Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

  

3 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

To μόνο που είναι προφανές είναι η αδυναμία σου στο να βγάλεις συμπεράσματα βλέποντας στατιστικά 

Η πρώτη εικόνα δείχνει ότι μεγάλωσε η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Αμερική την τελευταία δεκαετία. Δεν το αμφισβήτησα ποτέ.

Η δεύτερη εικόνα δείχνει ότι ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ το πρώτο εξάμηνο του 2019  τα μισά περίπου αμάξια που πουλήθηκαν είναι ηλεκτρικά. Εντυπωσιακό όντως.

Πώς αυτά αποδεικνύουν ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έφτασε στο λαό (δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λαό με τα στοιχεία που ποστάρεις) και μάλιστα από τον Έλον Μασκ.

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ηλεκτροσόκ είπε

Η πρώτη εικόνα δείχνει ότι μεγάλωσε η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Αμερική την τελευταία δεκαετία. Δεν το αμφισβήτησα ποτέ.

Η δεύτερη εικόνα δείχνει ότι ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ το πρώτο εξάμηνο του 2019  τα μισά περίπου αμάξια που πουλήθηκαν είναι ηλεκτρικά. Εντυπωσιακό όντως.

Πώς αυτά αποδεικνύουν ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έφτασε στο λαό (δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λαό με τα στοιχεία που ποστάρεις) και μάλιστα από τον Έλον Μασκ.

και η 3η εικόνα δείχνει το μονοπώλιο της Tesla στην αμερική (300.000.000 πληθυσμός) που είναι ενδεικτική μαζί με αυτή της Νορβηγίας  πάλι ενδεικτικό

 

πάρε και 4η γενικά στην Ευρώπη 

 

Europe-EV-Sales-June-2019-Cleantechnica-

 

Οπότε βλέπουμε ότι τα ηλεκτροκίνητα αμάξια απόκτησαν μερίδιο όταν έβγαλε η tesla το πρώτο της μοντέλο (που ήταν αγωνιστικό κουπέ και δεν απευθύνεται σε πολύ κόσμο) μετά μεγάλωσαν οι πωλήσεις την χρονιά που η tesla έβγαλε το πρώτο της εντός ή εκτός εισαγωγικών οικογενειακό αμάξι με αξιοπρεπή αυτονομία και προσιτή σχετικά τιμή και έκτοτε συνεχίζει να αυξάνει ο ρυθμός

 

Τα ενδεικτικά γραφήματα με τις πωλήσεις Tesla σε σχέση με άλλα ηλεκτροκίνητα σε Ευρώπη και ΗΠΑ εξυπηρετούν στο να σβήσουν αμφιβολίες τύπου "οκ αυξήθηκε η αγορά ηλεκτροκίνητων γενικά δεν πάει να πει ότι η Tesla το επηρέασε αυτό" ακριβώς όμως επειδή η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που αγοράσανε ηλεκτροκίνητα είναι απο την Tesla πάει να πει ότι μικρό ρόλο παίξανε τα άλλα μοντέλα/εταιρίες στην υιοθέτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Άρα η Tesla έφερε τα ηλεκτροκίνητα στο λαό και κακά τα ψέματα πριν την Tesla αν ζούσες εκείνη την εποχή και δεν είσαι μικρός κανένας δεν ασχολούνταν με ηλεκτροκίνητα σε επίπεδο σκέψης για αγορά ή ενδιαφέροντος όσο αφορά τον μέσο καταναλωτή. 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν μου επιτρέπει ο τοπικσταρτερ, εννοεί σε περισσότερο κόσμο –ανθρώπους.

Φυσικά με το ανάλογο πορτοφόλι.

Νομίζω στο πορτοφόλι είναι η διαφωνία σας...

Έτσι για να το ελαφρύνω λιγο.  είδα  το 3 από κοντά σε μια πόλη της γερμανιας, μέσα πιπίλα, πολύ ωραίο αλλα ρε παιδια χάλια μαύρα από εμφάνιση…. Δε το έπαιρνα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, tomari3 είπε

Νομίζω στο πορτοφόλι είναι η διαφωνία σας...

Καλά πρέπει να λάβουμε υπόψιν και το βιοτικό επίπεδο όμως στις χώρες που πουλάει  (πχ ο μέσος γερμανός άνετα βγάζει 3 χιλιάρικα τον μήνα.. καλά ο Νορβηγός δεν το συζητάμε αστρονομικά ποσά)  πχ εδώ Ελλάδα εννοείται ότι μονο 2,3 έχουν- αν και απότι ξέρω θα βάλει ή έβαλε charging posts και εδώ

Τέλος στην Αμερική ειναι αρκετά πιο κάτω οι τιμές απότι στην Ευρώπη που ειναι λογικό γιατί μιλάμε για εισαγωγή

Επεξ/σία από TopicStrarter
Επισκέπτης
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tomari3 είπε

Φίλε μου αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε μικρά κοινωνικά σύνολα και μέχρι να μπουν στο μάτι <καποιου>

καμία επανάσταση δεν άλλαξε το <σύστημα> μακροχρόνια… μπορεί να έκανε μικρές νίκες αλλά τον πόλεμο τον έχασε. Νομίζω φαίνεται από την πραγματικότητα που ζούμε.. και μη ξεχνάς ανήκουμε στη δύση… στους <τυχερούς->

Και μια άποψη προσωπική, οπότε υποκειμενική και πιθανώς και λανθασμένη, πιστεύω ότι η άρχουσα τάξη(όποια και αν είναι αυτή) έχει διαβάσει ιστορία και δεν θα ξανακάνει τα ίδια λάθη.... δηλαδή ο λαός θα έχει ότι νομίζει ότι τον κάνει ευτυχισμένο ώστε να έχει κάτι να χάσει….

Και αυτός που έχει κάτι να χάσει δύσκολα να κάνει επανάσταση…

αλλά να ξέρεις για τον ελον διαφωνούμε. Θεωρώ ότι κάτι έκανε που δεν έκανε κανένας άλλος.

 παίζει με τους κανόνες που ισχύουν… Όχι ότι θέλησε ποτέ να τους αλλάξει.τι να κάνει;; σε κάθε παιχνίδι υπάρχουν κανόνες… ε τι να κάνουμε παίζει καλά το παιχνίδι.

 Όσο για τον άλλον πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει με μερικούς… τι πώς να ζούμε μας είπε… τι δειλούς… και το παίζει και θιγμένος…

Για την εφαρμογή ανθρωποκεντρικών κοινωνιών διαφωνούμε, αλλά δεν έχει νόημα να επεκταθούμε αφού δεν είναι δυνατή η απόδειξη ότι όντως είναι εφαρμόσιμες ή ότι δεν είναι. Οι κοινωνίες προχωράνε με τη μέθοδο trial and error. Δεν είναι δυνατό να προβλεφθούν με ακρίβεια οι κοινωνικές αλλαγές. Αλλά καλό είναι να μην ξεχνάμε πως ότι ζούμε δεν ίσχυε πάντα και η στατιστική λέει ότι ο τροχός θα συνεχίσει να γυρίζει, όπως κάνει διαχρονικά. Γι' αυτό πιστεύω ότι είναι χρέος μας να τον σπρώξουμε, αλλά και να τον οδηγήσουμε στα μονοπάτια της πραγματικής προόδου.

Για τον αν άλλαξαν οι επαναστάσεις και οι ουτοπικές θεωρήσεις τους το σύστημα και τις ζωές μας, νομίζω αρκεί να δούμε εποπτικά την καθημερινότητά μας και να τη συγκρίνουμε με αυτή που επικρατούσε πριν από αυτές. Μάλιστα για τις ουτοπίες, ο Γκαλεάνο έχει αναφέρει κάτι που πάντα μου φαίνεται πάρα πολύ εύστοχο όταν κάνω σκέψεις για την χρησιμότητά τους.

Για την πρακτική της οικονομικά άρχουσας τάξης στις μέρες μας συμφωνώ και έχω κάνει την ακριβώς ίδια σκέψη στο παρελθόν, αλλά θέλω να σημειώσω κάτι που μου διέφευγε για καιρό. Η πρακτική αυτή ισχύει στον "ανεπτυγμένο" κόσμο, ο οποίος και εξυπηρετεί την ανάγκη της κατανάλωσης. Στον αναπτυσσόμενο επικρατεί στυγνή καταπίεση και τίποτε παραπάνω. Όσο ξένο και να φαίνεται σε εμάς, είναι η πραγματικότητα της διπλανής πόρτας.

Όσο για τον Έλον όντως διαφωνούμε...

Επισκέπτης
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Ηλεκτροσόκ είπε

Η πρακτική αυτή ισχύει στον "ανεπτυγμένο" κόσμο, ο οποίος και εξυπηρετεί την ανάγκη της κατανάλωσης. Στον αναπτυσσόμενο επικρατεί στυγνή καταπίεση και τίποτε παραπάνω. Όσο ξένο και να φαίνεται σε εμάς, είναι η πραγματικότητα της διπλανής πόρτας.

μα για αυτό είπα ανηκουμε στη δύση... στους τυχερους...

«Η ουτοπία βρίσκεται στον ορίζοντα. Αν κάνω δύο βήματα προς το μέρος της, αυτή απομακρύνεται δύο βήματα πίσω. Αν προχωρήσω δέκα βήματα μπροστά, εκείνη ξεγλιστράει δέκα βήματα πιο πέρα. Οσο μακριά κι αν πάω, ποτέ δεν την αγγίζω. Προς τι λοιπόν η ουτοπία; Μας αναγκάζει να προχωρούμε». για να το δουν 🙂

Επισκέπτης
Δημοσ.

σε αυτα τα επιπεδα , τιποτα δεν δεν γινεται τυχαια...

τα <<γερα>> πορτοφολια δεν τσιμπανε απο τετοια, αυτα ειναι για τον λαουτζικο που παλι θα κλαιει τα λεφτουδακια του ...

 

Δημοσ.

καποιο φιλαρακι του θαθελε να αγορασει φαινεται 😛

παντως η φωτο πολυ πετυχημενη ;)

Δημοσ.

Λόγω της θέσης που κατέχει, η δημόσια δηλωσή του είναι χειραγώγηση μετοχής και θα κατηγορηθεί για αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Ηλεκτροσόκ είπε

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι προσπάθειες αποτίναξης της φεουδαρχίας στην Ευρώπη τον 18ο και 19ο αιώνα, η ίδια η Γαλλική επανάσταση και οι συνθήκες που γεννήθηκαν μετά από αυτή και πριν την κυριαρχία των νέων μορφών εργασιακής εκμετάλλευσης, η περίοδος μετά την εξέγερση του 1907 στον Θεσσαλικό κάμπο (ένα γεωγραφικά κοντινότερο παράδειγμα), σοσιαλιστικά παραδείγματα τον 20ο αιώνα, αυτόνομες κοινότητες στο Μεξικό, συνεταιριστικές επιχειρήσεις στη βάση της αυτοοργάνωσης και της ισότητας στη λήψη αποφάσεων, στα κέρδη και τη χασούρα (έχουμε και στην Ελλάδα τέτοια παραδείγματα), η ερασιτεχνική και πραγματικά πανέμορφη εποχή του ελεύθερου προεμπορευματοποιημένου διαδικτύου αλλά και κάθε επιστημονική ή άλλη προσφορά στην ανθρωπότητα από προσωπικότητες που τις θαυμάζουμε μόνο για τα επιτεύγματα στον κλάδο τους.

 

Μπορείς να αναφέρεις κάποια;

Δημοσ.

Έχω γράψει και σε άλλο τοπικ ότι ο Μασκ αν και εκκεντρικός, τις περισσότερες φορές ότι κάνει δεν είναι τυχαίο. Έχει κάνει λάθη, έχει υποσχεθεί πράγματα που τα έκανε στην ώρα τους, άλλα που τα έκανε και πιο μπροστά, και άλλα που τα καθυστερεί και ίσως και κάποια να μην τα παραδώσει ποτέ. Είναι όμως οραματιστής και αναμφίβολα έχει συνδέσει το όνομα του με τεχνολογικές καινοτομίες.

Στα των αυτοκινήτων, εδώ και 8 μήνες έχω ένα Model 3 LR PR και πλέον μου κακοφαίνεται πολύ όταν πρέπει να οδηγήσω το ICE based αυτοκίνητο της γυναίκας μου. Δύσκολα πας πίσω, η εμπειρία που σου δίνουν τα Tesla είναι πραγματικά απίθανη. Είχα την επιλογή να πάω και σε Model S το οποίο εμφανισιακά απ έξω είναι πιο εντυπωσιακό, αλλά αφενώς παραείναι μεγάλο, αφετέρου δεν με ενθουσιάζει το εσωτερικό του τόσο όσο του M3 το οποίο έχει καλύτερη οθόνη και ασύγκριτα καλύτερη οπτική μπροστά στο δρόμο. Και το M3 πάντως απ έξω είναι πανέμορφο, αλλά γενικά γούστα είναι αυτά. Ότι αρέσει στον καθένα. Επίσης μου αρέσει που παίρνώ συνεχώς νέα features over the air με software updates, αλλά και βελτιστοποιήσεις.

Νορβηγία πάντως τα Model 3 πλέον είναι αμέτρητα. Μου χει τύχει να οδηγάω και να είναι μπροστά - πίσω τέσσερα τρενάκι. Αν οδηγήσεις σε μεγάλη πόλη, χωρίς υπερβολή ανά δύο λεπτά το πολύ θα δεις τουλάχιστον ένα.

Επισκέπτης
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ηλεκτροσόκ είπε

Πώς αυτά αποδεικνύουν ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έφτασε στο λαό (δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λαό με τα στοιχεία που ποστάρεις) και μάλιστα από τον Έλον Μασκ.

Πιστεύω εννοεί οτι μέσω του Μασκ έγινε ευρέως γνωστή η ηλεκτροκίνηση, πράγμα που ισχύει κιόλας. Οπως το τάμπλετ ενώ προυπήρχε του Τζομπς, η μάζα το έμαθε με το iPad. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι το μάρκετινγκ είναι μόνο φανφάρες, αλλά ο ρόλος του είναι πολύ σημαντικότερος απο αυτό, δεν είναι τυχαίο ότι σε εταιρίες του εξωτερικού και ειδικά κολοσσούς, το μαρκετινγκ έρχεται αμέσως μετά την διεύθυνση μιας επιχείρησης, πάνω απο πωλήσεις και απο όλα τα υπόλοιπα τμήματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...