and_64 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, haHa είπε Οι Ιαπωνες (και οι Κορεατες) ειναι πιο μπροστα σε αξιοπιστια απο τα VAG, τα γαλλικα και τα ιταλικα . Ισχύει, αλλά οι Ιαπωνες κλπ σχιστομάτηδες τα τελευταία 10 χρόνια + έχουν κάτι light υβριδικά και ατμοσφαιρικά ψοφίμια, δεν έχει και τίποτα να χαλάσει στον 1.4 με 100 άλογα και ο 2λιτρος με 150... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, and_64 είπε Ισχύει, αλλά οι Ιαπωνες κλπ σχιστομάτηδες τα τελευταία 10 χρόνια + έχουν κάτι light υβριδικά και ατμοσφαιρικά ψοφίμια, δεν έχει και τίποτα να χαλάσει στον 1.4 με 100 άλογα και ο 2λιτρος με 150... Σωστο point, αν και τα προβληματα δεν βγαινουν μονο απο τον κινητηρα. Αλλωστε ακομα και πριν αρχισει να κλεβει(dieselgate) το VAG group , εβγαζε πχ το 2012 κατι golf με 80 αλογα στα 1.4 και 100 αλογα στα 1.6(FSI) που και παλι δεν συγκρινοντουσαν σε αξιοπιστια με τα δυνατοτερα ιαπωνικα. Απλα τα TSI εριξαν ακομα περισσοτερο την ποιοτητα και την αξιοπιστια. Δεν ειναι δηλαδη οτι και πριν τα TSI, τα VAG ηταν τιποτα αξιοπιστα. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2021 από haHa 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jos3ph Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 @haHa εγώ θα έλεγα ότι η ποιότητα και η αξιοπιστία πλέει σε χαμηλά νερά εδώ και δεκαετίες.... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
and_64 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, haHa είπε Σωστο point, αν και τα προβληματα δεν βγαινουν μονο απο τον κινητηρα. Αλλωστε ακομα και πριν αρχισει να κλεβει(dieselgate) το VAG group , εβγαζε πχ το 2012 κατι golf με 80 αλογα στα 1.4 και 100 αλογα στα 1.6(FSI) που και παλι δεν συγκρινοντουσαν σε αξιοπιστια με τα δυνατοτερα ιαπωνικα. Απλα τα TSI εριξαν ακομα περισσοτερο την ποιοτητα και την αξιοπιστια. Nαι προφανώς το "πειραγμένο" λογισμικο της ecu είναι για σφαλιάρες, (όπως και τα σπασμένα κιβώτια ή οι καμένοι εγκέφαλοι) αλλά οι Ιάπωνες άργησαν πάρα πολύ να μπουν στον χορό του τούρμπο (και του άμεσου ψεκασμου) με ότι καλό ή κακό συνεπάγεται αυτό. Επίσης έχουν βγει γενιές σκάρτες πχ auris δεν θυμάμαι χρονιά τωρα που το είχε γνωστός και είχε ανοίξει μοτέρ στα 80κ χλμ γιατί έπινε λάδι πιο πολύ και απο polo gti 😝 Για κάποιο λόγο όμως η μισή Ελλάδα συνεχίζει να πιστεύει οτι το yaris είναι το καλυτερότερο αυτοκίνητο ever.... Στο τέλος της ημέρας καλό θα είναι να μην τρελενόμαστε γιατί όπως ειπώθηκε και πιο πάνω ο καθένας οτι θέλει τα κάνει τα λεφτά του. Προσωπικά δεν έχω μετανοιώσει για το Golf παρά τις όποιες βλάβες γιατί το πακέτο twincharger+dsg όταν δουλεύει είναι πάρα πολύ καλό για τα γούστα μου, με ουσιαστικά μηδενικό lag και αρκετό γκάζι, όταν το 2007 ο ανταγωνισμός δεν είχε κάτι φοβερό να επιδείξει. Αυτό φυσικά δε σημαίνει οτι δεν θα "κράζω" το group ή οτι δεν θα σκεφτώ 2 φορές την επόμενη αγορά όταν έρθει ο καιρός... Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2021 από and_64 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, and_64 είπε Επίσης έχουν βγει γενιές σκάρτες πχ auris δεν θυμάμαι χρονιά τωρα που το είχε γνωστός και είχε ανοίξει μοτέρ στα 80κ χλμ γιατί έπινε λάδι πιο πολύ και απο polo gti 😝 Ισχυει, ειναι γνωστο προβλημα, αλλωστε οπως ειπαμε ολες οι μαρκες βγαζουν προβληματα. Απλα καποιες πιο συχνα. 8 λεπτά πριν, and_64 είπε Προσωπικά δεν έχω μετανοιώσει για το Golf παρά τις όποιες βλάβες γιατί το πακέτο twincharger+dsg όταν δουλεύει είναι πάρα πολύ καλό για τα γούστα μου, με ουσιαστικά μηδενικό lag και αρκετό γκάζι, +1 8 λεπτά πριν, and_64 είπε Στο τέλος της ημέρας καλό θα είναι να μην τρελενόμαστε γιατί όπως ειπώθηκε και πιο πάνω ο καθένας οτι θέλει τα κάνει τα λεφτά του. +1 Και για αυτο εισαι σωστος που λες οτι πχ δεν το εχεις μετανιωσει ασχετα απο τα προβληματα που εβγαλε. Δεν χρειαζεται να ωραιοποιουμε καταστασεις και για να κρυψουμε τα γνωστα προβληματα ποιοτητας/αξιοπιστιας των VAG να λεμε οτι ολες οι μαρκες βγαζουν προβληματα κλπ, οπως δεν χρειαζεται αντιστοιχα καποιος πχ να λεει οτι τα ιαπωνικα δεν υστερουν σε επιλογες κινητηρων και σε δυναμη. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2021 από haHa 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antman Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Τελικά τα περισσότερα είναι για κλωτσιές.....😁 Έκανα test drive το opel corsa elegance 1.2 turbo...είχα υψηλές προσδοκίες, αλλά δεν... Τι ξέρουμε για προβλήματα του seat ibiza fr tsi 115 ps? Λέω να πάω να δω και αυτό.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, Antman είπε Τελικά τα περισσότερα είναι για κλωτσιές.....😁 Έκανα test drive το opel corsa elegance 1.2 turbo...είχα υψηλές προσδοκίες, αλλά δεν... Τι ξέρουμε για προβλήματα του seat ibiza fr tsi 115 ps? Λέω να πάω να δω και αυτό.... Πες μας τι δεν σου άρεσε για να σου πούμε και για το Ibiza. Προβλήματα δεν έχει βγάλει προς το παρών , αλλά αν καταλάβουμε τι δεν σου άρεσε μπορεί να μην υπάρχει λόγος να πας να δείς και το Ibiza και να προτείνουμε κάτι διαφορετικό 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
terry308 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Antman είπε Τι ξέρουμε για προβλήματα του seat ibiza fr tsi 115 ps? Λέω να πάω να δω και αυτό.... Να πας , θα σου πει περισσότερα ο Θωμάς , όταν του απαντήσεις στο ερώτημά του Εγώ το είχα κάνει test drive για 10 λεπτά , γιατί δεν είχαν το tgi ... εντάξει καμία σχέση , αλλά ήταν το μόνο διαθέσιμο για td (2018) Εγώ θα σου πω ως κάτοχος του 1.0 90ps tgi (φυσικό αεριο) μετά από 87000χλμ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ... επίσης άλλος κάτοχος του ίδιου μοντέλου με 89.999χλμ σήμερα έγραψε στην ομάδα cng στο facebook ... ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,σε ερώτηση υποψήφιου αγοραστή. Edit: το κόκκινο του Κιλκίς είναι πολύ όμορφο και με virtual cockpit & ηλιοροφή Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2021 από terry308 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antman Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις παιδιά. Λοιπόν, τι δεν μου άρεσε στο corsa. Τιμόνι, αναιμικό, δίχως ιδιαίτερη πληροφόρηση. Κιβώτιο, τπτ το ιδιαίτερο... Επιταχύνσεις, για 205nm ροπής, το περίμενα γρηγορότερο. Ειδικά στο ξεκίνημα, 1η-2η. Οι ρεπριζ του όμως ήταν καλές, όπως και τα φρένα του. Με ανοιχτά παράθυρο έγινε το test drive, δεν μου άρεσε ο ήχος του κινητήρα, ενώ και το start/stop δεν ήταν αθόρυβο όπως πχ στο mazda 2. Αναρτήσεις σε λακούβες, κοπανούσαν παραπάνω απ ότι ήθελα. Γενικώς η σύγκριση προς το παρόν γίνεται με το mazda 2 που από το huyndai i20 k τώρα με το corsa το θεωρώ ανώτερω οδηγικά, με πιο ευχάριστη οδήγηση, άψογο τιμόνι και κιβώτιο, υπέροχο ήχο κινητήρα, εντελώς αθόρυβο start/stop, εντυπωσιακή επιτάχυνση 1η 2η, ΑΛΛΑ, χάλια ρεπριζ και χειρότερα φρένα. Οδηγικά επίσης μου άρεσε το peugeot 208 αλλά το αυτόματο με τους 130 ίππους που φτάνει αρκετά πάνω από το όριο που μπορώ να διαθέσω.... Πιστεύω πως η χρησή τομή ίσως ήταν το fiesta, αλλά πάλι δεν μπορώ να ανέβω πάνω από τα 17000 (18,500 η st line) Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2021 από Antman Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tsofras είπε Για αυτό είδα έναν Παυλίδη να γράφει για πολλ/στές και λέω λές να είσαι εσύ ? 1 ώρα πριν, turbat0s είπε Ε καλά οι πολλαπλασιαστές δεν είναι "φριχτά προβλήματα". Για κάποιες μάρκες λογίζονται απλά ως αναλώσιμα. Εάν έλεγε κ για ολες σχεδόν τις αντλίες εγώ ήμουν... κ για εισαγωγή αέρα και και και... (τα μπεκ ακολούθησαν του σχολίου) Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2021 από paylidis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 5 λεπτά πριν, Antman είπε Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις παιδιά. Λοιπόν, τι δεν μου άρεσε στο corsa. Τιμόνι, αναιμικό, δίχως ιδιαίτερη πληροφόρηση. Κιβώτιο, τπτ το ιδιαίτερο... Επιταχύνσεις, για 205nm ροπής, το περίμενα γρηγορότερο. Ειδικά στο ξεκίνημα, 1η-2η. Οι ρεπριζ του όμως ήταν καλές, όπως και τα φρένα του. Με ανοιχτά παράθυρο έγινε το test drive, δεν μου άρεσε ο ήχος του κινητήρα, ενώ και το start/stop δεν ήταν αθόρυβο όπως πχ στο mazda 2. Αναρτήσεις σε λακούβες, κοπανούσαν παραπάνω απ ότι ήθελα. Γενικώς η σύγκριση προς το παρόν γίνεται με το mazda 2 που από το huyndai i20 k τώρα με το corsa το θεωρώ ανώτερω οδηγικά, με πιο ευχάριστη οδήγηση, άψογο τιμόνι και κιβώτιο, υπέροχο ήχο κινητήρα, εντελώς αθόρυβο start/stop, εντυπωσιακή επιτάχυνση 1η 2η, ΑΛΛΑ, χάλια ρεπριζ και χειρότερα φρένα. Οδηγικά επίσης μου άρεσε το peugeot 208 αλλά το αυτόματο με τους 130 ίππους που φτάνει αρκετά πάνω από το όριο που μπορώ να διαθέσω.... Πιστεύω πως η χρησή τομή ίσως ήταν το fiesta, αλλά πάλι δεν μπορώ να ανέβω πάνω από τα 17000 (18,500 η st line) Ε τότε πήγαινε να δείς και το Ibiza βέβαια επειδή έχω οδηγήσει το απλό και αγόρασα το FR έχει διαφορά στην ανάρτηση. Το απλό έχει πιο μαλακή ανάρτηση και δεν κοπανάει ιδιαίτερα , το FR έχει ένα κοπάνημα στις λακούβες λόγω πιο σκληρής ανάρτησης αλλά δεν πρόλαβα να αλλάξω και ελαστικά για να σου πώ αν βελτιώνεται. Το τιμόνι του είναι σκληρό σχετικά και έχει καλύτερη πληροφόρηση απο του PSA γκρουπ το ίδιο και το κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ξέρω για τα φρένα του corsa αλλά του Ibiza είναι πάρα πολύ καλά Όλα τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το ότι έχω το αμάξι αφού αύριο ολοκληρώνεται η μεταβίβαση οπότε είμαι όσο αντικειμενικός μπορώ (αλλά με υποκειμενικά σχόλια ) Ο θόρυβος του κινητήρα μπορεί να σε ενοχλήσει και στο Ibiza γιατί ακούγεται , ποιοτικά πιθανόν να σου φανεί κατώτερο απο το Corsa , σε χώρους είναι πολύ ανώτερο Τέλος αν και έχει 2 κιλά παραπάνω ροπής κάτω απο τις 2000 στροφές ο κινητήρας κοιμάται , αλλά μετά αρπάζει πολύ ευχάριστα Για το start/stop δεν ξέρω να σου πώ γιατί απο την πρώτη ημέρα με το που μπαίνω στο αμάξι το απενεργοποιώ Όπως και να έχει αφού κοιτάς αυτή την κατηγορία να πας να τα οδηγήσεις όλα άσχετα με τα δικά μας σχόλια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
plasTOST Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 6 λεπτά πριν, paylidis είπε Εάν έλεγε κ για ολες σχεδόν τις αντλίες εγώ ήμουν... κ για εισαγωγή αέρα και και και... (τα μπεκ ακολούθησαν του σχολίου) Συγνώμη αλλά πολλαπλασιαστές & αντλίες νερού είναι αναλώσιμα? Έχουμε αυτοκίνητα στην οικογένεια με πάνω από 250.000 το καθένα και τέτοια πράγματα δεν έχουν ζητήσει. Ιδίως σε VAG έχω ακούσει για τα παραπάνω 2 πράγματα σε αυτοκίνητα με 150.000 - 180.000 χλμ που το θεωρώ απαράδεκτο. Εκτός αν πλέον θεωρούνται αναλώσιμα και αυτά και έχω χάσει επεισόδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antman Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 4 λεπτά πριν, tsofras είπε Ε τότε πήγαινε να δείς και το Ibiza βέβαια επειδή έχω οδηγήσει το απλό και αγόρασα το FR έχει διαφορά στην ανάρτηση. Το απλό έχει πιο μαλακή ανάρτηση και δεν κοπανάει ιδιαίτερα , το FR έχει ένα κοπάνημα στις λακούβες λόγω πιο σκληρής ανάρτησης αλλά δεν πρόλαβα να αλλάξω και ελαστικά για να σου πώ αν βελτιώνεται. Το τιμόνι του είναι σκληρό σχετικά και έχει καλύτερη πληροφόρηση απο του PSA γκρουπ το ίδιο και το κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ξέρω για τα φρένα του corsa αλλά του Ibiza είναι πάρα πολύ καλά Όλα τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το ότι έχω το αμάξι αφού αύριο ολοκληρώνεται η μεταβίβαση οπότε είμαι όσο αντικειμενικός μπορώ (αλλά με υποκειμενικά σχόλια ) Ο θόρυβος του κινητήρα μπορεί να σε ενοχλήσει και στο Ibiza γιατί ακούγεται , ποιοτικά πιθανόν να σου φανεί κατώτερο απο το Corsa , σε χώρους είναι πολύ ανώτερο Τέλος αν και έχει 2 κιλά παραπάνω ροπής κάτω απο τις 2000 στροφές ο κινητήρας κοιμάται , αλλά μετά αρπάζει πολύ ευχάριστα Για το start/stop δεν ξέρω να σου πώ γιατί απο την πρώτη ημέρα με το που μπαίνω στο αμάξι το απενεργοποιώ Όπως και να έχει αφού κοιτάς αυτή την κατηγορία να πας να τα οδηγήσεις όλα άσχετα με τα δικά μας σχόλια Σ ευχαριστώ. Δεν το ήξερα πως έχεις το FR...πόσο καιρό το έχεις? Από κατανάλωση εντός πόλης πως πας? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Μόλις τώρα, Antman είπε Σ ευχαριστώ. Δεν το ήξερα πως έχεις το FR...πόσο καιρό το έχεις? Από κατανάλωση εντός πόλης πως πας? 6 μήνες ακριβώς , 850χλμ περίπου σε μετακινήσεις μόνο εντός Αθηνών και μικρές διαδρομές Οπότε με άστρωτο ουσιαστικά κινητήρα , 2 γεμίσματα με 100άρα και μικρές διαδρομές εντός δείχνει γύρω στο 8.5/100 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim1912 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2021 38 λεπτά πριν, terry308 είπε Να πας , θα σου πει περισσότερα ο Θωμάς , όταν του απαντήσεις στο ερώτημά του Εγώ το είχα κάνει test drive για 10 λεπτά , γιατί δεν είχαν το tgi ... εντάξει καμία σχέση , αλλά ήταν το μόνο διαθέσιμο για td (2018) Εγώ θα σου πω ως κάτοχος του 1.0 90ps tgi (φυσικό αεριο) μετά από 87000χλμ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ... επίσης άλλος κάτοχος του ίδιου μοντέλου με 89.999χλμ σήμερα έγραψε στην ομάδα cng στο facebook ... ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,σε ερώτηση υποψήφιου αγοραστή. Edit: το κόκκινο του Κιλκίς είναι πολύ όμορφο και με virtual cockpit & ηλιοροφή Το έριξε και άλλο αυτός; 17.800 το είχε για αρκετό καιρό! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις