athns Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 17 ώρες πριν, TopicStrarter είπε Τα πράγματα είναι απλά (και οι ίδιες τακτικές εφαρμόζουν και σε ταινίες και με μερικά λογικά βήματα και σε τιμές hardware) Παλιότερα επειδή PC ή κονσόλα δεν είχε ο καθένας αλλά περισσότερο αυτοί που ασχολούνται με την τεχνολογία ο στόχος ήταν να κάνεις ένα παιχνίδι που να αρέσει στους "έμπειρους" και έτσι και οι άλλοι που θα θέλουν να τους μοιάσουν θα το πάρουν (πχ εγώ μικρός τα πρώτα παιχνίδια στον δικό μου υπολογιστή ήταν παιχνίδια που χρόνια πριν έβλεπα σε υπολογιστή οικογενειακού φίλου/χακερά και γενικά δεν είχε google τότε και αν ήθελες να παίξεις κάτι ρωτούσες κάποιον που ξέρει απο υπολογιστές ). Τώρα που ο υπολογιστής και η κονσόλα (αλλά και το κινητό) είναι συσκευές που κυριολεκτικά στις μέρες μας βρίσκονται και στο σπίτι μιας γιαγιάς έχεις να κάνεις με ολόκληρο το δημογραφικό προφίλ ως πελατεία άρα εδώ ο στόχος σου είναι να πουλήσεις όσο το δυνατόν σε περισσότερους πελάτες και έχεις να αντιμετωπίσεις αυτό: Όπως βλέπεις από τον μέσο όρο στους πιο έξυπνους έχουμε ισαριθμία (34,1% + 13,6% =47,7%) σε σχέση με τα άτομα που βρίσκονται στην κατηγορία του μέσου όρου έως τους λιγότερο έξυπνους ( 34,1% + 13,6% = 47,7%) Ποια η διαφορά όμως... Αν κάνεις ένα αισθητικά (δεν μιλάω μονο για τα γραφικά αλλά και για πλοκή/διάλογοι ήχος κτλ) αξιόλογο game με gameplay που να αποτελεί πρόκληση και να χρειάζεται να το μάθεις μόνος σου θα ικανοποιήσεις την κατηγορία απο την μέση προς τα δεξιά (και όσο πάμε προς την μέση τόσο περισσότερο θα αποτραπούν άτομα απο το παιχνίδι αυτό) αλλά παράλληλα θα χρειαστείς μεγάλο budget αλλά και περισσότερο χρόνο στο developing ακριβώς γιατί δεν είναι τόσο απλό να κάνεις "παιχνιδάρες" Άρα μεγάλο budget + μεγαλύτερη καθυστέρηση ανάμεσα σε τίτλους της ίδιας εταιρίας (λόγω μεγαλύτερου χρόνου στο development = η εταιρία αυτή θα πάει λιγότερο συχνά "ταμείο" κάθε χρόνο) και το target group σου θα είναι μικρότερο απο 47,7% (+κίνδυνος μεγαλύτερος κίνδυνος να αποτύχει το game σε πωλήσεις γιατι το να προσπαθήσεις να πρωτοτυπήσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα τα καταφέρεις ) Άν όμως πάρεις τον τυφλοσούρτη με δοκιμασμένες τακτικές και κόψεις και ράψεις και αντιγράψεις και βάλεις τις κλασικές σάλτσες και κάνεις ένα game που παντα νικάς ποτέ δεν πεθαίνεις και μπορεί ακόμη και ένα μωρό να το χειριστεί τότε θα χρειαστείς μικρότερο budget και λιγότερο χρόνο ενώ παράλληλα θα απευθύνεσαι κυρίως απο την μέση προς τα αριστερά (47,7%) και το καλό εδώ είναι ότι ακριβώς επειδή σχεδόν όλοι κάνουν το ίδιο άτομα που βρίσκονται απο την μέση προς τα δεξιά πάλι θα αγοράσουν το παιχνίδι σου όχι με την ίδια δυναμική όσο τα άτομα απο την μέση προς τα αριστερά αλλά θα έχεις και απο εκει πελάτες λόγω "ξηρασίας" σε κάτι καλύτερο Οπότε μικρότερο budget λιγότερος χρόνος και το target group μεγαλύτερο απο 47,7% Αυτό έχουν μυριστεί οι διάφοροι "bean counters" που δουλεύουν στα logistics/marketing των studios ή των εταιριών που τα χρηματοδοτούν και γιαυτό έχουμε ένα sh1tload απο πανεύκολα pew pew pew games με eyecandy χωρίς ουσία. Ένα επιπλέον θετικό (για τους επιχειρηματίες) που έχουν τα άτομα αυτά (απο την μέση προς τα αριστερά) είναι ότι χάνουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους δηλαδή θα μεταπηδήσουν απο ένα παιχνίδι σε κάποιο άλλο πολύ πιο γρήγορα απότι κάποιος που κόπιασε για να το μάθει. θα κάνουν μπουμ μπουμ μπουμ achievement unlocked και με το που τερματίσουν το game ή και προτού συμβεί αυτό (απλά κοιτώντας πως τελειώνει βλέποντας τον pewdiepie )κοιτάνε το trailer άλλου pew pew full eye candy "free2play" και χώνονται εκει και πάμε απο την αρχή. Φίλε λυπάμαι αλλά το σχόλιο σου είναι φουλ ρατσιστικό..σίγουρα ανήκεις στα άτομα απο τη μέση και δεξιά,δεν αντιλεγω,...μη κοπιάσεις να μας το αποδείξεις...αν καπου κάνω λάθος να με συγχωρέσεις.
LoufasGR Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Τιποτα να μας ενημερωνει ποτε εχει νευρα η γυναικα μας θα βγαλουν?
Ducatista Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 18 ώρες πριν, TopicStrarter είπε ναι ποσοστό ολοκλήρωσης ολόκληρου το game όχι του level που είσαι, επίσης με σκέτο το ποσοστό δεν μπορείς να υπολογίσεις πόσο χρόνο θες για να τελειώσεις έστω για όλο το game πχ ένα παιχνίδι μπορεί να πάρει 10 λεπτά για να πάς απο 0% σε 15% αλλά ένα 2ωρo για να πας απο 15% σε 30% αυτό που θέλουν να κάνουν λοιπόν είναι να σου δίνουν την δυνατότητα να ξέρεις πόσο χρόνο θα χρειαστείς για κάθε lvl ή και για ολόκληρο το game συλλέγοντας δεδομένα απο τον προσωπικό σου ρυθμό ολοκλήρωσης όταν βρίσκεσαι στο level αυτό. Ναι αλλά θα είναι σαν να μαντέψουν κάτι οπότε δεν ξέρω αν μπορεί να έχει νόημα αφου στην πραγματικότητα δεν θα είναι καθόλου αξιόπιστα π.χ έχω καλό ρυθμό κλπ εδώ αλλά στο άλλο επίπεδο να κολλήσω.. Η λογική θα ήταν να υπάρχει ενημέρωση συνέχεια για να επεξεργαστούν νέα δεδομένα αλλά οκ τι νόημα θα υπάρχει σε αυτό... Νομίζω μια αδιάφορη προσθήκη... παρ' όλα αυτά το περιμένουμε πως και πως το εργαλείο! 1
tsarouc Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 21 ώρες πριν, firepc είπε ωχ αρχισαμε... Αυτα ειναι τα Next-Gen δλδ? Next gen graphics δεν έχει. Αυτά είναι τα next gen στην πραγματικότητα. Εμ τι περιμένεις με 500 ευρώ να πάρεις. Σκέτο ξενέρωμα 1
Dj Beast Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Με άλλα λόγια, ο ρουφιάνος των video games Really???
tsibosp Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 4 ώρες πριν, icyrabbit είπε "Μάλιστα η Sony, έχει ανακοινώσει ελάχιστα πράγματα συγκριτικά με το Xbox Series X." Τι έκανε η Sony? Για το Xbox? Μόνο εγώ το παρατήρησα αυτό; Νομίζω έχεις μπερδέψει το "συγκριτικά" με το "αναφορικά". Άσχετο αλλά Γτ γκρινιάζουν που η Sony δεν έχει αποκαλύψει πολλά πράγματα σχετικά με το ps5 με ξεπερνά. Πάντα η Sony γύρω στο καλοκαίρι δείχνει πράγματα, επειδή οι απέναντι έκαναν reveal 3 μήνες νωρίτερα δεν λέει κάτι. Το ps3 είχε reveal μέσα-τέλη Μαΐου και το ps4 Ιούνιο. 2
bblaw20 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Στο τελος το Peasant Station θα παιζει το παιχνιδι για εμας. 1
soteras Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Τι δεν εχουμε ποια αυτη την απορια και την ευχαριστιση απλα να παιζουμε χωρις να ξερουμε ποτε τερματιζει ποτε τελειωνει η οτι
harisv Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Δημοσ. 10 Μαΐου 2020 Παιδια νομιζω πολυ γκρινια χωρις λογο, να φανταστω οτι θα υπαρχει δυνατοτητα απενεργοποιησης? Εγω προσωπικα επιδη δεν εχω πολυ ελευθερο χρονο μου αρεσει αυτη η λειτουργια. 1
thodwrhs1991 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Κακό spoile χαλάει την φάση , θέλουμε σούπερ games Όχι μέντιουμ games
maniacos93 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 ...Filthy casuals... Όπως έγραψε και ένα παλικάρι πιο πάνω, στο τέλος οι κονσόλες θα τερματίζουν από μόνες τους τα παιχνίδια και θα λέμε και ευχαριστώ και από πάνω. Αλλά δεν πειράζει, αρκεί που έχουν καλά exclusives... 🤣
Brazhlias Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 Δημοσ. 11 Μαΐου 2020 22 ώρες πριν, tsibosp είπε Νομίζω έχεις μπερδέψει το "συγκριτικά" με το "αναφορικά". Άσχετο αλλά Γτ γκρινιάζουν που η Sony δεν έχει αποκαλύψει πολλά πράγματα σχετικά με το ps5 με ξεπερνά. Πάντα η Sony γύρω στο καλοκαίρι δείχνει πράγματα, επειδή οι απέναντι έκαναν reveal 3 μήνες νωρίτερα δεν λέει κάτι. Το ps3 είχε reveal μέσα-τέλη Μαΐου και το ps4 Ιούνιο. Το να το περιμενεις και να "γκρινιαζεις" καλοπροαιρετα ειναι οκ. Ολοι θελουμε να μαθουμε πραγματα, αλλα εχουμε φτασει σε ενα σημειο λιγο ακραιο. Δηλαδη, οκ, θα τη δειξει την κονσολα. Να κυκλοφορησει ειναι το θεμα και θα κυκλοφορησει, το να τη δουμε τι να λεει;
EzioMorte Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Δημοσ. 13 Μαΐου 2020 Και μετά θα βλέπουμε ποστ "το έσκισα στο ultra hardcore το παιχνίδι, δείτε το trophy μου" αλλά θα σε έχει πάρει απο το χεράκι η ΑΙ της κονσόλας, μην σας πω ότι θα το τερματίζει και για τον χρήστη! Μου λείπουν οι εποχές που τα παιχνίδια δεν χάριζαν καστανό! Ακόμα θυμάμαι πόσες ωρες ήθελες για να βρεις το επόμενο σημείο να συνεχίσεις το quest σε παιχνίδια όπως ultima, daggerfall, eye of the beholder, baldurs.gate γιατί πολύ απλά δεν σε έπαιρνε από το χέρι το UI αλλά έπρεπε να ψαχτεις. Και δεν πάω καν σε point and click adventures που έπρεπε να στείλεις γράμμα στον τσουρινακη του pc master μήπως το διαβάσει κ σου απαντήσει! Ωραία χρόνια!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα