Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, livaspy είπε

Τρολάρισμα από τον Κώτσο στο Facebook, μόλις τώρα:

B18958F3-26EA-49A7-A751-DAF08FD4C940.jpeg

Σε όποιον πάρουν για ακύρωση ας το αναφέρει για παραπλανητική διαφήμιση αυτό μπας και καταφέρει τίποτα.

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, theo93 είπε

Επικοινώνησαν με όλους για την ακύρωση ;

Με μένα όχι ακόμα. Δηλαδή 72 ώρες μετά έχουν κρατηθεί κανονικά χρήματα και δεν έχουν επικοινωνήσει καν.

Μόνο και μόνο γι αυτό και συνδυαστικά με το ότι έχει το θράσος να το παίζει σε διαφήμιση ακόμα για μένα αξίζει να το τραβήξουμε.

  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, theo93 είπε

Επικοινώνησαν με όλους για την ακύρωση ;

Δεν έχω λάβει ακόμα κάτι. Στο περίμενε με έχουν.... 

Δημοσ.

Ούτε εγώ έχω κάποια ενημέρωση ή επικοινωνία. 

Σκέφτομαι όμως να κάνω εγώ την κίνηση να τους πάρω, δεν έχει νόημα η αναμονή εάν έτσι κι αλλιώς δεν θα προχωρήσουν οι παραδόσεις. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sts4x4 είπε

Ούτε εγώ έχω κάποια ενημέρωση ή επικοινωνία. 

Σκέφτομαι όμως να κάνω εγώ την κίνηση να τους πάρω, δεν έχει νόημα η αναμονή εάν έτσι κι αλλιώς δεν θα προχωρήσουν οι παραδόσεις. 

Παίξε μπαλιτσα και ενημέρωσε μας!

Δημοσ.

Εγώ επέλεξα μέθοδο αντικαταβολης. Έπειτα από το Sms που έλαβα δεν υπήρχε άλλη ενημέρωση. Νομίζω ότι η παραγγελία μου πάντως είναι από τις πρώτες, Παρασκευή 10:50

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα

 

Έβαλα παραγγελία με αντικαταβολή στις 10:30 το πρωί 1-5 . Ήρθε ενημέρωση στο e-mail μου μετά από 5 λεπτά δηλαδή στις 10:35.

Την ίδια μέρα στις 6:30 το απόγευμα ήρθε και sms στο κινητό πως η παραγγελία καταχωρήθηκε

Σήμερα και πριν 10 λεπτά δέχτηκα 2 φορές κλήση από Κωτσόβολο (κεντρικά 2102891000) και με ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει απόθεμα του προιόντος και επειδή έκανα παραγγελία μπορούν να το αλλάξουν με άλλο προιόν!! Τους είπα πως δεν ενδιαφέρομαι για κάτι άλλο και είπαν πως δηλαδή ακυρώνω την παραγγελία μου. Τους είπα όσο ευγενικά μπορούσα ότι δεν ακυρώνω τίποτα εγώ και εφόσον δεν το χουν τότε ας κάνουν όπως νομίζουν αυτοί !! Αυτά ...

 

aXHaieJ.jpg

 

Επεξ/σία από Giannisvtc
  • Like 1
Δημοσ.

Πριν 5 λεπτά έλαβα κλήση από τον Κωτσόβολο, ένας ευγενικός υπάλληλος που με ενημέρωσε ότι λόγω έλλειψης αποθέματος πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία. 

Του ζήτησα αντιπρόταση και μου είπε ότι από τα κεντρικά του έχουν δώσει την επιλογή για την F&U FL32109 στα 99€...

Προσπάθησα όσο ψύχραιμα μπορούσα να του εξηγήσω ότι αντιπρόταση θα ήταν αντίστοιχο προϊόν σε ανάλογα χρήματα. 

Παραδέχθηκε ότι όντως δεν είναι σωστή η αντιπρόταση και ότι έχω δίκιο. 

Ζήτησα να μιλήσω με προϊστάμενο, με σύνδεσε αλλά το τηλεφωνικό κέντρο έπεσε (;;;) χωρίς να εξυπηρετηθώ τελικά. 

Μεγαλεία ο Κωτσόβολος, το απόγευμα θα κάνω μια επίσκεψη στο κατάστημα της περιοχής για τα περαιτέρω. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Giannisvtc είπε

Καλημέρα

Έβαλα παραγγελία με αντικαταβολή στις 10:30 το πρωί 1-5 . Ήρθε ενημέρωση στο e-mail μου μετά από 5 λεπτά δηλαδή στις 10:35.

Την ίδια μέρα στις 6:30 το απόγευμα ήρθε και sms στο κινητό πως η παραγγελία είναι σε εξέλιξη.

Σήμερα και πριν 10 λεπτά δέχτηκα 2 φορές κλήση από Κωτσόβολο (κεντρικά 2102891000) και με ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει απόθεμα του προιόντος και επειδή έκανα παραγγελία μπορούν να το αλλάξουν με άλλο προιόν!! Τους είπα πως δεν ενδιαφέρομαι για κάτι άλλο και είπαν πως δηλαδή ακυρώνω την παραγγελία μου. Τους είπα όσο ευγενικά μπορούσα ότι δεν ακυρώνω τίποτα εγώ και εφόσον δεν το χουν τότε ας κάνουν όπως νομίζουν αυτοί !! Αυτά ...

Και μενα μολις με πηραν οταν δεν υπαρχει και μου αντιπροτειναν μια F&U στα ιδια λεφτα λολ... Οποτε θα προχωρησουν με επιστροφη χρηματων. Η δικια σου η προσεγγιση ειναι πιο και ενδιαφερουσα και για να δουμε πως θα εξελιχθει~

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία στις ~15:30 την Παρασκευή 01/05, πληρωμή με μεταφορά ebanking, συμπλήρωσα την φόρμα κάνοντας attach το αποδεικτικό, sms επιβεβαίωσης παραγγελίας στις 17:15 με άλλον αριθμό παραγγελίας.

Καμιά ενημέρωση από τότε, πήρα πριν λίγο στο 21028999999, επέλεξα ενημέρωση παραγγελίας, έβαλα το κινητό μου στην φωνητική πύλη, επιβεβαίωσα ονοματεπώνυμο παραγγελίας και μου βγάζει αυτόματο μήνυμα "σας ενημερώνουμε οτι το προιόν της παραγγελίας σας δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στις αποθήκες μας". Και πήγε να με συνδέσει με υπάλληλο αλλά το έκλεισα γιατί ακόμα δεν έχω όρεξη να βριστώ.

Edit1: Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό πια, ομαδικές σε συνήγορο καταναλωτή ή κάτι τέτοιο. Δεν γίνεται να βγαίνουν λάδι κάθε φορά.

Edit2: Έστειλα email σε [email protected] & [email protected] με τα στοιχεία της παραγγελίας ζητώντας εξηγήσεις για
1) Τους διαφορετικούς αριθμούς παραγγελίας σε email/site και sms
2) Την έλλειψη αναγνώρισης της πληρωμής (δεν έλαβα επιβεβαίωτικό email οτι πήραν τα λεφτά)
3) Την έλλειψη ενημέρωσης της ημερομηνίας παραλαβής

Επεξ/σία από helicoid
  • Like 5
Δημοσ.

Αντίστοιχα έλαβα κλήση από εκπρόσωπο του Κωτσό.

Αρνήθηκα την αντιπρόταση ζήτησα προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών.

Επίσης εξήγησα ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσω σε όποια ακύρωση της παραγγελίας.

Πόσοι είμαστε για καταγγελία; Για την τιμή των όπλων και μόνο.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...