Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

6 μήνες ακριβώς , 850χλμ περίπου σε μετακινήσεις μόνο εντός Αθηνών και μικρές διαδρομές

Οπότε με άστρωτο ουσιαστικά κινητήρα , 2 γεμίσματα με 100άρα και μικρές διαδρομές εντός δείχνει γύρω στο 8.5/100

Καλορίζικο να ναι...Φαντάσου είμαι με ένα ibiza 1.4 του 2000 μοντέλο...και το αμαξάκι είναι σκυλί...ένα service κάθε χρόνο λάδια κλπ του κάνω...δεν μου έχει βγάλει τπτ...Απλά ήθελα να πάω σε κάτι άλλο μιας και πριν από αυτό, πάλι ibiza είχα 😜

Κάπου 10 λίτρα καίω εντός πόλης, οπότε τα 8,5 δεν είναι και καμιά τρελή διαφορά, αλλά πιστεύω με το στρώσιμο θα πέσεις κάπου στα 7,5...?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, jim1912 είπε

Το έριξε και άλλο αυτός;

17.800 το είχε για αρκετό καιρό!

Αυτό είναι τούμπανο για την τιμή του , πάρα πολύ καλή τιμή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Antman είπε

Καλορίζικο να ναι...Φαντάσου είμαι με ένα ibiza 1.4 του 2000 μοντέλο...και το αμαξάκι είναι σκυλί...ένα service κάθε χρόνο λάδια κλπ του κάνω...δεν μου έχει βγάλει τπτ...Απλά ήθελα να πάω σε κάτι άλλο μιας και πριν από αυτό, πάλι ibiza είχα 😜

Κάπου 10 λίτρα καίω εντός πόλης, οπότε τα 8,5 δεν είναι και καμιά τρελή διαφορά, αλλά πιστεύω με το στρώσιμο θα πέσεις κάπου στα 7,5...?

 

Ευχαριστώ για τα καλορίζικα αλλά ήδη πουλήθηκε τώρα το γιατί υπάρχει στις προηγούμενες σελίδες (απλά ήθελα κάτι μεγαλύτερο και πιο δυνατό)

Κατα τα άλλα είναι ένα υπέροχο αμαξάκι για τα λεφτά του , με πολύ καλούς χώρους , όμορφο μέσα-έξω (υποκειμενικό) , με πολύ καλό κράτημα και τα θετικά της "παλιάς σχολής" με τους διακόπτες εκεί που πρέπει και χωρίς πολλά πολλά μπλιμπλίκια .

Ποιοτικά οκ έχει σκληρά πλαστικά και 5αστερο στο euro n cap .

Σε κάποια φάση σκέφτηκα σοβαρά να το αγοράσω με τα 150άλογα σε DSG γιατί άρχισε να με βολεύει το μέγεθος και μου αρέσει η εργονομία του που απλά όλα είναι στη θέση τους . Αλλά έμπαινε στα τιμολογιακά χωράφια του Leon και θεώρησα ότι ήταν υπερβολή . Αν υπήρχε όμως το DSG 150αρι όταν το αγόρασα εγώ , θα το είχα πάρει και μάλλον δεν θα κοίταγα για κάτι αλλο μετά

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Antman είπε

Καλορίζικο να ναι...Φαντάσου είμαι με ένα ibiza 1.4 του 2000 μοντέλο...και το αμαξάκι είναι σκυλί...ένα service κάθε χρόνο λάδια κλπ του κάνω...δεν μου έχει βγάλει τπτ...Απλά ήθελα να πάω σε κάτι άλλο μιας και πριν από αυτό, πάλι ibiza είχα 😜

Κάπου 10 λίτρα καίω εντός πόλης, οπότε τα 8,5 δεν είναι και καμιά τρελή διαφορά, αλλά πιστεύω με το στρώσιμο θα πέσεις κάπου στα 7,5...?

 

Επειδη γράψεις συνέχεια για κατανάλωση γιατί δε βλέπεις το tgi φυσικό αέριο;; και το Scala κυρίως που είναι πιο value for money, κυκλοφορεί ένα με 15000€ (φ. α.), αν το κρατήσεις και 20 χρόνια κι αυτό, θα έχεις εξοικονομησει ένα αμάξι 

1 ώρα πριν, jim1912 είπε

Το έριξε και άλλο αυτός;

17.800 το είχε για αρκετό καιρό!

Πολύ καλή τιμή πιστεύω ότι έχει... και ομορφο χρώμα.. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gxyp είπε

Προς ibizaκηδες, επειδή ψάχνω αυτό τον καιρό να πάρω, ποιάη διάφορα ανάμεσα στις 2 οθόνες;

Η 1η είναι 8" και η 2η 6.5", στή 2η φαίνεται & η είσοδος κάρτα sd, εγώ έχω την 8" και η sd μπαίνει στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, όπου στο επάνω μέρος του εσωτερικού του, έχει μια "φέτα" με υποδοχή για cd και κάτι άλλο που δεν θυμάμαι τώρα 😎, αυτό μάλλον θα πρέπει να το ρωτήσεις σε μια αντιπροσωπία. 

@gxyp αυτό είναι το εσωτερικό του... αυτά τα καλώδια που κρέμονται δεξιά, είναι "θεωρητικά" από Android box που "θεωρητικά" είναι του συστήματος της κάμερας οπισθοπορειας που περαστηκε μετά.... αφού έφτασε Ελλάδα... και δεν έχει καμία σχέση με την εργοστασιακή... (χειρότερη ανάλυση και οι γραμμές καθοδήγησης δεν είναι σωστές...), μέσω αυτού του usb περνάω τις εφαρμογές του Infotainment System (το Sygic βασικά μόνο) 

IMG_20210210_172524.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτόταν ο αδερφός μου να αλλάξει το c3 με κάποιο καινούριο (θα δώσει το δικό του και θα ο υδώσει η εταιρεία του ότι θέλει μέχρι τα 20κ€) αλλά όσα έχε δει πάλι στο c3 καταλήγει...

Τον βλέπω μια μέρα να φεύγει με το δικό του και να  επιστρέφει με το ίδιο αυτόματο... (τόσο δεν πάει το αυτόματο με τα 110; )

Του είπα να δει το imbizaki αλλά δεν τον ψήνει... 

 

1 ώρα πριν, plasTOST είπε

Συγνώμη αλλά πολλαπλασιαστές & αντλίες νερού είναι αναλώσιμα? 

Έχουμε αυτοκίνητα στην οικογένεια με πάνω από 250.000 το καθένα και τέτοια πράγματα δεν έχουν ζητήσει. 

Ιδίως σε VAG έχω ακούσει για τα παραπάνω 2 πράγματα σε αυτοκίνητα με 150.000 - 180.000 χλμ που το θεωρώ απαράδεκτο. Εκτός αν πλέον θεωρούνται αναλώσιμα και αυτά και έχω χάσει επεισόδια.

Κάθε 50χιλχλμ στον fsi μας (έχει 90χιλχλμ και ενώ σταθερό το ρελαντί τώρα ψιλοτρέμει, δείγμα ότι μας τελειώνουν).

Αντλία κανονικά δεν είναι αλλά όταν βάζουν πλαστική φτερωτή, όχι ότι με μεταλλική έχουν διαφορετικό αποτέλεσμα, και πάνω οι φωστήρες και αλλάζουν παραφλού με ότι βρουν (ιδιοκτήτες και συνεργεία) λογικό είναι να έχει φθορές μέχρι να μην έχει μείνει φτερωτή από την διάβρωση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, filarhos είπε

Σκεφτόταν ο αδερφός μου να αλλάξει το c3 με κάποιο καινούριο (θα δώσει το δικό του και θα ο υδώσει η εταιρεία του ότι θέλει μέχρι τα 20κ€) αλλά όσα έχε δει πάλι στο c3 καταλήγει...

Τον βλέπω μια μέρα να φεύγει με το δικό του και να  επιστρέφει με το ίδιο αυτόματο... (τόσο δεν πάει το αυτόματο με τα 110; )

Του είπα να δει το imbizaki αλλά δεν τον ψήνει... 

 

Κάθε 50χιλχλμ στον fsi μας (έχει 90χιλχλμ και ενώ σταθερό το ρελαντί τώρα ψιλοτρέμει, δείγμα ότι μας τελειώνουν).

Αντλία κανονικά δεν είναι αλλά όταν βάζουν πλαστική φτερωτή, όχι ότι με μεταλλική έχουν διαφορετικό αποτέλεσμα, και πάνω οι φωστήρες και αλλάζουν παραφλού με ότι βρουν (ιδιοκτήτες και συνεργεία) λογικό είναι να έχει φθορές μέχρι να μην έχει μείνει φτερωτή από την διάβρωση.

 

Μία χαρά επιλογή έκανε , άνετη αναρτησούλα , ωραίοι χώροι , αυτόματο aisin και τούρμπο 110 αλογάκια

Εδώ το σκεφτόμουν και εγώ στις αρχές , κάτω απο 20 πάει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, plasTOST είπε

Συγνώμη αλλά πολλαπλασιαστές & αντλίες νερού είναι αναλώσιμα? 

Έχουμε αυτοκίνητα στην οικογένεια με πάνω από 250.000 το καθένα και τέτοια πράγματα δεν έχουν ζητήσει. 

Ιδίως σε VAG έχω ακούσει για τα παραπάνω 2 πράγματα σε αυτοκίνητα με 150.000 - 180.000 χλμ που το θεωρώ απαράδεκτο. Εκτός αν πλέον θεωρούνται αναλώσιμα και αυτά και έχω χάσει επεισόδια.

Δε το έγραψα εγώ αυτό που αναφέρεσαι αλλά σου απαντάω. Για εμένα ΔΕΝ είναι αναλώσιμα. Για τις εταιρείες άρχισαν να θεωρούνται αναλώσιμα οι πολλαπλασιαστές εφόσον είδαν ότι καίγονται για πλάκα (αν κ για εμένα αναλώσιμο θα ήταν κάτι που έπρεπε πχ να αλλαχτεί στις 45000 χλμ κ όχι όταν αστοχήσει/χαλάσει). 
 

Ομοιως οι αντλίες δε θεωρούνται αναλώσιμα για κανένα λόγο, ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρική αντλία νερού με κόστος 660+τοποθέτηση, ή αντλία υψηλής με κόστος 450+τοποθέτηση... (κ όχι η συγκεκριμένη αντλία δε χαλάει ούτε από κακά ψυκτικά υγρά ούτε έχει πλαστική φτερωτή, είναι απλά μάπα)

το συγκεκριμένο μοτέρ της Bmw ήταν ξεκάθαρα ένα φιάσκο 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Δε το έγραψα εγώ αυτό που αναφέρεσαι αλλά σου απαντάω. Για εμένα ΔΕΝ είναι αναλώσιμα. Για τις εταιρείες άρχισαν να θεωρούνται αναλώσιμα οι πολλαπλασιαστές εφόσον είδαν ότι καίγονται για πλάκα (αν κ για εμένα αναλώσιμο θα ήταν κάτι που έπρεπε πχ να αλλαχτεί στις 45000 χλμ κ όχι όταν αστοχήσει/χαλάσει). 
 

Ομοιως οι αντλίες δε θεωρούνται αναλώσιμα για κανένα λόγο, ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρική αντλία νερού με κόστος 660+τοποθέτηση, ή αντλία υψηλής με κόστος 450+τοποθέτηση... το συγκεκριμένο μοτέρ της Bmw ήταν ξεκάθαρα ένα φιάσκο 

600ε που πήγε και εμένα η αντλία νερού στις 42.000χλμ , έπασχε το προηγούμενο Leon σε αυτό το κομμάτι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Αυτό είναι τούμπανο για την τιμή του , πάρα πολύ καλή τιμή

Ξέρουμε αν μπορούν να μπουν κάμερα οπισθοπορείας ή αισθητήρες παρκαρίσματος εκ των υστέρων?
Γτ από όσο βλέπω δεν πρέπει να έχει τπτ από τα 2 (και μάλλον είναι κ τα μοναδικά πράγματα που λείπουν από το αυτοκίνητο)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε

Ξέρουμε αν μπορούν να μπουν κάμερα οπισθοπορείας ή αισθητήρες παρκαρίσματος εκ των υστέρων?

Μπαίνουν , αν διαβασες πιο κάτω , κι εμένα εκ των υστέρων μπήκαν 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε

Ξέρουμε αν μπορούν να μπουν κάμερα οπισθοπορείας ή αισθητήρες παρκαρίσματος εκ των υστέρων?
Γτ από όσο βλέπω δεν πρέπει να έχει τπτ από τα 2 (και μάλλον είναι κ τα μοναδικά πράγματα που λείπουν από το αυτοκίνητο)...

Στο αρονα που είχε την ίδια φτωχική πηγή μου είπαν κατηγορηματικα 2 αντιπροσωπείες ότι κάμερα δε μπαίνει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Στο αρονα που είχε την ίδια φτωχική πηγή μου είπαν κατηγορηματικα 2 αντιπροσωπείες ότι κάμερα δε μπαίνει 

Γιατί να μην μπαίνει ? Εννοώ για κιτ με απλή κάμερα/κεντρικό καθρέφτη ,μπαίνει παντού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...