tsofras Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2020 39 λεπτά πριν, hountalas είπε Μερικές επισημάνσεις : παραγγελίες στο puma από μέσα Μαίου (έτσι μου είχανε πει αρχές Μαρτίου που ρωτούσα) θα φτιάχνονται με την μπαταρία κάτω από την θέση του οδηγού. Όσα έχουν έρθει μέχρι στιγμής την έχουν στο πορτ μπαγκαζ. Δηλαδή θα έχουμε ακόμα μεγαλύτερο "κάδο" στο πορτ μπαγκάζ. Μεταξύ puma και juke οδηγικά σίγουρα καλύτερο είναι το puma. Με το mild hybrid μέσα στην πόλη ανάλογα το πόδι θα βλέπεις κατανάλωση 6 με 6,5 χαλαρά ενώ αν τις δίνεις στο φανάρι πάει και 7 με 7,5. Γενικά μέσο όρο είναι στο 6,5. Το juke χάνει στον κινητήρα. Δείτε σχετικά review στον ξένο τύπο. Από την άλλη το focus είναι σαφώς πιο ολοκληρωμένο και καλύτερο αυτοκίνητο από τα suv οπότε είναι θέμα επιλογής. Προσωπικά περιμένω να μάθω τιμές για τον υβριδικό κινητήρα που λένε θα έρθει Ιούνιο με Ιούλιο. Για το leon είναι απλά τα πράγματα. Δες τι τιμές παίζουν στο golf 8 και βγάλε 1.000 με 2.000 ανα περίπτωση... Αυτά διαβάζω και εγώ σε reviews, για τον υβριδικό κινητήρα στο ford δεν ήξερε να μου πεί κάτι ο πωλητής 28 λεπτά πριν, mp123 είπε 11500 μια χαρά είσαι να φύγει. Πέρασε μια βόλτα για το X .Κριμα μόνο που σταματάει η giulietta τέλος του 2020.Ειδα σήμερα Γλυφάδα δυο μίτο και μια giulietta .. όμορφα αυτόκινητα αλλά τέλος. Δεν ξαναβγαίνουν. . Κρίμα. Το γύρισε η άλφα στα suv. Παλιά τα mito και giulietta , 2 αμάξια έχω αλλάξει απο όταν βγήκαν. Αν είχα τα λεφτά θα πήγαινα σε Giulia πάντως σίγουρα
EmpYristis Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Στις 1/5/2020 στις 6:04 ΜΜ, achilles_g_ είπε Εσύ σε ποια μεριά θέλεις να είσαι?? 😀 1. Στην πραγματικότητα, ένας οδηγός ή επιβάτης SUV έχει τουλάχιστον 50% περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσει από τροχαίο ατύχημα χωρίς να υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς από ό, τι ένα άτομο που οδηγούσε sedan. 2. Όταν οδηγός ενός sedan εμπλέκεται σε μια συντριβή με έναν οδηγό SUV, δεν είναι πολύ πιθανό να επιβιώσει. Στην πραγματικότητα, ερευνητές με το Πανεπιστήμιο του Μπάφαλο ανέλυσαν πρόσφατα μια σειρά από συντριβές μεταξύ ενός sedan και ενός SUV. Διαπίστωσαν ότι ο οδηγός του sedan είχε σχεδόν 8% περισσότερες πιθανότητες να σκοτωθεί στο δυστύχημα από έναν οδηγό SUV Πέρα από το θέμα της ασφάλειας, δεν συζητώ για χώρους , ευκολία πρόσβασης κτλ Ναι όμως το sedan είναι κλάσεις καλύτερο ενός hatch (μικρότερο) πόσο μάλλον ενός mini. Βασικά όσο μεγαλύτερο και ψηλότερο το όχημα σε σχέση με το άλλο όχημα σύγκρουσης, τόσο το καλύτερο. Στις 1/5/2020 στις 11:27 ΜΜ, Christos Vvs είπε Καλησπέρα και από μένα και με το καλό και η αγορά! Χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις και με βάση κυρίως το μέγεθος και τους χώρους πιστεύω ότι το Kia Ceed Gt Line θα ήταν πολύ καλή πρόταση. Έχει τους χώρους σε άνεση, καλό πορτ μπαγκάζ (395 λίτρα), 7 χρόνια εγγύηση, τιμή περίπου 20.000-21.500 και πολύ τίμιο ποιοτικά θα έλεγα. Κάποιες άλλες προτάσεις που ίσως να μπορείς να κοιτάξεις είναι: Renault Megane (384 λίτρα) Fiat Tipo Hatchback (440 λίτρα) με νορμάλ σε μήκος διαστάσεις. Αν και κάπου πήρε το μάτι μου ότι είναι να αλλάξει το μοντέλου ίσως και εντός του έτους ή αρχές του 2021 (νμζ για facelift είχα διαβάσει και αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι). Peugeot 308 (420 λίτρα). Και αυτό ωστόσο είναι να αλλάξει τέλος του έτους με αρχές του 2021. Skoda Scala (467 λίτρα) Ford Focus (375 λίτρα) Από SUV θα μπορούσες ίσως να κοιτάξεις τα Ford Puma, Peugeot 2008, Skoda Kamiq και Kia XCeed αν και είπες ότι δεν πολύ θέλεις τέτοιου τύπου αυτοκίνητα... Τέλος και χωρίς να θέλω να ξεφύγω τελείως από το θέμα, τι γνώμη έχεις για το Leon? Σε ρωτάω ως κάτοχος που είσαι και επειδή το ζαχαρώνω από τότε που ανακοινώθηκε (αν και με φοβίζουν λίγο τα όσα διαβάζω για Vag), απλά δεν έχω βρει πολλούς κατόχους ώστε να πάρω πληροφορίες (αξιοπιστία, κόστος service/ανταλλακτικών, επιλογή TSI και γενικά οτιδήποτε άλλο χρήσιμο). Μακριά από το Tipo. Απογοητευτικό και ψεύτικο όσο ο ...τουρκικός τύπος! (είναι ιταλοτουρκικής σχεδίασης) Είτε με τα τζούφια 90 άλογα είτε με τα ατμοσφαιρικά κουτσά 115, θα πεθάνεις στο βάλε-βγάλε ταχύτητες γιατί το όχημα είναι εντελώς ψώφιο χαμηλά αλλά ακόμη και με στροφάρισμα πρέπει να αλλάζεις τις ταχύτητες πολύ ψηλά για να νιώσεις (;) ανεπαίσθητα επιτάχυνση..... Επίσης και η ποιότητα των πλαστικών του είναι .... meh. Απομίμηση μαλακού πλαστικού και ο λεβιές με λαστιχένια αίσθηση. Από χώρους έχει οκ αλλά αν είναι για τους χώρους υπάρχει και το Peugeot 2008 που είναι μεν compact SUV αλλά από τα πιο χαμηλά της κατηγορίας του, περισσότερο θυμίζει νέου τύπου πολυμορφικό. Πρακτικά το Tipo τραβάει πολύ χειρότερα κι από το αξιοπρεπέστατο Panda κι ας είναι μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Τα Megane, 308 ωραία αμάξια. Το Scala κλασσικό Skoda, τιμιότατο, ελαφρώς άσχημο αλλά από τα πρακτικότερα της κατηγορίας του. Τo Focus οδηγείται κλασσικά για Ford πολύ ευχάριστα αλλά υστερεί ελαφρώς στους χώρους αποσκευών. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά το Hyundai i30 Fastback με τα 120 άλογα που έχουν καλή άισθηση στο αμάξωμα. Είναι σαν υβρίδιο κουπέ/σεντάν, δεν είναι ιδιαίτερα μακρύ, έχει μεγάλο χώρο αποσκευών (λόγω σχήματος δεν είναι τετράγωνο αλλά κεκλιμμένος ο χώρος). 2
sargus Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Νομίζω ότι το ιδανικό για την περίπτωση σου (εκείνο που συνδυάζει όλους τους κόσμους) θα ήταν το Ford Focus Active. Λίγο ψηλότερο με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά! Σίγουρα ανώτερο αυτοκίνητο από τα Puma-Juke. Άλλωστε είναι και μια κατηγορία πάνω.
Krepalidis Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Στις 2/5/2020 στις 5:24 ΜΜ, mp123 είπε Όχι . Για το juke.μιλαω .εχω μπει στο προηγούμενο μοντέλο.. Το καινούριο δεν ξέρω αλλά λογικά το ίδιο θα είναι.Ωραιο σαλόνι αλλά 3 χρόνια εγγύηση μόνο. Όχι, το έχουν μεγαλώσει αρκετά το Juke. Το προηγούμενο λόγω σχήματος είχε απαράδεκτα για την κατηγορία του μικρό χώρο για τους πίσω για γόνατα και κεφάλι ενώ δεν ήταν ευρύχωρο ούτε για τον οδηγό. Επίσης είχε και μικρό χώρο αποσκευών. Το νέο είναι από τα πιο ευρύχωρα compact SUV.
Christos Vvs Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 12 ώρες πριν, EmpYristis είπε Ναι όμως το sedan είναι κλάσεις καλύτερο ενός hatch (μικρότερο) πόσο μάλλον ενός mini. Βασικά όσο μεγαλύτερο και ψηλότερο το όχημα σε σχέση με το άλλο όχημα σύγκρουσης, τόσο το καλύτερο. Μακριά από το Tipo. Απογοητευτικό και ψεύτικο όσο ο ...τουρκικός τύπος! (είναι ιταλοτουρκικής σχεδίασης) Είτε με τα τζούφια 90 άλογα είτε με τα ατμοσφαιρικά κουτσά 115, θα πεθάνεις στο βάλε-βγάλε ταχύτητες γιατί το όχημα είναι εντελώς ψώφιο χαμηλά αλλά ακόμη και με στροφάρισμα πρέπει να αλλάζεις τις ταχύτητες πολύ ψηλά για να νιώσεις (;) ανεπαίσθητα επιτάχυνση..... Επίσης και η ποιότητα των πλαστικών του είναι .... meh. Απομίμηση μαλακού πλαστικού και ο λεβιές με λαστιχένια αίσθηση. Από χώρους έχει οκ αλλά αν είναι για τους χώρους υπάρχει και το Peugeot 2008 που είναι μεν compact SUV αλλά από τα πιο χαμηλά της κατηγορίας του, περισσότερο θυμίζει νέου τύπου πολυμορφικό. Πρακτικά το Tipo τραβάει πολύ χειρότερα κι από το αξιοπρεπέστατο Panda κι ας είναι μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Τα Megane, 308 ωραία αμάξια. Το Scala κλασσικό Skoda, τιμιότατο, ελαφρώς άσχημο αλλά από τα πρακτικότερα της κατηγορίας του. Τo Focus οδηγείται κλασσικά για Ford πολύ ευχάριστα αλλά υστερεί ελαφρώς στους χώρους αποσκευών. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά το Hyundai i30 Fastback με τα 120 άλογα που έχουν καλή άισθηση στο αμάξωμα. Είναι σαν υβρίδιο κουπέ/σεντάν, δεν είναι ιδιαίτερα μακρύ, έχει μεγάλο χώρο αποσκευών (λόγω σχήματος δεν είναι τετράγωνο αλλά κεκλιμμένος ο χώρος). Φίλε EmpYristis, στο μυαλό μου είσαι!! 😛 Σήμερα σκεφτόμουν για το i30!! Πήγαινε να το τσεκάρεις τόσο σε hatchback όσο και σε fastback, είναι ωραία αυτοκίνητα και με πολύ άνετους χώρους, φουλ φορτωμένα σε εξοπλισμό και με πολλαπλούς συνδέσμους κιόλας παρακαλώ και σε πολύ καλές τιμές!! Το είχα κάνει και test drive το fastback το 1.0 με τα 120ps και τραβούσε πολύ ικανοποιητικά με 6η ακόμα και στην ανηφόρα. Να ενημερώσω ότι παρουσιάστηκε και το facelift του μοντέλου (νμζ αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι Ελλάδα, αλλά κάνε μια ερώτηση καλού κακού) και ομολογώ ότι προσωπικά μου άρεσε περισσότερο (ειδικά η N Line έκδοση τρομερή). Νμζ ότι από άποψη VFM, Hyundai και Kia είναι μονόδρομος επιλογές. Τικάρουν πολλά κουτάκια στα θέλω, τόσο σε χώρους, άνεση, εξοπλισμό, εγγύηση και τιμές. Υστερούν ίσως σε παράγοντες όπως fun to drive και ίσως και ποιότητας (αν και για μένα τα Kia έχουν ανέβει αισθητά σε αυτό το κομμάτι), ωστόσο όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Και γω πάντως που είμαι σε αναζήτηση καινούργιου χωρίς να βιάζομαι (υπολογίζω να κάνω την αγορά κατά το τέλος του έτους, εφόσον όλα πάνε καλά και δεν πέσει κανένας κομήτης 😅), πάνω κάτω τα ίδια κοιτάζω, ενδεικτικά: 1) Hyundai i30 hatchback (αναμένω να έρθει το facelift ώστε να το δω από κοντά) 2) Hyundai i20 το καινούργιο μοντέλο, το οποίο ωστόσο αναμένεται κατά τον Σεπτέμβριο 3) Seat Leon το καινούργιο μοντέλο 4) Ford Focus & Puma 5) Kia XCeed & Ceed 6) Skoda Kamiq 7) Peugeot 2008 2
tsofras Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δεν ξέρω ρε παιδιά , όσο πλησιάζει η ώρα να δώσω το δικό μου με πιάνει μία κατάθλιψη γιατί το γουστάρω. Επίσης οκ όλα αυτά που λέτε για τους 3κιλυνδρους 1000αρηδες αλλά ακόμη έχω ενδοιασμούς .... Σκέφτομαι σοβαρά πάντως την αγορά του δικού μου με τον 1.5 είτε το ίδιο μοντέλο είτε το καινούριο Απο την άλλη τα SUV που είδα έχουν περισσότερους χώρους και άνετη θέση οδήγησης για ταξίδι που τα περισσότερα χιλιόμετρα θα τα κάνω εκεί έπιασε και ο ήλιος τώρα και βλέπω την ηλιοροφή μου που θα την χάσω Είναι γεγονός ότι τα αμάξια που είδα ενώ είναι μέχρι 22.000ε κανένα δεν με ενθουσίασε , όλα μου έδιναν μία εντύπωση κάπως.... δεν μπορώ να το εξηγήσω , λες και δεν είναι πλέον αυτοκίνητα ! 5 ώρες πριν, hountalas είπε Εάν έχεις οικογένεια (όπως εγώ) σκέφτεσαι περισσότερο τους χώρους. Εάν δεν έχεις και σκοπεύεις να το κρατήσεις για 4-5-6 χρόνια τότε μπορείς να πας σε puma, juke που οι χώροι δεν είναι το ατού τους. Αν πάλι δεν έχεις αλλά θα το παντρευτείς το αυτοκίνητο τότε πρέπει να βρεις αυτό που σου καλύπτει τα βασικότερα και περισσότερα χαρακτηριστικά που έχεις θέσει. Όσο το ψάχνεις τόσο θα μπερδέυεσε χαχαχα . Αλλά έχει την φάση του. Περίμενε και λίγο μήπως και βγουν προσφορές γιατί τώρα μετα κορονοιού εποχή θα πέσουν οι αγορές. Puma 402lt , Juke 422lt Και στα 2 έκατσα μπροστά (1.83) και χώραγα άνετα στα πίσω καθίσματα Οπότε απο χώρους είναι μία χαρά για τα δικά μου δεδομένα που έβγαλα την περίοδο με 2 καρότσια με το leon και 380lt πορτμπαγκαζ
EmpYristis Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, Christos Vvs είπε Φίλε EmpYristis, στο μυαλό μου είσαι!! 😛 Σήμερα σκεφτόμουν για το i30!! Πήγαινε να το τσεκάρεις τόσο σε hatchback όσο και σε fastback, είναι ωραία αυτοκίνητα και με πολύ άνετους χώρους, φουλ φορτωμένα σε εξοπλισμό και με πολλαπλούς συνδέσμους κιόλας παρακαλώ και σε πολύ καλές τιμές!! Το είχα κάνει και test drive το fastback το 1.0 με τα 120ps και τραβούσε πολύ ικανοποιητικά με 6η ακόμα και στην ανηφόρα. Να ενημερώσω ότι παρουσιάστηκε και το facelift του μοντέλου (νμζ αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι Ελλάδα, αλλά κάνε μια ερώτηση καλού κακού) και ομολογώ ότι προσωπικά μου άρεσε περισσότερο (ειδικά η N Line έκδοση τρομερή). Νμζ ότι από άποψη VFM, Hyundai και Kia είναι μονόδρομος επιλογές. Τικάρουν πολλά κουτάκια στα θέλω, τόσο σε χώρους, άνεση, εξοπλισμό, εγγύηση και τιμές. Υστερούν ίσως σε παράγοντες όπως fun to drive και ίσως και ποιότητας (αν και για μένα τα Kia έχουν ανέβει αισθητά σε αυτό το κομμάτι), ωστόσο όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Και γω πάντως που είμαι σε αναζήτηση καινούργιου χωρίς να βιάζομαι (υπολογίζω να κάνω την αγορά κατά το τέλος του έτους, εφόσον όλα πάνε καλά και δεν πέσει κανένας κομήτης 😅), πάνω κάτω τα ίδια κοιτάζω, ενδεικτικά: 1) Hyundai i30 hatchback (αναμένω να έρθει το facelift ώστε να το δω από κοντά) 2) Hyundai i20 το καινούργιο μοντέλο, το οποίο ωστόσο αναμένεται κατά τον Σεπτέμβριο 3) Seat Leon το καινούργιο μοντέλο 4) Ford Focus & Puma 5) Kia XCeed & Ceed 6) Skoda Kamiq 7) Peugeot 2008 Εχω οδηγήσει και το χειροκίνητο Fastback με τα 120 και το αυτόματο με τα 140 άλογα την έκδοση με GPS, κάμερα οπισθοπορείας και παρκτρόνικ. Εχω να πω, πως έχει καλύτερη αίσθηση κι οδηγική απόλαυση το 1.4 140 άλογα από τις βασικές εκδόσεις των 116 ή της προηγούμενης Α class. Πολύ πιο ωραίες αλλαγές και πιο πλούσια αίσθηση στο γκάζι. Από την μία οι πολλαπλοί που ακόμη και πρίμιουμ μάρκες, στις βασικές εκδόσεις δεν έχουν από την άλλη η ιπποδύναμη και το ευχάριστο αυτόματο κιβώτιο. Εμφανησιακά μου αρέσει αρκετά και το Ceed αλλά το έχω οδηγήσει ελάχιστα. Πολύ ευχάριστο οδηγικά είναι και το Astra που δεν το αναφέρεις. Η θέση οδήγησης στα Astra και τα καθίσματα είναι πολύ αναπαυτικά, αγκαλιάζουν το σώμα. Το νέο έχει γαλλικά Peugeot απάρτια, το προηγούμενο στις εκδόσεις 120 χρόνια Opel είναι πολύ καλό αμάξι. Απ όσο ξέρω τα ψιλοσκοτώνουν στις αντιπροσωπείες γιατί ξεφορτώνονται τα ...γερμανικά. 22 ώρες πριν, mp123 είπε Ανέβα μια την σύγγρου ( μην με παρεξηγήσεις φυσικα ) και πήγαινε fms να δεις αφού πας και για suv το Fiat 500x. Το X σκέτο. Το είχα δει περσυ .. Ετσι από περιέργεια πήγαινε αν μπορεις. Δεν χάνεις τίποτα.Αν σου αρέσει φυσικα και δεν έχεις θέμα που είναι φιατ. Το 500Χ είναι σαν το προηγούμενο Juke. Ιδιαίτερο σχεδιαστικά, το αγαπάς ή το μισείς φάση όπως το παλιό Juke, ωστόσο απογοητευτικό σε χώρους για τους πίσω. Φυσικά για παιδιά έως 8 -12 ετών είναι ΟΚ. Αλλά ο χώρος αποσκευών για την κατηγορία τους όχι. Είναι παρόμοιος, μικρότερος των ανταγωνιστών. Ισως αν έχουν έκδοση με κύλιση των πίσω καθισμάτων να βελτιώνεται η φάση. Το Captur έχει μεγαλύτερους χώρους συν την δυνατότητα κύλισης των πίσω καθισμάτων είτε προς όφελος των επιβατών ή του χώρου αποσκεύων. 2
tsofras Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 46 λεπτά πριν, EmpYristis είπε Εχω οδηγήσει και το χειροκίνητο Fastback με τα 120 και το αυτόματο με τα 140 άλογα την έκδοση με GPS, κάμερα οπισθοπορείας και παρκτρόνικ. Εχω να πω, πως έχει καλύτερη αίσθηση κι οδηγική απόλαυση το 1.4 140 άλογα από τις βασικές εκδόσεις των 116 ή της προηγούμενης Α class. Πολύ πιο ωραίες αλλαγές και πιο πλούσια αίσθηση στο γκάζι. Από την μία οι πολλαπλοί που ακόμη και πρίμιουμ μάρκες, στις βασικές εκδόσεις δεν έχουν από την άλλη η ιπποδύναμη και το ευχάριστο αυτόματο κιβώτιο. Εμφανησιακά μου αρέσει αρκετά και το Ceed αλλά το έχω οδηγήσει ελάχιστα. Πολύ ευχάριστο οδηγικά είναι και το Astra που δεν το αναφέρεις. Η θέση οδήγησης στα Astra και τα καθίσματα είναι πολύ αναπαυτικά, αγκαλιάζουν το σώμα. Το νέο έχει γαλλικά Peugeot απάρτια, το προηγούμενο στις εκδόσεις 120 χρόνια Opel είναι πολύ καλό αμάξι. Απ όσο ξέρω τα ψιλοσκοτώνουν στις αντιπροσωπείες γιατί ξεφορτώνονται τα ...γερμανικά. Το 500Χ είναι σαν το προηγούμενο Juke. Ιδιαίτερο σχεδιαστικά, το αγαπάς ή το μισείς φάση όπως το παλιό Juke, ωστόσο απογοητευτικό σε χώρους για τους πίσω. Φυσικά για παιδιά έως 8 -12 ετών είναι ΟΚ. Αλλά ο χώρος αποσκευών για την κατηγορία τους όχι. Είναι παρόμοιος, μικρότερος των ανταγωνιστών. Ισως αν έχουν έκδοση με κύλιση των πίσω καθισμάτων να βελτιώνεται η φάση. Το Captur έχει μεγαλύτερους χώρους συν την δυνατότητα κύλισης των πίσω καθισμάτων είτε προς όφελος των επιβατών ή του χώρου αποσκεύων. Το άστρα έχει 310 λίτρα με κανονική ρεζέρβα απλά τραγικό Δεν περίμενα πάντως ότι θα αντιμετώπιζα τόσο πρόβλημα στο να βρω αυτοκίνητο στις 22.000€ , το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι κινητήρες Το δικό μου είναι 1.8 180 άλογα και έχει 158€ σήμα. Σιγά το τραγικό ποσό , 1.6 κινητήρες ούτε για αστείο , ο 1.5 από seat ( vw, audi με τις τιμές και την εγγύηση που έχουν τις αφήνω απέξω) 1.4 σε kia , 1.3 σε Renault , 1.2 σε opel, Citroen και μετά 1000ρηδες Και η ροπή που αποδίδουν είναι σε μικρό φάσμα, δεν ξέρω αν ακριβώς επειδή είναι 1000 κυβικά συμβαίνει αυτό
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 44 λεπτά πριν, tsofras είπε Το άστρα έχει 310 λίτρα με κανονική ρεζέρβα απλά τραγικό Δεν περίμενα πάντως ότι θα αντιμετώπιζα τόσο πρόβλημα στο να βρω αυτοκίνητο στις 22.000€ , το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι κινητήρες Το δικό μου είναι 1.8 180 άλογα και έχει 158€ σήμα. Σιγά το τραγικό ποσό , 1.6 κινητήρες ούτε για αστείο , ο 1.5 από seat ( vw, audi με τις τιμές και την εγγύηση που έχουν τις αφήνω απέξω) 1.4 σε kia , 1.3 σε Renault , 1.2 σε opel, Citroen και μετά 1000ρηδες Και η ροπή που αποδίδουν είναι σε μικρό φάσμα, δεν ξέρω αν ακριβώς επειδή είναι 1000 κυβικά συμβαίνει αυτό το σημα πλεον παει με τους ρυπους, αρα γιατι σε προβληματιζουν τα κυβικα? κατι δεν εχω καταλαβει
el00019 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 4/5/2020 στις 8:32 ΜΜ, tsofras είπε Τον κινητήρα με τα 155 δεν τον φέρνουν Δε πειράζει.Παίρνεις mild hybrid 125 και μετά rica.nl Επεξ/σία 5 Μαΐου 2020 από el00019
tsofras Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 15 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε το σημα πλεον παει με τους ρυπους, αρα γιατι σε προβληματιζουν τα κυβικα? κατι δεν εχω καταλαβει Ότι δυσκολεύομαι να βρω πάνω από 1000, 1200 κυβικά λέω 7 λεπτά πριν, el00019 είπε Δε πειράζει.Παίρνεις mild hybrid 125 και μετά rica.nl 40 άλογα και 7.5 κιλά ροπής , not bad Βασικά από ότι έχω δει μέχρι στιγμής κλείνω σε puma, για το juke διαβάζω ότι είναι πιο αργό και ότι δεν έχει την ποιότητα κύλισης και θέση οδήγησης του juke, αν και το nissan μου αρέσει περισσότερο. Αν βάλεις και τα 8 vs 3 χρόνια εγγύησης ( την επέκταση δεν την βάζω γιατί μετά αλλάζει και η τιμή) δείχνει καλύτερη επιλογή
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 20 λεπτά πριν, tsofras είπε Ότι δυσκολεύομαι να βρω πάνω από 1000, 1200 κυβικά λέω 40 άλογα και 7.5 κιλά ροπής , not bad Βασικά από ότι έχω δει μέχρι στιγμής κλείνω σε puma, για το juke διαβάζω ότι είναι πιο αργό και ότι δεν έχει την ποιότητα κύλισης και θέση οδήγησης του juke, αν και το nissan μου αρέσει περισσότερο. Αν βάλεις και τα 8 vs 3 χρόνια εγγύησης ( την επέκταση δεν την βάζω γιατί μετά αλλάζει και η τιμή) δείχνει καλύτερη επιλογή το corolla σε σενταν βγαινει και με κινητηρα 1600 στα αλογα που θες παντως. hyudai i30 εχει 1400 και εχει και εκδοση tourer με μεγαλυτερο χωρο. το ιδιο και το ceed που χει και εκδοση sportwagon.σ οποια εταιρεια μπηκα εχει επιλογες σ αυτα που ζητας.. νομιζω πρεπει να συμβιβαστεις πως το τελειο αμαξι δεν υπαρχει, καπου κερδιζεις καπου χανεις 🤷♂️
EmpYristis Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, tsofras είπε Το άστρα έχει 310 λίτρα με κανονική ρεζέρβα απλά τραγικό Δεν περίμενα πάντως ότι θα αντιμετώπιζα τόσο πρόβλημα στο να βρω αυτοκίνητο στις 22.000€ , το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι κινητήρες Το δικό μου είναι 1.8 180 άλογα και έχει 158€ σήμα. Σιγά το τραγικό ποσό , 1.6 κινητήρες ούτε για αστείο , ο 1.5 από seat ( vw, audi με τις τιμές και την εγγύηση που έχουν τις αφήνω απέξω) 1.4 σε kia , 1.3 σε Renault , 1.2 σε opel, Citroen και μετά 1000ρηδες Και η ροπή που αποδίδουν είναι σε μικρό φάσμα, δεν ξέρω αν ακριβώς επειδή είναι 1000 κυβικά συμβαίνει αυτό Πολλά οχήματα δεν βγαίνουν με κανονική ρεζέρβα, είτε αγοράζεις ρεζέρβα ανάγκης είτε θες δεν θες είσαι με το κιτ, είτε σε αρκετές BMW είσαι με τα runflat ελαστικά. Οπότε τα 370 λίτρα με κιτ επισκεύης δεν είναι άσχημο νούμερο, απλά κάτω από τον μέσο όρο.
ge-lyk Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 Δημοσ. 5 Μαΐου 2020 5 ώρες πριν, tutuyo είπε φρεσκο φρεσκο ...πίστευα ότι δε θα μπορούσαν να βγάλουν πιο άσχημο αυτοκίνητο από το rapid. Αλλά τα κατάφεραν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις