polaki Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 2 λεπτά πριν, xaerialtwistx είπε Αναφερθηκα σε παιχνιδια με διαλογους, αυτά που προσφέρουν τη λεγομενη 'κινηματογραφικη εμπειρια' που ειναι της μοδας, κατα κανονα third person action τιτλοι. (πχ Uncharted, God of War). Horizon και Dying Light δεν ανηκουν στα κινηματογραφικα παιχνιδια. Το Assassins Creed εχει οντως μια διαρκεια αν και αυτη δυναμωνει απο τα επαναλαμβανομενα side quests που σε ταραζουν στα ιδια και στα ιδια. Βασικα προσπαθεις να αναιρεσεις αυτο ακριβως που εθεσα σαν όρο, τους διαλογους. Και δες την απο πανω απαντηση μου. Δε γινεται παιχνιδια οπως Terraria των 15 ευρω να εχουν 250 ωρες gameplay και το 60αρι να σου προσφερει 20 οπως λες εσυ. Που αμφιβαλλω για το 20αρι και το λεω σαν completionist που παιρνει ολα τα trophy από τα περισσότερα παιχνίδια, ουτε με τα trophy δε σώζονται πολλες φορες. Και για όποιον δε μπορεί να συνειδητοποιήσει το πραγματικό μέγεθος ενός παιχνιδιού, ας δει ενα full walkthrough στο youtube. Ασχετο που με τα open world παιχνίδια πολλοί ξεχνιουνται από τις άσκοπες βολτες που κανουνε τριγυρω. Ναι είχα διαβάσει βιαστικά το δικό σου, απάντησα πιο πολύ στον από κάτω σου. Το κάθε game βέβαια έχει το είδος του, και "πληρώνεις" για αυτά. Ένα game είδος πχ indie που έχει ελάχιστο (αναλογικά) κόστος δημιουργίας, δεν μπορεί να διαρκεί 10 ώρες. Ούτε ένα platform. Πλέον αυτά έχουν ξεπεραστεί ως είδος από άποψη οικονομικών απαιτήσεων, συνεπώς αναγκαστικά πρέπει να προσφέρουν long play time για να αξίζει κάποιος να το αγοράσει. Το ίδιο και τα κινηματογραφικά, το κόστος παραγωγής είναι τεράστιο, ειδικά αν έχουμε voice overs. Άρα το αν δίνεις 20€ για το ένα και 60€ για το άλλο είναι τελείως σχετικό και σίγουρα δεν έχει να κάνει με τη διάρκεια του. Δεν είναι δυνατόν ένα τέτοιο game να κρατάει 200 ώρες γιατί δεν θα έβγαινε ποτέ στην κυκλοφορία, ή θα έκανε 10 χρόνια να βγει, ελπίζοντας ότι θα σπάσει τα ταμεία στις πωλήσεις. Άρα αν ένα game δεν είναι.. red dead redemption (τυχαίο παράδειγμα) που να ξέρει ότι θα γίνει blockbuster, δεν μπορεί να έχει τέτοια διάρκεια. Από κει και έπειτα το τί εννοεί κάποιος διάρκεια είναι μεγάλη συζήτηση. Τα walkthroughs προσωπικά δεν μου λένε τίποτα, και έχω δει αρκετά. Βασικά τα έχω δει στα games που θα ήθελα να παίξω αλλά δεν έχω χρόνο, ή στα games που ξεκίνησα, βαρέθηκα, αλλά ταυτόχρονα θέλω να δω το υπόλοιπο content. Για μένα gaming experience είναι να προσπαθήσεις να μπεις στον κόσμο που σου προσφέρει. Και το Assassins Creed έχει 10 βασικά quests, αλλά χάνεται όλη η μαγεία αν δεν παίξεις ένα ΜΕΓΑΛΟ μέρος των side quests. Το μοναδικό Assassins που προσωπικά δεν με κέρδισε (αν και μ'αρέσει πολύ το Λονδίνο ειδικά στην εποχή αυτή) είναι το Syndicate. Στο οποίο προσπαθούσα να κάνω μόνο τα απολύτως βασικά, μέχρι που κατέληξα να δω walkthrough. Αλλά Black Flag, Origins και Odyssey.. ήταν μοναδικές εμπειρίες που είναι πραγματικά ΚΡΙΜΑ να μην τις ζήσει κάποιος στο φουλ για να μπει στο πνεύμα της εποχής, αλλιώς ας παίξει καλύτερα κάποιο άλλο game.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα