Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, tasos30 είπε

Η οθόνη φαντάζει με μια πρώτη ματιά όντως μικρό ζήτημα κοιτώντας το bigger picture. Το θέμα όμως είναι πως τα συστήματα infotainment "παλιώνουν" πολύ γρήγορα, βλέπεις οθόνες του '15 και λες "τι αρχαιολογικό κειμήλιο είναι αυτό". Το να πάρεις τώρα καινούριο αυτοκίνητο, να σκάσεις 20κ (και ας είναι πολύ καλή τιμή σε σχέση με αυτά που προσφέρει το i30) και να χει μέσα οθόνη του '17 ξέρω γω, εμένα προσωπικά με χαλάει πολύ.

Προσωπικά αν εξαιρέσεις την ανάλυση , προτιμώ που έχει κουμπάκια λόγω εργονομίας

Και οκ θεωρώ πλέον υπερβολή 10+ ιντσες οθόνη για αυτοκίνητο. Φτάσαμε σε σημείο να μιλάμε για bezels στο αμάξι, θα βάζουμε και tempered glass σε λίγο 😂

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, tsofras είπε

Προσωπικά αν εξαιρέσεις την ανάλυση , προτιμώ που έχει κουμπάκια λόγω εργονομίας

Και οκ θεωρώ πλέον υπερβολή 10+ ιντσες οθόνη για αυτοκίνητο. Φτάσαμε σε σημείο να μιλάμε για bezels στο αμάξι, θα βάζουμε και tempered glass σε λίγο 😂

Σε αυτό γενικότερα συμφωνώ όταν ενσωματώνουν ακόμα και τον κλιματισμό στο infotainment. Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση του i30, που έχει ξεχωριστά τον χειρισμό του κλιματισμού ούτως η άλλως, προτιμώ την καινούρια οθόνη, βλέπω έχει ένα knob, αρκεί. Κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο σύγχρονο, είναι θέμα αισθητικής. Βασικά σχεδόν τα πάντα είναι θέμα αισθητικής στα αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό, τα μηχανικά σύνολα ούτως ή άλλως είναι παρόμοια.

Όπως θεωρείται λογικό να επιλέξεις ή απορρίψεις αμάξι γιατί σου αρέσει/δε σου αρέσει η μάσκα  ή ο "κώλος" του, το ίδιο ισχύει και για το infotainment κατ' εμέ. Θα το τρως στη μάπα για χρόνια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι άσχημα τα τάμπλετ ψηλά και πάντα τα κατηγορώ...

Αλλά όταν βάζω πλοήγηση, ακόμα κι όταν έχει οθόνη το αυτοκίνητο, βάζω το κινητό στο ύψος περίπου που βρίσκονται οι εργοστασιακές οθόνες αυτές. Άρα οι κατασκευαστές έχουν δίκιο, άσχετως αν εμάς δεν μας αρέσει...

 

Εναλλακτικά θα ήθελα μεγάλη οθόνη με όλες τι πληροφορίες πλοήγησης στο καντράν (τα ακριβά το έχουν σαν επιλογή) και χαμηλή σχετικά, μικρή-μεγάλη αδιάφορο, οθόνη στο κέντρο.

 

Υ.Γ. 1 Στο punto πήγα και έβαλα στο κέντρο μια 10" που βρήκα και για τις 10 μέρες που την άντεξα, κάλυπτε όλη την μεσαία κονσόλα, έβαζα πλοήγηση στο κινητό και το στήριζα στο καντράν...

Υ.Γ. 2 Θέλω κι εγώ vag com να δω τι επιλογές έχει για τo passat... Όλο λέω να αγοράσω αλλά όλο το μετανοιώνω, αν έχει κανείς κανένα αξιόπιστο π.μ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, tsofras είπε

Φτάσαμε σε σημείο να μιλάμε για bezels στο αμάξι, θα βάζουμε και tempered glass σε λίγο

Βάζουν στα σκοντα, παρηγγειλα χθες για το καμικ 😂😂🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταω την τιμη του νεου vitara λιγο κατω απο τα 20Κ και συγκιρνοντας με αλλα αντιστοιχα αυτοκινητα βλεπω οτι οικονομικα συμφερει. Ποιο λακο εχει η φαβα? Εκτος του οτι το εσωτερικο του ειναι δεκα χρονια πισω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, filarhos είπε

Είναι άσχημα τα τάμπλετ ψηλά και πάντα τα κατηγορώ...

Αλλά όταν βάζω πλοήγηση, ακόμα κι όταν έχει οθόνη το αυτοκίνητο, βάζω το κινητό στο ύψος περίπου που βρίσκονται οι εργοστασιακές οθόνες αυτές. Άρα οι κατασκευαστές έχουν δίκιο, άσχετως αν εμάς δεν μας αρέσει...

Αν είσαι ταξιτζής η πωλητής κτλπ και χρησιμοποιείς συνέχεια την πλοήγηση να το καταλάβω. Εγώ προσωπικά όπως πιστέυω και οι περισσότερος κόσμος χρειάζομαι την πλοήγηση πολύ σπάνια, όταν πάω διακοπές πιο πολύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, james9tito είπε

Κοιταω την τιμη του νεου vitara λιγο κατω απο τα 20Κ και συγκιρνοντας με αλλα αντιστοιχα αυτοκινητα βλεπω οτι οικονομικα συμφερει. Ποιο λακο εχει η φαβα? Εκτος του οτι το εσωτερικο του ειναι δεκα χρονια πισω

Κανέναν λάκο

Είτε γλυτώνεις 2000ε για δεκαετίας εσωτερικό αλλά με αξιοπιστία Suzuki

Είτε δίνει 2000ε παραπάνω και παίρνεις νέο μοντέλο εσωτερικά-εξωτερικά με αξιοπιστία Χ εταιρείας

Προσπάθησα πολύ στην αρχή να πίσω τον εαυτό μου να το πάρει λόγω τιμής και αξιοπιστίας , αλλά πήγα και μπήκα μέσα 4 φορές . Δεν μπόρεσα να πείσω τον εαυτό μου ότι ήταν ίδιο με το suzuki alto της γυναίκας μου που αγοράσαμε το 2009

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, tasos30 είπε

Σε αυτό γενικότερα συμφωνώ όταν ενσωματώνουν ακόμα και τον κλιματισμό στο infotainment. Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση του i30, που έχει ξεχωριστά τον χειρισμό του κλιματισμού ούτως η άλλως, προτιμώ την καινούρια οθόνη, βλέπω έχει ένα knob, αρκεί. Κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο σύγχρονο, είναι θέμα αισθητικής. Βασικά σχεδόν τα πάντα είναι θέμα αισθητικής στα αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό, τα μηχανικά σύνολα ούτως ή άλλως είναι παρόμοια.

Όπως θεωρείται λογικό να επιλέξεις ή απορρίψεις αμάξι γιατί σου αρέσει/δε σου αρέσει η μάσκα  ή ο "κώλος" του, το ίδιο ισχύει και για το infotainment κατ' εμέ. Θα το τρως στη μάπα για χρόνια.

Το θέμα είναι ότι αν σου χαλάσει η οθόνη, δεν έχεις και κλιματισμό, για αυτό προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ αυτοκίνητο που υνα ρυθμίζεις κλιματισμό από την οθόνη. Σε λίγο καιρό βέβαια δεν θα βρίσκω τέτοιο αυτοκίνητο, οπότε μην λέω μεγάλα λόγια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, argimeg είπε

Αν είσαι ταξιτζής η πωλητής κτλπ και χρησιμοποιείς συνέχεια την πλοήγηση να το καταλάβω. Εγώ προσωπικά όπως πιστέυω και οι περισσότερος κόσμος χρειάζομαι την πλοήγηση πολύ σπάνια, όταν πάω διακοπές πιο πολύ. 

Όπου και να πάω βάζω το navi λόγω του live traffic  και αλλαγές στην διαδρομή για να αποφύγεις το μποτιλιάρισμα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Κανέναν λάκο

Είτε γλυτώνεις 2000ε για δεκαετίας εσωτερικό αλλά με αξιοπιστία Suzuki

Είτε δίνει 2000ε παραπάνω και παίρνεις νέο μοντέλο εσωτερικά-εξωτερικά με αξιοπιστία Χ εταιρείας

Προσπάθησα πολύ στην αρχή να πίσω τον εαυτό μου να το πάρει λόγω τιμής και αξιοπιστίας , αλλά πήγα και μπήκα μέσα 4 φορές . Δεν μπόρεσα να πείσω τον εαυτό μου ότι ήταν ίδιο με το suzuki alto της γυναίκας μου που αγοράσαμε το 2009

Με 2000 ομως προσθετεις εξοπλισμο που σε αλλα αυτοκινητα θες 25Κ για να εχεις. Win some lose some λενε στο Αμερικα αλλα θελω και εγω να το δω μεσα ο ιδιος για να καταλαβω τι εννοεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, argimeg είπε

Αν είσαι ταξιτζής η πωλητής κτλπ και χρησιμοποιείς συνέχεια την πλοήγηση να το καταλάβω. Εγώ προσωπικά όπως πιστέυω και οι περισσότερος κόσμος χρειάζομαι την πλοήγηση πολύ σπάνια, όταν πάω διακοπές πιο πολύ. 

Σε άλλες χώρες που έχουν πολύ πρόθυμους μπάτσους, χρησιμεύει και για σημεία με σταθερές ή κινητές κάμερες. Ή για να βλέπεις που έχει πολύ μποτιλιάρισμα και να αλλάξεις διαδρομή. Κι εγώ το ίδιο με εσένα πίστευα και τώρα έχω φτάσει να πάω σουπερμάρκετ στα 3χλμ και να ανοίγω το Waze, χωρίς να βάζω προορισμό, απλά υπάρχει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

37 λεπτά πριν, tasoskont είπε

Όπου και να πάω βάζω το navi λόγω του live traffic  και αλλαγές στην διαδρομή για να αποφύγεις το μποτιλιάρισμα

ΟΚ όντως για αυτό ναι, δεν μπορώ να σας καταλάβω γιατί δεν κινούμαι στο κέντρο. Και άλλο Αθήνα, άλλο Θεσσαλονίκη που είμαι εγώ.

20 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Σε άλλες χώρες που έχουν πολύ πρόθυμους μπάτσους, χρησιμεύει και για σημεία με σταθερές ή κινητές κάμερες. Ή για να βλέπεις που έχει πολύ μποτιλιάρισμα και να αλλάξεις διαδρομή. Κι εγώ το ίδιο με εσένα πίστευα και τώρα έχω φτάσει να πάω σουπερμάρκετ στα 3χλμ και να ανοίγω το Waze, χωρίς να βάζω προορισμό, απλά υπάρχει...

Όπως είπα και στον φίλο παραπάνω, ΟΚ όντως για αυτό ναι, δεν μπορώ να σας καταλάβω γιατί δεν κινούμαι στο κέντρο. Και άλλο Αθήνα, άλλο Θεσσαλονίκη που είμαι εγώ.

Επεξ/σία από argimeg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, argimeg είπε

Το θέμα είναι ότι αν σου χαλάσει η οθόνη, δεν έχεις και κλιματισμό, για αυτό προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ αυτοκίνητο που υνα ρυθμίζεις κλιματισμό από την οθόνη. Σε λίγο καιρό βέβαια δεν θα βρίσκω τέτοιο αυτοκίνητο, οπότε μην λέω μεγάλα λόγια.

Ναι αυτό ακριβώς λέω και γω, δε θα ήθελα αυτοκίνητο του οποίου ο κλιματισμός ρυθμίζεται μέσω του infotainment. Αν όμως ο κλιματισμός χειρίζεται από αλλού, τότε ναι θέλω την καλύτερη/μεγαλύτερη/πιο σύγχρονη οθόνη, και όχι μια 2 ίντσες μικρότερη της "καινούριας" με άσχημα κουμπιά εκατέρωθέν της, με την ίδια λογική που π.χ. στο fiesta θα έπαιρνα μόνο το st-line, λόγω αισθητικής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, james9tito είπε

Κοιταω την τιμη του νεου vitara λιγο κατω απο τα 20Κ και συγκιρνοντας με αλλα αντιστοιχα αυτοκινητα βλεπω οτι οικονομικα συμφερει. Ποιο λακο εχει η φαβα? Εκτος του οτι το εσωτερικο του ειναι δεκα χρονια πισω

Δεν έχει κάποιο λάκο. Το αγόρασα τον Ιούλιο στα 20k ακριβώς και είμαι πολύ χαρούμενος.

Θα πρέπει όμως να ζήσεις με το πολύ παλιό εσωτερικό.

Χτες έκανα και το πρώτο σέρβις. Κανονικά λέει στα 15k χλμ αλλά εγώ το έκανα στα 12k. :) Πλήρωσα 140 ευρώ.

Επεξ/σία από Bomber-21
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...