Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, jaguar13 είπε

Τα είδα κολλητά με το clio, η αίσθηση κατασκευής και συναρμολόγησης μου φάνηκαν 2 κλικ καλυτερα στο clio από ότι στο corsa. Εντάξει, και σαν σχέδιο, μεσα - έξω, πιο πολύ μου άρεσε το clio (γούστα είναι αυτά). Αυτό όμως που μου έκανε μεγάλη αρνητική εντύπωση στο corsa είναι η οροφή του πορτμπαγκαζ, το γυμνό μέταλο και το πως φαινότανε. Ήταν να το κάνω testdrive αλλά το άφησα για αυτό το λόγο. Στο clio μου φάνηκε πολύ πιο προσεγμένο και γενικά σαν σύνολο η κατασκευή. Το δε πόλο, επειδή το είχα για 4 μέρες σαν αντικαταστάση από την καρέντα, οι κραδασμοί του και αυτός ο τραχύς θόρυβος απο το μοτερ ήταν απλά no go για μένα. Αλλά είπαμε γουστα είναι αυτά, σε άλλους τους αρέσουν.

Έκλεισα testdrive αύριο (να προλάβουμε το lockdown) και θα το τσεκάρω...είδα το πορτπαγκαζ αλλά δεν πρόσεξα αυτό που αναφέρεις...θα το δω αύριο...

* Ένας λόγος που δεν πήγα να δω το clio είναι γιατί η ροπή που αναφέρει 160nm, μου φαίνεται κάπως χαμηλή...

Επεξ/σία από Antman
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Antman είπε

* Ένας λόγος που δεν πήγα να δω το clio είναι γιατί η ροπή που αναφέρει 160nm, μου φαίνεται κάπως χαμηλή...

Μην απορρίπτεις ένα όχημα χωρίς να το δοκιμάσεις 

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Άλλη Ford θα ήταν αυτή εδώ. Παλιό, δεν λέω ότι έχουν θέμα, αλλά πάντα θα υπάρχουν αστοχίες.

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/ford-ecoboost-engine-failures-customers-receive-refunds

μα εγραψα οτι στατιστικα θα υπαρχουν και δειγματα για το αντιθετο, λογικο ειναι!

7 ώρες πριν, paylidis είπε

🤣 H vw καπνιζει καπου αμέριμνα...

spacer.png

ενταξει αυτη κοροιδεψε αλλιως τον κοσμο, δεν παρεδωσαν πνευμα τα μοτερ που ηταν το νοημα της κουβεντας :P

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, cloud13 είπε

ενταξει αυτη κοροιδεψε αλλιως τον κοσμο, δεν παρεδωσαν πνευμα τα μοτερ που ηταν το νοημα της κουβεντας :P

Ασε γιατί και για εκεί υπάρχουν ράμματα για τη γούνα τους για τα fsi και τα πρώτα tsi... (ή για τα περιβόητα dsg τους)

  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ασε γιατί και για εκεί υπάρχουν ράμματα για τη γούνα τους για τα fsi και τα πρώτα tsi... (ή για τα περιβόητα dsg τους)

Ακριβώς! Τις καδένες που εδώ πληρώσαμε απο την τσέπη μας στον twincharger  για να μην τα τινάξει ενω Γερμανία πέρναγε σε "σιωπηρή" εγγύηση χωρίς ποτέ να γίνει επίσημα ανάκληση παγκοσμίως όπως θα έπρεπε.

Μόνο αν πουλιέται Αμερική ισιώνουν οι Γερμανοί όπως έγινε με τα tdi αλλά και τα πρώτα dsg 6 στα r32 που τους βυσμάτωσαν και εδωσαν 10 χρόνια/100k μίλια εγγύηση για mechatronics!!

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, and_64 είπε

Ακριβώς! Τις καδένες που εδώ πληρώσαμε απο την τσέπη μας στον twincharger  για να μην τα τινάξει ενω Γερμανία πέρναγε σε "σιωπηρή" εγγύηση χωρίς ποτέ να γίνει επίσημα ανάκληση παγκοσμίως όπως θα έπρεπε.

Μόνο αν πουλιέται Αμερική ισιώνουν οι Γερμανοί όπως έγινε με τα tdi αλλά και τα πρώτα dsg 6 στα r32 που τους βυσμάτωσαν και εδωσαν 10 χρόνια/100k μίλια εγγύηση για mechatronics!!

Πολύ σωστα

στην Αμερική δεν περνάνε αυτά..στην Ελλάδα τώρα...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

ειναι και θεμα αγορας

χεστηκε η VW για τις ψωροπωλησεις στην Ελλαδιτσα - απο την αλλη δεν λεει να χασει το Αμερικα😉

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

ειναι και θεμα αγορας

χεστηκε η VW για τις ψωροπωλησεις στην Ελλαδιτσα - απο την αλλη δεν λεει να χασει το Αμερικα😉

To θέμα είναι οτι έπρεπε να τη χ@σει η ΕΕ ΑΝ ήταν οντως ένωση αλλά αυτή η συζήτηση είναι τεράστια και δεν είναι το μέρος για να την κάνουμε...

Επεξ/σία από and_64
  • Like 7
Δημοσ.
13 ώρες πριν, paylidis είπε

Ασε γιατί και για εκεί υπάρχουν ράμματα για τη γούνα τους για τα fsi και τα πρώτα tsi... (ή για τα περιβόητα dsg τους)

1.8 TSI cdaa... Δεν θα πω κάτι άλλο.. όσοι τον έχουν / είχαν ξέρουν!! Απορώ πως βγήκε αυτός ο κινητήρας στην παραγώγη!

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Megatontnt είπε

καλησπέρα, ήρθε το VW t-cross 1.5 dsg.

σύντομα νέες φωτογραφίες και εντυπώσεις.
δεν περασε η αποψη μου τελικα για το q2, οπως ηθελα 😥

IMG_6953.JPEG

IMG_6950.JPEG

IMG_6951.JPEG

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως καλο είναι στις εκατοντάδες σελίδες να ξανά ειπωθεί: με τόσα περιστατικά από το group που δεν έκαναν ανάκληση αλλά κρύφτηκαν, υπάρχει και ένα μέρος καταναλωτών που τους έχει βάλει στη μαύρη λίστα. 

Εδώ στο θέμα υπάρχει μεγάλη αγάπη στο γκρουπ. Καλά αυτοκίνητα δε λέω αλλά να ξέρει ο κόσμος και ότι επιβραβεύει μια εταιρεία με κακη ιστορία. Μετά τα άπειρα σπασμένα κινητήρακια σε tiguan scirocco κτλ πριν κάποια χρόνια, ήρθαν τα 7αρια dsg. Κανένας σεβασμός στον πελατη

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, dstilio είπε

Κανένας σεβασμός στον πελατη

Εφοσον ομως ισχυει αυτο που λες οτι δηλαδη υπαρχει μεγαλη αγαπη για το γκρουπ (και οχι μονο εδω αλλα και στην αγορα) τοτε σημαινει οτι ο πελατης δεν σεβεται τα λεφτα του για να τα παρει και να τα παει αλλου ή βάζει αλλες προταιρεοτητες πανω απο αυτα, οπως η ομορφια ενος αυτοκινητου η οτι θελει γερμανικο η οτι κατι του ταιριαζει πιο κοντα στα γουστα κλπ κλπ

  • Like 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, dstilio είπε

Παντως καλο είναι στις εκατοντάδες σελίδες να ξανά ειπωθεί: με τόσα περιστατικά από το group που δεν έκαναν ανάκληση αλλά κρύφτηκαν, υπάρχει και ένα μέρος καταναλωτών που τους έχει βάλει στη μαύρη λίστα. 

Εδώ στο θέμα υπάρχει μεγάλη αγάπη στο γκρουπ. Καλά αυτοκίνητα δε λέω αλλά να ξέρει ο κόσμος και ότι επιβραβεύει μια εταιρεία με κακη ιστορία. Μετά τα άπειρα σπασμένα κινητήρακια σε tiguan scirocco κτλ πριν κάποια χρόνια, ήρθαν τα 7αρια dsg. Κανένας σεβασμός στον πελατη

Διάβασε αν έχεις όρεξη τα σχόλια που έχει κάνει ο κόσμος στην έρευνα του Auto triti για την ικανοποίηση απο μοντέλα , μάρκες και αντιπροσωπείες.

Δεν διαφωνώ με αυτό που λές αλλά επειδή γίνεται ντόρος με το VAG group (που οπαδός δεν είμαι) και τυχαίνει επειδή ανήκουν 4 εταιρείες να έχει μεγάλο κομμάτι απο την πίτα , δεν σημαίνει ότι όλες οι άλλες μάρκες είναι άγιες και απροβλημάτιστες

Καλά δεν μιλάμε για την BMW αν μπείς και διαβάσεις σχόλια δεν πρόκειται ούτε απέξω να περάσεις

Το αστείο επίσης είναι ότι μπαίνεις σε Γιαπωνέζικες - Κορεάτικες μάρκες και βλέπεις σχόλια Γιαπωνέζικο-Κορεάτικο ποτέ ξανά

Μπαίνεις στις γερμανικές μία απο τα ίδια , μπαίνεις στις Ιταλικές επίσης

Lotto είναι και πολλές εταιρείες εκτός VAG group ενώ γνωρίζουν προβλάματα δεν έχουν κάνει ανακλήσεις. Μπες διάβασε και στην Honda ή στη Hyundai

Για αυτό εγώ δεν υποστηρίζω κανέναν και απλά κοιτάω αμάξια που για αρχή μου αρέσουν εμφανισιακά μέσα και έξω και μετά προχωράω και στα υπόλοιπα. Μόνο με την ασφάλεια έχω θέμα

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Poia-aytokinhta-einai-gia-klwtsies-Round-6_194204.asp?a=8

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Διάβασε αν έχεις όρεξη τα σχόλια που έχει κάνει ο κόσμος στην έρευνα του Auto triti για την ικανοποίηση απο μοντέλα , μάρκες και αντιπροσωπείες.

Δεν διαφωνώ με αυτό που λές αλλά επειδή γίνεται ντόρος με το VAG group (που οπαδός δεν είμαι) και τυχαίνει επειδή ανήκουν 4 εταιρείες να έχει μεγάλο κομμάτι απο την πίτα , δεν σημαίνει ότι όλες οι άλλες μάρκες είναι άγιες και απροβλημάτιστες

Καλά δεν μιλάμε για την BMW αν μπείς και διαβάσεις σχόλια δεν πρόκειται ούτε απέξω να περάσεις

Το αστείο επίσης είναι ότι μπαίνεις σε Γιαπωνέζικες - Κορεάτικες μάρκες και βλέπεις σχόλια Γιαπωνέζικο-Κορεάτικο ποτέ ξανά

Μπαίνεις στις γερμανικές μία απο τα ίδια , μπαίνεις στις Ιταλικές επίσης

Lotto είναι και πολλές εταιρείες εκτός VAG group ενώ γνωρίζουν προβλάματα δεν έχουν κάνει ανακλήσεις. Μπες διάβασε και στην Honda ή στη Hyundai

Για αυτό εγώ δεν υποστηρίζω κανέναν και απλά κοιτάω αμάξια που για αρχή μου αρέσουν εμφανισιακά μέσα και έξω και μετά προχωράω και στα υπόλοιπα. Μόνο με την ασφάλεια έχω θέμα

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Poia-aytokinhta-einai-gia-klwtsies-Round-6_194204.asp?a=8

Δεν  ειναι ακριβως lotto. Μπορει πραγματι να ειναι καποιος ατυχος και ενω εχει παρει ενα πολυ αξιοπιστο μοντελο, να βγαλει σε αυτον προβλημα. Κανενας δεν μπορει να εγγυηθει οτι καποιο αυτοκινητο δεν θα βγαλει προβλημα.

Αλλα δεν συζηταμε για μεμονωμενες περιπτωσεις εδω, μιλαμε συνολικα για αξιοπιστια. Ε, τα VAG τα τελευταια χρονια με τα TSI, τα check engine λαμπακια, το dieselgate, τα DSG εχουν σχεδον πεσει στο επιπεδο των ιταλικων απο αποψη αξιοπιστιας.

Οι Ιαπωνες (και οι Κορεατες) ειναι πιο μπροστα σε αξιοπιστια απο τα VAG, τα γαλλικα και τα ιταλικα .

Και αυτο φαινεται στις μετρησεις καθε χρονο του μεγαλυτερου μη-κερδοσκοπικου οργανισμου για τους καταναλωτες, του Consumer Reports.
Εδω για φετος:
https://eu.usatoday.com/story/money/cars/2020/11/19/consumer-reports-auto-reliability-survey-2021-cars-trucks-suvs/6337648002/


image.png.f6c2a114d50cae55e57fc837fb59ad12.png



Και για να φθασεις σε αυτην την ποιοτητα(δεν μιλαμε για premium αισθηση, υλικα κλπ) θελει R&D το οποιο κοστιζει και αυτο αντικατοπτριζεται και στις αυξημςνες τιμες των toyota, honda, mazda σε σχεση με τα αντιστοιχα VAG.
Αλλα αν θελει να καποιος να εχει μικροτερες πιθανοτητες να τον αφησει το αυτοκινητο ενω ειναι διακοπες με τα παιδια του, τοτε δινει κατι παραπανω και δεν παει σε φθηνιαρικα VAG, αλλα παει σε κατι με ανωτερη ποιοτητα.

Υ.Γ.: Κατι μου λεει οτι θα ερθουν επομενα ποστ με ακαιρα λινκ κλπ που δεν καταλαβαινουν την εννοια μικροτερες πιθανοτητες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...