Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πεφτεις και εσυ απο τα συννεφα ε; :P 

Για να πας σε μια εκδοση με καλό εξοπλισμο για το 2021 την εικοσαρα την ξεπερνάς για πλακα...

Αλλαααα σε ανταμοιβει το cvt που μουγκριζει χαρωπα στις ανηφόρες (και στις ευθείες βασικα) 🤣🤣

 

(εχει ξεφύγει κυριολεκτικα η τογιοτα, ακομα κ η κορολα που ανεκαθεν ητα το φθηνό "λαικό" αυτοκίνητου του "τιμιου οικογενειαρχη" πλεον δε πλησιάζεται)

τι λες τώρα!😳

Και θεωρούσα ΗΔΗ τα 17500 που ζητάει η Opel για το 1.2/100 αυτόματο πολλά, για ένα μικρο αμάξι πόλης

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

τι λες τώρα!😳

Και θεωρούσα ΗΔΗ τα 17500 που ζητάει η Opel για το 1.2/100 αυτόματο πολλά, για ένα μικρο αμάξι πόλης

Είναι. Και τα μεν και τα δε... Οπως ειναι και τα 17000 που ζηταει η vw για το polo highline 1.0/115 ps... 

Πηραν πρεφα οτι στρεφόνται προς τα "μικρα-οικονομικα" οι ελληνες και τραβηξαν την ανηφόρα όλα τους.

Προσωπικά στα 17Κ (και πιο κατω ευκολα...) θεωρω πιο τίμια την επιλογή του fiesta και κανενός άλλου μιας που εγινε συζητηση στην προηγούμενη σελίδα για μικρό...

  • Like 3
Δημοσ.

Πάντως σε συζητήσεις με πωλητές, ο ένας φίλος μου, μου είπε πως τέλη Μαρτίου θα αυξηθούν και άλλο λόγω covid ...του τρελού...

  • Sad 1
Δημοσ.

Ρε παιδια

Ξεκινησαμε λεγοντας για

Opel corsa line 1.2 turbo, Full extra διχρωμία 17.04

Φανταζομαι το χειροκινητο ειναι στα 17 χιλιαρικα

Και μετα συγκρινετε το yaris το υβριδικο στα 19 χιλιαρικα!που για υβριδικο ειναι μια χαρα αλλα ναι ειναι ακριβο

 

εγω λεω το 1.5 yaris χειροκινητο που εχει και γκαζι και ομορφο ειναι και αξιοπιστο

 

μην συγκρινουμε χειροκινητο με αυτοματο 

ολες οι εκδοσεις αυτοματων ειναι πιο ακριβες,οχι μονο στην τογιοτα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό λέμε, πως για χειροκίνητο yaris, το mazda 2 το θεωρώ πολύ καλύτερο...και έστω και mild hybrid...Το yaris υπερισχύει μόνο σαν υβριδικό, αλλά πανάκριβο...

Επεξ/σία από Antman
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, paylidis είπε

Είναι. Και τα μεν και τα δε... Οπως ειναι και τα 17000 που ζηταει η vw για το polo highline 1.0/115 ps... 

Πηραν πρεφα οτι στρεφόνται προς τα "μικρα-οικονομικα" οι ελληνες και τραβηξαν την ανηφόρα όλα τους.

Προσωπικά στα 17Κ (και πιο κατω ευκολα...) θεωρω πιο τίμια την επιλογή του fiesta και κανενός άλλου μιας που εγινε συζητηση στην προηγούμενη σελίδα για μικρό...

Κατω απο 17 χιλιαρικα π ψαχνει ο φιλος το φιεστα δεν κανει σε εκδοση full extra,

Αρα και το φιεστα σε φουλ εκδοση ξεφευγει και αυτο.

Καλο αμαξι και το φιεστα βεβαια,καλη επιλογη

Αλλα οχι οτι ειναι και ιδιαιτερα καλο value

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Πεφτεις και εσυ απο τα συννεφα ε; :P 

Για να πας σε μια εκδοση με καλό εξοπλισμο για το 2021 την εικοσαρα την ξεπερνάς για πλακα...

Αλλαααα σε ανταμοιβει το cvt που μουγκριζει χαρωπα στις ανηφόρες (και στις ευθείες βασικα) 🤣🤣

 

(εχει ξεφύγει κυριολεκτικα η τογιοτα, ακομα κ η κορολα που ανεκαθεν ητα το φθηνό "λαικό" αυτοκίνητου του "τιμιου οικογενειαρχη" πλεον δε πλησιάζεται)

για το Corollaθα διαφωνήσω 22κ υβριδικό με ολα τα συστήματα ασφαλειας δεν υπάρχει αλλο σε αυτη τη τιμη, για το yaris έχεις δικιο

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, h3342 είπε

Κατω απο 17 χιλιαρικα π ψαχνει ο φιλος το φιεστα δεν κανει σε εκδοση full extra,

Αρα και το φιεστα σε φουλ εκδοση ξεφευγει και αυτο.

Καλο αμαξι και το φιεστα βεβαια,καλη επιλογη

Αλλα οχι οτι ειναι και ιδιαιτερα καλο value

Ειχαμε παρει περσι προσφορά για τη γυναίκα, πολυ πλουσια εκδοση (Titanium X?) ειχε τα πάντα (οκ οχι ηλιοροφη κ αυτοματο παρκαρισμα), αυτόματο 1.0Τ εβγαινε οριακά 18000... Η αντιστοιχη χειροκίνητη ήταν στις 16 χιλιαδες.. για αυτα που είχε δεν ειναι κακη η τιμή, τωρα αν ανεβηκε κι αυτό τι να πω...

Μόλις τώρα, poihths είπε

για το Corollaθα διαφωνήσω 22κ υβριδικό με ολα τα συστήματα ασφαλειας δεν υπάρχει αλλο σε αυτη τη τιμη, για το yaris έχεις δικιο

Δε διαφωνω παραδοσιακά βεβαια ήταν απο τα φθηνοτερα οικογενειακά, 22Κ εστω κ για υβριδικο μου φαίνονται υπερβολή..

Δημοσ.

To Corsa μαζι με το i20 είναι τα μόνα μικρά που μπορείς να πάρεις σε "λογική" τιμή. Είναι αρκετά όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά στη GS line, ίδιο χώρο αποσκευών με την υπόλοιπη κατηγορία και πίσω απλά είναι λίγο πολύ όπως τα υπόλοιπα (fiesta, micra κλπ). Ο εξοπλισμός του για την τιμή του είναι πολύ καλός για τιμή κοντά στα 17Κ, όταν Polo-Fiesta-Yaris φτανουν τα 20Κ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, sb01053 είπε

To Corsa μαζι με το i20 είναι τα μόνα μικρά που μπορείς να πάρεις σε "λογική" τιμή. Είναι αρκετά όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά στη GS line, ίδιο χώρο αποσκευών με την υπόλοιπη κατηγορία και πίσω απλά είναι λίγο πολύ όπως τα υπόλοιπα (fiesta, micra κλπ). Ο εξοπλισμός του για την τιμή του είναι πολύ καλός για τιμή κοντά στα 17Κ, όταν Polo-Fiesta-Yaris φτανουν τα 20Κ

Έτσι το βλέπω και γω, επίσης ο κινητήρας, έστω και για το ψυχολογικό κομμάτι, δεν είναι 1.0, αλλά 1.2 με ροπή 205nm όταν τα αντίστοιχα χιλιάρια έχουν 170-175nm.

Αν πάω σε τέτοιου τύπου αυτοκίνητο, θα πάω στο corsa, διαφορετικά σε ατμοσφαιρικό στο mazda 2. Το ερώτημα που με απασχολεί και δεν έχω κάνει την κίνηση ακόμα είναι πιο θα είναι πιο ευχάριστο οδηγικά μέσα σε κίνηση του στυλ σταμάτα ξεκίνα...Σε ανοιχτό δρόμο σίγουρα το corsa, αλλά πλέον δύσκολα βρίσκεις ανοικτό δρόμο στην πόλη....

Επεξ/σία από Antman
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Antman είπε

Έτσι το βλέπω και γω, επίσης ο κινητήρας, έστω και για το ψυχολογικό κομμάτι, δεν είναι 1.0, αλλά 1.2 με ροπή 205nm όταν τα αντίστοιχα χιλιάρια έχουν 170-175nm.

Αν πάω σε τέτοιου τύπου αυτοκίνητο, θα πάω στο corsa, διαφορετικά σε ατμοσφαιρικό στο mazda 2. Το ερώτημα που με απασχολεί και δεν έχω κάνει την κίνηση ακόμα είναι πιο θα είναι πιο ευχάριστο οδηγικά μέσα σε κίνηση του στυλ σταμάτα ξεκίνα...Σε ανοιχτό δρόμο σίγουρα το corsa, αλλά πλέον δύσκολα βρίσκεις ανοικτό δρόμο στην πόλη....

Αφού μιλάς για χειροκίνητο για το Mazda 2 λένε ότι έχει απο τα καλύτερα της κατηγορίας του.

Τώρα για το Corsa δεν ξέρω αλλά πάσχει το PSA group στα κιβώτια (το είδα στο 2008 το βλέπω και στο C3 της γυναίκας μου)

Σε παίρνει 1000ε επάνω για να πας στο 1.2 130 αυτόματο ?

  • Like 1
Δημοσ.

1500 πάει πάνω ρε γμτ...το χειροκίνητο τι θέματα έχει? Οδήγησα το 2008, πέρα από το ότι θεωρώ τα 100 άλογα λίγα γι αυτό το αμάξι, όλα τ άλλα οκ...(απ όσο φυσικα καταλαβαίνεις σε 15 λεπτά οδήγησης)

Δημοσ.

παιδια, το yaris ειναι ακριβο σε σχεση με το corolla ειδικα δε τωρα που απο τη νεα χρονια το corolla εχει 900ε εκπτωση. Δηλαδη πατρνεις corolla active plus με μεταλλικο στα 21.970 , τιμη διαμορφωτη.

Yaris θες 19.300 με μεταλλικο και χειροτερο εξοπλισμο/ποιοτητα.

Ωστοσο αν μιλαμε για συγκριση με αλλα super mini η διαφορα στην καταναλωση πρεπει να συνυπολογιστει, γιατι ειναι ευκολα ενα 3χιλιαρο στη 10ετια. 

Εκτος και αν εισαι Tsofras και κανεις 2.000 χιλιομετρα το χρονο :P 

Δημοσ.

Μην ξεχνάμε όμως πως μετά την λήξη της εγγύησης της μπαταρίας, που είναι 11 έτη, αν σου κάτσει να την αλλάξεις θέλεις πολλά φράγκα και πάει περίπατο ότι εξοικονόμησες σε καύσιμα...

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Antman είπε

1500 πάει πάνω ρε γμτ...το χειροκίνητο τι θέματα έχει? Οδήγησα το 2008, πέρα από το ότι θεωρώ τα 100 άλογα λίγα γι αυτό το αμάξι, όλα τ άλλα οκ...(απ όσο φυσικα καταλαβαίνεις σε 15 λεπτά οδήγησης)

Δεν έχει θέματα αξιοπιστίας απλά δεν είναι ωραίο κιβώτιο ως προς την αίσθηση και την διαδρομή των σχέσεων

  • Like 3
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...