terry308 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Antman είπε Μην ξεχνάμε όμως πως μετά την λήξη της εγγύησης της μπαταρίας, που είναι 11 έτη, αν σου κάτσει να την αλλάξεις θέλεις πολλά φράγκα και πάει περίπατο ότι εξοικονόμησες σε καύσιμα... Γι αυτό πας σε φυσικό αέριο και δεν σε απασχολεί τίποτα για 20 χρόνια .. ή σχεδόν τίποτε πέρα από τα πρατήρια αναλόγως τη περιοχή σου 😎 @Thrylos7 Έχεις κανένα νεότερο για το leon ; Στο fb group δε ξανα αναφέρθηκε κανείς & στο youtube δε έχει κανένα νέο βίντεο Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2021 από terry308 2 1
panosilio Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Αυτό το thread είναι το πιο fun to read 1st world problem thread που έχω διαβάσει ποτέ. Και το λέω τέρμα καλοπροαίρετα. Δεν συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό της οδήγησης όπως οι περισσότεροι εδώ και δεν πολύ καταλαβαίνω αλλά πάντα ευχαριστιέμαι να το διαβάζω με ένα bonus ότι μαθαίνω πράγματα. 8
Thrylos7 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, Antman είπε Μην ξεχνάμε όμως πως μετά την λήξη της εγγύησης της μπαταρίας, που είναι 11 έτη, αν σου κάτσει να την αλλάξεις θέλεις πολλά φράγκα και πάει περίπατο ότι εξοικονόμησες σε καύσιμα... αυτο ειναι μια συνηθισμενη ρητορικη, απο την αλλη ομως 11 χρονια ειναι πολλα, και η μπαταρια δεν ειναι τοσο μεγαλη-ακριβη οσο στα plug-in ή στα ηλεκτρικα. Επισης εχεις κερδισει και αρκετα χρηματα απο φτηνοτερα service ολα αυτα τα χρονια, καθως και μηδενικα τελη κυκλοφοριας που μολις τωρα αρχισαν αν ευνοουν και καποια αλλα μη υβριδικα, αλλα δε το βλεπω να κραταει για πολυ. Το πραγματικο μειων ειναι ο νωχελικος τροπος με τον οποιο συμπεριφερεται το υβριδικο συστημα. Εκανα test-drive και τα 3 Yaris, corolla, C-HR σαν υποψηφιος αγοραστης, και αν κατι με κρατησε ηταν αυτο. Για γυναικα ειναι ταμαμ πιστευω, αλλα αν θες κατι παραπανω, πολυ νωχελικα.... Το yaris λιγο σωζεται παραπανω απο αυτο το ελατωμα σαν αυτοκινητο πολης. Δεν καταλαβαινω παντως πως γινεται το 95% εκει εξω να μη κοιταζει την καταναλωση.... λεφτα ειναι ρε φιλε, δε ζουμε στο 2000 με τιμη βενζινης κατω απο 1ε/λιτρο , και μου φαινεται πολυ περιεργο να κοιταζουν ολοι μονο αρχικη τιμη, λες και μετα εχουν τσαμπα καυσιμα απο τη δουλεια τους. 2
sotiriadisc Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 25 λεπτά πριν, Antman είπε 1500 πάει πάνω ρε γμτ...το χειροκίνητο τι θέματα έχει? Οδήγησα το 2008, πέρα από το ότι θεωρώ τα 100 άλογα λίγα γι αυτό το αμάξι, όλα τ άλλα οκ...(απ όσο φυσικα καταλαβαίνεις σε 15 λεπτά οδήγησης) το diesel το 2008 που ειναι 110 αλογα και εχει καλυτερη ροπη ? το οδηγησες για συκριση ?
Antman Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, sotiriadisc είπε το diesel το 2008 που ειναι 110 αλογα και εχει καλυτερη ροπη ? το οδηγησες για συκριση ? Όχι, οδήγησα το 2008 σε βενζίνη 1.2 100ps και το 208 σε diesel...(το δεύτερο σκότωνε...) Πάντως αν πήγαινα στο 2008, χωρίς να ξέρω τι παίζει το diesel, απαραίτητα τα 130 άλογα...
Thrylos7 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 9 λεπτά πριν, terry308 είπε Γι αυτό πας σε φυσικό αέριο και δεν σε απασχολεί τίποτα για 20 χρόνια .. ή σχεδόν τίποτε πέρα από τα πρατήρια αναλόγως τη περιοχή σου 😎 @Thrylos7 Έχεις κανένα νεότερο για το leon ; Στο fb group δε ξανα αναφέρθηκε κανείς & στο youtube δε έχει κανένα νέο βίντεο οπως αναφερω και στο προηγουμενο post για τα υβριδικα, η μπαταρια δεν ειναι θεμα κατα τη γνωμη μου. Αλλα ο νωχελικος τροπος με τον οποιο κινεισαι. Εκει ειναι που εχω που αγοραζω με γνομωνα ενα TCO 10ετιας σκεφτομαι οτι προτιμω να εχω ενα Leon TGI που να μην εχω καν στο μυαλο μου την οικονομια και οποτε θελω να δινω πονο....και απλα η οικονομια να επιτυγχανεται απο την τιμη του καυσιμου.... Πηγα την παρασκευη στη Seat στο Γερακα (κατα τυχη προλαβα το lockdown του ΣΚ). Ρωτησα αλλα παλι τα ιδια ακουσα, απο Μαρτη.... Τους λεω "αμα ειναι Μαρτη να ερθουν αυτοκινητα εστω με DSG, δεν πρεπει να βγουν τιμες για να μπορει να παρει καποιος?" και μου ειπαν ισως τελος Φεβρουαριου να εχει καμια ανακοινωση. Χαλβαδιασα εκει @tsofras-style και το μπλε excelence που εχουν. Δυστυχως ουτε για αυτο δεν ειχαν καμια πληροφορια, το σε ποιες εκδοσεις θα ερθει. 2 1
Antman Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 4 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε αυτο ειναι μια συνηθισμενη ρητορικη, απο την αλλη ομως 11 χρονια ειναι πολλα, και η μπαταρια δεν ειναι τοσο μεγαλη-ακριβη οσο στα plug-in ή στα ηλεκτρικα. Επισης εχεις κερδισει και αρκετα χρηματα απο φτηνοτερα service ολα αυτα τα χρονια, καθως και μηδενικα τελη κυκλοφοριας που μολις τωρα αρχισαν αν ευνοουν και καποια αλλα μη υβριδικα, αλλα δε το βλεπω να κραταει για πολυ. Το πραγματικο μειων ειναι ο νωχελικος τροπος με τον οποιο συμπεριφερεται το υβριδικο συστημα. Εκανα test-drive και τα 3 Yaris, corolla, C-HR σαν υποψηφιος αγοραστης, και αν κατι με κρατησε ηταν αυτο. Για γυναικα ειναι ταμαμ πιστευω, αλλα αν θες κατι παραπανω, πολυ νωχελικα.... Το yaris λιγο σωζεται παραπανω απο αυτο το ελατωμα σαν αυτοκινητο πολης. Δεν καταλαβαινω παντως πως γινεται το 95% εκει εξω να μη κοιταζει την καταναλωση.... λεφτα ειναι ρε φιλε, δε ζουμε στο 2000 με τιμη βενζινης κατω απο 1ε/λιτρο , και μου φαινεται πολυ περιεργο να κοιταζουν ολοι μονο αρχικη τιμη, λες και μετα εχουν τσαμπα καυσιμα απο τη δουλεια τους. Όλους μας καίει η κατανάλωση...αλλά κατά κάποιο τρόπο, αν δώσεις 2-3 χιλιάρικα παραπάνω για ένα αμάξι στηριζόμενος μόνο στην κατανάλωση, ουσιαστικά είναι σαν να τα προπληρώνεις...Μιλάμε όμως για νορμάλ καταστάσεις, δηλαδή 500-800χιλ/μήνα. Αν τώρα κάνεις 2000χιλ/μήνα, αλλάζει.... 3
Thrylos7 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 3 ώρες πριν, Antman είπε Όλους μας καίει η κατανάλωση...αλλά κατά κάποιο τρόπο, αν δώσεις 2-3 χιλιάρικα παραπάνω για ένα αμάξι στηριζόμενος μόνο στην κατανάλωση, ουσιαστικά είναι σαν να τα προπληρώνεις...Μιλάμε όμως για νορμάλ καταστάσεις, δηλαδή 500-800χιλ/μήνα. Αν τώρα κάνεις 2000χιλ/μήνα, αλλάζει.... Εγω παλι νομιζω οτι δεν καθονται καν να υπολογισουν το πιθανο ωφελος και ψωνιζουν μονο με το γουστο anyway, (και κανενα προβλημα με αυτο, αλλα μετα χρυσωνουν και το χαπι οτι σιγα μωρε θα γλιτωνα κατιτις στη βενζινη, klein). Δε μπορεις ομως να τα εχεις ολα αυτη ειναι η αληθεια. Ακομα και με 800χιλ/μηνα που ειναι στο κατω ακρο (λιγοτερο απο 10κ το χρονο) με ενα μεσο οφελος του υβριδικου ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ 2λτ/100κμ αυτο συνεπαγεται οτι το μηνα εξοικονομεις 2x8=16λιτρα και με τη βενζινη στο 1.4 (σχετικα καλα) , 23 ευρω. Στο χρονο δηλαδη 275 ευρω. Κανε την αναγωγη στη 10ετια και δεν υπολογιζω φτηνοτερα service φθορα δισκων/κινητηρα κλπ και υπαρξη αυτοματου που μπορει να μη θες, ουτε τελη κυκλοφοριας. Δεν ειναι λιγα τα λεφτα στην εξοικονομηση βενζινης και δεν ειναι αναγκη να κανεις 2000km/μηνα και τα 2λτ/100km συντηρητικα ειναι btw, το υπολογιζω με βαση 4-4.5 καταναλωση το υβριδικο και 6-6.5 το μη, που για αποκλειστικα πολη ειναι παλι ελαφρως αισιοδοξο. Και εμενα μου αρεσει το Puma πχ, αλλα @@ το ψευτουβριδικο της ford, 7.5 καιει στην πολη....και απο ρυπους ακομα και με τους ευνοϊκους 2021 πινακες παλι πληρωνει τελη το 125αρι. Τι να συζητησω λοιπον οταν θα κοστιζει τουλαχιστον 450 ευρω το χρονο απο το corolla ή το C-HR? οτι ειναι 2 χιλιαρικα φτηνοτερο του CHR? τα εχει καταπιει πριν την 5ετια. Απλα παραδειγμα το Puma γιατι οντως μου αρεσει.
fragsp Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Τα βάζεις κάτω τι σου αρέσει και τι όχι και ανάλογα αγοράζεις, εμένα πχ δεν μου αρέσουν τα toyota yaris-corolla και για αυτό δεν τα προτίμησα και όχι βάση κατανάλωσης. Αν πηγαίναμε όλοι με ψυχρή λογική θα είχαμε ενα scooter για να μην πληρώνουμε παρκινγκ στη δουλειά και να έχουμε και οικονομία και ένα αυτοκίνητου C segment για οικογενειακό. 2
Thrylos7 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 5 λεπτά πριν, fragsp είπε Τα βάζεις κάτω τι σου αρέσει και τι όχι και ανάλογα αγοράζεις, εμένα πχ δεν μου αρέσουν τα toyota yaris-corolla και για αυτό δεν τα προτίμησα και όχι βάση κατανάλωσης. Αν πηγαίναμε όλοι με ψυχρή λογική θα είχαμε ενα scooter για να μην πληρώνουμε παρκινγκ στη δουλειά και να έχουμε και οικονομία και ένα αυτοκίνητου C segment για οικογενειακό. καμια αντιρρηση, το σχολιο μου πηγαινει πιο πολυ στο οτι καποιοι τα λενε "ακριβα" ....αλλα πολλες φορες ισχυει μεχρι και το αντιθετο. 2
paylidis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Και στο δικό μου μυαλό κάπως έτσι είναι. Σε κάθε αγορά κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις. Το ιδανικό θεωρώ είναι να έχεις ένα κύριο αμάξι να το γουστάρεις κι ένα δεύτερο αυτοκίνητο το οποίο θα είναι οικονομικό. Το θέμα είναι πόσοι μπορούν πλέον να ανταπεξέλθουν σε κάτι τέτοιο με τις δεδομένες συνθήκες. Προσωπικά επέλεξα κυριο αυτοκίνητο με βάση τα γούστα μου χωρίς να κοιτάω την κατανάλωση και φυσικό αέριο για δεύτερο ώστε να καλύπτει όλες τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη οι οποίες έχουν και την μεγαλύτερη ουσιαστικά κατανάλωση 3
terry308 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 20 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε Εγω παλι νομιζω οτι δεν καθονται καν να υπολογισουν το πιθανο ωφελος και ψωνιζουν μονο με το γουστο anyway, (και κανενα προβλημα με αυτο, αλλα μετα χρυσωνουν και το χαπι οτι σιγα μωρε θα γλιτωνα κατιτις στη βενζινη, klein). Δε μπορεις ομως να τα εχεις ολα αυτη ειναι η αληθεια. Με κάλυψες 10000% Να προσθέσω, την μεγαλύτερη μεταπωλητικη αξία ενός φ. α. έναντι των μοντέλων βενζίνης κι ας έχει μικρότερο αγοραστικό κοινό + το ότι το φα δεν ακολουθεί τα τιμολογιακά σκαμπανεβάσματα των υγρών καυσίμων. Όσο για το κόστος, έφτασα 87000χλμ σήμερα 330 ανεφοδιασμους 61350χλμ φ. α. =2100€ 25650χλμ βενζίνης =2100€ 2
gleft Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 θα συμφωνησω κι εγω με τους πιο πανω πως ιδανικα θες 2 αυτοκινητα, γι αυτο γλυκοκοιταω κι εγω τα Α6 πλεον, αλλα ειναι δυσκολο να διαλεξεις ενα οχημα για ολες τις δουλειες. για το λεον που αναφερεται αρκετα στο θεμα, ειχα εμπειρια με ενα 1.0 tsi (ηταν στεισον η εκδοση που ειχα) και μπορω να πω πως ηταν οκ στο ταξιδι, αλλα αποκριση 0. τερματισε καπου στα 190 κοντερισια (autobahn ftw) αλλα σε σταθερη ταχυτητα το ταξιδι ηταν σε λογικα πλαισια. Δε θα το προτεινα σε κανεναν παντως, απ τη στιγμη που υπαρχει το octavia
tsofras Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 55 λεπτά πριν, gleft είπε θα συμφωνησω κι εγω με τους πιο πανω πως ιδανικα θες 2 αυτοκινητα, γι αυτο γλυκοκοιταω κι εγω τα Α6 πλεον, αλλα ειναι δυσκολο να διαλεξεις ενα οχημα για ολες τις δουλειες. για το λεον που αναφερεται αρκετα στο θεμα, ειχα εμπειρια με ενα 1.0 tsi (ηταν στεισον η εκδοση που ειχα) και μπορω να πω πως ηταν οκ στο ταξιδι, αλλα αποκριση 0. τερματισε καπου στα 190 κοντερισια (autobahn ftw) αλλα σε σταθερη ταχυτητα το ταξιδι ηταν σε λογικα πλαισια. Δε θα το προτεινα σε κανεναν παντως, απ τη στιγμη που υπαρχει το octavia Αυτά τα σκάφη δεν είναι για χιλιάρια μοτέρ 4 1
Antman Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2021 3 ώρες πριν, Thrylos7 είπε Εγω παλι νομιζω οτι δεν καθονται καν να υπολογισουν το πιθανο ωφελος και ψωνιζουν μονο με το γουστο anyway, (και κανενα προβλημα με αυτο, αλλα μετα χρυσωνουν και το χαπι οτι σιγα μωρε θα γλιτωνα κατιτις στη βενζινη, klein). Δε μπορεις ομως να τα εχεις ολα αυτη ειναι η αληθεια. Ακομα και με 800χιλ/μηνα που ειναι στο κατω ακρο (λιγοτερο απο 10κ το χρονο) με ενα μεσο οφελος του υβριδικου ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ 2λτ/100κμ αυτο συνεπαγεται οτι το μηνα εξοικονομεις 2x8=16λιτρα και με τη βενζινη στο 1.4 (σχετικα καλα) , 23 ευρω. Στο χρονο δηλαδη 275 ευρω. Κανε την αναγωγη στη 10ετια και δεν υπολογιζω φτηνοτερα service φθορα δισκων/κινητηρα κλπ και υπαρξη αυτοματου που μπορει να μη θες, ουτε τελη κυκλοφοριας. Δεν ειναι λιγα τα λεφτα στην εξοικονομηση βενζινης και δεν ειναι αναγκη να κανεις 2000km/μηνα και τα 2λτ/100km συντηρητικα ειναι btw, το υπολογιζω με βαση 4-4.5 καταναλωση το υβριδικο και 6-6.5 το μη, που για αποκλειστικα πολη ειναι παλι ελαφρως αισιοδοξο. Και εμενα μου αρεσει το Puma πχ, αλλα @@ το ψευτουβριδικο της ford, 7.5 καιει στην πολη....και απο ρυπους ακομα και με τους ευνοϊκους 2021 πινακες παλι πληρωνει τελη το 125αρι. Τι να συζητησω λοιπον οταν θα κοστιζει τουλαχιστον 450 ευρω το χρονο απο το corolla ή το C-HR? οτι ειναι 2 χιλιαρικα φτηνοτερο του CHR? τα εχει καταπιει πριν την 5ετια. Απλα παραδειγμα το Puma γιατι οντως μου αρεσει. Αυτό ειναι ένα θέμα...δηλαδή πως άλλα μας αρέσουν και άλλα αναγκαζόμαστε να κοιτάμε λόγω της κατανάλωσης...Καλά υβριδικά μέχρι στιγμής έχουμε μόνο yaris k jazz....Δεν μπορώ να πω ότι με ξετρελαίνει κάποιο ως σύνολο (με το οφθαλμόλουτρο μέσα) Αντίθετα στα ηλεκτρικά υπάρχουν καλές επιλογές, για να μην πω και υπερβολές, με 19αρες ζάντες κλπ, αλλά εκεί μας πιάνουν τον κ@λο....
Προτεινόμενες αναρτήσεις