MrPanozzz Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 12 λεπτά πριν, livaspy είπε Τρολάρισμα από τον Κώτσο στο Facebook, μόλις τώρα: Σε όποιον πάρουν για ακύρωση ας το αναφέρει για παραπλανητική διαφήμιση αυτό μπας και καταφέρει τίποτα.
MrPanozzz Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 3 λεπτά πριν, theo93 είπε Επικοινώνησαν με όλους για την ακύρωση ; Με μένα όχι ακόμα. Δηλαδή 72 ώρες μετά έχουν κρατηθεί κανονικά χρήματα και δεν έχουν επικοινωνήσει καν. Μόνο και μόνο γι αυτό και συνδυαστικά με το ότι έχει το θράσος να το παίζει σε διαφήμιση ακόμα για μένα αξίζει να το τραβήξουμε. 3
athanaso77 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 20 λεπτά πριν, livaspy είπε Τρολάρισμα από τον Κώτσο στο Facebook, μόλις τώρα: Προκλητικότατοι!!!
zorans Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 6 λεπτά πριν, theo93 είπε Επικοινώνησαν με όλους για την ακύρωση ; Δεν έχω λάβει ακόμα κάτι. Στο περίμενε με έχουν....
sts4x4 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Ούτε εγώ έχω κάποια ενημέρωση ή επικοινωνία. Σκέφτομαι όμως να κάνω εγώ την κίνηση να τους πάρω, δεν έχει νόημα η αναμονή εάν έτσι κι αλλιώς δεν θα προχωρήσουν οι παραδόσεις.
christakos07 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 1 λεπτό πριν, sts4x4 είπε Ούτε εγώ έχω κάποια ενημέρωση ή επικοινωνία. Σκέφτομαι όμως να κάνω εγώ την κίνηση να τους πάρω, δεν έχει νόημα η αναμονή εάν έτσι κι αλλιώς δεν θα προχωρήσουν οι παραδόσεις. Παίξε μπαλιτσα και ενημέρωσε μας!
podarilos Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Εγώ επέλεξα μέθοδο αντικαταβολης. Έπειτα από το Sms που έλαβα δεν υπήρχε άλλη ενημέρωση. Νομίζω ότι η παραγγελία μου πάντως είναι από τις πρώτες, Παρασκευή 10:50
Giannisvtc Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Καλημέρα Έβαλα παραγγελία με αντικαταβολή στις 10:30 το πρωί 1-5 . Ήρθε ενημέρωση στο e-mail μου μετά από 5 λεπτά δηλαδή στις 10:35. Την ίδια μέρα στις 6:30 το απόγευμα ήρθε και sms στο κινητό πως η παραγγελία καταχωρήθηκε Σήμερα και πριν 10 λεπτά δέχτηκα 2 φορές κλήση από Κωτσόβολο (κεντρικά 2102891000) και με ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει απόθεμα του προιόντος και επειδή έκανα παραγγελία μπορούν να το αλλάξουν με άλλο προιόν!! Τους είπα πως δεν ενδιαφέρομαι για κάτι άλλο και είπαν πως δηλαδή ακυρώνω την παραγγελία μου. Τους είπα όσο ευγενικά μπορούσα ότι δεν ακυρώνω τίποτα εγώ και εφόσον δεν το χουν τότε ας κάνουν όπως νομίζουν αυτοί !! Αυτά ... Επεξ/σία 4 Μαΐου 2020 από Giannisvtc 1
sts4x4 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Πριν 5 λεπτά έλαβα κλήση από τον Κωτσόβολο, ένας ευγενικός υπάλληλος που με ενημέρωσε ότι λόγω έλλειψης αποθέματος πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία. Του ζήτησα αντιπρόταση και μου είπε ότι από τα κεντρικά του έχουν δώσει την επιλογή για την F&U FL32109 στα 99€... Προσπάθησα όσο ψύχραιμα μπορούσα να του εξηγήσω ότι αντιπρόταση θα ήταν αντίστοιχο προϊόν σε ανάλογα χρήματα. Παραδέχθηκε ότι όντως δεν είναι σωστή η αντιπρόταση και ότι έχω δίκιο. Ζήτησα να μιλήσω με προϊστάμενο, με σύνδεσε αλλά το τηλεφωνικό κέντρο έπεσε (;;;) χωρίς να εξυπηρετηθώ τελικά. Μεγαλεία ο Κωτσόβολος, το απόγευμα θα κάνω μια επίσκεψη στο κατάστημα της περιοχής για τα περαιτέρω. 1
panos4tw Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 16 λεπτά πριν, Giannisvtc είπε Καλημέρα Έβαλα παραγγελία με αντικαταβολή στις 10:30 το πρωί 1-5 . Ήρθε ενημέρωση στο e-mail μου μετά από 5 λεπτά δηλαδή στις 10:35. Την ίδια μέρα στις 6:30 το απόγευμα ήρθε και sms στο κινητό πως η παραγγελία είναι σε εξέλιξη. Σήμερα και πριν 10 λεπτά δέχτηκα 2 φορές κλήση από Κωτσόβολο (κεντρικά 2102891000) και με ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει απόθεμα του προιόντος και επειδή έκανα παραγγελία μπορούν να το αλλάξουν με άλλο προιόν!! Τους είπα πως δεν ενδιαφέρομαι για κάτι άλλο και είπαν πως δηλαδή ακυρώνω την παραγγελία μου. Τους είπα όσο ευγενικά μπορούσα ότι δεν ακυρώνω τίποτα εγώ και εφόσον δεν το χουν τότε ας κάνουν όπως νομίζουν αυτοί !! Αυτά ... Και μενα μολις με πηραν οταν δεν υπαρχει και μου αντιπροτειναν μια F&U στα ιδια λεφτα λολ... Οποτε θα προχωρησουν με επιστροφη χρηματων. Η δικια σου η προσεγγιση ειναι πιο και ενδιαφερουσα και για να δουμε πως θα εξελιχθει~ 1
helicoid Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Παραγγελία στις ~15:30 την Παρασκευή 01/05, πληρωμή με μεταφορά ebanking, συμπλήρωσα την φόρμα κάνοντας attach το αποδεικτικό, sms επιβεβαίωσης παραγγελίας στις 17:15 με άλλον αριθμό παραγγελίας. Καμιά ενημέρωση από τότε, πήρα πριν λίγο στο 21028999999, επέλεξα ενημέρωση παραγγελίας, έβαλα το κινητό μου στην φωνητική πύλη, επιβεβαίωσα ονοματεπώνυμο παραγγελίας και μου βγάζει αυτόματο μήνυμα "σας ενημερώνουμε οτι το προιόν της παραγγελίας σας δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στις αποθήκες μας". Και πήγε να με συνδέσει με υπάλληλο αλλά το έκλεισα γιατί ακόμα δεν έχω όρεξη να βριστώ. Edit1: Κάτι πρέπει να γίνει με αυτό πια, ομαδικές σε συνήγορο καταναλωτή ή κάτι τέτοιο. Δεν γίνεται να βγαίνουν λάδι κάθε φορά. Edit2: Έστειλα email σε [email protected] & [email protected] με τα στοιχεία της παραγγελίας ζητώντας εξηγήσεις για 1) Τους διαφορετικούς αριθμούς παραγγελίας σε email/site και sms 2) Την έλλειψη αναγνώρισης της πληρωμής (δεν έλαβα επιβεβαίωτικό email οτι πήραν τα λεφτά) 3) Την έλλειψη ενημέρωσης της ημερομηνίας παραλαβής Επεξ/σία 4 Μαΐου 2020 από helicoid 5
manosfp Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Αν ο Ελληναρας ήταν μαγαζί θα ήταν ο Κωτσοβολος. Μαύρο κατραμι και πίσσα με πούπουλα. 2
christakos07 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Αντίστοιχα έλαβα κλήση από εκπρόσωπο του Κωτσό. Αρνήθηκα την αντιπρόταση ζήτησα προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών. Επίσης εξήγησα ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσω σε όποια ακύρωση της παραγγελίας. Πόσοι είμαστε για καταγγελία; Για την τιμή των όπλων και μόνο. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις