tsofras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, george kesoglu είπε λογο οτι ψάχνομαι τον τελευταίο για νεο αυτοκινητο , παρατηρησα τα εξης : οι πριμιουμ μαρκες εχουν κατεβασει τις τιμες και οι ''φθηνες'' τις εχουν ανεβασει αισθητα , αυτο ισχυει και για ανταλλακτικα και σερβις οι διαφορες πλεον σχεδον εχουν εξαφανισθει δεν ειναι μεγαλες οπως ηταν στο παρελθον , δεν ξερω που οφειλεται , Θα έλεγα (προσωπική άποψη) ότι οφείλεται στο όχι έχουν ανέβει σαν γενικό σύνολο οι υπόλοιπες μάρκες και ότι έχουν αποκτήσει entry level αυτοκίνητα οι premium κατηγορίες. Γιατί οκ προφανώς και δεν είναι κακά αυτοκίνητα οι BMW σειρά 1 και αντίστοιχα Mercedes A Class αλλά δεν έχουν κάποια σχέση με τα ανώτερα μοντέλα τους τα οποία πάνε 10.000ε + και εκεί όντως καταλαβαίνεις την premium κατηγορία 2
Peugeot208 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, KoreanW είπε όταν αγοράζεις iPhone πληρώνεις το κατασκευαστικό κόστος μόνο; Μη βαζεις στη κουβεντα iPhone, Samsung και γενικά ναυρχίδες μοντέλα τους. Κυρίως, γιατί θα μπουν στο νήμα τα Apple και Samy boys και θα γίνει καλοκαιρινό.... χαχα Κοίτα, νομίζω ότι εκεί πληρώνεις όνομα και κόστος εξέλιξης τεχνολογιών. Τώρα, όσον αφορά τα Α3 και Leon δεν μιλάμε για "ναυαρχιδες", μιλάμε για απλά καθημερινά "midrange" αυτοκίνητα, οπότε δεν μπορώ να αποδεχτώ αυτή τη διαφορά στη τιμή, αν μιλάμε για ίδια αυτοκίνητα. Μπορώ να αποδεχτώ ένα 10% για το σήμα, αλλά το 20%+ είναι ληστεία.... 1
tsofras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, KoreanW είπε Θωμά μην τα ποστάρεις έτσι και πέσει κανένας από το συννεφάκι... 🤣 Το έβαλα γιατί είναι γεγονός ότι και το προηγούμενο Leon ή και το τωρινό Scala όχι απλά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα στο θέμα ασφάλειας αλλά αφήνουν πίσω και αρκετές "premium" μάρκες. Το νέο Leon έχει αερόσακο ακόμη και ανάμεσα σε οδηγό - συνοδηγό Προς θεού δεν λέω ότι δεν είναι καλά τα υπόλοιπα , αλλά ο τομέας ασφάλεια δεν παύει να είναι σημαντικός και δυστυχώς μόνο το euro n cap έχουμε για συγκρίσεις και περισσότερο στους πίσω που βάζω τα παιδιά. Όταν είδα ας πούμε το αντίστοιχο για το Civic δεν περίμενα τέτοια βαθμολογία (ξέρω μπορεί να διαφέρει το καρεκλάκι κτλ) Αντίστοιχα και με την σειρά 1 δεν έχει να ζηλέψει κάτι
KoreanW Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Just now, Peugeot208 said: Μη βαζεις στη κουβεντα iPhone, Samsung και γενικά ναυρχίδες μοντέλα τους. Κυρίως, γιατί θα μπουν στο νήμα τα Apple και Samy boys και θα γίνει καλοκαιρινό.... χαχα Κοίτα, νομίζω ότι εκεί πληρώνεις όνομα και κόστος εξέλιξης τεχνολογιών. Τώρα, όσον αφορά τα Α3 και Leon δεν μιλάμε για "ναυαρχιδες", μιλάμε για απλά καθημερινά "midrange" αυτοκίνητα, οπότε δεν μπορώ να αποδεχτώ αυτή τη διαφορά στη τιμή, αν μιλάμε για ίδια αυτοκίνητα. Μπορώ να αποδεχτώ ένα 10% για το σήμα, αλλά το 20%+ είναι ληστεία.... εγώ έχω πει ότι σε πραγματικό Audi θα πας από Α4 και πάνω και όχι σε κάποιο που πατάει σε «μαζική» πλατφόρμα πχ Α1, Α3 κλπ Just now, tsofras said: Το έβαλα γιατί είναι γεγονός ότι και το προηγούμενο Leon ή και το τωρινό Scala όχι απλά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα στο θέμα ασφάλειας αλλά αφήνουν πίσω και αρκετές "premium" μάρκες. Το νέο Leon έχει αερόσακο ακόμη και ανάμεσα σε οδηγό - συνοδηγό Προς θεού δεν λέω ότι δεν είναι καλά τα υπόλοιπα , αλλά ο τομέας ασφάλεια δεν παύει να είναι σημαντικός και δυστυχώς μόνο το euro n cap έχουμε για συγκρίσεις και περισσότερο στους πίσω που βάζω τα παιδιά. Όταν είδα ας πούμε το αντίστοιχο για το Civic δεν περίμενα τέτοια βαθμολογία (ξέρω μπορεί να διαφέρει το καρεκλάκι κτλ) Αντίστοιχα και με την σειρά 1 δεν έχει να ζηλέψει κάτι Λάβε και υπόψη ότι οι βαθμολογίες του 2020 δεν είναι ευθέως συγκρίσιμες με του 2017 κοκ 1
Peugeot208 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 17 λεπτά πριν, tsofras είπε Είναι γεγονός ότι δεν ξέρω αν ισχύει απλά το θεωρώ. Μπορεί να κάνω και λάθος Αλλά βλάβη σε S-tronic που είναι ουσιαστικά ίδια με DSG έχει πολύ αυξημένο κόστος για παράδειγμα ή δεν είναι τυχαίο όπως έχει πει και @KoreanW ότι έχω πετύχει κόσμο σε forums να βάζει αντίστοιχο ανταλλακτικό απο Skoda σε VW ή Audi επειδή ξέρουν ότι είναι το ίδιο και το πληρώνουν φθηνότερα Είναι σίγουρα ίδιας ποιότητας; Γιατί άλλο πράγμα να είναι Bosch, Brembo κτλ και άλλο OEM και Mitsuko air
tsofras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, Peugeot208 είπε Είναι σίγουρα ίδιας ποιότητας; Γιατί άλλο πράγμα να είναι Bosch, Brembo κτλ και άλλο OEM και Mitsuko air όχι δεν είμαι είναι η αλήθεια , για αυτό λέω συνέχεια προσωπική άποψη Απλά έχω ακούσει να λένε "ακριβώς το ίδιο" (που έχει λογική για μείωση του κόστους μέσα στο γκρουπ , και εμένα το Leon στο καπάκι του κινητήρα είχε το σήμα της Audi απο κάτω ) 1
Peugeot208 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, tsofras είπε όχι δεν είμαι είναι η αλήθεια , για αυτό λέω συνέχεια προσωπική άποψη Απλά έχω ακούσει να λένε "ακριβώς το ίδιο" (που έχει λογική για μείωση του κόστους μέσα στο γκρουπ , και εμένα το Leon στο καπάκι του κινητήρα είχε το σήμα της Audi απο κάτω ) Υπάρχουν κατάλογοι, για το κοινό, για το τι είδους ανταλλακτικά φοράνε τα αυτοκίνητά μας; 1
imr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 30 λεπτά πριν, tsofras είπε Την εμφάνιση ας την αφήσουμε απέξω (αν και σε S-Line θα προτιμούσα το A3 αλλά όχι σε άλλες εκδόσεις σε σχέση με FR) Τώρα για την ασφάλεια Ρε συ, δεν θέλω να μηδενίσω τα σκορ αλλά μιλάμε για 2 αυτοκινητα που πραγματικά απειροελάχιστες διαφορες θα έχουν στην ασφάλεια. Δεν μιλάμε για κάποιο που είναι ανεπαρκές, αυτά τα τεστ είναι ένας απλά ένας μπουσουλας γενικά. 1
tsofras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 10 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε Υπάρχουν κατάλογοι, για το κοινό, για το τι είδους ανταλλακτικά φοράνε τα αυτοκίνητά μας; Δεν γνωρίζω ας μας πει κάποιος αν ξέρει
Burgos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 25 λεπτά πριν, george kesoglu είπε λογο οτι ψάχνομαι τον τελευταίο για νεο αυτοκινητο , παρατηρησα τα εξης : για την αγορα νεου αυτοκινητου οι πριμιουμ μαρκες εχουν κατεβασει τις τιμες και οι ''φθηνες'' τις εχουν ανεβασει αισθητα . Αυτο ισχυει και για ανταλλακτικα και σερβις οι διαφορες πλεον σχεδον εχουν εξαφανισθει δεν ειναι μεγαλες οπως ηταν στο παρελθον , δεν ξερω που οφειλεται , Οι premium έχουν entry μοντέλα με αρκετά ελλειπή εξοπλισμό και η τιμή τους πέφτει σχεδόν στα ίδια ή και λιγότερο με τα αντίστοιχης κατηγορίας μη premium αλλά σε πλούσιες εκδόσεις. Πχ το Leon που χαλβάδιαζε ο @tsofras στα 28k είχε dsg, ηλιοροφές, κάμερες και ένα σωρό μπλιμπλίκια. Η Bmw μου που υποτίθεται είναι το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού, στα 28k δεν έχει καν αναδιπλούμενους καθρέφτες. Αν βάλεις ηλιοροφή, κάμερες, acc θα πλησιάσει επικίνδυνα στις 40k γιατί όλα αυτά είναι μέρος ακριβών πακέτων. Αν πάλι πάρεις την βασική έκδοση ή την advantage που τρέχει τώρα στα 22k δεν θα έχει ούτε καν cc. Απλά πληρώνεις το brand χωρίς να ματώσεις αλλά χάνεις σε εξοπλισμό σε σχέση με ένα leon ή focus 5
KoreanW Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 20 minutes ago, tsofras said: Δεν γνωρίζω ας μας πει κάποιος αν ξέρει μια και δεν μιλάω στον αέρα και μπορώ να συμβάλω ο επίσημος κατάλογος-πρόγραμμα ανταλλακτικών του vag λέγεται ΕΤΚΑ https://en.wikipedia.org/wiki/ETKA και εκεί θα ανακαλύψετε ότι μιλάμε κατά κανόνα για τους ίδιους επίσημους κωδικούς ανταλλακτικών ανάμεσα στα brand ομόλογων μοντέλων και στην εξαίρεση του κανόνα που υπάρχουν διαφορές, πλέον πιθανό να παίζει να κάνεις και τράμπες 20 minutes ago, imr said: Ρε συ, δεν θέλω να μηδενίσω τα σκορ αλλά μιλάμε για 2 αυτοκινητα που πραγματικά απειροελάχιστες διαφορες θα έχουν στην ασφάλεια. Δεν μιλάμε για κάποιο που είναι ανεπαρκές, αυτά τα τεστ είναι ένας απλά ένας μπουσουλας γενικά. υπάρχει και άλλη άποψη που λέει ότι για την απειροελάχιστη διαφορά στη βαθμολογία των τεστ χρειάζεται ικανό αποτύπωμα στην πραγματική ασφάλεια και σε κάθε περίπτωση εδώ μιλάμε για υπεροχή σε όλες τις επιμέρους βαθμολογίες και μάλιστα με σαφές περιθώριο διαφοράς σκορ τυχαίο δεν το λες Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2021 από KoreanW 2
paylidis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, KoreanW είπε Βεβαίως και δεν ισχύει μόνο για τα μπιχλιμπίδια, αλλά για το υπόβαθρο που λέγεται μηχανή, σασί, ψυγείο, ημιαξόνια, σωληνάκια, αεραγωγοί κλπ. Λοιπόν όλα αυτά είναι ίδια σε ένα Λεόν και σε ένα Α3. Η πρέμιουμ απόδοση των φρένων ή του κλιματιστικού ή της μηχανής είναι ίδια σε ένα Α3 και σε ένα Λεόν. (Καταλαβαίνω ότι κακοφαίνεται σε κάποιους αυτό, αλλά έτσι είναι.) Τώρα για την οθόνη του Λεόν πράγματι θα είχε τη διαφορά αν ίσχυε ότι δεν είναι καλή. Μόνο που είναι καλή και κάθε άλλο... Και όσο για τα μπιχλιμπίδια πρέμιουμ και μη, τα χαίρεσαι όταν τα έχεις αγοράσει στο δικό σου στάνταρντ εξοπλισμό, κι όχι στη θεωρητική γκάμα και στις προαιρετικές προσθήκες που δεν ψώνισες. 1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε Είσαι σίγουρος ότι τα κύρια μέρη ενός A3 και ενός Leon είναι ιδια; Έχουν ίδιας ποιότητας ψαλιδια, αναρτήσεις, υλικά ηχομονώσης, πλαστικά, χρώματα; Γιατί αν είναι ίδια τότε το Group έχει βάλει αυτογκόλ από τα αποδυτήρια... Προφανως και ΔΕΝ είναι ίδια ποιοτικά/κατασκευαστικά... το όμοιο ή παρόμοιο δε σημαίνει ίδιο για κανένα λόγο... δε κάνουν μόνο οι 4 κύκλοι τη διαφορά, παίζουν αλλά μέταλλα, άλλο QC, πολλά πράγματα διαφορετικά.. μη τρελαθούμε κιόλας! Χωρίς αυτό να σημαίνει πχ ότι δεν είναι καλά κ κάποια σεατ/σκοντα (που ως γνωστόν είναι τα αποπαίδια του γκρουπ)...αλλά ίδια δεν είναι για κανένα λόγο 1
imr Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 16 λεπτά πριν, KoreanW είπε μια και δεν μιλάω στον αέρα και μπορώ να συμβάλω ο επίσημος κατάλογος-πρόγραμμα ανταλλακτικών του vag λέγεται ΕΤΚΑ https://en.wikipedia.org/wiki/ETKA και εκεί θα ανακαλύψετε ότι μιλάμε κατά κανόνα για τους ίδιους επίσημους κωδικούς ανταλλακτικών ανάμεσα στα brand ομόλογων μοντέλων και στην εξαίρεση του κανόνα που υπάρχουν διαφορές, πλέον πιθανό να παίζει να κάνεις και τράμπες υπάρχει και άλλη άποψη που λέει ότι για την απειροελάχιστη διαφορά στη βαθμολογία των τεστ χρειάζεται ικανό αποτύπωμα στην πραγματική ασφάλεια και σε κάθε περίπτωση εδώ μιλάμε για υπεροχή σε όλες τις επιμέρους βαθμολογίες και μάλιστα με σαφές περιθώριο διαφοράς σκορ τυχαίο δεν το λε Δεν συγκρίνουμε Dacia με Μερσεντές. Στην σύγκριση εχει νόημα αν ένα αυτοκίνητο είναι ασφαλές η όχι. Όταν έχουν ίδια αστέρια και είναι και τα 2 επαρκή στα επιμέρους τεστ δεν θεωρώ ότι έχουν διαφορά.
KoreanW Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 18 minutes ago, paylidis said: Προφανως και ΔΕΝ είναι ίδια ποιοτικά/κατασκευαστικά... το όμοιο ή παρόμοιο δε σημαίνει ίδιο για κανένα λόγο... δε κάνουν μόνο οι 4 κύκλοι τη διαφορά, παίζουν αλλά μέταλλα, άλλο QC, πολλά πράγματα διαφορετικά.. μη τρελαθούμε κιόλας! Χωρίς αυτό να σημαίνει πχ ότι δεν είναι καλά κ κάποια σεατ/σκοντα (που ως γνωστόν είναι τα αποπαίδια του γκρουπ)...αλλά ίδια δεν είναι για κανένα λόγο σωστά είναι επιχείρημα για να μη τρελαθούμε διότι πληρώσαμε μεταξωτές κορδέλες... 11 minutes ago, imr said: Δεν συγκρίνουμε Dacia με Μερσεντές. Στην σύγκριση εχει νόημα αν ένα αυτοκίνητο είναι ασφαλές η όχι. Όταν έχουν ίδια αστέρια και είναι και τα 2 επαρκή στα επιμέρους τεστ δεν θεωρώ ότι έχουν διαφορά. σωστό κι αυτό θα ήθελα να έβλεπα τί θα είχαμε να λέμε αν ήταν αντίστροφα οι διαφορές υπέρ του Audi ξέρω, θα λέγαμε ότι φαίνεται η διαφορά, από τα «πρέμιουμ» μέταλλα μέχρι τα «πρέμιουμ» ηλεκτρονικά... ΥΓ: τα αστέρια είναι ένας πολύ αδρός μπούσουλας, οι επιμέρους βαθμολογίες λένε την αλήθεια και όλες έχουν (καθαρές) διαφορές υπέρ του Λεόν Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2021 από KoreanW 2
Johnkeppas Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 18 λεπτά πριν, paylidis είπε Προφανως και ΔΕΝ είναι ίδια ποιοτικά/κατασκευαστικά... το όμοιο ή παρόμοιο δε σημαίνει ίδιο για κανένα λόγο... δε κάνουν μόνο οι 4 κύκλοι τη διαφορά, παίζουν αλλά μέταλλα, άλλο QC, πολλά πράγματα διαφορετικά.. μη τρελαθούμε κιόλας! Χωρίς αυτό να σημαίνει πχ ότι δεν είναι καλά κ κάποια σεατ/σκοντα (που ως γνωστόν είναι τα αποπαίδια του γκρουπ)...αλλά ίδια δεν είναι για κανένα λόγο Εμένα πάντως ο μηχανικός που είχα για το Celica ο οποίος δούλευε χρόνια σε αντιπροσωπεία της VW μου είχε πει ότι είναι σχεδόν ίδια εσωτερικά, απλά εξωτερικά αλλάζει το περίβλημα και τα υλικά καμπίνας κτλ. Εκτός από αποκλειστικότητες που έχουν κάποιες μάρκες του Γκρουπ σε τεχνολογίες. Αυτά για τα λαϊκά premium που λέγατε πιο πάνω, και μου το είχε πει όταν σκεφτόμουν να πάρω το Α3. Μου είπε πάρε GOLF φουλ έξτρα καλύτερα, η ίδια τιμή και τα ίδια είναι και ξεκίνησε η κουβέντα. Επίσης μου είπε ότι σε Α5,Α6 κτλ είνια διαφορετικά τα πράγματα. Και εκεί έγκειται η διαφορά που κάνει το όνομα. Αλλιώς είναι απλά ένα όνομα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις