lactate Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 και αν εγώ αποφασίσω να κάνω farming (final fantasy approves) ή απλά δεν μπορώ να λύσω έναν γρίφο;
TopicStrarter Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Oxygene είπε Ζούμε σε εποχές που οι κονσόλες και τα παιχνίδια πιάνουν χεράκι-χεράκι τον παίχτη... Πολλά φεγγάρια πριν, τα παιχνίδια (ακόμα και αυτά που φαινόντουσαν απλά στα μάτι) θέλανε πραγματικά skills για να τα τερματίσεις. Αλλά τι λέω τώρα, έτσι κι αλλιώς πλέον τα παιχνίδια επικεντρώνονται στο multiplayer και το singleplayer το έχουν χεσμένο ή ανύπαρκτο. Τα πράγματα είναι απλά (και οι ίδιες τακτικές εφαρμόζουν και σε ταινίες και με μερικά λογικά βήματα και σε τιμές hardware) Παλιότερα επειδή PC ή κονσόλα δεν είχε ο καθένας αλλά περισσότερο αυτοί που ασχολούνται με την τεχνολογία ο στόχος ήταν να κάνεις ένα παιχνίδι που να αρέσει στους "έμπειρους" και έτσι και οι άλλοι που θα θέλουν να τους μοιάσουν θα το πάρουν (πχ εγώ μικρός τα πρώτα παιχνίδια στον δικό μου υπολογιστή ήταν παιχνίδια που χρόνια πριν έβλεπα σε υπολογιστή οικογενειακού φίλου/χακερά και γενικά δεν είχε google τότε και αν ήθελες να παίξεις κάτι ρωτούσες κάποιον που ξέρει απο υπολογιστές ). Τώρα που ο υπολογιστής και η κονσόλα (αλλά και το κινητό) είναι συσκευές που κυριολεκτικά στις μέρες μας βρίσκονται και στο σπίτι μιας γιαγιάς έχεις να κάνεις με ολόκληρο το δημογραφικό προφίλ ως πελατεία άρα εδώ ο στόχος σου είναι να πουλήσεις όσο το δυνατόν σε περισσότερους πελάτες και έχεις να αντιμετωπίσεις αυτό: Όπως βλέπεις από τον μέσο όρο στους πιο έξυπνους έχουμε ισαριθμία (34,1% + 13,6% =47,7%) σε σχέση με τα άτομα που βρίσκονται στην κατηγορία του μέσου όρου έως τους λιγότερο έξυπνους ( 34,1% + 13,6% = 47,7%) Ποια η διαφορά όμως... Αν κάνεις ένα αισθητικά (δεν μιλάω μονο για τα γραφικά αλλά και για πλοκή/διάλογοι ήχος κτλ) αξιόλογο game με gameplay που να αποτελεί πρόκληση και να χρειάζεται να το μάθεις μόνος σου θα ικανοποιήσεις την κατηγορία απο την μέση προς τα δεξιά (και όσο πάμε προς την μέση τόσο περισσότερο θα αποτραπούν άτομα απο το παιχνίδι αυτό) αλλά παράλληλα θα χρειαστείς μεγάλο budget αλλά και περισσότερο χρόνο στο developing ακριβώς γιατί δεν είναι τόσο απλό να κάνεις "παιχνιδάρες" Άρα μεγάλο budget + μεγαλύτερη καθυστέρηση ανάμεσα σε τίτλους της ίδιας εταιρίας (λόγω μεγαλύτερου χρόνου στο development = η εταιρία αυτή θα πάει λιγότερο συχνά "ταμείο" κάθε χρόνο) και το target group σου θα είναι μικρότερο απο 47,7% (+κίνδυνος μεγαλύτερος κίνδυνος να αποτύχει το game σε πωλήσεις γιατι το να προσπαθήσεις να πρωτοτυπήσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα τα καταφέρεις ) Άν όμως πάρεις τον τυφλοσούρτη με δοκιμασμένες τακτικές και κόψεις και ράψεις και αντιγράψεις και βάλεις τις κλασικές σάλτσες και κάνεις ένα game που παντα νικάς ποτέ δεν πεθαίνεις και μπορεί ακόμη και ένα μωρό να το χειριστεί τότε θα χρειαστείς μικρότερο budget και λιγότερο χρόνο ενώ παράλληλα θα απευθύνεσαι κυρίως απο την μέση προς τα αριστερά (47,7%) και το καλό εδώ είναι ότι ακριβώς επειδή σχεδόν όλοι κάνουν το ίδιο άτομα που βρίσκονται απο την μέση προς τα δεξιά πάλι θα αγοράσουν το παιχνίδι σου όχι με την ίδια δυναμική όσο τα άτομα απο την μέση προς τα αριστερά αλλά θα έχεις και απο εκει πελάτες λόγω "ξηρασίας" σε κάτι καλύτερο Οπότε μικρότερο budget λιγότερος χρόνος και το target group μεγαλύτερο απο 47,7% Αυτό έχουν μυριστεί οι διάφοροι "bean counters" που δουλεύουν στα logistics/marketing των studios ή των εταιριών που τα χρηματοδοτούν και γιαυτό έχουμε ένα sh1tload απο πανεύκολα pew pew pew games με eyecandy χωρίς ουσία. Ένα επιπλέον θετικό (για τους επιχειρηματίες) που έχουν τα άτομα αυτά (απο την μέση προς τα αριστερά) είναι ότι χάνουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους δηλαδή θα μεταπηδήσουν απο ένα παιχνίδι σε κάποιο άλλο πολύ πιο γρήγορα απότι κάποιος που κόπιασε για να το μάθει. θα κάνουν μπουμ μπουμ μπουμ achievement unlocked και με το που τερματίσουν το game ή και προτού συμβεί αυτό (απλά κοιτώντας πως τελειώνει βλέποντας τον pewdiepie )κοιτάνε το trailer άλλου pew pew full eye candy "free2play" και χώνονται εκει και πάμε απο την αρχή. Επεξ/σία 9 Μαΐου 2020 από TopicStrarter 2 2
Predatorkill Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Σχεδον ολα τα παιχνιδια δεν εχουν ποσοστο ολοκληρωσης;
TopicStrarter Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Μόλις τώρα, Predatorkill είπε Σχεδον ολα τα παιχνιδια δεν εχουν ποσοστο ολοκληρωσης; ναι ποσοστό ολοκλήρωσης ολόκληρου το game όχι του level που είσαι, επίσης με σκέτο το ποσοστό δεν μπορείς να υπολογίσεις πόσο χρόνο θες για να τελειώσεις έστω για όλο το game πχ ένα παιχνίδι μπορεί να πάρει 10 λεπτά για να πάς απο 0% σε 15% αλλά ένα 2ωρo για να πας απο 15% σε 30% αυτό που θέλουν να κάνουν λοιπόν είναι να σου δίνουν την δυνατότητα να ξέρεις πόσο χρόνο θα χρειαστείς για κάθε lvl ή και για ολόκληρο το game συλλέγοντας δεδομένα απο τον προσωπικό σου ρυθμό ολοκλήρωσης όταν βρίσκεσαι στο level αυτό. 1
afantos Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Αν δεν βγάλουν app που να λέει πόσο χρόνο μπορείς να παίζεις μέχρι να σε χωρίσει η γυναίκα σου, δεν παίρνω...
UltimaGriever Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Φαντάσου να είσαι ακριβώς πριν το τελευταίο boss στο dark souls και να σου λέει time to complete 16 hours. Fuuuuuuck!!! 1
BlueBlade Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 6 λεπτά πριν, UltimaGriever είπε Φαντάσου να είσαι ακριβώς πριν το τελευταίο boss στο dark souls και να σου λέει time to complete 16 hours. Fuuuuuuck!!! Αχαχαχαχαχ έλιωσα. Θυμάμαι το DS3 στο τελικό boss. 3 μέρες πάλευα να το βγάλω!
ikaruga24 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 2 ώρες πριν, FromDusk_TillDawn είπε Τι φλωριες ειναι αυτες Ακριβώς αυτό. Η μεγαλύτερη παπατζα που πήγαν και ασχολήθηκαν. Υποτίθεται ότι παίζω games για να ΠΑΊΞΩ και όχι να έχω ένα μπασμενο 6χρονο που το άφησαν οι γονείς του στα ουφαδικα όπως παλιά να μου πρήζει τα...σκοτια ότι πρέπει να πάρω το τάδε όπλο για να φάω τον γκαγκα. 1
PeterMay Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Φαντάσου τώρα να παίζεις Mass Effect 3 το 2012, και να πεταγόταν έτσι για πλάκα "Έχεις ακόμη 5 ώρες παιχνιδιού". Clap clap , και άλλα Fortnite - να το αποτελειώσουμε !!!
Chocobo Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Υπαρχουν gamers που γουσταρουν να τραβανε ενα μοχλο εδω και να ανοιγει μια πορτα....κααααπου στο λεβελ (καλες εποχες Tomb Raider στο PSX).Υπαρχουν αλλοι που θα φαρμαρουν πανω απο 80 ωρες σε μαχες σε διαφορα rpgs.Υπαρχουν ατομα με 200 + ωρες σε games. Υπαρχουν φυσικα και οι αλλοι που απλα θελουν να πατανε 2 κουμπια να βλεπουν κατι φανταχτερα εφε και να νιωθουν οτι γα*****νε και δερνουν και ολα αυτα σε ενα γραμμικο παιχνιδι με μηδενικη σκεψη. Κανενα απο τα παραπανω δεν ειναι κακο. Προσωπικα βρισκω ακομα και τα hints τυπου πατα ενα κουμπι και δες ολα τα interactive στοιχεια του χορου παραδειγμα το παρακατω(αλλα συμβαινει σε πολλα , πααααρα πολλα games πλεον καποιου ειδους sense) Μεχρι και οι πορτες σε μερικα εχουν ενα πληκτρο πανω ή ενα σημαδι οτι ειναι interactive γιατι καποιοι βαριουντε να πανε να δουν. Το καλο ειναι πως σε πολλα υπαρχουν settings να τα μειωσουν αυτα αλλα οχι και να τα εξαλειψουν.
x.ristos1980 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Το έχει κάνει η Nintendo νωρίτερα μάγκες..μου πέταξε μήνυμα στο botw <<σιγά μην τό τερματίσεις αμπαλε>>
Mhlogiatros Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 H Μ$ το ειχε με το πάρε-πάρε xbox εχει και tv-tv-tv με το πρόγραμμα . Εκεί που παίζει σου λέει αρχίζει ο αγώνας switch channel . Aπλα η sony το παει σε σημείο να λες "πλαυστεσιον" πάιζε το μόνο σου μέχρι να γυρίσω
Chocobo Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 Δημοσ. 9 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, TopicStrarter είπε Τα πράγματα είναι απλά (και οι ίδιες τακτικές εφαρμόζουν και σε ταινίες και με μερικά λογικά βήματα και σε τιμές hardware) Παλιότερα επειδή PC ή κονσόλα δεν είχε ο καθένας αλλά περισσότερο αυτοί που ασχολούνται με την τεχνολογία ο στόχος ήταν να κάνεις ένα παιχνίδι που να αρέσει στους "έμπειρους" και έτσι και οι άλλοι που θα θέλουν να τους μοιάσουν θα το πάρουν (πχ εγώ μικρός τα πρώτα παιχνίδια στον δικό μου υπολογιστή ήταν παιχνίδια που χρόνια πριν έβλεπα σε υπολογιστή οικογενειακού φίλου/χακερά και γενικά δεν είχε google τότε και αν ήθελες να παίξεις κάτι ρωτούσες κάποιον που ξέρει απο υπολογιστές ). Τώρα που ο υπολογιστής και η κονσόλα (αλλά και το κινητό) είναι συσκευές που κυριολεκτικά στις μέρες μας βρίσκονται και στο σπίτι μιας γιαγιάς έχεις να κάνεις με ολόκληρο το δημογραφικό προφίλ ως πελατεία άρα εδώ ο στόχος σου είναι να πουλήσεις όσο το δυνατόν σε περισσότερους πελάτες και έχεις να αντιμετωπίσεις αυτό: Όπως βλέπεις από τον μέσο όρο στους πιο έξυπνους έχουμε ισαριθμία (34,1% + 13,6% =47,7%) σε σχέση με τα άτομα που βρίσκονται στην κατηγορία του μέσου όρου έως τους λιγότερο έξυπνους ( 34,1% + 13,6% = 47,7%) Ποια η διαφορά όμως... Αν κάνεις ένα αισθητικά (δεν μιλάω μονο για τα γραφικά αλλά και για πλοκή/διάλογοι ήχος κτλ) αξιόλογο game με gameplay που να αποτελεί πρόκληση και να χρειάζεται να το μάθεις μόνος σου θα ικανοποιήσεις την κατηγορία απο την μέση προς τα δεξιά (και όσο πάμε προς την μέση τόσο περισσότερο θα αποτραπούν άτομα απο το παιχνίδι αυτό) αλλά παράλληλα θα χρειαστείς μεγάλο budget αλλά και περισσότερο χρόνο στο developing ακριβώς γιατί δεν είναι τόσο απλό να κάνεις "παιχνιδάρες" Άρα μεγάλο budget + μεγαλύτερη καθυστέρηση ανάμεσα σε τίτλους της ίδιας εταιρίας (λόγω μεγαλύτερου χρόνου στο development = η εταιρία αυτή θα πάει λιγότερο συχνά "ταμείο" κάθε χρόνο) και το target group σου θα είναι μικρότερο απο 47,7% (+κίνδυνος μεγαλύτερος κίνδυνος να αποτύχει το game σε πωλήσεις γιατι το να προσπαθήσεις να πρωτοτυπήσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα τα καταφέρεις ) Άν όμως πάρεις τον τυφλοσούρτη με δοκιμασμένες τακτικές και κόψεις και ράψεις και αντιγράψεις και βάλεις τις κλασικές σάλτσες και κάνεις ένα game που παντα νικάς ποτέ δεν πεθαίνεις και μπορεί ακόμη και ένα μωρό να το χειριστεί τότε θα χρειαστείς μικρότερο budget και λιγότερο χρόνο ενώ παράλληλα θα απευθύνεσαι κυρίως απο την μέση προς τα αριστερά (47,7%) και το καλό εδώ είναι ότι ακριβώς επειδή σχεδόν όλοι κάνουν το ίδιο άτομα που βρίσκονται απο την μέση προς τα δεξιά πάλι θα αγοράσουν το παιχνίδι σου όχι με την ίδια δυναμική όσο τα άτομα απο την μέση προς τα αριστερά αλλά θα έχεις και απο εκει πελάτες λόγω "ξηρασίας" σε κάτι καλύτερο Οπότε μικρότερο budget λιγότερος χρόνος και το target group μεγαλύτερο απο 47,7% Αυτό έχουν μυριστεί οι διάφοροι "bean counters" που δουλεύουν στα logistics/marketing των studios ή των εταιριών που τα χρηματοδοτούν και γιαυτό έχουμε ένα sh1tload απο πανεύκολα pew pew pew games με eyecandy χωρίς ουσία. Ένα επιπλέον θετικό (για τους επιχειρηματίες) που έχουν τα άτομα αυτά (απο την μέση προς τα αριστερά) είναι ότι χάνουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους δηλαδή θα μεταπηδήσουν απο ένα παιχνίδι σε κάποιο άλλο πολύ πιο γρήγορα απότι κάποιος που κόπιασε για να το μάθει. θα κάνουν μπουμ μπουμ μπουμ achievement unlocked και με το που τερματίσουν το game ή και προτού συμβεί αυτό (απλά κοιτώντας πως τελειώνει βλέποντας τον pewdiepie )κοιτάνε το trailer άλλου pew pew full eye candy "free2play" και χώνονται εκει και πάμε απο την αρχή. Κατι παρόμοιο έγραψα αλλά πολύ μπακαλίστικα στην ειδηση του Xbox game reveal.. Δεν θα μπορουσα να συμφωνώ περισσοτερο και ελπίζω ν αφιερώσουν όλοι λίγο χρόνο να διαβάσουν το πόστ σου. Επεξ/σία 9 Μαΐου 2020 από Chocobo 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα