθαμε λάστιχο μπροστά αριστερά και βάλαμε ρεζέρβα. Τα λάστιχα του έχουν μέγεθος 175/65/14. Η ρεζέρβα η οποία είναι άπο άλλη τετράδα σε ψιλοκαλη κατάσταση έχει 175/70/14. Μέχρι την Δευτέρα που θα πάει σε λαστιχα στην χρήση του οχήματος υπάρχει θέμα με μέγιστη ταχύτητα?? Γιατί στο γκουγκλαροσμα βρήκα αλλά άρθρα που λένε δεν έχει ενώ σε αλλά λέει ανώτερη ταχύτητα μέχρι 80κμ
Joshua21 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 9 λεπτά πριν, di maria kun είπε Καλησπέρα μια γρήγορη απορία. Σε ιχ αυτοκίνητο (όχι φορτηγακι )ένα οπελ άστρα της δουλειάς πάθαμε λάστιχο μπροστά αριστερά και βάλαμε ρεζέρβα. Τα λάστιχα του έχουν μέγεθος 175/65/14. Η ρεζέρβα η οποία είναι άπο άλλη τετράδα σε ψιλοκαλη κατάσταση έχει 175/70/14. Μέχρι την Δευτέρα που θα πάει σε λαστιχα στην χρήση του οχήματος υπάρχει θέμα με μέγιστη ταχύτητα?? Γιατί στο γκουγκλαροσμα βρήκα αλλά άρθρα που λένε δεν έχει ενώ σε αλλά λέει ανώτερη ταχύτητα μέχρι 80κμ Μόνο η ρεζέρβα έκτακτης ανάγκης έχει όριο ανώτερης ταχύτητας έως 60-80km/h, δλδ σαν την παρακάτω: Η κανονική ρεζέρβα δεν έχει περιορισμό, στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως καλό είναι να προσέχετε λίγο μέχρι να ξαναμπεί το κανονικό λάστιχο, και γιατί η ρεζέρβα που βάλατε είναι δύσκολο να έχει την ίδια φθορά, και γιατί ίσως να είναι διαφορετική μάρκα μοντέλο (άρα και γόμα), και γιατί έχει διαφορετική διάσταση. 2
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 20 λεπτά πριν, di maria kun είπε Καλησπέρα μια γρήγορη απορία. Σε ιχ αυτοκίνητο (όχι φορτηγακι )ένα οπελ άστρα της δουλειάς πάθαμε λάστιχο μπροστά αριστερά και βάλαμε ρεζέρβα. Τα λάστιχα του έχουν μέγεθος 175/65/14. Η ρεζέρβα η οποία είναι άπο άλλη τετράδα σε ψιλοκαλη κατάσταση έχει 175/70/14. Μέχρι την Δευτέρα που θα πάει σε λαστιχα στην χρήση του οχήματος υπάρχει θέμα με μέγιστη ταχύτητα?? Γιατί στο γκουγκλαροσμα βρήκα αλλά άρθρα που λένε δεν έχει ενώ σε αλλά λέει ανώτερη ταχύτητα μέχρι 80κμ Το όριο ταχύτητας είναι για την ρεζερβα ανάγκης,εσύ έχεις κανονικό λάστιχο.Πας κανονικά αλλά φυλαγμένα λόγω αλλης διάστασης αλλά και επειδή η κατάσταση της ρεζέρβας φαντάζομαι δεν θα είναι και η καλύτερη. 1
dtzgr Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Επίσης κατά 99% η ευθυγράμμισή του (σύγκλιση) δεν ισχύει πλέον, άρα ίσως η συμπεριφορά του σε καμία τιμονιά με υψηλές ταχύτητες μπορεί να ειναι προβληματική. Ειναι και μπροστινός άξονας που παίζει ρόλο η σύγκλιση. Θα έλεγα να το πας χαλαρά και υποψιασμένος. 2
di maria kun Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Έγινε γκαις θενκς. Μιά μέρα ειναι και δεν κουβαλάμε τπτ βαρυ. Άρα κανονικά σήμερα και αυτό που αναφέρει στο πρώτο σχόλιο ο Στέλιος δεν ισχύει στη περίπτωση μας καθώς είναι κανονικό λάστιχο και όχι ανάγκης
Joshua21 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 32 λεπτά πριν, dtzgr είπε Επίσης κατά 99% η ευθυγράμμισή του (σύγκλιση) δεν ισχύει πλέον, άρα ίσως η συμπεριφορά του σε καμία τιμονιά με υψηλές ταχύτητες μπορεί να ειναι προβληματική. Ειναι και μπροστινός άξονας που παίζει ρόλο η σύγκλιση. Θα έλεγα να το πας χαλαρά και υποψιασμένος. Η σύγκλιση (η γωνία που σχηματίζουν οι δύο τροχοί του ίδιου άξονα μεταξύ τους) είναι το μόνο που ΔΕΝ έχει αλλάξει. 23 λεπτά πριν, di maria kun είπε Έγινε γκαις θενκς. Μιά μέρα ειναι και δεν κουβαλάμε τπτ βαρυ. Άρα κανονικά προσεκτικά σήμερα και αυτό που αναφέρει στο πρώτο σχόλιο ο Στέλιος δεν ισχύει στη περίπτωση μας καθώς είναι κανονικό λάστιχο και όχι ανάγκης Fixed 2
stelios18120 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, di maria kun είπε Έγινε γκαις θενκς. Μιά μέρα ειναι και δεν κουβαλάμε τπτ βαρυ. Άρα κανονικά σήμερα και αυτό που αναφέρει στο πρώτο σχόλιο ο Στέλιος δεν ισχύει στη περίπτωση μας καθώς είναι κανονικό λάστιχο και όχι ανάγκης Αυτό που σου λέει ο Στέλιος είναι να πηγαίνεις προσεκτικά και να μην τρέξεις με μεγάλη ταχύτητα, προσοχή στις λακκούβες, όχι βάρος πολύ στο αμάξι, μέχρι να βάλεις κανονική ρόδα όπως οι άλλες 3 στο αμάξι 😉😁 Επεξ/σία 10 Μαΐου 2020 από stelios18120
Haldol Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Άσχετη, αλλά σχετική ερώτηση: Εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας (άρα ένα καινούριο συν ένα φθαρμένο) δε θα ήταν σωστό τα δύο "διαφορετικά " λάστιχα να πάνε στον πίσω άξονα και να μπουν τα δύο πίσω (που έχουν ίδια φθορά) στον κατευθυντήριο;
vins Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 7 λεπτά πριν, Haldol είπε Άσχετη, αλλά σχετική ερώτηση: Εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας (άρα ένα καινούριο συν ένα φθαρμένο) δε θα ήταν σωστό τα δύο "διαφορετικά " λάστιχα να πάνε στον πίσω άξονα και να μπουν τα δύο πίσω (που έχουν ίδια φθορά) στον κατευθυντήριο; Για μένα το καλύτερο είναι να αλλαχθεί και το άλλο μπροστινό μαζί. Ειδικά εφόσον είναι και εταιρικό που σημαίνει ότι κάνει χιλιόμετρα. 1
Joshua21 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 3 λεπτά πριν, Haldol είπε Άσχετη, αλλά σχετική ερώτηση: Εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας (άρα ένα καινούριο συν ένα φθαρμένο) δε θα ήταν σωστό τα δύο "διαφορετικά " λάστιχα να πάνε στον πίσω άξονα και να μπουν τα δύο πίσω (που έχουν ίδια φθορά) στον κατευθυντήριο; Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που γράφεις, εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας, πως γίνεται να έχεις ένα καινούργιο συν ένα φθαρμένο? Πάντως απαγορεύεται να βάζεις ένα φθαρμένο και ένα καινούργιο στον ίδιο άξονα, μόνο ως ζευγάρι πρέπει να τα αλλάζεις. Επίσης οι κατασκευαστές ελαστικών προτείνουν τα πιο καινούργια (ή τα λιγότερα φθαρμένα) πρέπει να μπαίνουν στον πίσω άξονα, και αυτό γιατί η πιθανή απώλεια πρόσφυσης στον πίσω άξονα ελέγχεται πολύ δυσκολότερα από ότι στον μπροστά. Αν πάλι εννοείς κάτι άλλο, διευκρίνησε.
Haldol Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που γράφεις, εφόσον μπει νέο λάστιχο στη θέση της ρεζέρβας, πως γίνεται να έχεις ένα καινούργιο συν ένα φθαρμένο? Πάντως απαγορεύεται να βάζεις ένα φθαρμένο και ένα καινούργιο στον ίδιο άξονα, μόνο ως ζευγάρι πρέπει να τα αλλάζεις. Επίσης οι κατασκευαστές ελαστικών προτείνουν τα πιο καινούργια (ή τα λιγότερα φθαρμένα) πρέπει να μπαίνουν στον πίσω άξονα, και αυτό γιατί η πιθανή απώλεια πρόσφυσης στον πίσω άξονα ελέγχεται πολύ δυσκολότερα από ότι στον μπροστά. Αν πάλι εννοείς κάτι άλλο, διευκρίνησε. Ίσως το 'γραψα μπερδεμένα. Δίνω παράδειγμα. Έχεις αλλάξει λάστιχα (4-άδα) πριν 15.000 χλμ. Ξαφνικά χαλάει το μπροστά-αριστερά. Τοποθετείς νέο στη θέση του. Έτσι, ο πίσω άξονας έχει 2x 15.000 χλμ και ο μπροστά 1x 0 χλμ (αριστερά) και 1x 15.000 χλμ (δεξιά). Είναι σωστό να γίνουν swap τα πίσω -> μπροστά, ως ζεύγος, ή καλύτερα να μείνει μπροστά η διαφορετική αναλογία πρόσφυσης αριστερά-δεξιά;
Joshua21 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, Haldol είπε Ίσως το 'γραψα μπερδεμένα. Δίνω παράδειγμα. Έχεις αλλάξει λάστιχα (4-άδα) πριν 15.000 χλμ. Ξαφνικά χαλάει το μπροστά-αριστερά. Τοποθετείς νέο στη θέση του. Έτσι, ο πίσω άξονας έχει 2x 15.000 χλμ και ο μπροστά 1x 0 χλμ (αριστερά) και 1x 15.000 χλμ (δεξιά). Είναι σωστό να γίνουν swap τα πίσω -> μπροστά, ως ζεύγος, ή καλύτερα να μείνει μπροστά η διαφορετική αναλογία πρόσφυσης αριστερά-δεξιά; Σου έχω απαντήσει ήδη για το τι πρέπει να κάνεις στην περίπτωση που σου καταστραφεί μόνο ένα: 31 λεπτά πριν, Joshua21 είπε απαγορεύεται να βάζεις ένα φθαρμένο και ένα καινούργιο στον ίδιο άξονα, μόνο ως ζευγάρι πρέπει να τα αλλάζεις. Τώρα αν για κάποιο λόγο (συνήθως οικονομικό) επιμένεις να αλλάξεις μόνο το ένα, τότε το ζευγάρι που έχει ομοιόμορφη φθορά (αριστερά + δεξιά) - φαντάζομαι πως - πρέπει να μείνει πίσω. Και λέω φαντάζομαι γιατί οι κατασκευαστές για την περίπτωση σου το μόνο που προβλέπουν είναι αλλαγή σε ζευγάρι και τα νέα να μπουν πίσω.
MauroPaltoudias Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Αν πάλι εννοείς κάτι άλλο, διευκρίνησε. Το λες και "διευκρίνΙσε" (εκ του ρήματος διευκρινίζω). Επεξ/σία 10 Μαΐου 2020 από MauroPaltoudias
Joshua21 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, MauroPaltoudias είπε Το λες και "διευκρίνΙσε" (εκ του ρήματος διευκρινίζω). Κουράζεις 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα