Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Απο τα πιο άχρηστα πράγματα Ever εάν το κάνουν αυτό,πες ρε "παιχνίδι" έναν μέσο όρο διάρκειας,η ακόμη καλύτερα δες ένα review που θα λέει για την διάρκεια που χρειάζεται  για να τελειώσεις το παιχνίδι και τέλος,τα άλλα είναι εντελώς άκυρα και άχρηστα συν το οτι δεν μπορούν θα μπορούν να εφαρμοστούν σωστά,σιγά μην λαμβάνει υπόψη το όποιο πρόγραμμα,την δυσκολία του κάθε διαφορετικού παιχνιδιού αλλά και πολύ περισσότερο την ικανότητα και την διάθεση του κάθε παίκτη να το τερματίσει η να παίξει με την ησυχία του κλπ,άλλος θέλει να το τελειώσει γρήγορα παραβλέπει τα πάντα και πάει για τον Boss,ενώ ο άλλος ψάχνει κάνει grinding κλπ ο ένας τελειώνει το επίπεδο σε 5 λεπτά ο άλλος σε 3 ώρες ! δεν υπάρχει περίπτωση να υπολογίσει σωστά το πρόγραμμα και μάλιστα για διαφορετικά παιχνίδια απο πρίν,όμως το σημαντικότερο είναι πως ακόμα και να το κάνει αυτό με κάποια επιτυχία βάσει στατιστικών προηγουμένων,θα χαλάγε την προσδοκία του παίκτη,εκεί που θα λές πχ είμαι στα μισά της πίστας,άραγε πόσο θα έχω ακόμα,η αν θα είναι κάποιος δύσκολος Boss ο επόμενος,θα βγαίνει μύνημα πως σε 2-3 λεπτά θα έχεις τελειώσει...😒

Απο την στιγμή που τα περισσότερα παιχνίδια έχουν πλέον Save όπου θέλεις,δεν βλέπω να υπάρχει κανείς λόγος για κάτι τέτοιο,αν έχεις κάτι άλλο να κάνεις,σώνεις το παιχνίδι και συνεχίζεις άλλη ώρα με την ησυχία σου. 

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Τα πράγματα είναι απλά (και οι ίδιες τακτικές εφαρμόζουν και σε ταινίες και με μερικά λογικά βήματα και σε τιμές hardware)

 

Παλιότερα επειδή PC ή κονσόλα δεν είχε ο καθένας αλλά περισσότερο αυτοί που ασχολούνται με την τεχνολογία ο στόχος ήταν να κάνεις ένα παιχνίδι που να αρέσει στους "έμπειρους" και έτσι και οι άλλοι που θα θέλουν να τους μοιάσουν θα το πάρουν (πχ εγώ μικρός τα πρώτα παιχνίδια στον δικό μου υπολογιστή ήταν παιχνίδια που χρόνια πριν έβλεπα σε υπολογιστή οικογενειακού φίλου/χακερά και γενικά δεν είχε google τότε και αν ήθελες να παίξεις κάτι ρωτούσες κάποιον που ξέρει απο υπολογιστές ). 

 

Τώρα που ο υπολογιστής και η κονσόλα (αλλά και το κινητό) είναι συσκευές που κυριολεκτικά στις μέρες μας βρίσκονται και στο σπίτι μιας γιαγιάς έχεις να κάνεις με ολόκληρο το δημογραφικό προφίλ ως πελατεία 

 

άρα εδώ ο στόχος σου είναι να πουλήσεις όσο το δυνατόν σε περισσότερους πελάτες  και έχεις να αντιμετωπίσεις αυτό:

 

1920px-IQ_distribution.svg.png

 

 

 

Όπως βλέπεις από τον μέσο όρο στους πιο έξυπνους έχουμε ισαριθμία (34,1% + 13,6% =47,7%) σε σχέση με τα άτομα που βρίσκονται στην κατηγορία του μέσου όρου έως τους λιγότερο έξυπνους ( 34,1% + 13,6% = 47,7%)

 

Ποια η διαφορά όμως...

Αν κάνεις ένα αισθητικά (δεν μιλάω μονο για τα γραφικά αλλά και για πλοκή/διάλογοι ήχος κτλ) αξιόλογο game με gameplay που να αποτελεί πρόκληση και να χρειάζεται να το μάθεις μόνος σου θα ικανοποιήσεις την κατηγορία απο την μέση προς τα δεξιά (και όσο πάμε προς την μέση τόσο περισσότερο θα αποτραπούν άτομα απο το παιχνίδι αυτό) αλλά παράλληλα θα χρειαστείς μεγάλο budget αλλά και περισσότερο χρόνο στο developing ακριβώς γιατί δεν είναι τόσο απλό να κάνεις "παιχνιδάρες" 

 

Άρα μεγάλο budget + μεγαλύτερη καθυστέρηση ανάμεσα σε τίτλους της ίδιας εταιρίας (λόγω μεγαλύτερου χρόνου στο development = η εταιρία αυτή θα πάει λιγότερο συχνά "ταμείο" κάθε χρόνο) και το target group σου θα είναι μικρότερο απο 47,7% (+κίνδυνος μεγαλύτερος κίνδυνος να αποτύχει το game σε πωλήσεις γιατι το να προσπαθήσεις να πρωτοτυπήσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα τα καταφέρεις )

 

Άν όμως πάρεις τον τυφλοσούρτη με δοκιμασμένες τακτικές και κόψεις και ράψεις και αντιγράψεις και βάλεις τις κλασικές σάλτσες και κάνεις ένα game που παντα νικάς ποτέ δεν πεθαίνεις και μπορεί ακόμη και ένα μωρό να το χειριστεί τότε θα χρειαστείς μικρότερο budget και λιγότερο χρόνο ενώ παράλληλα θα απευθύνεσαι κυρίως απο την μέση προς τα αριστερά (47,7%) και το καλό εδώ είναι ότι ακριβώς επειδή σχεδόν όλοι κάνουν το ίδιο άτομα που βρίσκονται απο την μέση προς τα δεξιά πάλι θα αγοράσουν το παιχνίδι σου όχι με την ίδια δυναμική όσο τα άτομα απο την μέση προς τα αριστερά αλλά θα έχεις και απο εκει πελάτες λόγω "ξηρασίας" σε κάτι καλύτερο 

 

Οπότε μικρότερο budget λιγότερος χρόνος και το target group μεγαλύτερο απο 47,7%

 

Αυτό έχουν μυριστεί  οι διάφοροι "bean counters" που δουλεύουν στα logistics/marketing των studios ή των εταιριών που τα χρηματοδοτούν και γιαυτό έχουμε ένα sh1tload απο πανεύκολα pew pew pew games με eyecandy χωρίς ουσία. 

 

Ένα επιπλέον θετικό (για τους επιχειρηματίες) που έχουν τα άτομα αυτά (απο την μέση προς τα αριστερά) είναι ότι χάνουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους δηλαδή θα μεταπηδήσουν απο ένα παιχνίδι σε κάποιο άλλο πολύ πιο γρήγορα απότι κάποιος που κόπιασε για να το μάθει. θα κάνουν μπουμ μπουμ μπουμ achievement unlocked και με το που τερματίσουν το game ή και προτού συμβεί αυτό (απλά κοιτώντας πως τελειώνει βλέποντας τον pewdiepie )κοιτάνε το trailer άλλου pew pew full eye candy "free2play" και χώνονται εκει και πάμε απο την αρχή. 


Δεν χρειάζεται να είσαι "έξυπνος" ότι και αν σημαίνει αυτό υποθέτω να έχεις υψηλό ΙQ για να παίξεις ένα απαιτητικό game , το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή και επιμονή.

Πιστεύεις ότι αν δώσεις δηλαδή σε έναν διακεκριμένο θεωρητικό φυσικό να παίξει το sekiro θα το τερματίσει χωρίς να πεθάνει στο 1 run χωρίς να έχει ιδέα από video games επειδή είναι πάρα πολύ έξυπνος?

Απλά άτομα με υψηλότερο IQ είναι ποιο πιθανό να έχουν παραπάνω υπομονή και να μάθουν από τα λάθη τους το ίδιο συμβαίνει και στον αθλητισμό.

Επίσης κάθε game θέλει διαφορετικά skill sets , κάποια θέλουν γρήγορα αντανακλαστικά , κάποια στρατηγική , άλλα ομαδικότητα και καλή συνεννόηση κτλ δεν μετριούνται με το IQ αυτά τα skill sets.

Το να αναπτυχθεί το AI στο gaming και να σε βοηθάει μόνο θετικό είναι προφανώς θα έχεις την επιλογή να το κλείσεις οπότε no harm done.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, silotx είπε

Δεν χρειάζεται να είσαι "έξυπνος" ότι και αν σημαίνει αυτό υποθέτω να έχεις υψηλό ΙQ για να παίξεις ένα απαιτητικό game , το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή και επιμονή.

Υπομονή και επιμονή χρειάζονται όλοι οι έξυπνοι δεν είναι σαν τους τζίνιους στις ταινίες πχ να σκέφτονται ψαγμένες μαθηματικές φόρμουλες χωρίς να έχουν ανοίξει ούτε ένα σχετικό βιβλίο

 

Το να είσαι εξυπνότερος σημαίνει απλά ότι τα παίρνεις πιο γρήγορα  δηλαδή αν ένας πχ με 100iq και ένας με 145 IQ εχουν 0 εμπειρία πχ με το σκάκι σημαίνει ότι δεύτερος θα χρειαστεί λιγότερο χρόνο για να φτάσει στο Χ επίπεδο (πχ 1800 elo) εαν και εφόσον και οι δύο ασχολούνται καθημερινά με τον ίδιο τρόπο και ίδιες ώρες με αυτό 

 

Δεν σημαίνει όμως ότι ένας με 145 IQ που έπαιξε σκάκι 2,3 φορές μπορεί να νικήσει κάποιον πχ με 80 IQ (τεράστια διαφορά) που όμως παίζει σκάκι 20 χρόνια αυτός με 80 IQ θα τον ξεσκίσει σε όλες τις παρτίδες. 

 

Απλά όσο εξυπνότερος είσαι τόσο έχεις και άλλα χαρακτηριστικά ή μάλλον κάποια απο τα κοινά χαρακτηριστικά ειναι πιο έντονα σε εσένα (πχ η περιέργεια, η θέληση να ψάξεις σε βάθος ή να παρατηρήσεις μοτίβα κτλ) πχ στην μουσική υπάρχουν άνθρωποι που ευχαριστιούνται περισσότερο με βολάνη και άλλοι περισσότερο με pink floyd δεν σημαίνει ότι η μια μουσική είναι "καλύτερη" απο την άλλη απλά άνθρωποι που δεν παρατηρούν πολλά/δεν έχουν ένστικτο για κάτι τέτοιο αρέσκονται απλά με έναν ρυθμό και λόγια που τους θυμίζουν/ή τα ταυτίζουν με δικές τους εμπειρίες αυτοί που αρέσκονται σε pink floyd το κάνουν αυτό γιατί δεν είναι απλοϊκοί οι ρυθμοί η μουσική έχει πολλά όργανα και διάφορους ήχους και οι στίχοι "πίσω κείμενο" τους αρέσει να τα παρατηρούν αυτά και κατα συνέπεια δεν τους αρέσει πιο απλή μουσική γιατί πολύ απλά δεν διεγείρει το μυαλό τους. 

 

Βέβαια το να αρέσει σε κάποιον ο βολάνης ή οι pink floyd σε καμία περίπτωση δεν έχει μόνο να κάνει με το IQ (αλλά παίζει ρόλο) υπάρχουν διάφοροι άλλοι λόγοι πχ το χόμπι κάποιου μπορεί να είναι η ηλεκτρική κιθάρα ή κάποιος μπορεί να την βρίσκει με τα ελληνάδικα και την φάση με τις γκόμενες εκεί κτλ που σημαίνει ότι και σε έναν έξυπνο μπορεί να αρέσει κάποιο κομμάτι του βολάνη ή σε έναν λιγότερο έξυπνο κάποιο κομμάτι των Pink Floyd απλά το βάζω σαν αναλογικό παράδειγμα ελπίζοντας να μην πιαστείς στις λεπτομέρειες. 

 

Το αναμφισβήτητο είναι ότι είναι πιο εύκολο για τον βολάνη να βγάλει το επόμενο κομμάτι του και θα αρέσει σε περισσότερο κόσμο γιατί δεν είναι το ίδιο εύκολο να βγάζεις κομμάτια σαν αυτά των pink floyd ενώ του βολάνι είναι ένας (συνήθως ίδιος μεταξύ κομματιών) ρυθμός ή μια συλλογή 2,3 ρυθμών που μπαίνουν εναλλάξ στα κομμάτια του και οι στίχοι πάνω κάτω το ίδιο θέμα και επίκεντρο να κάνει ομοιοκαταληξία  παρά να δώσει κάποιο βαθύτερο μήνυμα 

 

Έτσι έχει χαθεί η μπάκα και στο gaming. 

Δημοσ.

Δεν αφορά τα παιδάκια που δυσκολεύονται οι παραπάνω πατέντες της σονυ, αφορά ενήλικες με υποχρεώσεις που μεγάλωσαν με το gaming αλλά πλέον ο χρόνος είναι περιορισμένος. 

Προσωπικά πολλες φορες θέλω να αφιερώσω συγκεκριμένο χρόνο κάποια μέρα στο γκειμινγκ, πχ 2 ώρες, λόγω ομως της απρόβλεπτης φύσης του μέσου προτιμώ να βάλω μια ταινία που ξέρω την διάρκεια και ότι θα δω μια ιστορία. Στο γκειμινγκ μπορεί να το ανοίξω και να μείνω στο ίδιο σημείο 2 ώρες. Δεν είναι διασκέδαση ούτε χαλάρωση αυτό.

Οποτε καλό είναι να υπάρχει μια ενδεικτική διάρκεια μέχρι το τέλος (όπως υπάρχει στις ταινίες από πάντα) και χιντς, για όσους θέλουν να έχουν τον έλεγχο του χρόνου που θα ασχοληθούν.

Όλα προαιρετικά βέβαια χωρίς να επηρεάζουν την εμπειρία όσων δεν θέλουν να τα χρησιμοποιούν.

Καιρος να ωριμάσει κι άλλο το μέσο με λιγα λόγια.

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Δεν αφορά τα παιδάκια που δυσκολεύονται οι παραπάνω πατέντες της σονυ, αφορά ενήλικες με υποχρεώσεις που μεγάλωσαν με το gaming αλλά πλέον ο χρόνος είναι περιορισμένος. 

Προσωπικά πολλες φορες θέλω να αφιερώσω συγκεκριμένο χρόνο κάποια μέρα στο γκειμινγκ, πχ 2 ώρες, λόγω ομως της απρόβλεπτης φύσης του μέσου προτιμώ να βάλω μια ταινία που ξέρω την διάρκεια και ότι θα δω μια ιστορία. Στο γκειμινγκ μπορεί να το ανοίξω και να μείνω στο ίδιο σημείο 2 ώρες. Δεν είναι διασκέδαση ούτε χαλάρωση αυτό.

Οποτε καλό είναι να υπάρχει μια ενδεικτική διάρκεια μέχρι το τέλος (όπως υπάρχει στις ταινίες από πάντα) και χιντς, για όσους θέλουν να έχουν τον έλεγχο του χρόνου που θα ασχοληθούν.

Όλα προαιρετικά βέβαια χωρίς να επηρεάζουν την εμπειρία όσων δεν θέλουν να τα χρησιμοποιούν.

Καιρος να ωριμάσει κι άλλο το μέσο με λιγα λόγια.

Δεν έχει κάτι να λέει αυτό, ενήλικες με δουλείες υπήρχαν ανέκαθεν δεν εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια απλά γίνονται πιο απλοϊκά για να μαζέψουν τόσο παιδάκια όσο και ενήλικες που διαφορετικά δεν θα ασχολούνταν... και όπως τα λες είσαι εσύ ένας απο αυτούς.

 

Το παιχνίδι εξάλλου το παίζεις για την χαρά του παιχνιδιού και για την πρόκληση όχι για να το τελειώσεις το ότι δεν θες να κολλήσεις εσύ σε ένα επίπεδο δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από την προσωπική σου προτίμηση 

Είναι σαν να λες ποιος έχει χρόνο για βιβλία προτιμώ τα κομιξ γιατί ειναι μικρότερα και τα τελειώνω πιο γρήγορα... δεν διαβάζεις ένα βιβλίο για να το τελειώσεις (οκ θες να το τελειώσεις αλλά δεν γυρνάς κάθε σελίδα έχοντας αυτό κατα νού) διαβάζεις το βιβλίο γιατί σου αρέσει η υπόθεση. 

 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Ρε παιδιά τι είναι το PS5; Το βλέπω παντού στο Ίντερνετ και δεν ξέρω τι είναι, μπορείτε να βοηθήσετε; 

Δημοσ.

system settings>deactivate...και μετά αναρωτιόμαστε γιατί μια ''αδύναμη'' φορητή κονσόλα έχει φτάσει μέσα σε λίγα χρόνια τα 55εκατ. πωλήσεις!

Δημοσ.

Αντί να φτιάξει λίγο το λογισμικό της και την απελευθέρωση περιορισμών πχ, Bluetooth και applications, φτιάχνει ευρεσιτεχνίες για κάτι που οι περισσότεροι το θεωρούν ασήμαντο.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, G.TH. είπε

Και γιατί να μην σε ενημερώνει ΠΡΙΝ το αγοράσεις, ώστε να μπορείς να κάνεις και ανάλυση του κόστους κτήσης ανά ώρα

Για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν έχεις καταλάβει το όλο σύστημα. Δεν θα σ λέει απλά ότι "θα τερματίσεις τον τίτλο σε 50 ώρες". Ας πούμε ότι παίζεις read dead 2 και έχεις κανονίσει να πας για φαγητό με 2 φίλους στις 7 και η ώρα είναι 5. Αραζεις, παίζεις κοιτάς το ρολόι είναι 6.30. Λες προλαβαίνω άλλο 1 quest η όχι; πετάγεται η ενημέρωση όταν πας να το αρχίσεις και σου λέει" θα σου πάρει 50 λεπτά αυτό το quest", πας στο άλλο θα σου πει "θα σου πάρει 15 λεπτά". Κανεις το δεύτερο, σηκώνεσαι φεύγεις. Αν έκανες το πρώτο θα το παραταγες στη μέση. Αυτή είναι η λογική του. Εννοείται ότι θα μπορεις να το απενεργοποιεις οπότε θες. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Στο γκειμινγκ μπορεί να το ανοίξω και να μείνω στο ίδιο σημείο 2 ώρες. Δεν είναι διασκέδαση ούτε χαλάρωση αυτό.

Μα καλα τι παιζεις και μπορει να περασουν 2 ωρες και να μην εχεις κανει τιποτα ; Ρωταω γιατι τα 90s χωρις internet και χωρις καν Αγγλικα και χωρις βοηθεια τερματιζαμε games οπως Final Fantasy , Zelda ή διαφορα puzzle τυπου Broken Sword.Μιλαμε για ηλικιες +-10 χρονων.

Προσωπικη γνωμη τα games εχουν γινει πολυ ευκολα για να χρειαζεται και αλλη βοηθεια ακομα και ο casual.Κυριολεκτικα φλερταρουν με το να ειναι interactive movies πολλα.

Η αισθηση ικανοποιησης μετα τη λυση ενως γρυφου εχει μειωθει πολυ(σε οσα games δηλαδη εχει μεινει καποιος γρυφος)

Δεν ξερω γιατι τα θελουμε ολα στο πιατο πλεον.Ακομα και αν καποιος εχει κολλησει ευκολα πλεον googlaρεις τη λυση.
 

Καπου εδω να αναφερθω και στο οτι μια μεγαλη μεριδα "gamers" πλεον δεν διαβαζει καν τους διαλογους και μετα ειναι σε φαση : τι πρεπει να κανω ; πολυ δυσκολο game.....

Το προβλημα ειναι πως οχι ολα τα games σε αφηνουν να κλεισεις τις βοηθειες και οσα σε αφηνουν παλι δεν ειναι ολες.

  • Thanks 2
Δημοσ.

Εχω παρατησει παιχνιδι στην μεση που μου αρεσε τρελα γιατι απλα με τα skill level που ημουνα δεν μπορουσα να το περασω οποτε καλοδεχουμενη οποιαδηποτε βοηθεια που μπορει να σου δωσει η κονσολα

Επισης σταματαω παιχνιδι για ποσο καιρο και δεν το πιανω γιατι δεν ξερω ποσες ωρες θα μου παρει να βγαλω μια πιστα

Οποτε well done sony απο μενα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...