Προς το περιεχόμενο

Αναζήτηση Φωτογραφικής/βίντεο κάμερας μέχρι 350 ευρό για δημιουργία βίντεο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ψάχνω να βρω κάμερα για δημιουργία βίντεο. Μιας και είναι για χόμπι, δεν θέλω να ρίξω πολλά. Μέχρι 350 ευρό.

Τα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει είναι τα εξής:

-Ανακλινόμενη Οθόνη. Όχι τίποτα περίπλοκο, ίσα ίσα όταν τραβάω εμένα, να βλέπω ότι τραβάω σωστά.

-Δεν ξέρω αν παίζει σύνδεση με smarphone. Είμαι άσχετος σε θέματα κάμερων, αλλά θα ήταν καλό μπόνους.

-Κάποιου είδους ασύρματη έναρξη λήψης, ή ακόμα και χειρισμός με τηλεκοντρόλ. Είναι σπαστικό να προσπαθείς να τραβήξεις βίντεο και να μετακινείται ο τρίποδας όταν πατάς το κουμπί. Επίσης όταν θες να δεις αν σου βγήκε καλή μια λήψη, πρέπει να πάρεις ολόκληρη την κάμερα, και μετά άντε να την ξαναστήσεις σωστά.

-Σύνδεση για μικρόφωνο. Εδώ υπάρχει ένα θεματάκι. Το Μικρόφωνο που έχω είναι ένα Blue snowball, που για όσους δεν ξέρουν, συνδέεται μέσο USB. Υπάρχει κάμερα που να παίρνει USB μικρόφωνο. Τέλος πάντων, δεν θα μείνω εκεί. Αν υπάρχει δυνατότητα, θα πάρω ασύρματο μικρόφωνο ψείρα, Αν υπάρχουν κάμερες που να παίρνουν ασύρματα. 

Ευχαριστώ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2020 στις 9:18 ΜΜ, peterako είπε

Κανένας Ειδικός?

    Καλησπέρα σας , αν και δεν ασχολούμαι με βίντεο , παρόλαυτα όμως , τα χαρακτηριστικά που έχετε θέσει δεν πολυταιριαζουν με τα χρήματα που σκοπεύετε να διαθέσετε . Έχω την αίσθηση πως είτε πρέπει να στραφείτε σε κάτι πιο εξειδικευμένο για βιντεοσκόπηση , είτε να ανεβείτε αρκετά σε κόστος .

  Για σύνδεση USB νομίζω πως δεν θα βρείτε κάτι τέτοιο , εκτός και γίνει χρήση ανταπτορα ίσως με κάποιους περιορισμούς .

  Για την συνδεσιμότητα με smartphone , πάλι τα πράγματα είναι κάπως , αφού οι εφαρμογές σε περιβάλλον Android που μπορεί να ελέγξουν τέτοιες λειτουργίες , είναι επί πληρωμή .

  Αλλά και οι υπόλοιπες ευκολίες που ζητάτε δεν νομίζω να βρεθούν σε κάμερα με τέτοιο κόστος αγοράς , φυσικά ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει καλύτερα .